Jump to content

G.G. Okayama GP/Tatuus FA01 22/10/2017


Oxide Burnedbrain
 Share

Recommended Posts

Μία ώρα πριν, το μέλος Iceman87 έγραψε:

Αποριας αξιο,πως γινεται να χανω 2,5 δευτερολεπτα, σε ενα γυρο του 1,27  :hehe:

 

Για δοκίμασε να στρίβεις πριν καν το σκεφτείς και κάτι θα γίνει...:hehe:

Άμα περιμένεις να δεις το άπεξ για να το σημαδέψεις τότε σημαίνει ότι έχεις χάσει μισό δεύτερο, πρέπει να γίνει τεχνητά αρκετά πριν, αφού μάθεις που είναι το σωστό σημείο. Εγώ το καταφέρνω σε δυο στροφές μόνο και όχι πάντα.:amen:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Έχω πει αρκετές οτι ο χρόνος δεν πρέπει να είναι αυτοσκοπός.Το καταλαβαίνω γιατί γίνεται αφού κ  γω όταν πρωτοξεκίνησα έτσι σκεφτόμουν αλλά προσπαθείστε να αλλάξετε mindset.Ουσιαστικά με το να φιξάρετε στο χρόνο το μόνο που κάνετε είναι να αυτοεκπληρώνετε την προφητεία κακών αποδόσεων-επιδόσεων.

 

Αντιληφθείτε οτι αφής είναι η πρώτη σας επαφή με το ''άθλημα'' του sim racing έτσι όπως συμβαίνει με όλα τα πράγματα θα χρειαστεί αρκετή ενασχόληση για αποτελέσματα 3άδας.Τα παιδιά που βλέπετε να είναι στις πρώτες θέσεις έχουν διανύσει αρκετά εικονικά χιλιόμετρα κ τρέχουν χρόνια.

 

Δεν γίνεται από τη μια στιγμή στην άλλη να έχετε επιδόσεις Χάμιλτον.

 

Με το να συγκρίνετε τον εαυτό σας με κάποιον έμπειρα γρήγορα το μόνο που κάνετε είναι να απορροφάτε πολύτιμη ενέργεια κ να αυτομαστιγώνεστε. -been there done that-

 

Μπείτε στο εκάστοτε κόμπο μάθετε την πίστα κ βρείτε ένα ρυθμό που θα μπορείτε να κινηθείτε σταθερά κ με ασφάλεια για σας κ τους γύρω σας στον αγώνα.Κάνετε όση προπόνηση σας επιτρέπει η διάθεση κ ο ελεύθερος χρόνος σας έτσι ώστε να βγάζετε ένα γυρολόγιο αγώνα χωρίς λάθη.Αν αυτό σημαίνει οτι θα στε 2,5 ,10 δεύτερα το γύρο ΄΄αργότεροι΄΄ ας είναι.Κύριος στόχος είναι ο τερματισμός χωρίς λάθη.

 

Οι θέσεις που θα τερματίσετε δεν έχουν καμία αξία -κάποια ψυχή κάπου κάποτε με είπε για το e penis-.

 

Αυτό βάλτε το καλά στο μυαλό σας δεν εννοάω το e penis :hehe: -εκτός αν τρέχετε competitive όπου εκεί τα πράγματα αλλάζουν δραματικά αλλά για το 99% των συμμετεχόντων δεν θα τους απασχολήσει αυτό-

 

Σκοπός του φόρουμ που από οτι βλέπω δυστυχώς δεν έχει γίνει αποδεκτό-διαδεδομένο δεν είναι να πάρουμε την πρώτη θέση,αλλά μέσω διαλόγου,ερωτήσεων,προβληματισμών να γίνουμε καλύτεροι.

 

Τι να το κάνω να βγαίνεις πρώτος με 5 δεύτερα διαφορά όταν δεν έχεις προσφέρει τίποτε στους υπόλοιπους -τουλάχιστον από όσα έχεις καταφέρει να βρεις στο εκάστοτε παιχνίδι-.Κ δεν είναι flame αλλά πραγματικότητα.

 

Δεν γίνεται μετά από τόσα χρόνια να ακούω τον Άρη να λέει οτι ακολουθεί τους σεταπο-οδηγούς κ του βγαίνουν τα αντίθετα.Απλά δεν γίνεται.Προφανώς δεν αφουγκάζεται σωστά τι του ''λέει'' το αμάξι.Κ αφού δεν το διαβάζει σωστά γιατί δεν κάνει ένα απλό πόστ να ρωτήσει σχετικά?Ρωτώντας δεν μάθαμε όλοι?

 

@bill123 μπορείς να ρωτήσεις κ είμαι σίγουρος οτι αρκετοί θα βρεθούν να σου λύσουν την απορία. πχ έχει μούτρα στην είσοδο,στην έξοδο κλπ

 

@Iceman87 δεν χρειάζεται να έχεις benchmark αυτούς τους χρόνους εκτός αν θεωρείς οτι μπορείς να τους ανταγωνιστείς σε race pace.Προσπάθησε όσο μπορείς κ έχε μέτρο σύγκρισης τα παιδιά που ξεκινήσατε μαζί αρχικά.Αφού αποκτήσεις τη σχετική άνεση μετά ανεβάζεις τον πήχη.

 

Αν ξαναβρώ όρεξη θα σας μαζέψω να κάνουμε κανά εικονικό track day μήπως βοηθηθούν κάποια παιδιά,ιδίως τα ''νεούδια''. -εκτός του Θέμη γιατί θα με ανεβάσει θερμοκρασίες με την χρονολαγνεία του :hehe:-

 

Είδα με χαρά οτι ο Άκης έκανε μια πρώτη κίνηση.Ας προσπαθήσουμε να ακολουθήσουμε το μοτίβο αυτό -ιδίως από παιδιά που το ψάχνουν,όπως οι Λιάκ,Λυλα,Thodo κλπ-.

  • Like 6
  • Agree 3
Link to comment
Share on other sites

Εγώ γενικά είμαι της άποψης να τρέχουμε με fixed setup, ειδικά τη στιγμή που τρέχουμε με άλλο αυτοκίνητο κάθε εβδομάδα. Ξέρω οτι το setάρισμα είναι μέρος του sim-racing και για να γίνεις καλύτερος πρέπει να ασχοληθείς και με αυτό, αλλά καλύτερα να το αφήσουμε για τα cups που έχουμε ένα αυτοκίνητο για παραπάνω απο 1 αγώνα και έχει νόημα να εμβαθύνεις λίγο.

 

Πολλοί δεν έχουν το χρόνο να κάνουν practice και να ασχοληθούν και με το setup, και στο κάτω κάτω είναι πιο δύσκολο για κάποιον λιγότερο έμπειρο να πειραματιστεί και να βελτιώσει το setup γρήγορα απο βδομάδα σε βδομάδα τη στιγμή που ούτε οι γραμμές του δεν προλαβαίνουν να σταθεροποιηθούν σε κάθε combo. Φτάνει δηλαδή στο σημείο να βελτιώνει λιγότερο και τα υπόλοιπα (καθαρή οδήγηση, αγωνιστική συμπεριφορά κλπ) αναλώνοντας χρόνο για κάτι που για να βελτιωθεί, υπο αυτές τις συνθήκες, θέλει πολλές ώρες κάθε βδομάδα.

 

Επίσης η αίσθηση του να τρέχεις και να μην ξέρεις πόσα από αυτά τα 1.5 ή 2.5 δευτερόλεπτα είναι από οδήγηση και πόσα από το στήσιμο θα σε τρώει όπως και να έχει (εμένα τουλάχιστον και είναι ο μόνος λόγος που θα ασχοληθώ με στήσιμο αν δώ οτι υπάρχουν μεγάλα περιθώρια, κατά τα άλλα είναι λίγο κάτεργο). Αν μου πείτε οτι σε κάποια αυτοκίνητα το default είναι μάπα τότε ας γίνονται και μικρές αλλαγές όπου χρειάζεται, η ακόμα καλύτερα να μένουν 1-2 πράγματα open (τώρα πχ θα μπορούσαμε να έχουμε μόνο τα φτερά free, τα λάστιχα, πιέσεις και καύσιμο μπορούν να είναι πάντα κλπ).

 

Προσωπικά το hotlapping μου αρέσει αλλά περισσότερο από όλα θέλω να είμαι σε θέση να μπορώ να τρέξω κοντά, να ανταλάξω λίγη μπογιά και να κάνω δύσκολη τη ζωή όποιου βρεθώ δίπλα δίπλα στη πίστα και ξέρει τι κάνει με το αυτοκίνητο :p. Πιστεύω το πιο σημαντικό για να μπορείς να τρέξεις και να το ευχαριστηθείς πραγματικά είναι να εξοικειωθείς με το αυτοκίνητο και να νιώθεις οτι το ελέγχεις. Φαντάζομαι αυτό εννόεί και ο @sosna όταν μιλάει για τερματισμό χωρίς λάθη. Γιατί τότε ακόμα και τα λάθη θα είναι συνήθως μικρά και οι επαφές, όπως είπα πριν, αναλαγές μπογιάς που απλά προσφέρουν στην εμπειρία. Η εμπειρία της Κυριακής δηλαδή πιστεύω θα ήταν καλύτερη για όλους αν αφήναμε τα setups για εκεί που έχει περισσότερο νόημα.

Edited by Lylankor
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ για αυτό άλλωστε βάζω πάντα fixed set-up. Η μία εβδομάδα είναι απελπιστικά λίγη. Όπως λέει ο λυλα, εδώ καλά καλά δεν έχεις βρεις τις γραμμές σου και άρα δεν έχεις φτάσει στο προσωπικό σου μέγιστο, πώς μετά θα καταλάβεις αν μια αλλαγή έγινε επειδή όντως βρήκες κάτι στο setup ή απλά βελτίωσες γραμμές?
Το gathering δεν προσφέρεται έτσι όπως είναι στημένο. Η αλήθεια είναι ότι προσωπικά θέλω περίπου 50 γύρους να φτάσω το μέγιστο και μετά να ασχοληθώ με setup. Η εμπειρία όντως βοηθάει πχ με 1 μόνο γύρο μπορώ να καταλάβω τα βασικά προβλήματα ενός αυτοκινήτου αλλά το fine tuning είναι άλλο πράγμα.
Το setup δεν παίζει τον δραματικό ρόλο παντού αλλά θα δώσει από δέκατα σε ένα δρόμου μέχρι και 2 δευτερόλεπτα σε ένα αγωνιστικό.
Στο δίπλα φόρουμ έχουν πιο σωστό πρόγραμμα , με ένα αμάξι σε πολλές πίστες και με 2 εβδομάδες ανάμεσα σε αγώνες. Εκεί έχεις χρόνο να μάθεις το αμάξι. Φυσικά είναι cup μετά .
Ίσως μια ντεμι λύση, θα ήταν να αφήναμε το combo για 2 εβδομάδες.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Δε διαφωνώ στο να γίνονται fixed setup races. Όπως είπατε, επικεντρωνόμαστε στην οδήγηση και δε μας κατατρώει η αμφιβολία αν είμαστε εμείς κουλοί ή φταίει το setup.

ΑΛΛΑ όχι συνέχεια. Θα έβρισκα λογικό να έμπαινε fixed setup στα road cars ή και στα supercars πχ, αλλά όχι στα αγωνιστικά, γιατί αυτά είναι η χαρά του tweaking.

 

Μην ξεχνάμε ότι βρισκόμαστε σε φόρουμ. Όλοι θα γίνουν καλύτεροι συμμετέχοντας σε κουβέντα για setups. Στόχος μου όταν έγραψα για φτερά ήταν να δώσω το έναυσμα για μία συζήτηση τέτοιου είδους. ;)

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 5 λεπτά, το μέλος akis_z80 έγραψε:

 Στόχος μου όταν έγραψα για φτερά ήταν να δώσω το έναυσμα για μία συζήτηση τέτοιου είδους. ;)

 

 

Και τα κατάφερες, χεχε! Σ' ευχαριστώ γι' αυτό.

Η παρέα μας εδώ αποτελεί την κύρια ενασχόληση του ελεύθερου χρόνου μου (του μηδαμινού...) και αυτό δείχνει τι αξία έχει αυτό για μένα! Υπήρξαν όμως πολλές φορές που είπα ότι θα φύγω οριστικά από δω γιατί δεν περνούσα καλά και αναφέρομαι σ' αυτό το σούπερ ανταγωνιστικό κλίμα που εμένα δεν μου ταιριάζει. Χαίρομαι πολύ όταν γίνονται τέτοιες κινήσεις όπου αυτοί που γνωρίζουν καλύτερα, μοιράζονται τις γνώσεις τους ( @sosna @akis_z80 @liakjim και άλλα παιδιά) και μου δίνουν χαρά να συνεχίσω αυτήν την ενασχόληση!

Δεν με πειράζει να χρειάζεται setup για τα αυτοκίνητα αν θα υπάρχουν και κάποια tips για να μαθαίνω και κάτι παρά να καταναλώνομαι στο τυφλό ψάξιμο. Αυτά που έγραψε ο Άκης πριν για τα φτερά ήταν πράγματι μια πολύ καλή συμβουλή!

Επίσης και εγώ πιστεύω ότι μεγαλύτερη εμπειρία αποκτάς και μαθαίνεις, όταν ασχολείσαι για ένα μακρύ χρονικό διάστημα, με ένα αυτοκίνητο (πριν περάσεις σε κάποιο άλλο)!

Δεν ξέρω πως θα μπορούσε να εφαρμοστεί αυτό. Ίσως με το να υπήρχε ένας δεύτερος σέρβερ ή με το κανονίζαμε μια μέρα την βδομάδα να τρέχουμε πάντα με το ίδιο αμάξι απλώς σε άλλη πίστα - την Πέμπτη π.χ. αντί του προ αγώνα που έχει καθιερωθεί...

Link to comment
Share on other sites

λοιπον περιμενω ιδεες συμβουλες για το πως θα ξεκολησω απο αυτο το 1.30(γραμμες, setup...)ελπιζω να βρειτε λιγο ελευθερο χρονο οι πιο εμπειροι της παρεας στο να το κοιταξετε! @akis_z80  @sosna @liakjim

Link to comment
Share on other sites

Ομορφα και σωστα οσα διαβαζω στην τελευταια σελιδα. :T:
Το thread του Academy εχει πιασει αραχνες παντως :p οπως και καποιες προτασεις που ειχα κανει εκει.

Αν κινηθει ΞΑΝΑ προς αυτη την κατευθυνση, αυτων που μολις διαβασα, η παρεα εδω, σιγουρα θα προσπαθησω για περισσοτερες συμμετοχες.
Δεν μπορω να ξεχασω ομως, και ομολογω με ειχε ενοχλησει αρκετα, τα ψευτοελιτιστικα και αρκετα ειρωνικα σχολια που ειχαν γινει καποια στιγμη εδω εναντιον καποιων που εριχναν δεκαδες και μερικες φορες εκατονταδες laps ωστε να μαθουν ενα combo.

"πφφφ... 200 γυρους? εγω σε 10 laps μαμαω... n00bs..." :p

 

 

  • Like 1
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

λοιπον περιμενω ιδεες συμβουλες για το πως θα ξεκολησω απο αυτο το 1.30(γραμμες, setup...)ελπιζω να βρειτε λιγο ελευθερο χρονο οι πιο εμπειροι της παρεας στο να το κοιταξετε! [mention=60059]akis_z80[/mention]  [mention=31498]sosna[/mention] [mention=46220]liakjim[/mention]
Καταρχάς άλλαξε fov [emoji6]

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Για πες απόσταση από οθόνη και το μέγεθος αυτής.
Με σωστό fov θα ρίξεις πολύ χρόνους.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, liakjim said:

Για πες απόσταση από οθόνη και το μέγεθος αυτής.
Με σωστό fov θα ρίξεις πολύ χρόνους.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

1.1μ και 43΄΄

Link to comment
Share on other sites

1.1μ και 43΄΄

Είμαστε ακριβώς το ίδιο. Το μαθηματικά σωστό είναι 28.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/15R_SMtefHtSDQ5rK_1Qj3xeiaRqLmU-fMw0QrMFF1qM/edit?usp=sharing

Εγώ το έχω στο 40 συνειδητά αλλά πάω το virtual κάθισμα πιο πίσω.

Ίσως πρέπει να το κατεβάσω λίγο και εγώ.

 

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, liakjim said:

Είμαστε ακριβώς το ίδιο. Το μαθηματικά σωστό είναι 28.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/15R_SMtefHtSDQ5rK_1Qj3xeiaRqLmU-fMw0QrMFF1qM/edit?usp=sharing

Εγώ το έχω στο 40 συνειδητά αλλά πάω το virtual κάθισμα πιο πίσω.

Ίσως πρέπει να το κατεβάσω λίγο και εγώ.

 

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

 

 

λες και ξεκιναω απο το 0 ειναι τωρα....

Link to comment
Share on other sites

πριν 44 λεπτά, το μέλος bill123 έγραψε:

λες και ξεκιναω απο το 0 ειναι τωρα....

Θα το συνηθίσεις εύκολα γιατί θα δεις ότι οι αντιδράσεις (πχ όταν χάνεις το αμάξι) είναι ποιο φυσιολογικές, έτσι!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος bill123 έγραψε:

λες και ξεκιναω απο το 0 ειναι τωρα....

Τώρα είδα το video. Το FOV σου είναι εντελώς λάθος.

Τωρα θα δεις, όταν συνηθίσεις, ότι οι θα έχεις ρεαλιστική αίσθηση της ταχύτητας και των σημείων της πίστας.

Στο εγγυόμαι ότι θα κερδίσεις πολύ σε χρόνους.

Επίσης στρίβεις λάθος. Αργείς να φρενάρεις και αργείς να πατήσεις γκάζι. Δες το Video του Άκη.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Το FOV πιστεύω είναι κυρίως θέμα συνήθειας, εγώ σε 22" οθόνη με ~55 έπαιζα μέχρι πριν κάποιους μήνες που άρχισα να τρέχω με το Vive :hehe:, όπως φαίνεται στο βίντεο παρακάτω. Γενικά σε όλα τα παιχνίδια προτιμάω να μπορώ να δώ τι γίνεται γύρω μου όσο μπορώ.

 

@bill123 από γραμμές καλά είσαι, χάνεις κάποια apex αλλά όχι για πολύ και αυτά πιστεύω τα καταλαβαίνεις και εσύ. Άλλα σημεία που βλέπω οτι χάνεις είναι σε εξόδους στροφών που ανοίγεις τη γραμμή σου απλά για να την ανοίξεις και όχι γιατί το αυτοκίνητο σε βγάζει μέχρι έξω, δηλαδή όποτε βλέπεις οτι μπορείς να στρίψεις περισσότερο από ότι χρειάζεται σημαίνει οτι μπορούσες να πηγαίνεις πιο γρήγορα. Επίσης μετά και από τις 2 φουρκέτες στην προετοιμασία για την επόμενη με 3η (0:53 στο βίντεο σου 0:50 στο δικό μου) και με 2α (1:10 και 1:08 αντίστοιχα), το τιμόνι δε πρέπει να ισιώσει. Δηλαδή στην έξοδο συνεχίζεις να στρίβεις μέχρι να είσαι στην καλύτερη δυνατή θέση για να μπείς στην επόμενη στροφή και το τιμόνι πάει από τη μία στην άλλη κατευθείαν. Αυτό ισχύει και σε όλα τα S, εκτός αν χρειάζεται να φρενάρεις ανάμεσα στις 2 στροφές, που με αυτό το αυτοκίνητο πάλι δε θα είχες πρόβλημα. Εδώ βέβαια ισχύει πάλι αυτό που είπα πριν, η γραμμή δεν είναι αυτοσκοπός.

 

Εδώ είμαι με 11-6 ή 12-7 φτερό και ένα click κάτω στο diff coast (πρέπει να ανέβασα και το brake balance 1% αλλά πολλές φορές το κάνω και από μέσα αυτό) είχα προσπαθήσει να πειράξω και τα camber αλλά γύρισα στα default προς το παρόν. Από το qual τη Πέμπτη:

 

 

Edited by Lylankor
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...