Jump to content



[WAMTA CUP] Season 1 - Race 1 (27/01/2016 @Vallelunga)


akis_z80

Recommended Posts

Ένα συγγνώμη στον Γιώργο @geovas77, για το τζατζάρισμα. Έκανα άσχημη εκκίνηση και στην Τ2 τρομοκρατήθηκα όταν είδα τον Σωκράτη να χάνει τα φρένα κ να έρχεται με 1000.

Βγήκα έξω για να τον αποφύγω δίνοντας ευκαιρία στον Γιώργο να με φτάσει.

Στην Τ4 , βγήκα λίγο στο πράσινο κ μου γλίστρησε , με αποτέλεσμα να πάω δεξιά κ πάνω του.

 

Με τα FIAT , κανένα πρόβλημα. Αλλού χάνεις αλλού κερδίζεις. Ο Κώστας @wolves μου ήρθε κάθετα πιο μετά και δεν μπόρεσα να τον αποφύγω.

 

Με σύγχισε πολύ ο Άκης (ή ήταν ο Θοδωρής?) που έκανε ταχύτερο γύρο στον τελευταίο αγώνα όταν προσπαθούσα να πολεμήσω το graining...

 

Εντυπωσιάστηκα από την ταχύτητα του Cristian @Oxide Burnedbrain και την σταθερότητα του @Lazy Dog.

 

Μπράβο σε όλους.

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Στέλιο δες το replay στο 15'30.

 

Με το που βγαίνουμε από την στροφή κάνω στην άκρη.

Εσύ αποφάσισες να μην σηκώσεις ούτε 10%

 

Πιστεύω πως δεν σε ενόχλησα καθόλου.

Σε είχα δει και έκανα αυτό που έπρεπε.

Για να κρατηθώ δεξιότερα έπρεπε να σηκώσω το πόδι από το γκάζι πάνω στη στροφή που είναι Η ΜΑ#$%^# όταν σε ντουμπλάρουν.

Δεν πιστεύω να απαιτούσες να χάσω 5 sec για να σε αφήσω πριν την είσοδο;

Έγινε επεξεργασία από thazio
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Να ευχαριστησω τον Ιασονα @GoMaR, για το γρηγορο setup του. Αλλαξα μονο την πιεση στα πισω(ημουν πιο γρηγορος με 27 και στα πισω).

 

Εκαναν μια λακουβα τα ελαστικα για 3-4 γυρους και εχασα αρκετα δευτερα και ειδα τον @liakjim, πολυ κοντα μου ...Μετα ανεβηκε το grip και αρχισα να ξανακατεβαζω χρονους...σε καποια φαση το 2-11 πηγαινε σαν τρενο :neo:

 

Κατα τα άλλα το διασκεδασα οσο δεν παει...και ας οδηγαω το πιο μισητο αυτοκινητο για μενα :hehe:

 

Με τα 500ρια δεν αντιμετωπισα κανενα προβλημα. Μπραβο σε ολους :beer:

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Καλό race παιδιά, θα ανακοινώσουμε τα αποτελέσματα στο κεντρικό thread του WAMTA cup όπως τερματίσαμε σήμερα και έχετε 48 ώρες από τώρα για να κάνετε report τυχόν περίπτωση που νομίζετε πως αδικηθήκατε.

 

Μετά τα reports αν έχουμε αλλαγές στην κατάταξη λόγω ποινών θα ανακοινωθούν στο main thread του WAMTA cup.


Στέλιο δες το replay στο 15'30.

 

Με το που βγαίνουμε από την στροφή κάνω στην άκρη.

Εσύ αποφάσισες να μην σηκώσεις ούτε 10%

 

Πιστεύω πως δεν σε ενόχλησα καθόλου.

Σε είχα δει και έκανα αυτό που έπρεπε.

Για να κρατηθώ δεξιότερα έπρεπε να σηκώσω το πόδι από το γκάζι πάνω στη στροφή που είναι Η ΜΑ#$%^# όταν σε ντουμπλάρουν.

Δεν πιστεύω να απαιτούσες να χάσω 5 sec για να σε αφήσω πριν την είσοδο;

 

Δεν έχω σκοπό να ασχοληθώ με το συμβάν αλλά πραγματικά πιστεύεις πως θα άφηνα το γκάζι έστω και 1% με τον Άκη πίσω μου? :D

Έγινε επεξεργασία από Stelios F.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ωραιος αγωνας ενδιαφερον το multi!Ευχαριστηθηκα ντουπλαρισμα.Εκανα οτι μπορουσα ελπιζω η ομαδα να ειναι ευχαριστημενη ...

Συγχαρητηρια σε ολους  :)

Έγινε επεξεργασία από kyr..
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω σκοπό να ασχοληθώ με το συμβάν αλλά πραγματικά πιστεύεις πως θα άφηνα το γκάζι έστω και 1% με τον Άκη πίσω μου?

 

Φυσικά!  :)

 

Πρέπει να δεις αγώνες endurance με διαφορετικές κλάσεις για να καταλάβεις τι εννοώ.

 

 

REPORT

 

Θεωρώ ότι σύμφωνα με την simulation λογική του cup θα πρέπει να υιοθετήσουμε τον μοναδικό κανόνα που ισχύει σε όλους τους αγώνες ως προς την κατάταξη των αυτοκινήτων που δέχτηκαν γύρο από τον πρώτο εδώ και 150 χρόνια...

 

Πιστεύω πως η κατάταξη πρέπει να είναι αυτή που είχαμε όταν ολοκληρώθηκε ο τελευταίος γύρος του πρώτου και περάσαμε όλοι για μια φορά τον τερματισμό.

 

Δηλαδή αν κάναμε endurance και κάποιος είχε μπει στα pits 10 φορές θα περίμεναν όλοι να τελειώσει 20' ;

 

Έχω κάνει 7 αγώνες στο AC και δεν έτυχε να φάω γύρο.

Πως μπορούσα να το φανταστώ αυτό!!!

Link to comment
Share on other sites

Η γενική κατάταξη των ομάδων θα γίνει post στο κεντρικό thread του WAMTA cup.

 

Τα αποτελέσματα του σημερινού αγώνα:

 

YB6avrO.png


Φυσικά!  :)

 

Πρέπει να δεις αγώνες endurance με διαφορετικές κλάσεις για να καταλάβεις τι εννοώ.

 

 

REPORT

 

Θεωρώ ότι σύμφωνα με την simulation λογική του cup θα πρέπει να υιοθετήσουμε τον μοναδικό κανόνα που ισχύει σε όλους τους αγώνες ως προς την κατάταξη των αυτοκινήτων που δέχτηκαν γύρο από τον πρώτο εδώ και 150 χρόνια...

 

Πιστεύω πως η κατάταξη πρέπει να είναι αυτή που είχαμε όταν ολοκληρώθηκε ο τελευταίος γύρος του πρώτου και περάσαμε όλοι για μια φορά τον τερματισμό.

 

Δηλαδή αν κάναμε endurance και κάποιος είχε μπει στα pits 10 φορές θα περίμεναν όλοι να τελειώσει 20' ;

 

Έχω κάνει 7 αγώνες στο AC και δεν έτυχε να φάω γύρο.

Πως μπορούσα να το φανταστώ αυτό!!!

 

Το AC δεν μας βοηθάει σε αυτό. Απλά είναι πολύ δύσκολο να γίνει.

Το post μου παραπάνω ισχύει για αυτό το θέμα.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Όλα πήγαιναν μια χαρά, σχεδόν βαρετά θα έλεγα, μέχρι να αρχίσουν να έρχονται τα λότους και οι μπλε σημαίες... Και τότε ξεκίνησε ο πραγματικός αγώνας!! :-)

Οφειλω συγγνώμη στον Στέλιο που δεν σεβάστηκα την μπλε σημαία με αποτέλεσμα να βρεθούμε στις τελευταίες θέσεις και οι δύο, και συγχαρητήρια και στους δυό μας που δεν το βάλαμε κάτω σε εκείνο το σημείο και στη συνέχεια το παλέψαμε, με ακόμα περισσότερο ενδιαφέρον και προσπάθεια!

Κρίμα στον teammate μου Γιάννη (gchristod), που τον τράκαραν αρκετές φορές από την αρχή του αγώνα με αποτέλεσμα να επηρεαστεί αρνητικά η ψυχολογία του... Ελπίζω στον επόμενο αγώνα να είμαστε λιγότερο άτυχοι. :-)

Συγχαρητήρια σε όλους! Πολύ καλη εμπειρία!

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Μπράβο στον συν-Motorhead @wargasm για τη 3η θέση στα Fiat :)

Πρέπει να ανοίξουμε virtual σαμπάνια για να γιορτάσουμε την 1η θέση της βαθμολογίας :p

 

Στο 1ο lap πήγα πολύ φυλαγμένα από το άγχος να μην χτυπήσω κανέναν. Μετά αναγκάστηκα να πιέσω πιο πολύ γιατί ο Christian βρισκόταν σε απόσταση αναπνοής!! Ταχύτατος σήμερα και στο quali και στο race!

 

Στέλιος και Θοδωρής είχαν σαφώς καλύτερο ρυθμό τουλάχιστον στους πρώτους γύρους. Aν δεν είχαν τις ατυχίες τους δε νομίζω να τους έφτανα. Προς το τέλος του αγώνα βρήκα πολύ καλό ρυθμό πάντως, πράγμα που αφήνει ελπίδες για το μέλλον :p

 

Από τα Fiat δεν έχω κανένα παράπονο, σόρρυ στον Gomar αν τον τρόμαξα κατά την προσπέραση. Δε θα επαναληφθεί.


QUALIFY REPLAY

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Ετσι η ομαδαρα μας Σωκρατη!! Σκισε τους τα σωβρακα!!
Για αρχη ευχαριστουμε Στελιο και Ακη για την την πολυ καλη οργανωση και ενημερωση.Αυστηροι , τυπικοι , σεβαστοι και ολα κυλησαν ορθα!
Επισης ειμαι χαρουμενος για τον teammate μου που το παλεψε και τερματισε 7ος! τον βοηθησα οσο μπορουσα , του εδωσα το σεταπ μου και καναμε προπονηση Online και οι χρονοι του ειναι πλεον ανταγωνιστικοι!
Συγχαρητηρια στον Ακη για την πρωτια και σε ολους τους υπολοιπους για το κυνηγητο που "ειδαμε" 2 φορες :D

Ο αρκουδας πολυ δυνατος , μπραβο του.Στα 2 πρωτα λαπς με πιεζε , αλλα μετα του εφυγα:p

Να συνεχισουμε ετσι! Ευγε!


Ακη , μπορει να τρομαξα , αλλα σε ειδα να αλλαζεις γραμμη γρηγορα και ετσι ηρεμησα :D

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Με τη σειρά μου να δώσω συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που έτρεξαν στον σημερινό αγώνα, δεν είχα ξανά τρέξει αγώνα dual class και δεν ήξερα αν θα μου άρεσε, τελικά είναι πολύ ωραια εμπειρία!

Ένα μεγάλο μπράβο στον νικητή του αγώνα που τυχαίνει να είναι ο συμπαίκτης μου [emoji2] [emoji106] [emoji1] και στον gomar από την class μου.

Σχετικά με τον αγώνα ήμουν ευχαριστημένος από το qual.

Στην αρχή χαζευα τη μάχη του arkoudadi & gomar που ήταν τρομερή, αλλα μετα από μια μάχη ανάμεσα σε 2 αυτοκίνητα επωφελείται ο τρίτος καμία φορά, ετσι, ήρθε ή σειρά μου να έχω μια ωραια μάχη με τον arkoudadi για τη δεύτερη θέση, μέχρι τη στιγμή που έκανα το μοιραίο λάθος, βγήκα εκτός πίστας και έχασα πολύτιμο χρόνο, μπήκα ως τέταρτος, απέμεναν 12 γύροι ακόμα, και ευτυχώς τερμάτησα τριτος.

Ανυπομωνω για τον επόμενο αγώνα! [emoji609] [emoji592] [emoji594]

Έγινε επεξεργασία από wargasm
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς τα side collisions για άλλη φορά έκαναν το "θαύμα" τους.

 

Κοιτάξτε πως πετάχτηκε το αμάξι του Γιώργου, όταν τον τζατζάρισα από αριστερά.

 

Ναι θα έπρεπε να παρεκκλίνει λίγο αλλά όχι τόσο πολύ.

 

(τί λέτε πάμε rF2 στο επόμενο CUP?)

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.