handmade Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 5, 2024 #1 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 5, 2024 Γεια σας, εχω ενα παραθυρο αλουμινιου με διπλο τζάμι που ανοιγει με χερουλι, οχι συρομενο.Εχει στις ακρες του δυο μαυρα πλαστικα πανω και κατω που σφραγιζουν και ανοιγουν το παραθυρο αλλα κολησε δεν ανοιγει , ξερετε πως θα μπορουσα να το ξεκολησω ?
handmade Μάρτιος 6, 2024 Author #3 Μάρτιος 6, 2024 Ευχαριστω, να πω οτι το χερουλι πηγαινει πανω κατω αλλα μαλον οι πλαστικοι πυροι που πιανουν το παραθυρο δεν κουνιουνται, το καθαριστικο αυτο θα βοηθησει ?Μηπως χαλασε ο μηχανισμος στο χερουλι και δεν μπορουν να κουνηθουν ?
rastaman Μάρτιος 6, 2024 #4 Μάρτιος 6, 2024 Ειναι ανοιχτο ή κλειστο το παραθυρο? Μπορεις να βγαλεις μια φωτο αυτο ή καποιο αλλο που να φαινεται αυτο που περιγραφεις??
handmade Μάρτιος 6, 2024 Author #5 Μάρτιος 6, 2024 Εβγαλα φωτο απο ενα ιδο που εχω ,στην δευτερη εικονα φαινονται τα μαυρα πλαστικα που μπαινουν στις εσοχες πανω και κατω αυτα κρατουν το παραθυρο κλειστο. Το παραθυρο που εχει προβλημα ειναι κλειστο, εναν γειτονα τζαμά ρωτησα μου ειπε το πιο πιθανο να χαλασε η σπανιολετα του χερουλιου και δεν κουνιουνται οι μαυροι πυροι που φαινονται στην δευτερη εικονα αν και το χερουλι κουνιεται πανω κατω. Ο μαστορας με τι τροπο καταρχας ανοιγει το παραθυρο εχω την απορια, μηπως βγαζει το χερουλι πρωτα αλλα πως ?
rastaman Μάρτιος 6, 2024 #6 Μάρτιος 6, 2024 Πριν αρχισουν τα οργανα... Βαλτο στο ξεκλειδωτο και τραβηξε με το χερι σου το φυλλο απο την πανω και απο την κατω μερια και δες ανοιγει. Αν δεις οτι μαγκωνει μονο κατω... Οπως εισαι στο ξεκλειδωτο σηκωσε ολο το φυλλο προς τα πανω και δοκιμασε να τραβηξεις απο το χερουλι δυνατα προς τα εξω. Αν δεν ανοιγει με το χερι καθολου απο πανω ή απο κατω... Γυρισε την σπανιολετα να ειναι ξεκλειδωτη και σπασε την λαβη. Πιασε μετα το καπακι που βρισκεται κατω απο αυτην με μια γκαζοταναλια,καβουρακι ή πτιδηποτε εχεις σιαθεσιμο και παιξε δεξια-αριστερα μεχρι να σπασουν και τα βιδακια που κρατανε το καπακι. Αφου φυγει και αυτο εχεις προσβαση στα μαυρα πλαστικα και με ενα κατσαβιδι σηκωνεις το κατω και ανοιγει. 2
handmade Μάρτιος 6, 2024 Author #7 Μάρτιος 6, 2024 Το πρωτο που ειχα παρατηρησει ηταν οτι απο πανω ειναι χαλαρο αντιθετα με το κατω , θα το προσπαθησω οπως μου το λες.Ευχαριστώ 1
rastaman Μάρτιος 7, 2024 #8 Μάρτιος 7, 2024 Αν κοιταξεις στην μεση απο την πανω ή την κατω μερια στην μεση μπορεις να καταλαβεις αν εχει "κρεμασει" το φυλλο οποτε προχωρας και το ανοιγεις σηκωνοντας. απλα οταν το ανοιξεις σηκωσε τους μεντεσεδες στο δεξι φυλλο ωστε να ερθει στο σωστο υψος και σφιξε καλα και προσεκτικα ολες τις βιδες. 1
handmade Απρίλιος 14, 2024 Author #9 Απρίλιος 14, 2024 Αποφασισα να κοψω το χερουλι με σιδηροπριονο διοτι δεν σπαει αλλιως , και να βγαλω στην συνεχεια την βαση νομιζα οτι αυτη ειναι απο πλαστικο αλλα ειναι αλουμινιο μασιφ , αυτη δεν κουνιεται με τιποτα .Μηπως τα εκανα χειροτερα και ο μαστορας εχει καλυτερη μεθοδο.
rastaman Απρίλιος 15, 2024 #10 Απρίλιος 15, 2024 Να υποθεσω οτι δεν ανοιγε με σηκωμα-τραβηγμα για να καταληξεις να την κοψεις... Για να μπορεσεις να προχωρησεις πρεπει να σπασεις την βαση. Δεν ειναι μασιφ αλλε εχει δυο βιδες απο την πισω μερια που την κρατανε. Αν την πιασεις με μια τσιμπιδα,γκαζοταναλια or whatever και την κουνησεις δεξια-αριστερα θα κλωτσησουν τα σπειρωματα και θα σπασει...
handmade Απρίλιος 15, 2024 Author #11 Απρίλιος 15, 2024 (edited) Δεν μπορεουσε με σηκωμα ετσι κι αλλιως βρισκει πανω που τυλιγεται το στορ ,οκ θα παρω ενα καλεμι και ελπιζω να τα καταφερω Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 15, 2024 από handmade
rastaman Απρίλιος 15, 2024 #12 Απρίλιος 15, 2024 16 λεπτά πριν, το μέλος handmade έγραψε: θα παρω ενα καλεμι Καλυτερα οχι........ 1
handmade Απρίλιος 16, 2024 Author #13 Απρίλιος 16, 2024 Δεν ξερω τι γινεται δεν υπαρχουν βιδες εκει το λυγισα στα πλαγια αλλα δεν βγαινει το συγκρατουν δυο ορθωγωνια σιδερακια στην αριστερη μερια της βασης δεν βλεπω ουτε τρυπες μονο μια σχισμη με το ζορι , αν ερθει ο μαστορας και το δει θα παθει φρικη μαλον το βγαζει με αλλον τροπο .Ανεβασα μια εικονα που εκανα αν μπορειτε να καταλαβετε , Μια φωτο δυσκολα εστιαζει στο σημειο που θελω
rastaman Απρίλιος 16, 2024 #14 Απρίλιος 16, 2024 Στο κύκλο είσαι και αλλη μια στο κάτω μέρος. . . Σαν του έριξες πολύ ξύλο όμως και δεν χρειαζόταν 1
handmade Απρίλιος 16, 2024 Author #15 Απρίλιος 16, 2024 Ναι το τσαλακωσα λιγο αλλα δεν βγαινει καθολου ευκολα με την ταλαντωση δεξια-αριστερα θα βγει ελπιζω , περιμενα να βρω μια τρυπα μεγαλη απο κατω ακομα δεν ξερω το συστημα του αν δεν το βγαλω.Δεν μπορουσαν να βαλουν δυο βιδες επανω στην βαση να ανοιγει ανθρωπινα ?τι κατασκευη ειναι αυτη δεν καταλαβαινω..Ευχαριστω για την υποομονη
rastaman Απρίλιος 16, 2024 #16 Απρίλιος 16, 2024 Αν φανταζόμουν οτι "θα του φερόσουν τόσο σκληρά" θα σου προτεινα εξ αρχης να το ξεκλειδώσεις και να βάλεις ενα κατσαβίδι από την έξω στο κάτω μέρος . . . Θα είχε γίνει μικρότερη ζημιά . . . Στο σημείο που κύκλωσα στην παραπάνω φώτο είναι η μια βίδα. Βάλε την λάμα και κόψε. . .
handmade Μάϊος 25, 2024 Author #17 Μάϊος 25, 2024 Να πω οτι το παραθυρο το ανοιξα αλλα οι βιδες που εχει το χερουλι κατω στον μηχανισμο μονο με σιδηροπριονο μπορεσα να τις κοψω αλλιως γινεται ζημια στο αλουμινιο με το χτυπημα, την θεωρω απαραδεκτη κατασκευη ,βιδωνουν μονο απο μεσα επρεπε να ειχαν δυο τρυπες και απο την αλλη μερια καποια παξιμαδια που να καλυπτοταν με πλαστικες ταπες ισως.Ευχαριστω και παλι.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now