Hydra Φεβρουάριος 1, 2011 #6341 Φεβρουάριος 1, 2011 Οχι οτι οι αλλες ηταν τοσο αστειες,αλλα η τελευταια θα με ενδιεφερε να μαθω κατα ποιον τροπο φανταζει αστεια?
PetrosD Φεβρουάριος 1, 2011 #6345 Φεβρουάριος 1, 2011 Βρείτε ποια χώρα μετακόμισε και κερδίστε καμμένη CPU!
Hydra Φεβρουάριος 2, 2011 #6351 Φεβρουάριος 2, 2011 Shrek! xaxax http://www.funbumperstickers.com/images/Shrek_cat.gif
Havic Φεβρουάριος 3, 2011 #6357 Φεβρουάριος 3, 2011 αθωότητα στα όρια της ανοησίας (άλλη λέξη ήθελα να βάλω αλλά anyway).
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.