Jump to content



Recommended Posts

Καλησπέρα. Έχω ένα πρόβλημα με τη σύνδεση μου στο ίντερνετ για πάνω από 4 μήνες, στην αρχή όχι τόσο έντονα. Αργότερα ήταν ποιο συχνές. 

Λοιπόν, είχα μετακομίσει τον Νοέμβριο του 2019 σε νέο σπίτι. Ήρθαν οι τεχνικοί του ΟΤΕ, μου έκαναν σύνδεση της γραμμής. Όλα καλά ήταν, μέχρις ότου, στις αρχές Ιούνη ξεκίνησε να χάνει το DSL τον συγχρονισμό. Έλεγα πως συμβαίνουν τέτοια. Την επόμενη μέρα, πάλι τα ίδια, και πάει λέγοντας... Νόμιζα πως έφταιγε το ρούτερ που είχα, το ΖΤΕ Speedport Entry 2i. Στις αρχές Ιουλίου, γίνονται ποιο συχνά αυτό, και τελικά η γραμμή πέφτει και δεν λέει να συνέρχεται. Ήρθε ο τεχνικός, Άλλαξε θύρα στη καμπίνα, επανέρχεται η γραμμή, μου αλλάζει και το ρούτερ με ένα Speedport Plus της Sercomm. Όλα εντάξει για κάποιες μέρες, καμία αποσύνδεση, καμία απώλεια συχρονισμού DSL. Μετά από κάνα 2 εβδομάδες, ξεκίνησαν τα ίδια παρατράγουδα, απώλεια συγχρονισμού DSL, σε βαθμό που σου σπάει τα νεύρα. Μετά κόπασε για 2 εβδομάδες ξανά (τον Αύγουστο). Και μετά ξανά τα ίδια, απώλεια κλπ κλπ. Δηλώνω βλάβη, βλέπουν και εκεί στην εξυπηρέτηση ότι όντως κάνει αποσυνδέσεις. Έρχεται λοιπόν, μετράει την ταχύτητα, λέει η γραμμή μια χαρά, μου λέει ότι έχω θέμα με την εσωτερική καλωδίωση. Μου δείχνει ότι η γραμμή είναι οκ. Κάτι έχει κάνει εκεί στο κουτάκι που είναι πάνω στο ξύλινο στύλο του ΟΤΕ που συνδέεται με την οικοδομή. (Και με καλούν και από το Cosmote At Your Service για τις υπηρεσίες τους για την επίλυση του προβλήματος κλπ κλπ). Δεν έκανε τίποτα ουσιαστικά ο τεχνικός, απλά ήρθε, είδε, έφυγε. Στις αρχές Σεπτέμβρη, αρχίζουν και χειροτερεύουν. Έχει απώλειες συγχρονισμού, αποτυγχάνει να κάνει συγχρονισμό ΑΛΛΆ και ανεβοκατεβάσματα στην ταχύτητα, με ορατή διαφορά. Καλώ την εξυπηρέτηση να δηλώσω βλάβη. Μου κάνει και επανεκκίνηση της γραμμής, λέω ας δω μήπως στρώσει. Τα ίδια μετά από λίγο. Μετά από 3 μέρες ξανά καλώ, δηλώνω βλάβη αλλά τη στιγμή που κάνει το πρόβλημα. Το βλέπει εκείνος που είναι στην εξυπηρέτηση και μου λέει ότι μπορεί να φταίει η γραμμή γιατί βλέπει και την ταχύτητα να είναι σε τραγικά επίπεδα. Το Σάββατο 19/9, σκάει μήνυμα ότι το πρόβλημα επιλύθηκε. Καλώ ξανά να ρωτήσω τι έκαναν οι τεχνικοί, μου απάντησε ότι άλλαξαν θύρα στη γραμμή και έκαναν κάποιες παραμετροποιήσεις, τις οποίες δεν μου ανέφερε. Βλέπει πως η ταχύτητα είναι αρκετά χαμηλή. Η γραμμή είναι τύπου VDSL2 και πληρώνω για 24ρι, και έφτανε η γραμμή στα 27 και εγώ λάβαινα 24.4mbps. Δηλώνει βλάβη αυτός που με εξυπηρετούσε, για να δουν τι μπορούν να κάνουν ώστε να αυξήσουν την ταχύτητα. Εν τω μεταξύ, είχε ξανά απώλεια συγχρονισμού, αλλά όχι πλέον με σε τραγικό επίπεδο όπως πριν. Και σήμερα 20/9, έκανε 2-3 φορές το ίδιο, αλλά βλέπω μένει στάσιμα 9.5mbps. Εν τω μεταξύ έβλεπα στο αρχείο καταγραφής ότι είχε πολλά σφάλματα crc, που ανέφερα σε αυτούς. Θα πρέπει να δω βέβαια ξανά την εσωτερική καλωδίωση, αλλά η οικοδομή είναι καινούρια σχετικά (10ετιας μάλλον). Να σημειώσω πως, στις αρχές Ιούνη, ήρθε ένας τεχνικός, δεν ξέρω από ποιον πάροχο, και δεν ξέρω, μήπως έκανε αυτός μια πατάτα και έχω τα προβλήματα εγώ. By the way, ανέβασα screenshot να μου πείτε αν είναι σε λογικά επίπεδα το CRC. Τις προηγούμενες ημέρες ήταν πάνω από 6Κ. 

 

Τώρα δεν ξέρω. Και άλλους που ρώτησα, τα ίδια είχαν, και οι οικοδομές ήταν νέες και αυτές και τα καλώδια φρέσκα. Ένας γνωστός, δεν είχε ίντερνετ για 2 εβδομάδες και τους πήρε τηλέφωνο, απειλώντας τους ότι θα φύγει αλλού, και του επανέφεραν το ίντερνετ. 

 

Και έχω την εξής απορία: Λέτε ο ΟΤΕ να πουλά παραμύθια ώστε να αναγκάσει τους πελάτες της να κάνουν μετάβαση σε 50ρα σύνδεση; Να πλασάρουν το At Your Service; 

Screenshot 2020-09-20 185007.png

Link to comment
Share on other sites

Η εξασθένηση σου και το κλείδωμα στα 10Mbps δεν συνάδουν με τα 24Mbps που έπαιρνες παλιότερα. Τα σφάλματα καθεαυτά δεν είναι ανησυχητικά πολλά.

 

Κάνε μια επανεκκίνηση να δούμε σε τί ταχύτητα θα συγχρονίσει την επόμενη φορά.

Επίσης άνοιξε τη σελίδα (υποθέτω ότι η διεύθυνση του ρούτερ σου είναι 192.168.1.1) :

http://192.168.1.1/data/Status.json

και επικόλλησε εδώ το κείμενο που θα σου βγάλει.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, minast said:

Η εξασθένηση σου και το κλείδωμα στα 10Mbps δεν συνάδουν με τα 24Mbps που έπαιρνες παλιότερα. Τα σφάλματα καθεαυτά δεν είναι ανησυχητικά πολλά.

 

Κάνε μια επανεκκίνηση να δούμε σε τί ταχύτητα θα συγχρονίσει την επόμενη φορά.

Επίσης άνοιξε τη σελίδα (υποθέτω ότι η διεύθυνση του ρούτερ σου είναι 192.168.1.1) :


http://192.168.1.1/data/Status.json

και επικόλλησε εδώ το κείμενο που θα σου βγάλει.

Έκανε απώλεια συγχρονισμού και πήγε στα 24, και μετά έπεσε στα 17

1 hour ago, minast said:

Η εξασθένηση σου και το κλείδωμα στα 10Mbps δεν συνάδουν με τα 24Mbps που έπαιρνες παλιότερα. Τα σφάλματα καθεαυτά δεν είναι ανησυχητικά πολλά.

 

Κάνε μια επανεκκίνηση να δούμε σε τί ταχύτητα θα συγχρονίσει την επόμενη φορά.

Επίσης άνοιξε τη σελίδα (υποθέτω ότι η διεύθυνση του ρούτερ σου είναι 192.168.1.1) :


http://192.168.1.1/data/Status.json

και επικόλλησε εδώ το κείμενο που θα σου βγάλει.

 

 

Αυτό βγάζει το link

Quote

[ { "vartype": "value", "varid": "device_name", "varvalue": "Speedport Plus" }, { "vartype": "value", "varid": "rebooting", "varvalue": "0" }, { "vartype": "value", "varid": "router_state", "varvalue": "OK" }, { "vartype": "value", "varid": "provis_inet", "varvalue": "xx0" }, { "vartype": "value", "varid": "provis_voip", "varvalue": "xx0" }, { "vartype": "value", "varid": "save_fails", "varvalue": "0" }, { "vartype": "page_title", "varid": "title", "varvalue": "Speedport Plus Configuration Program" }, { "vartype": "status", "varid": "loginstate", "varvalue": "0" }, { "vartype": "status", "varid": "status", "varvalue": "ok" }, { "vartype": "value", "varid": "datetime", "varvalue": "2020-09-20 22:14:35" }, { "vartype": "value", "varid": "uptime", "varvalue": "0 days, 8 hours, 43 minutes, 50 seconds" }, { "vartype": "value", "varid": "firmware_version", "varvalue": "09022001.00.030_OTE5" }, { "vartype": "value", "varid": "serial_number", "varvalue": "T002AO017592" }, { "vartype": "value", "varid": "dsl_link_status", "varvalue": "online" }, { "vartype": "value", "varid": "dsl_sync_time", "varvalue": "2020-09-20 20:37:02" }, { "vartype": "value", "varid": "dsl_online_time", "varvalue": "2020-09-20 20:37:30" }, { "vartype": "value", "varid": "dsl_status", "varvalue": "online" }, { "vartype": "value", "varid": "dsl_downstream", "varvalue": "17392" }, { "vartype": "value", "varid": "dsl_upstream", "varvalue": "1024" }, { "vartype": "value", "varid": "dsl_max_downstream", "varvalue": "31592" }, { "vartype": "value", "varid": "dsl_max_upstream", "varvalue": "22841" }, { "vartype": "value", "varid": "dsl_transmission_mode", "varvalue": "VDSL2-17A Annex B" }, { "vartype": "value", "varid": "dsl_crc_errors", "varvalue": "724" }, { "vartype": "value", "varid": "dsl_fec_errors", "varvalue": "0" }, { "vartype": "value", "varid": "dsl_snr", "varvalue": "13.6 \/ 31.0" }, { "vartype": "value", "varid": "dsl_atnu", "varvalue": "23.0 \/ 32.0" }, { "vartype": "value", "varid": "vdsl_atnu", "varvalue": "32.0" }, { "vartype": "value", "varid": "vdsl_atnd", "varvalue": "23.0" }, { "vartype": "value", "varid": "wlan_ssid", "varvalue": "COSMOTE-675645" }, { "vartype": "value", "varid": "wlan_5ghz_ssid", "varvalue": "COSMOTE-675645" }, { "vartype": "option", "varid": "use_wlan", "varvalue": "1" }, { "vartype": "option", "varid": "use_wlan_5ghz", "varvalue": "1" }, { "vartype": "option", "varid": "use_wps", "varvalue": "1" } ]

 

Έγινε επεξεργασία από Ζουράμπι
Link to comment
Share on other sites

Τα τελευταία σου νούμερα είναι αρκετά καλά. Το γεγονός ότι έχει τόσο μεγάλα σκαμπανεβάσματα προϊδεάζει για πρόβλημα της γραμμής.

Καλό θα ήταν να ελέγξεις το δικό σου κομμάτι της καλωδίωσης (από εκεί που μπαίνει στο κτίριο μέχρι εκεί που φτάνει στο μόντεμ σου), αλλά είναι πιο πιθανό το πρόβλημα να βρίσκεται στην καλωδίωση του ΟΤΕ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, minast said:

Τα τελευταία σου νούμερα είναι αρκετά καλά. Το γεγονός ότι έχει τόσο μεγάλα σκαμπανεβάσματα προϊδεάζει για πρόβλημα της γραμμής.

Καλό θα ήταν να ελέγξεις το δικό σου κομμάτι της καλωδίωσης (από εκεί που μπαίνει στο κτίριο μέχρι εκεί που φτάνει στο μόντεμ σου), αλλά είναι πιο πιθανό το πρόβλημα να βρίσκεται στην καλωδίωση του ΟΤΕ.

 

Όταν θα ξανά έρθει ο τεχνικός, θα του αναφέρω ξανά. Να σου πω, όλο αυτόν τον καιρό αυτό τους λέω και με έχει κουράσει αρκετά. 

 

Θα ελέγξω βέβαια την καλωδίωση μπας και έχει κάτι, να το αλλάξω με ένα που έχει μέσα (γιατί μέσα εκεί που είναι η τηλεφωνική πρίζα, έχει και άλλα καλώδια)που δεν είναι συνδεδεμένα και από τις 2 πλευρές.

Link to comment
Share on other sites

Ξανά δοκίμασα το http://192.168.1.1/data/Status.json , τα αποτελέσματα.

 

[ { "vartype": "value", "varid": "device_name", "varvalue": "Speedport Plus" }, { "vartype": "value", "varid": "rebooting", "varvalue": "0" }, { "vartype": "value", "varid": "router_state", "varvalue": "OK" }, { "vartype": "value", "varid": "provis_inet", "varvalue": "xx0" }, { "vartype": "value", "varid": "provis_voip", "varvalue": "xx0" }, { "vartype": "value", "varid": "save_fails", "varvalue": "0" }, { "vartype": "page_title", "varid": "title", "varvalue": "Speedport Plus Configuration Program" }, { "vartype": "status", "varid": "loginstate", "varvalue": "0" }, { "vartype": "status", "varid": "status", "varvalue": "ok" }, { "vartype": "value", "varid": "datetime", "varvalue": "2020-09-21 05:42:29" }, { "vartype": "value", "varid": "uptime", "varvalue": "0 days, 16 hours, 11 minutes, 45 seconds" }, { "vartype": "value", "varid": "firmware_version", "varvalue": "09022001.00.030_OTE5" }, { "vartype": "value", "varid": "serial_number", "varvalue": "T002AO017592" }, { "vartype": "value", "varid": "dsl_link_status", "varvalue": "online" }, { "vartype": "value", "varid": "dsl_sync_time", "varvalue": "2020-09-20 20:37:01" }, { "vartype": "value", "varid": "dsl_online_time", "varvalue": "2020-09-20 20:37:29" }, { "vartype": "value", "varid": "dsl_status", "varvalue": "online" }, { "vartype": "value", "varid": "dsl_downstream", "varvalue": "9214" }, { "vartype": "value", "varid": "dsl_upstream", "varvalue": "1024" }, { "vartype": "value", "varid": "dsl_max_downstream", "varvalue": "31592" }, { "vartype": "value", "varid": "dsl_max_upstream", "varvalue": "22947" }, { "vartype": "value", "varid": "dsl_transmission_mode", "varvalue": "VDSL2-17A Annex B" }, { "vartype": "value", "varid": "dsl_crc_errors", "varvalue": "1456" }, { "vartype": "value", "varid": "dsl_fec_errors", "varvalue": "0" }, { "vartype": "value", "varid": "dsl_snr", "varvalue": "18.8 \/ 31.4" }, { "vartype": "value", "varid": "dsl_atnu", "varvalue": "23.0 \/ 32.0" }, { "vartype": "value", "varid": "vdsl_atnu", "varvalue": "32.0" }, { "vartype": "value", "varid": "vdsl_atnd", "varvalue": "23.0" }, { "vartype": "value", "varid": "wlan_ssid", "varvalue": "COSMOTE-675645" }, { "vartype": "value", "varid": "wlan_5ghz_ssid", "varvalue": "COSMOTE-675645" }, { "vartype": "option", "varid": "use_wlan", "varvalue": "1" }, { "vartype": "option", "varid": "use_wlan_5ghz", "varvalue": "1" }, { "vartype": "option", "varid": "use_wps", "varvalue": "1" } ]

Link to comment
Share on other sites

Με μία γρήγορη ματιά, τα χαρακτηριστικά της γραμμής δεν έχουν αλλάξει, αλλά το κλείδωμα είναι 8Mbps χαμηλότερο. Τα Speedport έχουν μία επιλογή δυναμικού κλειδώματος, που ανεβοκατεβάζει την ταχύτητα, ανάλογα με την κατάσταση της γραμμής. Δεν προλαβαίνω τώρα να κοιτάξω σε ποιό σημείο του μενού, αλλά μπορείς να δεις μήπως είναι αυτό που σου κόβει ταχύτητα. Έλεγχο της καλωδίωσης πρέπει να κάνεις ούτως ή άλλως. Καλό είναι να μην είναι συνδεδεμένη καμία τηλεφωνική πρίζα του σπιτιού, εκτός αυτή που συνδέεται το μόντεμ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Ήρθε σήμερα τεχνικός. Είδε τις γραμμές πως πράγματι ήταν στα 9mbps, κάτι έκανε, δεν ξέρω. Ήρθε έκανε μέτρηση εκεί στο στύλο που έχει ένα κουτάκι και εκεί μια χαρά. Έκανε έλεγχο στον πίνακα της οικοδομής, όλα οκ. Μέσα στο διαμέρισμα όμως, έχανε αρκετά. Τελικά έφταιγε η ρεκλέτα που ήταν συνδεδεμένη η γραμμή και όχι τα καλώδια. Και σύνδεσε ο τεχνικός την γραμμή απευθείας με τα καλώδια του διαμερίσματος. Έχει 1 ώρα που είμαι συνδεδεμένος με μηδενικά CRC και FEC, καθώς και χωρίς απώλεια ταχύτητας και συγχρονισμού.

 

Με είπε να το παρακολουθήσω όμως για το άμα ξανά γίνει, να τον πάρω απευθείας τηλέφωνο για να το ελέγξει.

Έγινε επεξεργασία από Ζουράμπι
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 2: Αποσυνδέσεις δεν είδα ξανά από εκεί, αλλά σήμερα είδα πως έπεσε η ταχύτητα από 24595Kbit/s στα 15κατι kbit/s με CRC Errors 4449.

Βέβαια, με επανεκκίνηση του ρούτερ επανήλθε στα 24595 αλλά έπεσε ξανά στα 24572 (όχι κάτι τραγικό).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Γενικά πάντως να γνωρίζεις πως παίζουν πολλά ρόλο.

  1. Η κατάσταση του καφάο
  2. Το αν συνδέεσαι σε παλιό καφάο ή νέα καμπίνα
  3. Η απόστασή σου από το καφάο/καμπίνα
  4. Η κατάσταση του κουτιού στο στύλο, που βρίσκεται εκτεθειμένο συνεχώς σε όλες τις καιρικές συνθήκες
  5. Η κατάσταση του καλωδίου από το κουτί στο σπίτι/ρεγκλέτα
  6. Η απόσταση και κατάσταση της εσωτερικής καλωδίωσης
  7. Η τηλεφωνική πρίζα & καλώδιο
  8. Το ίδιο το router

Εσύ ελέγχεις τα 6,7,8 και εύχεσαι να μην υπάρχει πρόβλημα στα υπόλοιπα. Σε αστικά κέντρα, μπορείς να αλλάξεις/αντικαταστήσεις και το καλώδιο από το κουτί που βρίσκεται στο στύλο και φτάνει έως το σπίτι. Συνήθως στις πόλεις τα κουτιά αυτά βρίσκονται τοποθετημένα εξωτερικά των σπιτιών, οπότε είναι ευκολότερο. Βέβαια, η διαδικασία δεν είναι απολύτως... νόμιμη. Χρειάζεται επικοινωνία και τεχνικός.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, trib said:

Γενικά πάντως να γνωρίζεις πως παίζουν πολλά ρόλο.

  1. Η κατάσταση του καφάο
  2. Το αν συνδέεσαι σε παλιό καφάο ή νέα καμπίνα
  3. Η απόστασή σου από το καφάο/καμπίνα
  4. Η κατάσταση του κουτιού στο στύλο, που βρίσκεται εκτεθειμένο συνεχώς σε όλες τις καιρικές συνθήκες
  5. Η κατάσταση του καλωδίου από το κουτί στο σπίτι/ρεγκλέτα
  6. Η απόσταση και κατάσταση της εσωτερικής καλωδίωσης
  7. Η τηλεφωνική πρίζα & καλώδιο
  8. Το ίδιο το router

Εσύ ελέγχεις τα 6,7,8 και εύχεσαι να μην υπάρχει πρόβλημα στα υπόλοιπα. Σε αστικά κέντρα, μπορείς να αλλάξεις/αντικαταστήσεις και το καλώδιο από το κουτί που βρίσκεται στο στύλο και φτάνει έως το σπίτι. Συνήθως στις πόλεις τα κουτιά αυτά βρίσκονται τοποθετημένα εξωτερικά των σπιτιών, οπότε είναι ευκολότερο. Βέβαια, η διαδικασία δεν είναι απολύτως... νόμιμη. Χρειάζεται επικοινωνία και τεχνικός.

 

Θα το έχω υπόψη μου.

 

Συνήθως αυτά τα καλώδια που είναι στον στύλο, δεν τα αλλάζει ο τεχνικός του ΟΤΕ; ή μπορεί και ο κάτοικος του διαμερίσματος εκεί που πάει η γραμμή, να τα αλλάξει;

 

|--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|

 

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 3: Τσουπ, σήμερα (26/9) ώρα 8:49 Π.Μ. έκανε την πρώτη αποσύνδεση, μετά από 3 ήμερες σταθερής λειτουργίας. Ήδη ξεκίνησα να το παρακολουθώ και μπορεί να κάνω εγώ κάποιες ενέργειες (αλλαγή στα καλώδια που πάνε στην τηλεφωνική πρίζα, μου τα έχει δείξει ο τεχνικός ποια είναι που πάνε στο δικό μου διαμέρισμα). Άμα συνεχιστεί, θα δηλώσω βλάβη. Αν και έξω αυτή τη στιγμή βρέχει.

 

Βλέπωντας τα CRC, από τη στιγμή που έγινε επιτυχής συγχρονισμός, μετά από μερικά λεπτά ανέβηκε στο 24. Εχθές ήταν 4 χιλιάδες κάτι. Μέχρι σε ποιο αριθμό θεωρείται τραγικό σε βαθμό να χάσει τον συγχρονισμό το DSL;

 

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 3.1: Πήγε κατευθείαν στα 20783mbit/s με crc 771.

 

 

Έγινε επεξεργασία από Ζουράμπι
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 4: Ξεκίνησε να κάνει επανεκκινήσεις, αλλά ήταν σπάνια, μέχρις ότου το βράδυ χθες (7/10) έκανε 3 συνεχόμενες αποσυνδέσεις σε διάρκεια μερικών λεπτών. Το crc έφτανε τα 12Κ μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Και πέφτει η ταχύτητα. Θα δηλώσω εκ νέου βλάβη και θα μιλήσω με τον τεχνικό που με έχει εξυπηρετήσει.

Link to comment
Share on other sites

37 minutes ago, Ζουράμπι said:

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 4: Ξεκίνησε να κάνει επανεκκινήσεις, αλλά ήταν σπάνια, μέχρις ότου το βράδυ χθες (7/10) έκανε 3 συνεχόμενες αποσυνδέσεις σε διάρκεια μερικών λεπτών. Το crc έφτανε τα 12Κ μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Και πέφτει η ταχύτητα. Θα δηλώσω εκ νέου βλάβη και θα μιλήσω με τον τεχνικό που με έχει εξυπηρετήσει.

*6/10

 

Εν τω μεταξύ, τα CRC έφτασαν τα 22Κ και έκανε αποσύνδεση. Το δήλωσα ως βλάβη.

Link to comment
Share on other sites

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 5: Μου άλλαξαν την πόρτα στη γραμμή. Βέβαια, άνοιξα το ντουλαπάκι της οικοδομής και άλλαξα το καλώδιο με άλλο, αυτό που πάει στην τηλεφωνική πρίζα. 

 

Βέβαια, πριν λίγο σύνδεσα και την άλλη τηλ. πρίζα και μπαμ ξεκίνησαν τα crc (εκεί που δεν είχε), και τα αποσύνδεσα. Προς το παρόν οκ είναι. 

Link to comment
Share on other sites

Δεν πρέπει να έχεις σε σειρά τις υπόλοιπες πρίζες του σπιτιού.
Αν θες τηλέφωνο σε άλλη πρίζα θα χρησιμοποιήσεις ως πηγή την έξοδο tel/phone 1 ή 2 του router του ΟΤΕ και θα την περάσεις στην διακλάδωση πρός τις υπόλοιπες πρίζες του σπιτιού.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, billpeppas said:

Δεν πρέπει να έχεις σε σειρά τις υπόλοιπες πρίζες του σπιτιού.
Αν θες τηλέφωνο σε άλλη πρίζα θα χρησιμοποιήσεις ως πηγή την έξοδο tel/phone 1 ή 2 του router του ΟΤΕ και θα την περάσεις στην διακλάδωση πρός τις υπόλοιπες πρίζες του σπιτιού.

 

Μέσα έχει 2 ίδια ζεύγη καλωδίων , η μία έρχεται από το ντουλάπι που συνδέονται τα καλώδια του διαμερίσματος με τις γραμμές και άλλη είναι από την μια τηλεφωνική πρίζα στην άλλη. Σταθερό τηλέφωνο δεν χρησιμοποιώ.

 

Εξακολουθεί να κάνει τα ίδια όπως και τις προηγούμενες ημέρες. Ξανά δήλωσα βλάβη.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που θες είναι να μπεί το modem κατευθείαν πάνω στο εισερχόμενο ζεύγος από τον κατανεμητή της πολυκατοικίας.

( δεν σημαίνει ότι θα λυθεί το πρόβλημά σου, αλλά έτσι είναι σωστό, και δεδομένου ότι θα φτιαχτεί το οποιοδήποτε πρόβλημα υπάρχει, έτσι θα έχεις και καλύτερες επιδόσεις γραμμής, ειδικά αν αναβαθμιστείς και σε πιο υψηλές ταχύτητες στο μέλλον )

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, billpeppas said:

Αυτό που θες είναι να μπεί το modem κατευθείαν πάνω στο εισερχόμενο ζεύγος από τον κατανεμητή της πολυκατοικίας.

( δεν σημαίνει ότι θα λυθεί το πρόβλημά σου, αλλά έτσι είναι σωστό, και δεδομένου ότι θα φτιαχτεί το οποιοδήποτε πρόβλημα υπάρχει, έτσι θα έχεις και καλύτερες επιδόσεις γραμμής, ειδικά αν αναβαθμιστείς και σε πιο υψηλές ταχύτητες στο μέλλον )

 

Αυτό λέω να κάνω, για να ελέγξω μπας και τα καλώδια που πάνε στις τηλεφωνικές πρίζες είναι για τα ανάθεμα, και να περάσω απευθείας καλώδιο από τη γραμμή προς το διαμέρισμα.

Link to comment
Share on other sites

Άλλαξα την τηλεφωνική πρίζα με μια νέα που αγόρασα από είδη ηλεκτρολογικών, εδώ και 2 ώρες δείχνει ότι είναι οκ, αν και στην αρχή έπεσε το dsl και συνήλθε. Είναι υπό παρακολούθηση.

Έγινε επεξεργασία από Ζουράμπι
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.