gdp77 Φεβρουάριος 10, 2023 #21 Φεβρουάριος 10, 2023 (edited) Στην πρώτη photo οι θερμοκρασίες σου είναι φυσιολογικές. Και ΑΙΟ 360 να είχες, όταν τρέχεις benchmarks τύπου prime95 small fft ή OCCT cpu bench κτλ, o επεξεργαστής θα χτυπήσει thermal limit ( ο οποιοσδήποτε μοντέρνος επεξεργαστής). Στο cinebench που είναι το ρεαλιστικό σενάριο, οι θερμοκρασίες σου για χειμώνα είναι καλές, δεδομένου ότι έχει κάνει και CO -30. Εγώ έχω αντίστοιχη θερμοκρασία με ΑΙΟ360 και δεν έχω τη δυνατότητα για CO λόγω Β350 πλατφόρμας. Το καλοκαίρι, πιστεύω ότι θα σε κόβει η ψύξη, αλλά όχι σε βαθμό που να αξίζει να σκάσεις έξτρα χρήματα για ΑΙΟ. Εάν έχεις καλές επιδόσεις με CO -30, σε σχέση με stock, τότε είσαι μια χαρά. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 10, 2023 από gdp77 1
gdp77 Φεβρουάριος 10, 2023 #22 Φεβρουάριος 10, 2023 29 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε: Υ.Γ. Το CB ξεκινάει από τα 4449 και σταθεροποιείται στα 4430 μετά από κανα λεπτό. Για multi λες ή single? Εμένα τώρα που το δοκίμασα (multi) παίζει 4350 σταθερά all core και βγάζω score 14.739. H θερμοκρασία μου φτάνει 75C (χωρίς CO, default ρεύματα). Ποιο είναι το σκορ σου ?
Cyber_Cookie Φεβρουάριος 10, 2023 Author #23 Φεβρουάριος 10, 2023 21 λεπτά πριν, το μέλος gdp77 έγραψε: Στην πρώτη photo οι θερμοκρασίες σου είναι φυσιολογικές. Και ΑΙΟ 360 να είχες, όταν τρέχεις benchmarks τύπου prime95 small fft ή OCCT cpu bench κτλ, o επεξεργαστής θα χτυπήσει thermal limit ( ο οποιοσδήποτε μοντέρνος επεξεργαστής). Στο cinebench που είναι το ρεαλιστικό σενάριο, οι θερμοκρασίες σου για χειμώνα είναι καλές, δεδομένου ότι έχει κάνει και CO -30. Εγώ έχω αντίστοιχη θερμοκρασία με ΑΙΟ360 και δεν έχω τη δυνατότητα για CO λόγω Β350 πλατφόρμας. Το καλοκαίρι, πιστεύω ότι θα σε κόβει η ψύξη, αλλά όχι σε βαθμό που να αξίζει να σκάσεις έξτρα χρήματα για ΑΙΟ. Εάν έχεις καλές επιδόσεις με CO -30, σε σχέση με stock, τότε είσαι μια χαρά. Έχω ~22 βαθμούς στο δωμάτιο τώρα που κάνω τα τεστ οπότε μιλάμε για ~Δ55°C στο CB. To CO είναι -30 και όσο το μειώνω τόσο λιγότερο boostάρει. Με 0 CO πιάνει τα παρακάτω στο cinebench multi, οπότε σίγουρα χειρότερες οι επιδόσεις χωρίς CO. 8 λεπτά πριν, το μέλος gdp77 έγραψε: Για multi λες ή single? Εμένα τώρα που το δοκίμασα (multi) παίζει 4350 σταθερά all core και βγάζω score 14.739. H θερμοκρασία μου φτάνει 75C (χωρίς CO, default ρεύματα). Ποιο είναι το σκορ σου ? Multi. Σε single σταματάνε μέχρι και τα φουρφουρια να γυρνάνε τώρα με το κρύο. Και σκόρ ~14600 +/- 100. Single 1470 +/- 20 κάπου με όλα ανοιχτά.
gdp77 Φεβρουάριος 10, 2023 #24 Φεβρουάριος 10, 2023 (edited) 12 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε: Έχω ~22 βαθμούς στο δωμάτιο τώρα που κάνω τα τεστ οπότε μιλάμε για ~Δ55°C στο CB. To CO είναι -30 και όσο το μειώνω τόσο λιγότερο boostάρει. Με 0 CO πιάνει τα παρακάτω στο cinebench, οπότε σίγουρα χειρότερες οι επιδόσεις χωρίς CO. Multi. Σε single σταματάνε μέχρι και τα φουρφουρια να γυρνάνε τώρα με το κρύο. Και σκόρ ~14600 +/- 100. Single 1470 +/- 20 κάπου με όλα ανοιχτά. Πες μου και σκορ multi με απενεργοποιημένο το CO (default), με PBO (auto) και χωρίς PBO. Αν παραμένεις 14.600 ή λιγότερο τότε το αφήνεις CO -30 και απολαμβάνεις τον επεξεργαστή σου, μην ασχοληθείς άλλο. ΥΓ Εγώ είμαι με 20C στο δωμάτιο και 75-77C κατά τη διάρκεια cinebench multi. To καλοκαίρι τερματίζει thermal limit (χωρίς AC). Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 10, 2023 από gdp77
Cyber_Cookie Φεβρουάριος 11, 2023 Author #25 Φεβρουάριος 11, 2023 Με CO 0 και αυτο PBO βγάζει 14088 και 1445.
gdp77 Φεβρουάριος 11, 2023 #26 Φεβρουάριος 11, 2023 5 ώρες πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε: Με CO 0 και αυτο PBO βγάζει 14088 και 1445. Εντάξει. CO -30 και έκλεισες. 1
Cyber_Cookie Φεβρουάριος 11, 2023 Author #27 Φεβρουάριος 11, 2023 Παράθεση AMD CBS > NBIO > SMU > CPPC Enabled AMD CBS > NBIO > SMU > CPPC Preferred Cores Disabled AMD CBS > CPU > Global C-State Control Enabled Έχω βάλει και αυτά που προτείνουν μερικοί. Χάνει σε single core λίγο αλλά boostάρει πανεύκολα σε όλα τα loads. Ίσως το κρατήσω έτσι. 1
gdp77 Φεβρουάριος 11, 2023 #28 Φεβρουάριος 11, 2023 1 ώρα πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε: Έχω βάλει και αυτά που προτείνουν μερικοί. Χάνει σε single core λίγο αλλά boostάρει πανεύκολα σε όλα τα loads. Ίσως το κρατήσω έτσι. Βλέπεις διαφορά με αυτά? Αν ναι, να τα ψάξω και εγώ να δω αν υπάρχουν στο BIOS της αρχαίας μητρικής μου.
Cyber_Cookie Φεβρουάριος 11, 2023 Author #29 Φεβρουάριος 11, 2023 Οι ρυθμίσεις αυτές δεν έχουν τόσο μεγάλο αντίκτυπο στα συνθετικά τεστ. Υποτίθεται οτι με disabled το CPPC Preferred Cores ο scheduler των windows δεν παραφορτώνει το best και second best core και γλιτώνεις latency spikes. Δεν έχω καταλήξει ακόμα πως είναι καλύτερα. Aλλάζει πολύ η συμπεριφορά απο load σε load. Στο λινουξ, μου φαίνεται οτι είναι καλύτερα με enabled. 1
Cyber_Cookie Φεβρουάριος 15, 2023 Author #30 Φεβρουάριος 15, 2023 On 11/2/2023 at 10:51 ΜΜ, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε: Δεν έχω καταλήξει ακόμα πως είναι καλύτερα. Οι αριθμοί μίλησαν. Το αφήνω enabled. Εχει ένα variation αλλά παντα είναι πάνω απο τα 15κ. Νομίζω καλά είναι για set and forget ρυθμίσεις. 3
Cyber_Cookie Φεβρουάριος 1, 2024 Author #31 Φεβρουάριος 1, 2024 Ένα update: Είχα κάποια stutters και άρχισα να ψάχνομαι, είδα οτι βγήκε BIOS (3404) για την μητρική μου (ROG Strix B550E) με το AGESA ComboV2PI 1.2.0.B και το fix για το fTPM, το πέρασα και πλέον με CPPC Preffered Cores On (Auto) πλέον έχω ίδιο σκορ με πριν που το είχα off στο Cinebench με 4400MHz all cores και κάποια spikes στα 4450 στα 2 καλύτερα cores. Και ίδια με πριν boost ρολόγια σε full core load εκτός CB. (4450) OΜΩΣ τώρα που το έχω Auto (enabled), σε low threaded φόρτο πλέον ανεβάζει στα 4550 τα 2-3 cores που είναι φορτωμένα και στα 3600 τα υπόλοιπα. Και σαν γενικότερη αίσθηση τα 100 παραπάνω MHz σε ελαφρύ φόρτο δίνουν κάπως καλύτερη και πιο smooth απόκριση τόσο σε desktop όσο και σε games που δεν φορτώνουν τέρμα την cpu(wot, AC πήγαν περίπου 3-5% fps πάνω) παρόλο που σύμφωνα με την λαϊκή σοφία (reddit, ocn κλπ) θα έπρεπε να συμβαίνει το αντίθετο. Στα πιο βαριά games δεν είδα βελτίωση λόγω κάρτας γραφικών. 2
TopCLR Φεβρουάριος 1, 2024 #32 Φεβρουάριος 1, 2024 30 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε: Στα πιο βαριά games δεν είδα βελτίωση λόγω κάρτας γραφικών. Τον θερμοσίφωνα τον έκλεισες; Μήπως "παίζει" να σου ρίχνει τα fps; (Αν είχες DFI θα είχες μπλε οθόνη!) 1
Cyber_Cookie Φεβρουάριος 1, 2024 Author #33 Φεβρουάριος 1, 2024 1 minute ago, TopCLR said: Τον θερμοσίφωνα τον έκλεισες; Μήπως "παίζει" να σου ρίχνει τα fps; (Αν είχες DFI θα είχες μπλε οθόνη!) Κλειστό τον έχω γιατί μαζεύω για 4070Ti S / 4080S. 2
BloodMage Φεβρουάριος 1, 2024 #34 Φεβρουάριος 1, 2024 5 ώρες πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε: Κλειστό τον έχω γιατί μαζεύω για 4070Ti S / 4080S. μαζευε και ας ειν και ρογες
ByAnyMeansNecessary Ιούνιος 6, 2025 #35 Ιούνιος 6, 2025 Έκανα το ίδιο upgrade. Με CO -30 all cores τρέχουν όλοι οι πυρήνες στα 4450 με Cinebench R23 score 15046. Όχι ότι δεν είμαι ευχαριστημένος, αλλά υπάρχει περίπτωση να πιάσω τα 4550; Κάπου διάβασα για CO -25 στους best/preferred cores και -30 στους υπόλοιπους αλλά δεν το έψαξα παραπάνω στο BIOS (B550 AORUS ELITE V2)
Cyber_Cookie Ιούνιος 6, 2025 Author #36 Ιούνιος 6, 2025 1 hour ago, ByAnyMeansNecessary said: αλλά υπάρχει περίπτωση να πιάσω τα 4550; Σε όλους ταυτόχρονα όχι, στους preferred θα έπρεπε να τα πιάνεις ήδη. Σε όλους σποραδικά, ανάλογα το κομμάτι. Εμένα πχ με -30 ή πλέον με το kombo strike στην MSI τα πιάνει αλλά μάλλον έχει να κάνει και με το κομμάτι που σου έχει τύχει.
ByAnyMeansNecessary Ιούνιος 6, 2025 #37 Ιούνιος 6, 2025 39 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε: Σε όλους ταυτόχρονα όχι, στους preferred θα έπρεπε να τα πιάνεις ήδη. Είναι επιλογή στο BIOS αυτό; Γιατί δεν το έχω ψαχουλέψει πάρα πολύ.
Cyber_Cookie Ιούνιος 6, 2025 Author #38 Ιούνιος 6, 2025 Just now, ByAnyMeansNecessary said: Είναι επιλογή στο BIOS αυτό; Γιατί δεν το έχω ψαχουλέψει πάρα πολύ. Ανάλογα την μητρική υπάρχουν κάποιες ρυθμίσεις που το επηρεάζουν έμμεσα. Πρέπει να ψάξεις settings για την δικιά σου μητρική συγκεκριμένα, με την έκδοση BIOS που έχεις. Αλλά θεωρητικά και από default θα έπρεπε να πιάνουν 4550 αν το επιτρέπει η θερμοκρασία.
ByAnyMeansNecessary Ιούνιος 6, 2025 #39 Ιούνιος 6, 2025 (edited) 5 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε: Ανάλογα την μητρική υπάρχουν κάποιες ρυθμίσεις που το επηρεάζουν έμμεσα. Πρέπει να ψάξεις settings για την δικιά σου μητρική συγκεκριμένα, με την έκδοση BIOS που έχεις. Αλλά θεωρητικά και από default θα έπρεπε να πιάνουν 4550 αν το επιτρέπει η θερμοκρασία. Οι θερμοκρασίες είναι μέσα στο αποδεκτό όριο, δηλαδή στο Cinebench με -30 έφτασε max 75C. Anyway θα το ψάξω και θα επανέλθω. Ευχαριστώ! Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 6, 2025 από ByAnyMeansNecessary 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now