Jump to content



G.G. 2017 - Evora GTE @ Mugello 25/09/2017


GoMaR

Recommended Posts

πριν 14 λεπτά, το μέλος GoMaR έγραψε:

καλα...κυνηγα Θοδωρη η να σε κυνηγαει και τα λεμε μετα για γλιστρηματα,πλαγιολισθησεις κλπ :p
Το φοβερο ειναι πως στα ιδια σημεια γλιστραγαμε..χαχα

 

Δεν εχει να κανει ειναι η λογικη-στυλ σας που σας κανει να πηγαινετε ετσι. Εγω π.χ αν εβλεπα οτι με οδηγει στο να κανω πραγματα που δεν ειναι σωστα οδηγικα θα τον αφηνα να περασει και θα τον περνουσα μολις εκαιγε τα λαστιχα. Απλα εσεις κανετε και λιγοτερα λαθη μεσα στον αγωνα εγω με τον αρη π.χ αν δεν ειχαμε απο 3 εξοδους ο καθενας η αποσταση θα ηταν στο μισο... παιζει να ηταν κολημενος πισω σου ο μαγκας.

 

Εμενα παντως με επιασε πονοκεφαλος μετα τον αγωνα απο την ενταση γτ εβλεπα να γλιστραει κοσμος δεξια αριστερα και ηταν σαν να τρεχω με ολους.

Έγινε επεξεργασία από fatalara
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 57 λεπτά, το μέλος GoMaR έγραψε:

Μερικες φορες ομως αυτο το οριο που δε μπορεις να πιασεις εσυ, ειναι η διαφορα που αναρωτιεσαι "πως γινεται να ειναι 1-2 δευτερολεπτα πιο γρηγορος"
 

Στον αγωνα δεν μπορεις να πηγαινεις στο οριο. Ο αγωνας ειναι συμβιβασμος, οταν βλεπεις κοσμο να γυριζει επι δεκα + γυρους στο ιδιο ρυθμο που πηγαινει στα κατατακτηρια ειναι λαθος του παιχνιδιου. 

 

Εγω δεν μπορω να βρω το οριο οπως το βρισκεις εσυ και να ανεβω θεσεις στα κατατακτηρια αλλα τα δυο sec διαφορα που εχουμε στο γυρο ειναι μια χαρα για αγωνα. Αν λοιπον εγω κρατησω το 2:10 πχ για τον αγωνα εσυ με το οριακο 2:08 σε 5-6 γυρους επρεπε να σαπουπιασει το λαστιχο απο θερμοκρασια και μετα γεια σας. Και ασε εμενα ο oxide που ηταν ενα δευτερο πιο γρηγορος απο εμενα και τον αρη σας πηρε τον αγωνα, αν δεν ησουν ρομποτ και εκανες εξοδους να χασεις κανα 15 δευτερολεπτα 3-4-5ος Θα ησουν, τι να σε κανουμε ομως με το hack που εχεις στα χερια.

Έγινε επεξεργασία από fatalara
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μα δε διαφωνω...Και ειναι κατι που αποδειχτηκε.Αλλα δεν ισχυει παντα και σε ολα τα αμαξια.Χθες απο τον 5ο γυρο προσπαθησα να μειωνω λιγο (και καλα γτ ηταν και ενας θοδοωρης.λολ) γιατι ηξερα οτι τα λαστιχα θα εβγαιναν οφφ.Αλλα δεν ειναι θεμα μονο οριων αλλα και τιμονιου.Ανεκαθεν ετρωγα παραπανω λαστιχο.Ειτε γιατι μπαινω αλλιως ειτε γιατι μπορει να στριβω  παραπανω το τιμονι..Αν και χθες το προσεξα.Οποτε ισως ηταν το "κυνηγητο" με τον Θοδωρη.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:

To ότι έχασαν τον αγώνα, αλλά και η δική μου πανωλεθρία, είναι ότι το sim φαίνεται να δουλεύει σωστά.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Περιπου, αυτο πρεπει να γινεται σε ολους τους αγωνες οχι στις ακραιες περιπτωσεις αυτοκινητων οπως η χθεσινη.

Στην πραγματικοτητα μετα το 4-5 πεταγμα που κανετε για να στριψετε τα λαστιχα επρεπε να ειναι κεραμιδι και μετα απο 5 γυρους να τα παρετε στο χερι εσεις κανατε 22 γυρους ολη η χρονια περυσι με αυτον τον τροπο. Τωρα αν το φτιαξανε δεν ξερω. 

Link to comment
Share on other sites

Δε πρόλαβα να ξαναγυρίσω σπίτι για κανα 15' γμτ. Και θα είχε πλάκα από ότι διαβάζω με τα λάστιχα :p.

 

@GoMaR @fatalara Μα ο κύριος λόγος που δεν διαχειρίστηκαν τα λάστιχα είναι γιατί δεν είχαν δοκιμάσει 20γυρο (ούτε εγώ, όπως και οι περισσότεροι φαντάζομαι :hehe:) πριν τον αγώνα να δουν τι παίζει. Αν έχεις βρεί το όριο είναι αρκετά εύκολο να πας λίγο πιο χαλαρά στα 2-3 σημεία που καίγαν το πίσω αριστερό πχ. Και ναι, αυτό συμβαίνει γιατί πολλά αυτοκίνητα βγάζουν όλο τον αγώνα χωρίς πρόβλημα οπότε δε το πολύ ψάχνουμε. Αλλά δε μπορεί να πει κάποιος οτι δεν είναι έτσι και στην πραγματικότητα. Αυτό που έχουν κάνει στην F1 ας πούμε τελευταία με τα λάστιχα να καίγονται όταν πιέζεις έχει κάνει όλους τους οδηγούς να κλαίγονται, και καλά κάνουν. Έχουν κάνει τα λάστιχα πιο γτπ για να είναι πιο "ενδιαφέρον", αλλά και εμένα θα μου έσπαγε τα νεύρα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ναι η αλήθεια είναι ότι μέχρι 7 γύρους είχα δει. Μάλιστα εκεί κέρδιζα μερικούς αγώνες.
Βασικά έκανα μ@λακια. Είχα φτιάξει καλό σεταπ για αγώνα με 32 psi πίσω. Δεν ανέβαζε θερμοκρασίες αλλά γλιστραγε.
Δοκίμασα του Ιάσονα, είχε 28 psi πίσω νομίζω και είδα ότι πάει καλύτερα . Ε έβαλα στο δικό μου 28 και εγώ. Λάθος. Έπρεπε να μείνω στα 32 . Ίσως είχα 2η η και ποιός ξέρει, πιο πάνω.

Πρόταση : να βάζουμε πιο πολλούς γύρους μέσα στην εβδομάδα πχ 50-60% του αγώνα. Βέβαια το ιδανικό είναι να ήταν με practice 60' κ αν έμπαιναν άλλοι να το γυρίζαμε σε αγώνα.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 λεπτά, το μέλος Lylankor έγραψε:

Δε πρόλαβα να ξαναγυρίσω σπίτι για κανα 15' γμτ. Και θα είχε πλάκα από ότι διαβάζω με τα λάστιχα :p.

 

@GoMaR @fatalara Μα ο κύριος λόγος που δεν διαχειρίστηκαν τα λάστιχα είναι γιατί δεν είχαν δοκιμάσει 20γυρο (ούτε εγώ, όπως και οι περισσότεροι φαντάζομαι :hehe:) πριν τον αγώνα να δουν τι παίζει. Αν έχεις βρεί το όριο είναι αρκετά εύκολο να πας λίγο πιο χαλαρά στα 2-3 σημεία που καίγαν το πίσω αριστερό πχ. Και ναι, αυτό συμβαίνει γιατί πολλά αυτοκίνητα βγάζουν όλο τον αγώνα χωρίς πρόβλημα οπότε δε το πολύ ψάχνουμε. Αλλά δε μπορεί να πει κάποιος οτι δεν είναι έτσι και στην πραγματικότητα. Αυτό που έχουν κάνει στην F1 ας πούμε τελευταία με τα λάστιχα να καίγονται όταν πιέζεις έχει κάνει όλους τους οδηγούς να κλαίγονται, και καλά κάνουν. Έχουν κάνει τα λάστιχα πιο γτπ για να είναι πιο "ενδιαφέρον", αλλά και εμένα θα μου έσπαγε τα νεύρα.

Μα αυτο ειναι το θεμα οτι τα αυτοκινητα βγαζουν τον αγωνα χωρις προβλημα.

Εδω τρεχαμε ακομα και με street λαστιχα και εβγαζαν 20 γυρους! Αν ειναι δυνατον.

 

Στην f1 το προβλημα τους δεν ειναι οτι δεν αντεχουν τα λαστιχα αλλα οτι η συμπεριφορα τους δεν ειναι σωστη, π.χ παλιοτερα ειχες τον schumacher που εκανε 20-25 γυρους τερμα γκαζι για να του βγει η στρατηγικη ενω τωρα δεν μπορεις να το κανεις γτ παιζει ρολο το πως θα πας σε αυτους τους 25 γυρους.

Οταν η bridgestone ελεγε το λαστιχο αντεχει 20 γυρους μπορουσε να ειναι ταπα απο τον πρωτο γυρο μεχρι τον 20ο με μικρη διαφορα της ταξης 1-2 δευτερων ενω τωρα εξαρταται... θα το πιεσει πολυ η λιγο και ποσο θα ειναι αυτο, ε αυτο τους τρελενει και καλα κανουν. 

Link to comment
Share on other sites

πριν 2 λεπτά, το μέλος Lylankor έγραψε:

Δε πρόλαβα να ξαναγυρίσω σπίτι για κανα 15' γμτ. Και θα είχε πλάκα από ότι διαβάζω με τα λάστιχα :p.

 

@GoMaR @fatalara Μα ο κύριος λόγος που δεν διαχειρίστηκαν τα λάστιχα είναι γιατί δεν είχαν δοκιμάσει 20γυρο (ούτε εγώ, όπως και οι περισσότεροι φαντάζομαι :hehe:) πριν τον αγώνα να δουν τι παίζει. Αν έχεις βρεί το όριο είναι αρκετά εύκολο να πας λίγο πιο χαλαρά στα 2-3 σημεία που καίγαν το πίσω αριστερό πχ. Και ναι, αυτό συμβαίνει γιατί πολλά αυτοκίνητα βγάζουν όλο τον αγώνα χωρίς πρόβλημα οπότε δε το πολύ ψάχνουμε. Αλλά δε μπορεί να πει κάποιος οτι δεν είναι έτσι και στην πραγματικότητα. Αυτό που έχουν κάνει στην F1 ας πούμε τελευταία με τα λάστιχα να καίγονται όταν πιέζεις έχει κάνει όλους τους οδηγούς να κλαίγονται, και καλά κάνουν. Έχουν κάνει τα λάστιχα πιο γτπ για να είναι πιο "ενδιαφέρον", αλλά και εμένα θα μου έσπαγε τα νεύρα.

Μα αυτο ειναι το θεμα οτι τα αυτοκινητα βγαζουν τον αγωνα χωρις προβλημα.

Εδω τρεχαμε ακομα και με street λαστιχα και εβγαζαν 20 γυρους! Αν ειναι δυνατον.

 

Στην f1 το προβλημα τους δεν ειναι οτι δεν αντεχουν τα λαστιχα αλλα οτι η συμπεριφορα τους δεν ειναι σωστη, π.χ παλιοτερα ειχες τον schumacher που εκανε 20-25 γυρους τερμα γκαζι για να του βγει η στρατηγικη ενω τωρα δεν μπορεις να το κανεις γτ παιζει ρολο το πως θα πας σε αυτους τους 25 γυρους.

Οταν η bridgestone ελεγε το λαστιχο αντεχει 20 γυρους μπορουσε να ειναι ταπα απο τον πρωτο γυρο μεχρι τον 20ο με μικρη διαφορα της ταξης 1-2 δευτερων ενω τωρα εξαρταται... θα το πιεσει πολυ η λιγο και ποσο θα ειναι αυτο, ε αυτο τους τρελενει και καλα κανουν. 

πριν 9 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:

Ναι η αλήθεια είναι ότι μέχρι 7 γύρους είχα δει. Μάλιστα εκεί κέρδιζα μερικούς αγώνες.
Βασικά έκανα μ@λακια. Είχα φτιάξει καλό σεταπ για αγώνα με 32 psi πίσω. Δεν ανέβαζε θερμοκρασίες αλλά γλιστραγε.
Δοκίμασα του Ιάσονα, είχε 28 psi πίσω νομίζω και είδα ότι πάει καλύτερα . Ε έβαλα στο δικό μου 28 και εγώ. Λάθος. Έπρεπε να μείνω στα 32 . Ίσως είχα 2η η και ποιός ξέρει, πιο πάνω.

Πρόταση : να βάζουμε πιο πολλούς γύρους μέσα στην εβδομάδα πχ 50-60% του αγώνα. Βέβαια το ιδανικό είναι να ήταν με practice 60' κ αν έμπαιναν άλλοι να το γυρίζαμε σε αγώνα.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Δεν χρειαζετε να βαλουμε κι αλλους γυρους, θα παει περα παο τις 11 το βραδυ και λογο δευτερας δεν ξερω ποσοι θα μπορουν.

Link to comment
Share on other sites

πριν 10 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:

Πρόταση : να βάζουμε πιο πολλούς γύρους μέσα στην εβδομάδα πχ 50-60% του αγώνα. Βέβαια το ιδανικό είναι να ήταν με practice 60' κ αν έμπαιναν άλλοι να το γυρίζαμε σε αγώνα.
 

:T:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 4 λεπτά, το μέλος fatalara έγραψε:

Δεν χρειαζετε να βαλουμε κι αλλους γυρους, θα παει περα παο τις 11 το βραδυ και λογο δευτερας δεν ξερω ποσοι θα μπορουν.

Όχι στον αγώνα. Μέσα στην εβδομάδα λέω.

Πχ πως να τρέξουμε 20 γύρους, αφού μέσα στην εβδομάδα έχεις 10' qualy και 7 γύρους?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 λεπτό, το μέλος liakjim έγραψε:

Όχι στον αγώνα. Μέσα στην εβδομάδα λέω.

Πχ πως να τρέξουμε 20 γύρους, αφού μέσα στην εβδομάδα έχεις 10' qualy και 7 γύρους?

Αυτο για το server το εχω πει πολλες φορες, μου εδωσε βεβαια ο ιασονας το .ινι απο το σερβερ αλλα και παλι δεν ειναι το ιδιο βγαζει θερμοκρασιες οτι ναναι.

Βαλτε 45-50 λεπτα practice και αμα μαζευτουμε παταμε ενα next session και τρεχουμε.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Αυτο για το server το εχω πει πολλες φορες, μου εδωσε βεβαια ο ιασονας το .ινι απο το σερβερ αλλα και παλι δεν ειναι το ιδιο βγαζει θερμοκρασιες οτι ναναι.
Βαλτε 45-50 λεπτα practice και αμα μαζευτουμε παταμε ενα next session και τρεχουμε.


Ακριβώς.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

παιδιά...Μέσα στην εβδομάδα έχεις τον χρόνο να μάθεις το αμάξι και το σεταπ.Στο πρακτις με τα 75 λεπτά εχεις περιθώριο να κανεις οχι 20 γύρους αλλα 35+.

δε καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να αυξήσουμε τους γύρους μεσοβδόμαδα.τι θα άλλαζε αν τρέχαμε πχ 12 μια φορά; δε μπορείς να τρέξεις 12 οφφλινε; το αν θα έχεις 36 βαθμούς οδόστρωμα στο οφφλινε αντι για 34 μεγάλη διαφορά δε θα δεις.Στο απόλυτο ναι.Αλλά στη συνολική συμπεριφορά του αμαξιού, ελαστικού δε θα δεις.

εδώ καταλάβαμε απο τους 7 γύρους ότι καταβροχθίζει ελαστικό.

πάντως μπορούμε Παρασκευή να τρέχουμε ένα μίνι αγωνα..Χωρίς υποχρέωση.να βάζουμε πάντα την Παρασκευή τα μισά λαπς απο του αγώνα και όποιος θέλει μπαίνει

Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος GoMaR έγραψε:

παιδιά...Μέσα στην εβδομάδα έχεις τον χρόνο να μάθεις το αμάξι και το σεταπ.Στο πρακτις με τα 75 λεπτά εχεις περιθώριο να κανεις οχι 20 γύρους αλλα 35+.

δε καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να αυξήσουμε τους γύρους μεσοβδόμαδα.τι θα άλλαζε αν τρέχαμε πχ 12 μια φορά; δε μπορείς να τρέξεις 12 οφφλινε; το αν θα έχεις 36 βαθμούς οδόστρωμα στο οφφλινε αντι για 34 μεγάλη διαφορά δε θα δεις.Στο απόλυτο ναι.Αλλά στη συνολική συμπεριφορά του αμαξιού, ελαστικού δε θα δεις.

εδώ καταλάβαμε απο τους 7 γύρους ότι καταβροχθίζει ελαστικό.

πάντως μπορούμε Παρασκευή να τρέχουμε ένα μίνι αγωνα..Χωρίς υποχρέωση.να βάζουμε πάντα την Παρασκευή τα μισά λαπς απο του αγώνα και όποιος θέλει μπαίνει

Προσωπικά βαριέμαι να τρέχω offline , έστω και για practice.

Μ αρέσει εκεί που είμαι να μπαίνει και κάποιος , ώστε να συγκρίνω αλλά κ να μη νιώθω μοναξιές.

Έχει διαφορά, το online.

 

Τέσπα, προσωπικά θα επιθυμούσα το format να είναι πχ 60' practice, 10~15' qualy, race των ~30'. Πάντα αναφέρομαι για μέσα στην εβδομάδα.

Αν μαζευτούν άτομα, ψηφίζουν για race κ τρέχουν.

 

Πάντα πρόταση.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Υπαρχουν τα θετικα και τα αρνητικα.

Απο την μια οσο εχεις race δε κατεβαζεις χρονο αλλα γινεσαι καλυτερος σε καταστασεις αγωνα, απο την αλλη αν εχεις πολυωρο game (practice/qual/race) δε θα μαζευεις και πολυ κοσμο.

 

Οταν θελω να μαθω το αμαξι βλεπω σε τι χρονους κυμαινεται το combo και μπαινω Offline.Ετσι μαθαινω μονο.Ουτε εχω το αγχος για τον χρονο,ουτε για αν με κοψει καποιος αλλος ουτε να αγχωνομαι αν ο αλλος θα κανει 50 δευτερολεπτα πιο γρηγορα..

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη ρε παιδιά, δηλαδή τι σας αποτρέπει από το να κάνετε "hotlaping" στο race? Αν υπάρχει κόσμος που θέλει να τρέξει το race σας παρακαλώ μην του σπάτε τα κάκαλα  με vote για restart, με αποτέλεσμα ο server να έχει 15 quali στη σειρά στη τελική! 

 

Πολύ απλά είναι τα πράγματα.. Ή κάντε practice ενώ οι υπόλοιποι τρέχουν το race (φυσικά χωρίς να τους ενοχλείτε), ή ζητήστε από το γομάρι τα στοιχεία του server (θερμοκρασίες, γκριπ κλπ.) 

 

Α και αν βαριέστε να τρέχετε offline για δοκιμάστε να τρέξετε time attack!! Που για μένα είναι ο καλύτερος τρόπος για να ρίξεις χρόνους!!

Έγινε επεξεργασία από Georgiadis Giorgos
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πρέπει κάποια στιγμή να καταλάβετε ότι οι αγώνες δεν κερδίζονται με hotlaping . Υπάρχει και η στρατηγική.
Ειδικά τώρα τελευταία που το AC δείχνει να δουλεύει πιο σωστά με τη διαχείριση των ελαστικών.
Στο off-line δεν έχεις ίδιο grip. Φαίνεται να υπάρχει bug όπου η θερμοκρασία ασφάλτου βγαίνει λάθος.
Εξάλλου δεν είναι τίποτα φοβερό.
Ας πούμε έχει 60' practice. Είμαστε 2-3 και μ@λακιζομαστε. Μπαίνεις, λες " ρε μ@λακες δεν πάμε για race? ". Ψηφίζουμε και πάμε.
Αν όμως θέλω να προβαρω τον αγώνα, θα ήθελα να έχω τη δυνατότητα.

Πάντως και εδώ και δίπλα, βλέπω αντίστοιχο ενδιαφέρον ( είδα μερικά χεράκια), οπότε δεν βλέπω κάποιο λόγο να μη γίνει.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.