Jump to content

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
3 ώρες πριν, το μέλος BasiliCeLew έγραψε:

Κούμπωσα 64Gb SODIMM DDR5 5600Mhz

έτσι φαίνονται οι φραγκάτοι

  • Haha 6
2 λεπτά πριν, το μέλος navaho7 έγραψε:

Κούμπωσα 64Gb SODIMM DDR5 5600Mhz

he gave him and he understood :hehe:

  • Haha 4
29 λεπτά πριν, το μέλος minast έγραψε:

Και εγώ ένιωθα τύψεις που αναβάθμισα ένα mini PC με unraid σε 32 GB DDR4 2400 😛

Mini PC; Τόσα έχω στο βασικό μου PC :(

  • Like 1
  • Agree 1
(edited)
7 ώρες πριν, το μέλος navaho7 έγραψε:

έτσι φαίνονται οι φραγκάτοι

Κρύψε λόγια γιατί έχω ακόμα 5 σετάκια από παλιά project που δεν έγιναν ποτέ. 😂 

 

Όταν έφτασε στο 800-900€ το ΚΙΤ σκεφτόμουν να τα πουλήσω για να δώσω προκαταβολή για καινούριο αυτοκίνητο.

 

Το αστείο είναι αγοράστηκαν με 40% έκπτωση από Amazon.de business οπότε κάθε kit 64gb είχε βγει 75-80€. Καλες εποχές...

 

(PS. Τρέχει το promo πάλι για νέα business account -40% με έως 150€ έκπτωση μέχρι τέλος του μήνα)

Έγινε επεξεργασία από BasiliCeLew
  • Like 2

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.