Jump to content



G.G. Okayama GP/Tatuus FA01 22/10/2017


Recommended Posts

TIME OF DAY:  14:00
WEATHER:  Clear
AIR TEMP: ~26°C

WIND: 9.4 KM/H NW   
GRIP: 98% στο practice, θα αυξάνεται με τους γνωστούς ρυθμούς...
Tyre blankets: On

Setup:  Free
Penalties : On

Damage: 100%


PRACTICE: (75 λεπτά)
QUALIFY: 15 λεπτά
RACE: 
20:30 2X30' . 2nd race reversed order 

 

Διαλέγω αυτό το combo γιατί πιστεύω θα δώσει ωραίες μάχες,η πίστα είναι πολύ καλή και έχει χώρους για προσπεράσεις και επίσης το μονοθέσιο αυτό πιστεύω είναι σχολείο και θα έπρεπε να του δώσουμε περισσότερη προσοχή. 

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Λατρεύω την πίστα, σιχαίνομαι το αμάξι.
Μου την σπάει ο συνδυασμός μικρής δύναμης σε υψηλό downforce .
Το συγκεκριμένο αμάξι από ότι θυμάμαι έχει μια περίεργη αίσθηση στο όριο σε ανοιχτές καμπές, σαν να στρίβει με βήματα σε πακετάκια μοιρών. Δύσκολο να το εκφράσω με λόγια, θεωρώ ότι κάποια μοντς έχουν πιο ενδιαφέρουσα συμπεριφορά , όπως το RSS formula 4 ή το δωρεάν formula 3 http://www.racedepartment.com/downloads/rsr-formula-3.8040/ το οποίο παίζει να είναι το πιο πιστό στην πραγματικότητα μοντ που υπάρχει.


Σίγουρα πάντως θα θέλει άπειρους γύρους για πρακτις και Set up.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

πριν 52 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:

Λατρεύω την πίστα, σιχαίνομαι το αμάξι.

:rant85::wall:

 

Καλά ρε Mits διαβάζεις τι μου αρέσει και με τρολάρεις?

Δεν εξηγείται αλλιώς.:sarcastic:

 

Μετά το reinstall δεν εχω ούτε μια mod πίστα και ούτε ενα mod car. :frown:

Για αυτό δεν διάλαξα και κάποια blackwood με το mx5 το 1.6 .:haha:

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 4 ώρες, το μέλος akis_z80 έγραψε:

Κακώς.. Μου δίνεις ιδέες πάντως :D

Και το slatsburg ring ηταν καλο, εχω να το δω 3 χρονια βεβαια.

 

@Oxide Burnedbrain τι εβαλες ρε θεουλη!

Έγινε επεξεργασία από fatalara
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 14 ώρες, το μέλος Oxide Burnedbrain έγραψε:

TIME OF DAY:  14:00
WEATHER:  Clear
AIR TEMP: ~26°C

WIND: 9.4 KM/H NW   
GRIP: 98% στο practice, θα αυξάνεται με τους γνωστούς ρυθμούς...
Tyre blankets: On

Setup:  Free
Penalties : On

Damage: 100%


PRACTICE: (75 λεπτά)
QUALIFY: 15 λεπτά
RACE: 
20:30 2X30' . 2nd race reversed order 

 

Διαλέγω αυτό το combo γιατί πιστεύω θα δώσει ωραίες μάχες,η πίστα είναι πολύ καλή και έχει χώρους για προσπεράσεις και επίσης το μονοθέσιο αυτό πιστεύω είναι σχολείο και θα έπρεπε να του δώσουμε περισσότερη προσοχή. 

1ον,αυτος που φτιάχνει το κομπο,βάζει και λινκ για τα mod.

2ον,ακόμα και αν δεν σας νοιάζει κάτι,μπείτε στο κόπο να δείτε τι ποστάρατε,ο αέρας είναι ίδιος τα τρία τελευταία κόμπο,και προφανώς επειδη καταλαβαίνω οτι στα @@ σας,τον βάζω οτι θέλω.

 

Θα κανω template αδειο,για να αντιγράφεται εκείνο και όχι απο προηγούμενα ποστ.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, PolomanGR said:

1ον,αυτος που φτιάχνει το κομπο,βάζει και λινκ για τα mod.

2ον,ακόμα και αν δεν σας νοιάζει κάτι,μπείτε στο κόπο να δείτε τι ποστάρατε,ο αέρας είναι ίδιος τα τρία τελευταία κόμπο,και προφανώς επειδη καταλαβαίνω οτι στα @@ σας,τον βάζω οτι θέλω.

 

Θα κανω template αδειο,για να αντιγράφεται εκείνο και όχι απο προηγούμενα ποστ.

 

1. Έχεις δίκιο,ήμουν τύφλα χθές και το έκανα βιαστικά απο το laptop όταν γύρισα σπίτι. Με το ένα μάτι έγραφα. 

2. Μπήκα στον κόπο να αλλάξω την ώρα του αγώνα και τον καιρό. Τον αέρα δε τον πείραξα γιατί δε με ενδιαφέρει και δε καταλαβαίνω και τη διαφορά. 

 

  • Like 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Το αρχικό σετάπ είναι αρκετά ουδέτερο και δε νομίζω ότι μπορεί να βγάλει καλό χρόνο σε αυτή την πίστα.

 

ΤΑ WINGS δεν είναι διακοσμητικά!! Οι στροφές της πίστας είναι μικρής-μεσαίας ταχύτητας και τουλάχιστον σε μένα φαίνεται ότι χρειάζεται πολύ περισσότερο φτερό μπροστά σε σχέση με πίσω. Έβαλα 10 FRONT , 6 REAR και η μούρη άρχισε να υπακούει πολύ καλύτερα. Χωρίς να έχω δοκιμάσει, μπορεί με ακόμα περισσότερο φτερό( π.χ 12/7) να βελτιωθούν πιο πολύ τα πράγματα.

 

Πώς φτιάχνω σετάπ στο tatuus: παίζω με τα φτερά μέχρι να βρω τη σωστή ισορροπία. Εάν και πάλι έχω υποστροφή στην είσοδο αλλά δε θέλω να μειώσω το πίσω φτερό για λόγους ευστάθειας, παίζω με το coast diff. -1 κλικ κάνει τεράστια διαφορά.

 

Με γεωμετρία και αποσβέσεις δεν ασχολήθηκα καθόλου. Οποιοδήποτε σχόλιο ευπρόσδεκτο!!

  • Like 6
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

On 10/17/2017 at 11:53 PM, akis_z80 said:

Το αρχικό σετάπ είναι αρκετά ουδέτερο και δε νομίζω ότι μπορεί να βγάλει καλό χρόνο σε αυτή την πίστα.

 

ΤΑ WINGS δεν είναι διακοσμητικά!! Οι στροφές της πίστας είναι μικρής-μεσαίας ταχύτητας και τουλάχιστον σε μένα φαίνεται ότι χρειάζεται πολύ περισσότερο φτερό μπροστά σε σχέση με πίσω. Έβαλα 10 FRONT , 6 REAR και η μούρη άρχισε να υπακούει πολύ καλύτερα. Χωρίς να έχω δοκιμάσει, μπορεί με ακόμα περισσότερο φτερό( π.χ 12/7) να βελτιωθούν πιο πολύ τα πράγματα.

 

Πώς φτιάχνω σετάπ στο tatuus: παίζω με τα φτερά μέχρι να βρω τη σωστή ισορροπία. Εάν και πάλι έχω υποστροφή στην είσοδο αλλά δε θέλω να μειώσω το πίσω φτερό για λόγους ευστάθειας, παίζω με το coast diff. -1 κλικ κάνει τεράστια διαφορά.

 

Με γεωμετρία και αποσβέσεις δεν ασχολήθηκα καθόλου. Οποιοδήποτε σχόλιο ευπρόσδεκτο!!

When a team sets their car up, they first run a computer simulation, to determine which is downforce level - ie cornering grip - against straight-line speed. They get the two lines to cross each other so they have the perfect compromise - and then err slightly on the side of straight-line speed. That's because they know they will always have the speed on the straights, whereas the driver will not always get the cornering speed out of that little bit of extra downforce.

http://www.formula1-dictionary.net/set_up_aero.html

Περυσι ετρεξα πρωταθλημα στο ρουφου με Usf2000,κοντα στο φορμουλακι που τρεχεις τωρα.

Κλειδι για γρηγορα λαπς θυμαμαι να κρατας το momentum σε ψηλες ταχυτητες φρεναρωντας νωρις και πριν το απεξ γρηγορα στο γκαζι.

Τα φτερα για max speed στις ευθειες και οχι για cornering grip,εδω σεταρουμε αναρτησεις και αλλα.

Με λιγα λογια,τα φτερα μπρος πισω για μεγιστη ταχυτητα στο τελος των ευθειων και 

αναρτησεις,αμορτισερ,toe,ride height για πατημα καλο στις καμπες.

Το drag σε φορμουλακια απο μεγαλες κλισεις στις πτερυγες σκοτωνει!

Οπως ειπες ισορροπια αλλα με οσο λιγοτερες κλισεις μπορουμε!

Understeer-Setup-Changes.jpg

Έγινε επεξεργασία από Dimitris Pappas
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τα setup tips, είναι καλοδεχούμενα. Όσο μ αρέσει να οδηγώ στην πίστα, ΤΟΣΟ ΔΕ μου αρέσει να ασχολούμαι με το setup του αυτοκινήτου, πέραν από κανένα ARB αν με ενοχλεί η υποστροφή πολυ ή τίποτα gearing ratios αν έχει τεράστια ευθεία και ξέρω οτι όλοι οι υπόλοιποι θα το έχουν πειραγμένο.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω τα του σεταπ... κάνω αυτά που λεν οι οδηγοί (σεταπ) αλλά μου βγαίνουν τα αντίθετα αποτελέσματα οπότε αρχίζω τυχαίους πειραματισμούς μέχρι να βρω κάτι να μου ταιριάζει. Επίσης, δυστυχώς, κατά 90% δεν μου ταιριάζουν τα σεταπ των άλλων...:p μάλλον οδηγάω ανορθόδοξα...:hehe:

  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος Aris Teidis έγραψε:

Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω τα του σεταπ... κάνω αυτά που λεν οι οδηγοί (σεταπ) αλλά μου βγαίνουν τα αντίθετα αποτελέσματα οπότε αρχίζω τυχαίους πειραματισμούς μέχρι να βρω κάτι να μου ταιριάζει. Επίσης, δυστυχώς, κατά 90% δεν μου ταιριάζουν τα σεταπ των άλλων...:p μάλλον οδηγάω ανορθόδοξα...:hehe:

Δεν γινετε να σου τεριαζουν τα setup των αλλων, αλλος θελει υπερστροφη αλλος υποστροφη. Μπορεις να βρεισ κατι που να ειναι κοντα σε αυτο που θες αλλα και παλι θα θελει πειραγμα.

Link to comment
Share on other sites

Όταν έχει αγώνα, το grip είναι μεγαλύτερο, αν κάνεις γύρους σε practice δεν είναι το ίδιο. Επίσης απλώς οι τύποι παίζουν με VR και είναι έμπειρα ψιλοalien :)

Έγινε επεξεργασία από konnos
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.