Jump to content

Recommended Posts

Σήμερα η κάρτα περνάει χειρουργείο γιατί δεν μπορούσα να εξηγήσω τη συμπεριφορά της. Ενώ οι μνήμες είναι υποτίθεται αυτές που υποφέρουν απο θερμοκρασίες, εγώ στις μνήμες είχα μέγιστο 96, που θεωρείται καλό, αλλά στο hotspot του πυρήνα έφτανα μέχρι 105 με την κανονική θερμοκρασία πυρήνα να μην ξεπερνάει τους 79, δλδ ένα delta 26. Ευελπιστώ σε ένα -10 τουλάχιστον, γιατί το καλοκαίρι προβλέπεται δύσκολο.

Έχει κανείς εικόνα από διαφορές μετά από αλλαγή παστας/pads; Είναι ρεαλιστικό το -10 ή τζάμπα το μπλέξιμο;

19 λεπτά πριν, το μέλος Trexx έγραψε:

Σήμερα η κάρτα περνάει χειρουργείο γιατί δεν μπορούσα να εξηγήσω τη συμπεριφορά της. Ενώ οι μνήμες είναι υποτίθεται αυτές που υποφέρουν απο θερμοκρασίες, εγώ στις μνήμες είχα μέγιστο 96, που θεωρείται καλό, αλλά στο hotspot του πυρήνα έφτανα μέχρι 105 με την κανονική θερμοκρασία πυρήνα να μην ξεπερνάει τους 79, δλδ ένα delta 26. Ευελπιστώ σε ένα -10 τουλάχιστον, γιατί το καλοκαίρι προβλέπεται δύσκολο.

Έχει κανείς εικόνα από διαφορές μετά από αλλαγή παστας/pads; Είναι ρεαλιστικό το -10 ή τζάμπα το μπλέξιμο;

Ετσι και αλλιως μετα απο τοσα χρονια θα θελει αλλαγη η παστα. Θεωρω -10 στο hot spot σε full load θα δεις για πλακα. Για να μην πω παραπανω

  • Plits 1

Άντε μακάρι. Όχι τίποτα άλλο, αλλά λιώνουν τα grommets του c70, κάθε φορά που το ανοίγω βρίσκω κομματάκια :)

  • Haha 1
3 ώρες πριν, το μέλος BloodMage έγραψε:

Ετσι και αλλιως μετα απο τοσα χρονια θα θελει αλλαγη η παστα. Θεωρω -10 στο hot spot σε full load θα δεις για πλακα. Για να μην πω παραπανω

Το hotspot έπεσε περίπου 21 βαθμούς. Οι μνήμες δεν ακούνε οι ρημαδες, έπεσαν 2-4 βαθμούς. Γενικά ευχαριστημένος.

  • Like 4
16 λεπτά πριν, το μέλος Trexx έγραψε:

Το hotspot έπεσε περίπου 21 βαθμούς. Οι μνήμες δεν ακούνε οι ρημαδες, έπεσαν 2-4 βαθμούς. Γενικά ευχαριστημένος.

Ευχαριστημενος μονο? Ενθουσιασμενος επρεπε! 
Οι μνημες στην 3000 σειρα ειναι ζεστες γενικα
Ποια παστα εβαλες? Καμια arctic? Αλλαξες και pads τελικα?

  • Like 1

Arctic όλα. Τα μεγέθη είναι σωστά. Τεσπα σε πραγματικό gaming δεν ανεβάζουν τόσο πολύ οπότε δεν θα κάτσω να σκάσω με το πόσο δείχνει το superposition με ambient 25+. Ειδικά με ένα 0.850v και 1860 core πέφτει ακόμα παραπάνω και το ρολόι μένει καρφωμένο

4 λεπτά πριν, το μέλος Trexx έγραψε:

Arctic όλα. Τα μεγέθη είναι σωστά. Τεσπα σε πραγματικό gaming δεν ανεβάζουν τόσο πολύ οπότε δεν θα κάτσω να σκάσω με το πόσο δείχνει το superposition με ambient 25+. Ειδικά με ένα 0.850v και 1860 core πέφτει ακόμα παραπάνω και το ρολόι μένει καρφωμένο

Sure! Εισαι παραπανω απο οκ! 

Κι όμως, δεν το έχω. Κρασάρει στο 007. Αλλά μόνο στο 007. Το 0.875 δεν έχει νόημα, γιατί σε αυτήν την τάση δίνει όλα τα watt. Οπότε θα ρίξω ρολόι.

  • Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.