Jump to content



[Tango X] Series 1 - Race 3/5


GoMaR

Recommended Posts

Εγω 5 μετρησα παντως και το ενα απο αυτα ειναι χασιμο ελεγχου, ολα τα αλλα ηταν στο μικρο σικεην που λογο του υψους δεν μπορεις να πατησεις γκαζι και να φυγεις γιαυτο και ανοιγε τη διαφορα εκει ο θεμης.

Τελος παντων οκ αφου το εχουμε ξεκινησει ετσι αλλα θελει κουβεντα το θεμα για το επομενο cup.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη να καταλαβω...προτιματε να μετραμε , υπολογιζουμε ποσο πραγματικα θα κερδιζες σε καθε κοψιμο η αν κερδισες , ποσα δευτερολεπτα εχασες η κερδισες και αναλογα να χρεωθεις την ποινη απο το να προσπαθουμε ολοι να ειμαστε ΕΝΤΟΣ πιστας ;;; Τι πιο λογικο ;; Εκτος αν πληρωνουμε ολοι για εναν αγωνοδικη και υπολογιζει ολα αυτα..


 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 50 λεπτά, το μέλος GoMaR έγραψε:

Δηλαδη να καταλαβω...προτιματε να μετραμε , υπολογιζουμε ποσο πραγματικα θα κερδιζες σε καθε κοψιμο η αν κερδισες , ποσα δευτερολεπτα εχασες η κερδισες και αναλογα να χρεωθεις την ποινη απο το να προσπαθουμε ολοι να ειμαστε ΕΝΤΟΣ πιστας ;;; Τι πιο λογικο ;; Εκτος αν πληρωνουμε ολοι για εναν αγωνοδικη και υπολογιζει ολα αυτα..


 

Απλα πρεπει να μαθετε που κερδιζει καποιος και που οχι, αυτο θελει σηζητηση. 

π.χ. ολα τα πατηματα σε πρασινη περιοχη χαμηλης προσφησης στην εξοδο της στροφης ειναι χασιμο χρονου απο 500-600 χιλ τουλαχιστον.

Το ποσο θα εχανες αν δεν παταγες εκει δεν απασχολει κανενα αγωνοδικη σε κανενα προταθλημα στον κοσμο γτ σε γλιτωνει απο αλλα πραγματα οπως ειναι η συγκρουση. Εχεις χρεωσει για παραδειγμα ως κοψιμο ενα σημειο που ειμαι με το Δημητρη και παροτι ειναι αρκετα πισω τελικα περασε και με διαφορα οχι γιατι αφησα εγω το γκαζι αλλα επειδη δεν με αφηνε η παγιδα να το πατησω αρα λοιπον πως θεωρειτε κοψιμο? Η παγιδα αυτο το σκοπο εχει, οταν χανεις τα φρενα να σε πιανει να χανεις χρονο και να οφελειτε ο πισω αν δεν ηταν εκει θα πατουσα περισσοτερο φρενο προσπαθοντας να το σωσω και ο δημητρης ουτε θα περνουσε γτ δεν θα ειχε που να παει και πολυ πιθανο να ειχαμε χτυπησει.  Το ιδιο υσχυει και στην προσπεραση του θεμη αμεσως μετα τη δικη μου στον τελευταιο γυρο, οφελειτε απο το πατημα μου στην εξοδο οπου αν εκει ειχα πατησει κιαλλο φρενο πριν την εξοδο απλα θα επεφτε πανω μου.

Ειναι χασιμο χρονου το να πατας στην εξοδο σε τετοιες πρασινες περιοχες οφελει τον πισω, το παραπανω φρεναρισμα - σταματημα πανω στην στροφη ειναι επικινδυνη οδηγηση και κατα 90% πεταει και τους δυο εκτος αγωνα.

 

 

Έγινε επεξεργασία από fatalara
Link to comment
Share on other sites

Τι σημασία έχει αν κέρδισες ή έχασες χρόνο?

Οι κανόνες λένε 2 ρόδες εντός των άσπρων γραμμών και 1 δευτερόλεπτο ανά παραβίαση.

Μπορεί να χάνεις χρόνο επειδή έχει το astroturf, αλλά θα έχανες τον αγώνα αν είχε τοίχο πχ. (υπερβολή μεν αλλά νομίζω βοηθά στην τήρηση των αναλογιών)

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ηλια , δε παω να βγαλω τον εαυτο μου ολοσωστο.Ανθρωποι ειμαστε και λαθη γινονται.Για αυτο, περιμενουμε και απο εσας σε βιντεο τις ενστασεις σας για αν εχουν υπολογιστει καποια cuts λανθασμενα.
Οσο για τις στροφες που επιλεξαμε για να μετρηθουν τα cuts,ΑΝ κανεις καθαρα περασμα και πατησεις πανω στη πρασινη περιοχη , κερδιζεις.Αν αρχισεις τα αναποδα τιμονια πανω στη πρασινη περιοχη,προσωπικα ΔΕ τα μετρησα.και ηταν αρκετα αυτα.
Απο την αλλη για να βγεις σε πρασινη περιοχη σημαινει οτι μπηκες με παραπανω χιλιομετρα στη στροφη.Αν παλι εχασες τον ελεγχο και πατησες εκτος στην εξοδο , τοτε ουτε αυτα (τα περισσοτερα) δε τα εχω μετρησει.
Επισης εχω να πω και το αλλο, ολο αυτο το συστημα με τα cuts ο σκοπος δεν ειναι να χασουμε η να κερδισουμε θεσεις,αλλα να μαθουμε ΟΛΟΙ να ειμαστε ΕΝΤΟΣ πιστας.
Να γινουμε καλυτεροι και πιο σταθεροι.Αν ειμαστε και πιο ελαστικοι , τοτε θα αρχισουν τα πανηγυρια με τις "εξοδους"
Σκεφτειτε σα να υπαρχει τοιχος

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

πριν 33 λεπτά, το μέλος djkostas έγραψε:

Τι σημασία έχει αν κέρδισες ή έχασες χρόνο?

Οι κανόνες λένε 2 ρόδες εντός των άσπρων γραμμών και 1 δευτερόλεπτο ανά παραβίαση.

Μπορεί να χάνεις χρόνο επειδή έχει το astroturf, αλλά θα έχανες τον αγώνα αν είχε τοίχο πχ. (υπερβολή μεν αλλά νομίζω βοηθά στην τήρηση των αναλογιών)

 

Μα απο το αν εχασες η κερδισες θα εξαρτηθει απο αν θα σου κανουν συσταση-ποινη-διαγραφη. Ποτε δεν εχει δοθει ποινη σε καποιον επειδη στην ουσια δεν υπολογισε τα φρενα σωστα και βγηκε με τις 4 ροδες εκτος στην εξοδο της στροφης και επειδη παντα χανουν τη θεση τους αμεσως μετα λογο χαμενης φορας ανεξαρτητα με το ποσα μπηκαν δεν υπαρχει καμια απολυτως ποινη, ειναι οδηγικο λαθος δεν ειναι cut και το astroturf υπαρχει εκει για λογους ασφαλειας, αφου τα εχασες που τα εχασες μην πεθανεις κιολλας χασε τη θεση σου και προχωρα οπως και γινεται. Σε καμια απολυτως περιπτωση δεν θεωρειτε κοψιμο και δεν φερει ποινη. Κοψιμο ειναι και εχει ποινη οταν μετα το κερμπ η την λευκη γραμμη υπαρχει ασφαλτος και μπορεις να μπεις στο γκαζι νωριτερα και να κερδισεις χρονο. 

Εγω παρακαλουσα να βγει ο θεμης σε τετοια σημεια για να τον μαζεψω .

 

Ιασονα δεν εχω θεμα οτι θελετε κανετε απλα το λεω γτ ειναι λαθος. 

Link to comment
Share on other sites

Δε θα μπουμε στη διαδικασια να ελεγχουμε ποσα ms εχασε αν πατησε το astroturf.Προσπαθουμε ΟΛΟΙ να ειμαστε εντος πιστας.Δειτε το σαν ορο.4 ροδες ΕΚΤΟΣ πιστας απαγορευεται.Τελος.

Κανε καθαρους γυρους και ασε τους αλλους να πατανε εκτος.Εσυ θα κερδισεις απο αυτο αν ο σκοπος σου ειανι αυτος βεβαια..Αν και ξαναλεω..Ολο αυτο γινεται για να ανεβει το επιπεδο μας.Ειναι ορος που ισχυει για ολους.

"Καθαρος ουρανος αστραπες δε φοβαται" λενε :D

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν χρειαζετε να το ελεγξεις,οταν πατας πρασινο με 4 ροδες στη εξοδο της στοφης χανεις χρονο τελος δεν επρεπε να το μετρας ως cut. Αν μου λες οτι το κανεις για να μπουμε στη λογικη των 2 εντος πιστας οκ αλλα οχι οτι κερδιζουμε παντα χρονο.

Έγινε επεξεργασία από fatalara
Link to comment
Share on other sites

Να πω κι' εγώ την άποψή μου για τα cuts. Στον 1ο μου αγώνα στο WAMTA στο Nurburgring, έτρεχα ουσιαστικά μόνος μου. Τερμάτισα 1ος με 20+ sec διαφορά. Όλα ήταν ωραία και καλά, ώσπου βγαίνουν τα final results και βλέπω ότι έχω κάνει.. 21 cuts, το οποίο με την ποινή που έφαγα σήμαινε ότι έχασα και την 1η θέση. Εννοείται ότι σπάστηκα άπειρα και σκεφτόμουν αυτά που λες κι' εσύ @fatalara, ότι δε σήμαινε απαραίτητα ότι κέρδισα ή έχασα χρόνο. Η αλήθεια είναι όμως ότι δεν είχα δώσει ποτέ σημασία στα όρια των άσπρων γραμμών. Απλά ακολουθούσα τις δικές μου γραμμές. Θα μπορούσα να φρενάρω λίγο αργότερα, ώστε να κλείνω την τροχιά μου στις εξόδους των στροφών και να μη βγαίνω εκτός ορίων. Ίσως αυτό να ήταν πιο γρήγορο, ίσως πιο αργό, δεν το ξέρω όμως γιατί δεν το δοκίμασα ποτέ. Αυτό που ξέρω είναι ότι η άσπρη γραμμή είναι το όριο της πίστας και αν υπήρχε τοίχος, με τη δικιά μου γραμμή θα είχα βγει εκτός αγώνα. Μετά από αυτή την καμπάνα, άρχισα να προσέχω τις γραμμές και είπα στον εαυτό μου πως δε θα ξαναφάω ποτέ ποινή για cuts. Στο Silverstone έκανα 3 ενώ στην Imola κανένα. Και υπάρχει κάτι το μαζοχιστικά ωραίο στο να προσπαθώ να κρατήσω πάντα 2 τροχούς εντός πίστας και να βρω το όριο μου εντός των ορίων. Ξέρω ότι είμαι καθαρός και κανένας δε θα μπορεί να μου πει πως έκοβα. 

Πιστεύω πως αν τρέχεις καθαρά, εντός γραμμών, το όριο των 7 cuts είναι αρκετό. Αν όμως κάνεις παραπάνω, είτε επειδή όπως είδαμε στα screenshots κόβεις συστηματικά στις εισόδους των στροφών, είτε επειδή σου φεύγει στις εξόδους, η ποινή είναι appropriate όχι απαράιτητα επειδή κέρδισες ή έχασες χρόνο, αλλά για να δεις τι κάνεις λάθος και έφυγες τόσες φορές, να βελτιωθείς, να βρεις πιο σωστά πατήματα και να τρέχεις εντός ορίων.

Έγινε επεξεργασία από racer
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Ναι καταλαβα το πνευμα, απλα σου λεω οτι στις  εξοδους των στροφων που υπαρχει κατι αλλο εκτος απο ασφαλτος δεν κερδιζεις απολυτως τπτ μονο χανεις. Για ολα τα αλλα εχεις δικιο αλλα δεν μπορω να βλεπω να εχεις φυγει με τα μουτρα προς τα εξω και να μετριεται ως cut ειναι καθαρα οδηγικο λαθος που μου κοστισε 2 θεσεις και χρονο. 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, fatalara said:

Απλα πρεπει να μαθετε που κερδιζει καποιος και που οχι, αυτο θελει σηζητηση. 

π.χ. ολα τα πατηματα σε πρασινη περιοχη χαμηλης προσφησης στην εξοδο της στροφης ειναι χασιμο χρονου απο 500-600 χιλ τουλαχιστον.

Το ποσο θα εχανες αν δεν παταγες εκει δεν απασχολει κανενα αγωνοδικη σε κανενα προταθλημα στον κοσμο γτ σε γλιτωνει απο αλλα πραγματα οπως ειναι η συγκρουση. Εχεις χρεωσει για παραδειγμα ως κοψιμο ενα σημειο που ειμαι με το Δημητρη και παροτι ειναι αρκετα πισω τελικα περασε και με διαφορα οχι γιατι αφησα εγω το γκαζι αλλα επειδη δεν με αφηνε η παγιδα να το πατησω αρα λοιπον πως θεωρειτε κοψιμο? Η παγιδα αυτο το σκοπο εχει, οταν χανεις τα φρενα να σε πιανει να χανεις χρονο και να οφελειτε ο πισω αν δεν ηταν εκει θα πατουσα περισσοτερο φρενο προσπαθοντας να το σωσω και ο δημητρης ουτε θα περνουσε γτ δεν θα ειχε που να παει και πολυ πιθανο να ειχαμε χτυπησει.  Το ιδιο υσχυει και στην προσπεραση του θεμη αμεσως μετα τη δικη μου στον τελευταιο γυρο, οφελειτε απο το πατημα μου στην εξοδο οπου αν εκει ειχα πατησει κιαλλο φρενο πριν την εξοδο απλα θα επεφτε πανω μου.

Ειναι χασιμο χρονου το να πατας στην εξοδο σε τετοιες πρασινες περιοχες οφελει τον πισω, το παραπανω φρεναρισμα - σταματημα πανω στην στροφη ειναι επικινδυνη οδηγηση και κατα 90% πεταει και τους δυο εκτος αγωνα.

 

 

 

Κοίτα τι μου είχες απαντήσει μια βδομάδα πριν όταν αναφέρθηκα στο ίδιο θέμα

 

On 3/17/2016 at 6:47 PM, fatalara said:

Στο μονο cut που αποδεδειγμενα κερδιζεις χρονο ειναι εκει που η ασφαλτος συνεχιζεται  και στο πλαι και χωριζεται μονο απο την λευκη γραμμη η χαμηλο kerb. Τωρα για να μην καθομαστε να ψαχνουμε σε ποιο μερος της πιστας εχει προσφυση και κερδιζεις και σε ποιο οχι τα βαζουμε ολα το ιδιο και τελος.

Για την ιστορία πάντως προσωπικά συμφωνώ μαζί σου.

 

Στο συγκεκριμένο αγώνα που πήγαινα γιούρια κ δεν με απασχολούσε κ τόσο το θέμα κατς είχα τα λιγότερα :hehe::amen:

 

Πίστευα οτι θαχα τουλάχιστον καμιά 30αριά :hehe:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@sosna Εγω γενικα ειμαι σαν κεραυνος σπανια μπορω να κανω το ιδιο πραγμα 2 φορες απανωτα παρολα αυτα εντυπωσιαστηκα που περνουσα το σικεην σχεδον παντα με τον ιδιο τροπο εστω και ετσι, κατα τυχη γινοταν ουτε εβλεπα που ηταν η κορυφη. 

Η ενσταση μου ειναι σε αυτου του τυπου τις εξοδους, οχι μονο στο συγκεκριμενο συμβαν αλλα σε ολα τα αντιστοιχα σε ολους τους αγωνες.

Τασο-Ιασονα αφου το βλεπετε το replay, τι εχω κερδισει εδω? Δεν νομιζω οτι χρειαζετε να βγαλεις τα χρονομετρα να δεις αν εχασα η κερδισα.

 

  

 

 

 

Έγινε επεξεργασία από fatalara
Link to comment
Share on other sites

καθαροτατο cut Γιατί όχι μόνο δε το έχασες αλλά στην είσοδο της στροφής είχες πολλά παραπάνω χιλιόμετρα.αν δεις ανοίγει απότομα η απόσταση στην είσοδο.ε αυτο λοιπόν χρεώνεται ως cut.να πρόσεχες να μην έμπαινες έτσι:p

 

@sosna μαθαίνετε απο το μαστίγιο :hehe:

 

 

Έγινε επεξεργασία από GoMaR
Link to comment
Share on other sites

πριν 22 λεπτά, το μέλος GoMaR έγραψε:

καθαροτατο cut Γιατί όχι μόνο δε το έχασες αλλά στην είσοδο της στροφής είχες πολλά παραπάνω χιλιόμετρα.αν δεις ανοίγει απότομα η απόσταση στην είσοδο.ε αυτο λοιπόν χρεώνεται ως cut.να πρόσεχες να μην έμπαινες έτσι:p

 

@sosna μαθαίνετε απο το μαστίγιο :hehe:

 

 

Τρολαρεις η μιλας σοβαρα? ειναι καθαρο λαθος στα φρενα.

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, fatalara said:

Τρολαρεις η μιλας σοβαρα? ειναι καθαρο λαθος στα φρενα.

Αν έκανες πχ τετακε είμαι σίγουρος ότι δε θα στο μετρούσε ο Ιάσωνας. Αυτό το offtrack που έβαλες στο βίντεο εγώ θα στο μετρούσα κανονικά στα cuts ασχέτως αν έχασες χρόνο.

 

Αν βγαίνεις συνεχώς εκτός πίστας σημαίνει ότι πρέπει να κόψεις ρυθμό έτσι και αλλιώς ώστε να πηγαίνεις με ταχύτητες που να σου επιτρέπουν να κρατήσεις το αυτοκίνητο εντός πίστας.

 

Προφανώς οι κανόνες είναι στο πνεύμα του iracing που με το που πατάς λίγο έξω χάνεις safety rating (ή όπως αλλιώς λέγεται).

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 38 λεπτά, το μέλος fatalara έγραψε:

Τρολαρεις η μιλας σοβαρα? ειναι καθαρο λαθος στα φρενα.

Cut μέχρι Παναγίας.

Σε εμένα δηλαδή κανονικά cut (άσε που δεν μετρούσε γύρο στον server μου του rF2 λόγω cut)

Δεν είδα πλάκωμα στα φρένα ούτε καπνούς από τα λάστιχα ούτε τίποτα.

 

Όπως είπα, δεν τρέχει τίποτα απλά χάνεις τον γύρο.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά πίστευα πως είχα πιο πολλά cuts, αλλά μάλλον είναι αυτό που ειπώθηκε, ότι στο εσάκι αφηνα γκάζι, ή είναι οφθαλμαπάτη που νόμιζα οτι περνούσα από πάνω τους! :D

Δε με ενοχλεί το σύστημα που ακολουθούμε με τα cuts, αν δεν ενοχλεί αυτόν που τα μετράει (τον GoMar δηλαδή). Θα μπορούσαμε απλά να αφήσουμε το σύστημα του assetto με τα penalties που έχει και με τα προβλήματα που έχει... Και πάλι ό,τι ισχύει, ισχύει για όλους. 

 

Ηλία, μην εκνευρίζεσε με αυτά που σου λένε, γιατί θα έχεις νεύρα και θα βρεθείς πάλι πίσω μου και στον επόμενο αγώνα!  :p

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.