PolomanGR Φεβρουάριος 10, 2017 #21 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2017 On 02/06/2017 at 11:40 ΜΜ, το μέλος liakjim έγραψε: Παρακαλώ το λινκ του server σε χρόνους να μπει σε κάποιο 1ο ποστ ή στην υπογραφή σας. Το λινκ υπαρχει καπου τελικα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios F. Φεβρουάριος 10, 2017 Author #22 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2017 http://managerdc2.rackservice.org:50768/lapstat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lylankor Φεβρουάριος 10, 2017 #23 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2017 (edited) Πω ρε κακιά συνήθεια, από το cup έμαθα να τρέχω το spa βγαίνοντας εκτός λευκών ειδικά σε 2 σημεία, πρέπει να το σκεφτώ εκέινη την ώρα να μη βγώ. Ακόμα και όταν δεν είμαι με παραπάνω ταχύτητα απλά ισιώνω το τιμόνι για να βγώ πιο χαλαρά. Κατά τα άλλα το σβούριξα αρκετές φορές αλλά μέχρι να βρείς τα φρένα είναι μετά δε φεύγει με τίποτα, εκτός αν μείνεις απο ρεύμα και χάσεις τη 4κίνηση... ή αν έχεις μαζέψει πολλά χιλιόμετρα πριν την Eau Rouge με το KERS. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 10, 2017 από Lylankor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios F. Φεβρουάριος 10, 2017 Author #24 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2017 11 minutes ago, Lylankor said: Πω ρε κακιά συνήθεια, από το cup έμαθα να τρέχω το spa βγαίνοντας εκτός λευκών ειδικά σε 2 σημεία, πρέπει να το σκεφτώ εκέινη την ώρα να μη βγώ. Ακόμα και όταν δεν είμαι με παραπάνω ταχύτητα απλά ισιώνω το τιμόνι για να βγώ πιο χαλαρά. Κατά τα άλλα το σβούριξα αρκετές φορές αλλά μέχρι να βρείς τα φρένα είναι μετά δε φεύγει με τίποτα, εκτός αν μείνεις απο ρεύμα και χάσεις τη 4κίνηση... ή αν έχεις μαζέψει πολλά χιλιόμετρα πριν την Eau Rouge με το KERS. Βασικά το αμάξι δεν στρίβει όπως θα περίμενα και μπορείς να flatspottareis χαλαρά και να σου γα#$^ το race αμέσως... το MGU delivery είναι ένας γρίφος επίσης... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lylankor Φεβρουάριος 10, 2017 #25 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2017 14 minutes ago, Stelios F. said: Βασικά το αμάξι δεν στρίβει όπως θα περίμενα και μπορείς να flatspottareis χαλαρά και να σου γα#$^ το race αμέσως... το MGU delivery είναι ένας γρίφος επίσης... Ως τώρα το μόνο που έχω βρεί σίγουρα είναι οτι το high aggressive χωρίς παραπάνω input είναι το πιο easy, χρησιμοποιεί οριακά όλη την ηλεκτρική ενέργεια που έχεις ανα γύρο και δεν ψάχνεις που να πατήσεις, πόσο να πατήσεις για να μη το ξοδέψεις όλο κλπ. Τώρα που είδα το WR βέβαια είναι 1:54 με τελική 340... οπότε αν θες να πας γρήγορα έχει κόλπο... Στα φρένα νομίζω ακόμα και όταν κάπνιζε (lol) σπάνια μπλόκαρε τελείως ο τροχός. Δεν έκανα και πάνω από 4-5 γύρους συνεχόμενους βέβαια οπότε πιθανώς να είναι θέμα. Ή απλά win λόγω DFGT και τα μικρά δε τα νιώθω Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios F. Φεβρουάριος 10, 2017 Author #26 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2017 Σπάνια? ... :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios F. Φεβρουάριος 10, 2017 Author #27 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2017 Τώρα που βλέπω το graph, αν εσύ usares high agressive, κάτι δεν πάει καλά Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lylankor Φεβρουάριος 10, 2017 #28 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2017 (edited) Χμμμ, έριξα από 1 click τα φτερά και έτρεχα με soft. Στο lap που έχει κρατήσει δε θυμάμαι με τι ήμουν, πιθανώς να ήταν high preserve που είναι λίγο πιο αργό και σου αφήνει 1-2 δευτερόλεπτα manual boost (που το πάτησα μετά την Eau Rouge). Επίσης από ότι φαίνεται ήταν γύρος μετά το outlap γιατί πριν αρχίσω το γύρο του έχω δώσει full σε σχέση με το δικό σου . Κάτι που περιπλέκει ακόμα πιο πολύ τα πράγματα είναι οτι αν ακολουθήσεις γραμμή που ρίχνεις ταχύτητα μέχρι κάποιο σημείο για να ισιώσεις το αυτοκίνητο νωρίς για την έξοδο και από εκεί και μετά τέρμα γκάζι για να βγείς και πιο γρήγορα, πιθανώς να ξοδεύεις παραπάνω ενέργεια από το να έχεις μια πιο ομαλή γραμμή και να είσαι στη μισή στροφή με μισό γκάζι πχ. Το μόνο που πρόσεξα με τα άλλα MGU modes (πέρα από τη χαμηλώτερη κατανάλωση ενέργειας) είναι οτι κάποια (τα preserve ή τα low)δεν δίνουν πολύ όταν έχεις στριμένο το τιμόνι... ΧΨΑ με λίγα λόγια.. έβγαινε και με high aggressive παραπλήσιος γύρος γι'αυτό είπα είναι το πιο easy. Edit: από την καμπύλη της ταχύτητας μετά την Eau Rouge στο γύρο μου δε βγάζω νόημα... φαίνεται σαν να πάτησα το KERS προοδευτικά και μετά να το άφησα... WTF πείραξες κιβώτιο? Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 10, 2017 από Lylankor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios F. Φεβρουάριος 10, 2017 Author #29 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2017 (edited) Όλα default και χωρίς manual boost... high agressive. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 10, 2017 από Stelios F. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lylankor Φεβρουάριος 10, 2017 #30 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2017 (edited) εεεεε? τώρα έμεινα μλκς. Χωρίς manual boost πως έφτασες 313 και έμεινες ακριβώς εκεί μέχρι το τέλος της μεγάλης ευθείας? Αφού από την 6η και μετά στο high aggressive δε δίνει. Μη μου πείς οτι έχει DRS.... Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 10, 2017 από Lylankor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios F. Φεβρουάριος 10, 2017 Author #31 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2017 Καλή ερώτηση Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Φεβρουάριος 10, 2017 #32 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2017 Με default , χωρίς boost και high aggressive ΔΕΝ πιάνεις 312 στην ευθεία. Το 919 είναι πολύ δύσκολο, νιώθω τον εγκέφαλό μου να αντιδρά με time delay. Δεν βλέπω πως θα σπάσω τα 2 λεπτά πάντως... Καλά εννοείται ότι στους αγώνες θα γίνεται σφαγή με ατυχήματα σε κάθε στροφή και σε κάθε ντουμπλάρισμα. Τα αμάξια είναι τόσο γρήγορα που δεν προλαβαίνεις να κάνεις κιχ... @akis_z80 και @Stelios F. θα μετανιώσετε οικτρά που βάλατε το 919 και γενικά το γρήγορο group. mark my words : θα βαρεθείτε να βλέπετε cuts και accidents ( τάδε έφη liakjim , 11/2/17) good luck 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Georgiadis Giorgos Φεβρουάριος 10, 2017 #33 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2017 Για αυτό το λόγο θα γίνει και ο δοκιμαστικός αγώνας!! Όσοι δεν είναι σίγουροι ας το πουν! Στη τελική αν συμφωνούν και τα παιδιά ας γίνει κάποια αλλαγή στις ομάδες, ή στη χειρότερη ας τρέξουν 1-2 άτομα την ίδια κατηγορία. Από το να τρέχει κάποιος μόνος του με τις 919 ας τρέξει μαζί με άλλους σε διαφορετική κατηγορία. WAMTA fun cup είναι το όνομα, δεν έχει νόημα να "μαρτυρήσει" κάποιος μόνο και μόνο επειδή έκανε μία λάθος επιλογή! Όσο το συντομότερο τόσο το καλύτερο να λυθούν τέτοια προβλήματα. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Φεβρουάριος 11, 2017 #34 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2017 Τελικά με παραπάνω practice, αρχίζει ο εγκέφαλος και συνηθίζει τους καταιγιστικούς ρυθμούς. Ελπίζω στον αγώνα να δείξουν όλοι λογική. Αυτά τα διαόλια θέλουν 100% αυτοσυγκέντρωση. Σε δοκιμαστικό αγώνα των 10 γύρων, είχα μόνο 2 laps valid... Πάμε τώρα διάβασμα να δούμε τί είναι τα heave dampers αν και νομίζω το κατάλαβα (google is your best friend). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lylankor Φεβρουάριος 11, 2017 #35 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2017 (edited) Από εμένα η γενική εντύπωση είναι οτι με το αυτοκίνητο είναι πολύ δύσκολο να κάνεις χοντρό λάθος, τους περισσότερους γύρους τους έβγαλα invalid μέχρι να συνηθίσω τα διαφορετικά σημεία φρεναρίσματος ανάλογα με το MGU-K και το boost. Για τον αγώνα ίσα ίσα που η μεγάλη διαφορά σε ταχύτητα και downforce νομίζω κάνει τα πράγματα πιο εύκολα στις προσπεράσεις πιο αργών αυτοκινήτων. Τα GT2 πχ δε θα μπορούν να πάνε απλά από την εξωτερική και να προσπεράσουν τα GT4 με όση άνεση θα το κάνει το 919. Από εκεί και πέρα, όπως συμβαίνει και στους πραγματικούς αγώνες, τα incidents συμβαίνουν όταν τα LMP είναι ανυπόμονα και ποντάρουν πολύ στο οτι θα τους δώσει χώρο ο άλλος. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 11, 2017 από Lylankor 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Φεβρουάριος 11, 2017 #36 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2017 Μια χάρη : αν γίνεται να αποφύγουμε τις ώρες που οι σκιές μακραινουν πχ όπως τώρα στον server. Πέφτουν τα fpsΣτάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis_z80 Φεβρουάριος 11, 2017 #37 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2017 8 hours ago, liakjim said: mark my words : θα βαρεθείτε να βλέπετε cuts και accidents ( τάδε έφη liakjim , 11/2/17) good luck Μα ποιος είσαι, ο ΝΟΣΤΡΑΔΑΜΟΣ;;; Να κάνω και εγώ μια προφητεία. Αύριο ο ήλιος θα εμφανιστεί από την ανατολή , akis 11/2/17 O καθένας έχει την ευθύνη των πράξεών του. Σε cup τρέχουμε, δεν κάνουμε Sunday driving στην ύπαιθρο. Θα υπάρξουν και ατυχήματα, είναι μέσα στο racing, αλλά είμαι σίγουρος ότι θα υπάρξει σεβασμός στους συναγωνιζόμενους. Μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν και οι ποινές Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios F. Φεβρουάριος 11, 2017 Author #38 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2017 Ότι είπε ο Άκης (χωρίς την πρώτη παράγραφο) Ατυχήματα θα γίνουν 100%, έχετε δει τι γίνεται στο WEC real life και στο iracing 24endurance? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Georgiadis Giorgos Φεβρουάριος 11, 2017 #39 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2017 1 hour ago, Stelios F. said: Ότι είπε ο Άκης (χωρίς την πρώτη παράγραφο) Δηλαδή τι? πιστεύεις πως ο ήλιος δε βγαίνει απο την ανατολή? Ρε μήπως είσαι υποστηρικτής της flat earth "κοινότητας"? 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sosna Φεβρουάριος 11, 2017 #40 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2017 Λόγω μούλτικλας,πολλών κ διαφορετικής ικανότητας-τριβής οδηγών εγώ θεωρώ οτι στο θέμα κάτς ας υπάρχει μια ελαστικότητα.Δεν μιλάω για κραυγαλέα πράγματα,αλλά πχ αν κάποιος έχασε τα φρένα προσπαθώντας να αποφύγει άλλον οδηγό κλπ Για τα ατυχήματα τώρα θα πρέπει να προσέχουμε όλοι κ να είμαστε διατεθειμένοι να κάνουμε πίσω χάνοντας χρόνο παρά να γίνει το μπαμ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now