Jump to content



980 vs 1070 vs 980ti vs 1080 (cuda and vray)


Recommended Posts

Είναι τραβηγμένο βέβαια.. αλλά θα έλεγα πάρε ένα Macbook Pro

 

Edit : Επίσης άσε τα CUDA και κάνε Upagrade σε CPU και Mobo άμα θες να δεις ουσιαστική διαφορα..

Έγινε επεξεργασία από LazyGreek
Link to comment
Share on other sites

δε τρέχουν τα προγράμματα σε μακ.Αλλά και να έτρεχαν, πληρώνεις δυο φορές την αξία τους.

Επίσης θα ήθελα λίγο να μου αναλύσεις το σκεπτικό σου.

Γιατί μακ και Γιατί cpu

Link to comment
Share on other sites

Ξαναλέω ειναι λίγο τραβηγμένο αλλά θα σου εξηγίσω το σκεπτικό μου γιατί παρατήρησα λίγο και την δικιά μου περίπτωση, αυτές τις μέρες.

 

Το πάμε πρώτα με χρηματικά, είδα στο σκρουτζ λίγο τις τιμές για να έχω μια ιδέα σε τι χρηματικό ποσό κυμαίνεσαι.

Μια 980ti κάνει ας πούμε 550 Ευρω (να πάρεις και μια καλή υλοποίηση)

Η 1070 / 1080 παίζουν στα 750 Ευρώ.

 

Γιατί Mac? Πρώτον και κυριότερο είσαι Mobile! Μπορείς να το έχεις μαζί σου οποιαδίποτε χρονική στιγμή!

Πας στα βουνα βγάζεις φωτογραφίες. Αμέσως μπορείς να βάλεις μέσα την SD Card να ανοίξεις Photoshop, Lightroom να κάνεις το Edit σου και να ανεβάσεις κατευθείαν στα Social Media. (επιτόπου! έχοντας βέβαια και 4G να το πούμε και αυτό, Θες αντάπτορα και αλλά λεφτά εκει..) αλλά σε περίπτωση που έχεις Iphone κατευθείαν με Airdrop και το κάνεις και απο εκεί. Άμα δεν θες έτσι μπορείς να πας στο κοντινότερο καφέ, WiFi και τέλος..

 

Δεύτερον και πολύ σημαντικό η οθόνη. Εχεις μια από τις καλύτερες οθόνες σε παλέτα χρωμάτων, Sharpness, sRGB κτλπ. Είναι το ιδιο παράδειγμα με το παραπάνω κατευθειαν μπορείς να βάλεις μέσα την SD κάρτα σου και να δείς άμα σε ευχαριστεί  το αποτέλεσμα. Night Photography. Βγάζεις το Milky Way σου μπαίνεις μέσα στο αυτοκίνητο και αρχίζεις το Edit, βλέπεις αμα σε  ευχαριστεί το Noise, Brightness που έχει, zoomαρεις εκείνη την στιγμή βλέπεις τι δεν σου αρέσει.. άμα δεν σου αρέσει βγαίνεις εξώ και αλλάζεις composition.

 

Είναι μεγάλη υπόθεση να τα κάνεις όλα αυτά On The Go.

 

Αλλα το θέμα μας είναι τα Render Times και πάνω απ'όλα τα λεφτά!

Εγώ θα σου πρότεινα κάνεις την αναβάθμιση, και μπαίνεις All In!  :hehe:

Mac Book Pro 2015 / 15.4 2.250 Ευρώ στο Skroutz

https://www.skroutz.gr/s/6928491/Apple-MacBook-Pro-15-4-2-5GHz-i7-16GB-512GB-Flash-Storage-Retina-Display-2015.html

Το ξέρω! Αλλά είναι το καλύτερο που μπορείς να πάρεις και για αυτά που ζητάς!

Αλλά και πάλι υπάρχουν και άλλες λύσεις όπως το αυτό στα 1.150 ευρώ

https://www.skroutz.gr/s/6321672/Apple-MacBook-Pro-13-3-2-7GHz-i5-8GB-128GB-Flash-Storage-Retina-Display-2015.html

αλλά πας και σε αυτό για την παραπάνω χώρο 1.380 ευρώ

https://www.skroutz.gr/s/6441356/Apple-MacBook-Pro-13-3-2-7GHz-i5-8GB-256GB-Flash-Storage-Retina-Display-2015.html

Επίσης εχεις και το απλό Macbook 2016 στα 1.400 ευρώ αλλά εκεί σου λείπουν οι θύρες και θες αντάπτορες για όλα τα παραπάνω (Δεν αξίζει)

https://www.skroutz.gr/s/8901392/Apple-MacBook-12-1-1GHz-Core-M3-8GB-256GB-Flash-Storage-2016.html

 

Δεν είναι τυχαίο που όλοι οι φωτογράφοι και οι Youtubers χρησιμοποιούν MacBook's για τα Edit τους και μπορώ να σου δώσω επιχειρήματα (αμα θες σε απάντηση να σου δώσω κανάλια στο Youtube να τα δείς. Φωτογράφοι όπως ο Philip Bloom ανεβάζει στο Flickr φωτογραφίες από Drone, Raw Edits από Macbook air laptop των 800 ευρώ) Youtubers κάνουν Raw Edit Video 4k από Red Epics στο Macbook pro 2015 με τα 2.250 ευρώ)

 

Για τα Render Times θα σου αφήσω αυτά εδώ τα βίντεο όμως να δεις τα δείς τώρα..

 

 

 

 

 

 

Δες τα με την σειρά που τα έβαλα γιατί πραγματικά έχει πολύ ενδιαφέρον!

Και το αφήνω εδώ όσον αφορά τα Macs!

Τώρα γιατί CPU!

Γιατί όσο περισσότερα Cores τόσο καλύτερα! Είναι αποδεδιγμένο!

Οσα Cuda Cores και να έχεις δεν παίζουν κανένα  ρολο άμα φυσικά δεν υποστηρίζονται όπως στα προγράμματα της Adobe!

Ναι δεν λέω σου, έχουν την επιλογή για CUDA (NV) η OpenGL (AMD) αλλά η διαφορές είναι πολύ μικρές στα Render Times! (λεώ τυχαίους αριθμούς τι 10 λεπτά να κανει Export με CPU τί 9 λεπτά με CUDA Cores)

Εναν Core να έχεις παραπάνω σημαίνει κατευθείαν RAW ιπποδύναμη!

Τώρα θα σου δώσω ενα άλλο βίντεο ο τύπος νε μεν συγκρίνει MAC με PC αλλά είμαι σίγουρος ότι τέτοιον CPU δεν έχεις 12χ2 Cores μιλάμε για 24 με 48 Φυσικούς / λογικούς..

 

 

Τώρα από CPU πιστεύω ξέρεις μιλάμε για 6 πύρηνους 3930K / 4930K /4960K / Χ κτλπ έχω χάσει λίγο και τα News με CPU δεν ξέρω που βρίσκονται και σε τι λεφτά αλλά είμαι σίγουρος ότι με τα λεφτά στα 750 ευρώ μπορείς να αγοράσεις εναν 3930K + MOBO!

 

Τώρα όλα τα παραπάνω στα λέω με επιφύλαξη γιατί δεν ξέρω τι σύστημα έχεις και τι οθόνες φυσικά!

Σου αφήνω αυτά εδώ πιστεύω να σε κάλυψα όσο μπορώ και θα επανέλθουμε..

 

Απλά θα ήθελα να σου πω λίγο και για την δικιά μου περίπτωση.. Μένω εξωτερικό και κατέβηκα εναν μηνα ελλάδα είχα την κάμερα 70D και την GoPro το μόνο πράγμα που με έσωσε ήταν το Iphone! (6s) να είναι καλά η GoPro που έχει βγάλει 3 προγράμματα! Και κατευθείαν εκανα Edit Video μέσα από το Iphone! Μεταφορά φωτογραφιών και Edit με Snapseed (Google) και με την 70D έχει η Canon ενα Buggy πρόγραμμα αλλά θα πρέπει να κανεις Shoot JPEG + RAW για να έχεις μια καλή φωτογραφία τον 7-8MB στο κινητό σου..

Με απλό RAW έκανε μεταφορά 300KB! Ετρώγε πάρα πολύ Compression! Οταν τραβας με RAW+JPEG σου μένει το Raw στην κάμερα και μεταφέρει το JPEG στο κινητό και μπορείς να είσαι λίγο πιο επιβλητικός στο edit! Φυσικά άμα ειχα ενα απλό Macbook pro θα μπορούσα να τα έκανα ολα αυτά κατευθείαν!

 

Και ο λόγος που δεν είχα PC με κράτησε πάρα πολύ πίσω στο να πάρω την κάμερα, να βγάλω φωτογραφίες η να τραβήξω κάποιο βίντεο.. Δεν λεω θα μπορούσα να περιμένω μέχρι να επιστρέψω και να τα φτιάξω μετά από εναν μήνα!  :hehe:

Link to comment
Share on other sites

κοίτα, θα σε στεναχωρήσω με την μικρή μου απάντηση Αλλά :

1)3d rendering και λάπτοπ = απαγορευτικό.

2) το παράδειγμα με το βουνό και το mobile γίνεται και με απλό λαπτοπ /windows.αλλα δεν μιλάω για φωτογραφία και φωτοσοπ:p

 

3) τα προγράμματα μου δε παίζουν σε mac os.

 

4) είσαι πολύ λάθος για τους χρόνους με τα cpu vs cuda στο premiere.οι χρόνοι με cpu είναι 2-3φορές(μπορεί και περισσότερο) πιο αργοί

 

5) μόνο με την οθόνη συμφωνώ.Αν και πιστεύω βρίσκεις εφαμιλλες η και καλύτερες.(απέχω από την αγορά δε γνωρίζω)

 

Για τα υπόλοιπα αν μιλάγαμε για το ίδιο πράγμα , θα διαφωνούσα 100%.Και στα λεφτά και στην πρακτικότητα.Αλλά δεν είναι αυτό το θέμα:p

 

και επίσης το "δεν είναι τυχαίο που οι περισσότεροι έχουν μακ" δε θα το συζητήσω...

 

Όπως και να έχει, σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!!

Έγινε επεξεργασία από GoMaR
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

@LazyGreek Παλιότερα που η Apple είχε δικούς της επεξεργαστές κτλ ναι θα μπορούσαμε να μιλήσουμε για συγκρίσεις με αντίστοιχο PC, τώρα που χρησιμοποιεί ότι και όλοι οι υπολογιστές δε σου προσφέρει κάτι παραπάνω. Πληρώνεις το OS, ποιότητα φινιρίσματος και τη διαθεσιμότητα κάποιων προγραμμάτων που δε θα βρεις σε windows. Και κυρίως πληρώνεις την οθόνη, κάτι πολύ σημαντικό για την πιστότητα χρωμάτων όταν πρόκειται να τυπώσεις project σου κτλ κτλ.

 

Στην τελική αυτό που πληρώνεις είναι το πακέτο, χωρίς κόπο και χωρίς να ασχοληθείς παραπάνω. Παίρνεις καλή οθόνη αλλά μικρή, και για την τιμή του παίρνεις χαμηλότερων δυνατοτήτων επεξεργαστή και κάρτα οθόνης. Και φυσικά είσαι in γιατί έχεις Mac και μπορείς να το παίζεις κυριλέ και να φαίνεσαι επαγγελματίας. Αυτά, κατ'εμε, για να τα έχεις πρέπει να το φυσάς το παραδάκι. Για τις πιο συγκρατημένες καταστάσεις της Ελλάδας, δεν είναι καλή επένδυση. Ο μόνος αντίλογος για αγορά mac είναι χρόνος μπαταρίας αν χρειάζεσαι απαιτητική φορητότητα και αποκλειστικότητα προγραμμάτων και resources, που είναι ολοένα και πιο μικρή, αλλά υπάρχει κυρίως σε graphic designers, χωρίς ιδιαίτερο ψάξιμο βρίσκεις παπάδες.

Link to comment
Share on other sites

@GoMaR Αν έχεις κάνει αγορά, δεν έχει νόημα να γράφω κατεβατά. 

 

Edit: Να πω απλά δυό πράγματα σαν γενικές αρχές να βοηθηθούν και άλλοι:

 

1.  Η απόδοση στα viewport εξαρτάται και από άλλους παράγοντες εκτός από την κάρτα (single core απόδοση της cpu, μνήμη, κώδικας προγράμματος, API, δηλαδή αν είναι OpenGL ή Direct3d κ.λπ.) και η αύξηση των fps είναι πολύ μικρή όσο ανεβαίνει η δύναμη της κάρτας, οπότε πολύ δυνατές κάρτες ουσιαστικά μένουν αναξιοποίητες στις περισσότερες περιπτώσεις.

 

2. Το 3ds max χρησιμοποιεί Direct3d οπότε χάνει το οποιοδήποτε πλεονέκτημα μια επαγγελματική κάρτα τύπου Quadro ή FirePro. Συνήθως επιτυγχάνεται η ίδια απόδοση μεταξύ μιας επαγγελματικής και μιας εμπορικής κάρτας που κοστίζει τα μισά ή το 1/3 των χρημάτων που κοστίζει η επαγγελματική.

 

3. Το gpu rendering (όπως το Vray RT που ανέφερες) εξαρτάται καθαρά από την ωμή δύναμη της κάθε κάρτας (μιλάμε αποκλειστικά για single precision FP και για τεχνολογία cuda, μιας και OpenCL ελάχιστοι renderers χρησιμοποιούν), η οποία είναι συνάρτηση α) της αρχιτεκτονικής της κάρτας (Pascal>Maxwell>Kepler κοκ), 2) του αριθμού των πυρήνων cuda (απόλυτη σύγκριση μόνο εντός της ίδιας αρχιτεκτονικής), γ) του χρονισμού των πυρήνων (πάλι εντός της ίδιας αρχιτεκτονικής).  Δεν έχει νόημα να συγκρίνει κανείς μόνο αριθμό cuda. Μπορεί μια κάρτα Pascal να υπερέχει στο rendering έναντι μιας Kepler που έχει αρκετά παραπάνω πυρήνες cuda. Δεν γίνεται έτσι η σύγκριση.

 

4.  Ένα βασικό στοιχείο όμως που πρέπει να απαντήσει κάποιος πριν υπολογίσει ποιά κάρτα του παρέχει την μεγαλύτερη "ιπποδύναμη" στο gpu rendering (σε συνάρτηση με το κόστος) είναι η μνήμη Vram. Αν η μνήμη της κάρτας δεν επαρκεί για το σύνολο του project τότε όση δύναμη να έχει η κάρτα μένει αναξιοποίητη. Για αυτό και το gpu rendering ακόμα δεν έχει εισαχθεί στο χώρο του arch viz.

 

Εννοείται ότι πέρα από τα παραπάνω κανείς κοιτάει και άλλα πράγματα, π.χ. αν έχει ενσωματωθεί μια καινούργια αρχιτεκτονική gpu στο rendering software (οι Pascal ακόμα δεν αποδίδουν 100% σε όλα τα προγράμματα, δεν υπάρχει ακόμα δηλαδή τέλειο optimization), ή το αν μια μηχανή gpu rendering έχει όλα τα αναγκαία για τον χρήστη features (π.χ. displacement, hair and fur, συγκεκριμένα FX κ.λπ.).

 

Όσο για το RT Ιάσονα, δεν βλέπω και τα καλύτερα σχόλια ως προς την αναμενόμενη απόδοση. Είδα τύπους στο εξωτερικό να παίρνουν 3-4 980Ti και ακόμα να μην βλέπουν τις επιθυμητές ταχύτητες. Γενικά να ξέρεις, το gpu rendering υπερέχει σε μικρά μοντέλα με απλό στήσιμο του project (όχι πολλές πηγές φωτός, όχι πολλά refractive υλικά κ.λπ.). Όσο ανεβαίνει η πολυπλοκότητα του μοντέλου (=η πολυπλοκότητα των υπολογισμών) οι cpu renderers υπερισχύουν και για αυτό προτιμώνται (και θα εξακολουθήσουν για καιρό) από την πλειοψηφία των επαγγελματιών στα CG, συνυπολογίζοντας φυσικά και το θέμα της μνήμης. Ένα πολύπλοκο αρχιτεκτονικό project μπορεί άνετα να υπερβεί τα 30gb μνήμης και η κάρτα με την μεγαλύτερη Vram αυτή την στιγμή είναι η Μ6000 24gb που κοστίζει ~5Κ$.

 

(Βγήκε κατεβατό... τελικά)

Έγινε επεξεργασία από pnick
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.