Jump to content



Υδρόψυξη Kraken NZXT X73


velipsi

Recommended Posts

Έχω  για  ψύξη  στο  σύστημα  την  παραπάνω  υδρόψυξη  εδώ  και  2  χρόνια  ( αγορά 1/6/2020)  Ελληνικό  κατάστημα

Τελευταία  ακούω  έντονα  ένα  θρόισμα  το  οποίο  προέρχεται από την  αντλία ...και  επειδή  καλοκαίρι  είναι  δουλεύουν  και  στο  δωμάτιο  ένα  δύο  ανεμιστήρες  δεν  τρελάθηκα 

Σήμερα  όμως  διαπίστωσα  έντονο  θόρυβο  στους  ανεμιστήρες  του  ψυγείου  και  παύση  της  αντλίας  με  αποτέλεσμα  τρελών  θερμοκρασιών .

Μετά  από  κανένα  δίωρο  αποσύνδεσης  του  υπολογιστή  από  το  ρεύμα  πήρε  ξανά  μπροστά  χωρίς  προβλήματα  στις  θερμοκρασίες  αλλά  με  το  ίδιο  θρόισμα..

Πιστεύοντας  ότι  υπάρχει  δυσλειτουργία  αποφάσισα  να  απευθυνθώ  στο  κατάστημα  για  αντικατάσταση 

Θα  ήθελα  τη  γνώμη  σας !!!

Είναι  υποχρεωμένοι  στην  αλλαγή  σύμφωνα  με  τα  παραπάνω  λεγόμενα ?

Ευχαριστώ           

Link to comment
Share on other sites

51 λεπτά πριν, το μέλος velipsi έγραψε:

Έχω  για  ψύξη  στο  σύστημα  την  παραπάνω  υδρόψυξη  εδώ  και  2  χρόνια  ( αγορά 1/6/2020)  Ελληνικό  κατάστημα

Τελευταία  ακούω  έντονα  ένα  θρόισμα  το  οποίο  προέρχεται από την  αντλία ...και  επειδή  καλοκαίρι  είναι  δουλεύουν  και  στο  δωμάτιο  ένα  δύο  ανεμιστήρες  δεν  τρελάθηκα 

Σήμερα  όμως  διαπίστωσα  έντονο  θόρυβο  στους  ανεμιστήρες  του  ψυγείου  και  παύση  της  αντλίας  με  αποτέλεσμα  τρελών  θερμοκρασιών .

Μετά  από  κανένα  δίωρο  αποσύνδεσης  του  υπολογιστή  από  το  ρεύμα  πήρε  ξανά  μπροστά  χωρίς  προβλήματα  στις  θερμοκρασίες  αλλά  με  το  ίδιο  θρόισμα..

Πιστεύοντας  ότι  υπάρχει  δυσλειτουργία  αποφάσισα  να  απευθυνθώ  στο  κατάστημα  για  αντικατάσταση 

Θα  ήθελα  τη  γνώμη  σας !!!

Είναι  υποχρεωμένοι  στην  αλλαγή  σύμφωνα  με  τα  παραπάνω  λεγόμενα ?

Ευχαριστώ           

 

Μετά το πέρας της 2ετίας, όχι δεν είναι υποχρεωμένοι για αλλαγή. Μπορούν να στην κάνουν, αλλά το πιθανότερο να πρέπει να στείλεις την ψύκτρα πακέτο στην NZXT (ή στην ελληνική αντιπροσωπεία αν υπάρχει).

 

Τώρα, σε ό,τι αφορά στην NZXT, αν ο θόρυβος που κάνει η αντλία ξεπερνά τις προδιαγραφές db που δίνει ο κατασκευαστής, τότε θα στην αλλάξουν. Αλλιώς πρέπει να περιμένεις να ψοφήσει εντελώς. Είναι κάτι που μπορείς να ηχογραφήσεις με το κινητό και να το στείλεις στο support της NXZT ?

3 λεπτά πριν, το μέλος kpetros έγραψε:

2 χρονια δεν ηταν η εγγυηση της ?

 

Η NZXT δίνει 6 χρόνια βλέπω

Έγινε επεξεργασία από gdp77
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

12 ώρες πριν, το μέλος kpetros έγραψε:

2 χρονια δεν ηταν η εγγυηση της ?

 

6  χρόνια !!!

 

όπως  γράφω  και  παραπάνω  δεν  είναι  μόνο  το  κροτάλισμα  ( θόρυβος)  της  αντλίας  είναι  και  η  και  η  παύση  λειτουργίας  της  κάποια  χρονικά  διαστήματα  ....

 

Δηλαδή  είμαι  υποχρεωμένος  να  βλέπω  πότε  δουλεύει  και  πότε  όχι  και  ...να  περιμένω  το  οριστικό  τέλος .

 

Πως  υφίσταται    η  εγγύηση  των  6  χρόνων  τότε  ...????

 

Δηλαδή  δίνουμε  που  δίνουμε  τόσα  χρήματα  για  κάποια  κομμάτια  ...θέλοντας  να  εξασφαλίσουμε    κάτι  ποιοτικότερο  και  με  μεγαλύτερη  εγγύηση  ...πρέπει  να  έχουμε  και  καβάντζα    και  μια  ψύξη  στο  συρτάρι ???   

Link to comment
Share on other sites

9 ώρες πριν, το μέλος velipsi έγραψε:

6  χρόνια !!!

 

όπως  γράφω  και  παραπάνω  δεν  είναι  μόνο  το  κροτάλισμα  ( θόρυβος)  της  αντλίας  είναι  και  η  και  η  παύση  λειτουργίας  της  κάποια  χρονικά  διαστήματα  ....

 

Δηλαδή  είμαι  υποχρεωμένος  να  βλέπω  πότε  δουλεύει  και  πότε  όχι  και  ...να  περιμένω  το  οριστικό  τέλος .

 

Πως  υφίσταται    η  εγγύηση  των  6  χρόνων  τότε  ...????

 

Δηλαδή  δίνουμε  που  δίνουμε  τόσα  χρήματα  για  κάποια  κομμάτια  ...θέλοντας  να  εξασφαλίσουμε    κάτι  ποιοτικότερο  και  με  μεγαλύτερη  εγγύηση  ...πρέπει  να  έχουμε  και  καβάντζα    και  μια  ψύξη  στο  συρτάρι ???   

Η εγγυηση, δεν σημαινει οτι θα δουλευει το προιον για 6 χρονια αλλα οτι θα σε υποστηριξουν σε περιπτωση ΜΗ λειτουργιας του.

Link to comment
Share on other sites

9 ώρες πριν, το μέλος velipsi έγραψε:

6  χρόνια !!!

 

όπως  γράφω  και  παραπάνω  δεν  είναι  μόνο  το  κροτάλισμα  ( θόρυβος)  της  αντλίας  είναι  και  η  και  η  παύση  λειτουργίας  της  κάποια  χρονικά  διαστήματα  ....

 

Δηλαδή  είμαι  υποχρεωμένος  να  βλέπω  πότε  δουλεύει  και  πότε  όχι  και  ...να  περιμένω  το  οριστικό  τέλος .

 

Πως  υφίσταται    η  εγγύηση  των  6  χρόνων  τότε  ...????

 

Δηλαδή  δίνουμε  που  δίνουμε  τόσα  χρήματα  για  κάποια  κομμάτια  ...θέλοντας  να  εξασφαλίσουμε    κάτι  ποιοτικότερο  και  με  μεγαλύτερη  εγγύηση  ...πρέπει  να  έχουμε  και  καβάντζα    και  μια  ψύξη  στο  συρτάρι ???   

 

Ερώτηση: Πώς έχεις τοποθετημένο το ψυγείο σε σχέση με την "κεφαλή" ? Το ψυγείο είναι πάνω ή μπροστά στο κουτί? Και αν είναι μπροστά, οι σωλήνες είναι στον πάτο ή στο πάνω μέρος? Γενικά σε ποια περίπτωση χρήσης είσαι από τις παρακάτω ?

 

01_en.jpg

 

Εγγύηση σημαίνει ότι ο κατασκευαστής υποχρεούται να σου αλλάξει το προϊόν σε περίπτωση μη λειτουργίας ή δυσλειτουργίας (δηλαδή λειτουργία εκτός προδιαγραφών). Αν δεν λειτουργεί, δεν συζητάμε στο αλλάζουν. Στη δικιά σου περίπτωση, μπορείς να τους πεις ότι "παιδιά ξέρετε σταμάτησε να λειτουργεί και τώρα λειτουργεί" αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι υποχρεωμένοι να σε πιστέψουν. Είναι στη διακριτική ευχέρεια της εταιρείας.

 

Στο είπα και πριν: Τράβα βίντεο με το κινητό, προσπαθώντας να έχεις τέτοια απόσταση (εν ανάγκη μέσα στο κουτί) που να ακούγεται το "κροτάλισμα". Στέλνεις το βίντεο στην NZXT και ζητάς RMA. Πρώτα κάνε και μια απόπειρα με τον τοπικό πωλητή, αν και θα κρατούσα μικρό καλάθι.

9 ώρες πριν, το μέλος velipsi έγραψε:

Δηλαδή  δίνουμε  που  δίνουμε  τόσα  χρήματα  για  κάποια  κομμάτια  ...θέλοντας  να  εξασφαλίσουμε    κάτι  ποιοτικότερο  και  με  μεγαλύτερη  εγγύηση  ...πρέπει  να  έχουμε  και  καβάντζα    και  μια  ψύξη  στο  συρτάρι ???   

 

Δυστυχώς αυτό ισχύει για τα πάντα στο DIY. Σου χαλάνε οι μνήμες ? lifetime εγγύηση έχουν αλλά μέχρι να πάνε και να έρθουν από RMA εσύ μένεις χωρίς PC αν δεν έχεις καβάντζα "στο συρτάρι|". Το ίδιο με PSU, το ίδιο με CPU/ GPU κτλ. Δυστυχώς ένας δεύτερος υπολογιστής / λαπτοπ κτλ χρειάζεται για τέτοιες περιπτώσεις και όχι μόνο. Αν βέβαια είσα φραγκάτος και θέλεις να έχεις 100% redundancy, ε τότε αγοράζεις τα πάντα διπλά....

Έγινε επεξεργασία από gdp77
Link to comment
Share on other sites

51 λεπτά πριν, το μέλος gdp77 έγραψε:

 

Ερώτηση: Πώς έχεις τοποθετημένο το ψυγείο σε σχέση με την "κεφαλή" ? Το ψυγείο είναι πάνω ή μπροστά στο κουτί? Και αν είναι μπροστά, οι σωλήνες είναι στον πάτο ή στο πάνω μέρος? Γενικά σε ποια περίπτωση χρήσης είσαι από τις παρακάτω ?

 

01_en.jpg

 

Εγγύηση σημαίνει ότι ο κατασκευαστής υποχρεούται να σου αλλάξει το προϊόν σε περίπτωση μη λειτουργίας ή δυσλειτουργίας (δηλαδή λειτουργία εκτός προδιαγραφών). Αν δεν λειτουργεί, δεν συζητάμε στο αλλάζουν. Στη δικιά σου περίπτωση, μπορείς να τους πεις ότι "παιδιά ξέρετε σταμάτησε να λειτουργεί και τώρα λειτουργεί" αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι υποχρεωμένοι να σε πιστέψουν. Είναι στη διακριτική ευχέρεια της εταιρείας.

 

Στο είπα και πριν: Τράβα βίντεο με το κινητό, προσπαθώντας να έχεις τέτοια απόσταση (εν ανάγκη μέσα στο κουτί) που να ακούγεται το "κροτάλισμα". Στέλνεις το βίντεο στην NZXT και ζητάς RMA. Πρώτα κάνε και μια απόπειρα με τον τοπικό πωλητή, αν και θα κρατούσα μικρό καλάθι.

 

Δυστυχώς αυτό ισχύει για τα πάντα στο DIY. Σου χαλάνε οι μνήμες ? lifetime εγγύηση έχουν αλλά μέχρι να πάνε και να έρθουν από RMA εσύ μένεις χωρίς PC αν δεν έχεις καβάντζα "στο συρτάρι|". Το ίδιο με PSU, το ίδιο με CPU/ GPU κτλ. Δυστυχώς ένας δεύτερος υπολογιστής / λαπτοπ κτλ χρειάζεται για τέτοιες περιπτώσεις και όχι μόνο. Αν βέβαια είσα φραγκάτος και θέλεις να έχεις 100% redundancy, ε τότε αγοράζεις τα πάντα διπλά....

1656835919475.jpg.9d2e88b18968045d6bca790b4475d3a1.jpg

Αυτή  η  υποστήριξη  είναι  το  ζητούμενο....

 

Γιατί  υποστήριξη  να  σε  αφήσουν  ένα  μήνα   χωρίς  υπολογιστή  δεν  παίζει

 

Το  να  μην  με  πιστέψουν  56  χρονών  άνθρωπο   ...εκπαιδευτικό  που  τώρα  προσπαθώ  να  κάνω  κάποια  εξ  αποστάσεως  καλοκαιρινά  σεμινάρια  ...ε  τότε  καληνύχτα !!!

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια και το αμαξι αν μας χαλασει και το παμε για επισκευη εντος εγγυησης, θα μεινουμε χωρις αμαξι μεχρι να επισκευαστει. Κακα τα ψεμματα, δε γινεται να εχουμε εναν αντιπροσωπο διαθεσιμο με προιον αντικαταατασης μεσα ατο σπιτι μας. Οποιαδηποτε βλαβη, σε οποιοδηποτε προιον θα φερει αναστατωση. Ας κουλαρουμε λιγο. Παντως το "ενα μηνα" δεν ειναι και τοσο πιθανο. Σοβαρες εταιριες η εμποροι, εντος λιγων ημερων εχουν διεκπεραιωσει το οποιο θεμα.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

38 λεπτά πριν, το μέλος velipsi έγραψε:

Αυτή  η  υποστήριξη  είναι  το  ζητούμενο....

 

Γιατί  υποστήριξη  να  σε  αφήσουν  ένα  μήνα   χωρίς  υπολογιστή  δεν  παίζει

 

Το  να  μην  με  πιστέψουν  56  χρονών  άνθρωπο   ...εκπαιδευτικό  που  τώρα  προσπαθώ  να  κάνω  κάποια  εξ  αποστάσεως  καλοκαιρινά  σεμινάρια  ...ε  τότε  καληνύχτα !!!

 

Έλα ρε συνάδελφε, Α/θμια ή Β/θμια ?

 

Επί του θέματος, η τοποθέτησή της ΑΙΟ είναι σωστή, άρα πιθανά air bubbles δεν είναι υπαίτια για το πρόβλημά σου.

 

Τώρα, να τους πας την AIO και να σου δώσουν επιτόπου νέα, επίσης δεν παίζει. Από λίγες μέρες, μέχρι μήνα θα μείνεις χωρίς ΑΙΟ μέχρι να αντικατασταθεί. Οπότε άρχισε να σκέφτεσαι πού θα βρεις μια spare ψύκτρα να κάνεις στο ενδιάμεσο τη δουλειά σου. Ο επεξεργαστής δεν είχε "μαμά" ψύκτρα?  Στην χειρότερη περίπτωση μπορείς να αγοράσεις μια middle-range στα 30-40€ για το ενδιάμεσο και μετά θα σου μείνει και "καβάντζα" . Ταυτόχρονα ξεκίνα να καταγράφεις το πρόβλημα, επικοινωνώντας πρώτα με τον τοπικό πωλητή και μετά με NZXT. Εδώ όσο και να το συζητάμε, το πρόβλημα θα παραμένει.

Έγινε επεξεργασία από gdp77
Link to comment
Share on other sites

Η συγκεκριμένη εταιρεία εμένα πάντως μου φέρθηκε σπαθί πριν ένα χρόνο, μου έδωσε την επιλογή να μου στείλει καινούρια υδρόψυξη, από Αμερική με δικά της έξοδα. Πλήρωσα το κόστος της δικής μου υδρόψυξης που υπολειτουργούσε, περίμενα να μου έρθει η δική τους η καινούρια, μετά τις έκανα τράμπα και τους έστειλα βίντεο καταστροφής. Μετά μου έβαλαν τα χρήματα!

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, το μέλος schumifer έγραψε:

και τους έστειλα βίντεο καταστροφής.

 

Αυτό έπρεπε να το ποστάρεις εδώ να το δουμε lol

 

2 ώρες πριν, το μέλος schumifer έγραψε:

από Αμερική

 

Είναι κάτι που πρέπει να το κοιτάμε όταν αγοράζουμε parts, να υπάρχει ευρωπαϊκό support. Και τα μεταφορικά και οι διαδικασίες και οι χρόνοι όλα είναι πολύ καλύτερα όταν υπάρχουν ευρωπαϊκά παραρτήματα.

Link to comment
Share on other sites

36 λεπτά πριν, το μέλος schumifer έγραψε:

Δίκιο έχεις αλλά δεν καιγόμουν και η υδρόψυξη ακόμη έπαιζε

 

 

Α εννοείς σου έστειλαν αντικατάσταση χωρίς να στείλεις τη δικιά σου πίσω, πληρώνοντας ως εγγύηση τα χρήματα της AIO. Ενδιαφέρον αυτό και για τον @velipsi μια που και η δικιά του λειτουργεί.

 

Για πες ποιο πρόβλημα είχε η δικιά σου και πώς ενημέρωσες την εταιρεία για αυτό? Με απλό mail / video που αποδείκνυε το πρόβλημα ? τι ακριβώς?

Έγινε επεξεργασία από gdp77
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα  ...

τελικά  εμένα  προχώρησε  η  αλλαγή  και  μάλιστα  το  κατάστημα  προχώρησε  και  σε  άμεση  αντικατάσταση 

 

Αν  και  σε  δίλημμα για  να  ξαναπάω  στην  ίδια  προτίμησα  την  be quiet  SILENT LOOP 2 | 360mm

 

 

bequiet_logo.png
WWW.BEQUIET.COM

be quiet!

 

     

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, το μέλος velipsi έγραψε:

Καλησπέρα  ...

τελικά  εμένα  προχώρησε  η  αλλαγή  και  μάλιστα  το  κατάστημα  προχώρησε  και  σε  άμεση  αντικατάσταση 

 

Αν  και  σε  δίλημμα για  να  ξαναπάω  στην  ίδια  προτίμησα  την  be quiet  SILENT LOOP 2 | 360mm

 

 

bequiet_logo.png
WWW.BEQUIET.COM

be quiet!

 

     

 

Άρα σπαθί ο τοπικός έμπορος. Δεν είναι το σύνηθες αυτή η αντιμετώπιση. Μπράβο!

 

Πάντως η bequiet βλέπω δίνει 3 χρόνια εγγύηση ενώ η NZXT έδινε 6. Πώς και το αποφάσισες να αλλάξεις?

 

Πες μας και αν έχει διαφορά στα temps με την NZXT (προς το καλύτερο ή προς το χειρότερο).

 

Έγινε επεξεργασία από gdp77
Link to comment
Share on other sites

8 λεπτά πριν, το μέλος gdp77 έγραψε:

 

Άρα σπαθί ο τοπικός έμπορος. Δεν είναι το σύνηθες αυτή η αντιμετώπιση. Μπράβο!

 

Πάντως η bequiet βλέπω δίνει 3 χρόνια εγγύηση ενώ η NZXT έδινε 6. Πώς και το αποφάσισες να αλλάξεις?

 

Πες μας και αν έχει διαφορά στα temps με την NZXT (προς το καλύτερο ή προς το χειρότερο).

 

Κρίνοντας  ότι  είχα  είδη  2  χρόνια  την   NZXT είπα  να  αλλάξω  + 3  μια  5νταετία  οκ  κάλυψη 

 

Πήγα  εκεί  λόγω  ησυχίας  που επιθυμώ  από  την  bequiet  και  ότι  έχει  σύστημα  γεμίσματος  υγρού  από  το  ψυγείο  αν  χρειαστεί  μετά  από  1-2 χρόνια 

 

Μόλις  την  πάρω  θα  ενημερώσω  ...ακόμα είμαι  σερβις

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

On 4/7/2022 at 9:39 ΜΜ, το μέλος gdp77 έγραψε:

 

Α εννοείς σου έστειλαν αντικατάσταση χωρίς να στείλεις τη δικιά σου πίσω, πληρώνοντας ως εγγύηση τα χρήματα της AIO. Ενδιαφέρον αυτό και για τον @velipsi μια που και η δικιά του λειτουργεί.

 

Για πες ποιο πρόβλημα είχε η δικιά σου και πώς ενημέρωσες την εταιρεία για αυτό? Με απλό mail / video που αποδείκνυε το πρόβλημα ? τι ακριβώς?

X41 με αδυναμία ρύθμισης της αντλίας, το λογισμικό έλεγε ό,τι νά'ναι για τις στροφές της αντλίας. Δοκιμάσαμε διάφορες εκδόσεις του λογισμικού τους, μου έστειλαν οδηγίες για διάφορες τροποποιήσεις αλλά δεν έπαιξε ποτέ. Ουσιαστικά δεν ήταν και κατεστραμμένη...
Αλλά ναι, αφού δοκιμάσαμε ό,τι μου ζήτησαν και συνέχισε το ζήτημα, μου είπαν για αλλαγή εντός εγγύησης. Η μία από τις εναλλακτικές για να μην μείνω χωρίς ήταν να μου στείλουν άλλη, με κόστος για μένα το κόστος καινούριας. Μεταφορικά δικά τους. Όταν την παρέλαβα έπρεπε να φτιάξω ένα βίντεο και φωτογραφίες με την καταστροφή της αρχικής.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 5/7/2022 at 10:16 ΜΜ, το μέλος gdp77 έγραψε:

 

Άρα σπαθί ο τοπικός έμπορος. Δεν είναι το σύνηθες αυτή η αντιμετώπιση. Μπράβο!

 

Πάντως η bequiet βλέπω δίνει 3 χρόνια εγγύηση ενώ η NZXT έδινε 6. Πώς και το αποφάσισες να αλλάξεις?

 

Πες μας και αν έχει διαφορά στα temps με την NZXT (προς το καλύτερο ή προς το χειρότερο).

 

Λοιπόν  πρώτες  εντυπώσεις  θετικές  ...θερμοκρασίες  περίπου  στα  ίδια  επίπεδα  με  την  NZXT 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.