Jump to content



x2 3800 on heavy modded prommie


crmaris

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από crmaris

χτες ειμουνα στα 3050 με 1,67 και έτρεχα snm fpu. Οπότε άστα να πάνε. Αλλά το θηρίο το προμι κρατούσε -12 περίπου και οριακά 255 στην dfi(όλο το απόγευμα του έκανα tuning βέβαια).Δεν βλέπω όμως να την παλεύει άλλο ο compressor.Μαλλον σε λίγο καιρό θα πάω σε κάτι πιο δυνατό ή θα πουλήσω το πρόμι και θα φτιαξω κάτι custom να ξεμπερδεύω. Ασε που με ζαλίσανε και οι 4 120αριδες μέσα στο πρόμι.

ο compressorας του prommie ειναι σκυλι μαυρο... αντεξε 1-2 ωριτσες να δουλευει 350-400Psi με αιθυλενιο.

οι 4 12αριδες ειναι 220V? αν οχι θα στους συνιστουσα μιας και δεν επιβαρηνεις PSU και ειναι και αρκετα πρακτικοι-δυνατοι (περι 90-110CFM)

κανε μου μια χαρη, θα ληψω μεχρι αυριο το μεσημερι αλλα οτι δοκιμες κανεις κατεγραφε πιεσεις και θερμοκρασιες πριν-μετα condeser και 5cm πριν τον compressorα στην επιστροφη, για να δουμε και απο θεωρεια πως παει η κατασταση

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 134
  • Created
  • Last Reply

οι 3 ειναι panaflo ,ο ένας enermax(μπροστά από το ψυγείο) και μόλις έβαλα και έναν 120αρι shunnon!! να χτυπάει από την άλλη πλευρά τον compressor γιατί το πρωί μετά από μια ώρα χαλαρού ξεσκίσματος στα 2860 με 1,56 (-19 εδειχνε το θερμόμετρο στο occt) έφαγα πάλι ένα θερμικό στην μάπα(shutdown). Μαλλον πρέπει να βγάλω λίγο αέριο και ας θυσιάσω capacity γιατί το μοτερ δεν αντεχει(μέχρι να ζεσταθεί για παράδειγμα όταν το ανοίξω κάνει κάτι θορύβους). Πιέσεις δεν μπορώ να καταγράψω μετά το condenser γιατί δεν έχω κολλήσει βαλβίδες στο κύκλωμα.Temps θα καταγράψω αν και να σου πω έχω σπαστεί πολύ με αυτά τα shut down του μοτέρ.Στον compressora στην επιστροφή σχιματίζεται λίγος πάγος σε idle. Είναι φυσικό αυτό?

Οσο για το psu αντεχει(zippy 700). Με 7 ανεμιστήρια (4 120 αρια και τα άλλα 8οαρια) τον Χ2 με 1,56 στα 2860 , x800xl o/c ,raid, aydigy κτλ full-load 12,33 και idle 12.31 μετρημένα με πολύμετρο.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από esdee [Σήμερα, στις 11:40]

ο compressorας του prommie ειναι σκυλι μαυρο... αντεξε 1-2 ωριτσες να δουλευει 350-400Psi με αιθυλενιο.

οι 4 12αριδες ειναι 220V? αν οχι θα στους συνιστουσα μιας και δεν επιβαρηνεις PSU και ειναι και αρκετα πρακτικοι-δυνατοι (περι 90-110CFM)

κανε μου μια χαρη, θα ληψω μεχρι αυριο το μεσημερι αλλα οτι δοκιμες κανεις κατεγραφε πιεσεις και θερμοκρασιες πριν-μετα condeser και 5cm πριν τον compressorα στην επιστροφη, για να δουμε και απο θεωρεια πως παει η κατασταση

απλα ειναι danfoss... βεβαια εχει και τα ορια του αλλα και εμεις το ξεσκιζουμε το μοτερακι. Παντως crmaris εισαι σε πολυ καλο δρομο συνεχισε την καλη δουλεια...

Link to comment
Share on other sites

αστα φιλε geol εχω φάει ψιλοφρίκη με την όλη φάση αλλά που θα πάει. Η θα το σκάσω το προμι και τον Χ2 ή θα το σετάρω σωστά..Τώρα αρχίζω και τις μετρήσεις. Πάλι καλά που είχα παραγγείλει 2 extra thermal probes..Θα βγάλω εδώ τα αποτελέσματα των μετρήσεων όταν τελειώσω για να πείτε την γνώμη σας και να δώσετε καμια συμβουλή..

Link to comment
Share on other sites

εδώ τα αποτελέσματα με συχνότητα 2850 όπου είμαι σταθερός και vcore 1.59 από bios και 1,56 στα win.

temp cpu , temp suction(5cm) ,temp πριν condenser ,temp μετα con

idle -25.5 , -32.5!! , 50.4 , 33.2

full 1 λεπτο snm fpu -18.1 , -8.2 , 57.2 , 31.1

full 2 λεπτα snm fpu -17,5 , -1,1 , 56,2 , 31,3

full 5 λεπτο snm fpu -16,4 , +3,9 , 57,3 , 32,8

full 6 λεπτο snm fpu -15.9 , +4.6 , έφυγε το probe , 32,8

full 8 λεπτο snm fpu -15,5 , +6.1 , 61.8 , 34.2

full 10 λεπτο snm fpu -15.1 , +7.1 , 62.8 , 35

full 15 λεπτο snm fpu -14.3 , +8.9 , έφυγε το probe, 36.3

το δωμάτιο που έχω το pc το χτυπάει ο ήλιος τώρα γιαυτό και έχω λίγο ανεβασμένες temp. Χτες το βράδυ παρατήρησα ότι είχα λίγο καλύτερες temp.

ακούω την γνώμη σας παιδιά για τα αποτελέσματα. Πάντος όταν το έχω το pc σε idle για αρκετή ώρα αρχίζει και βγάζει θόρυβο το μοτέρ και από ότι βλέπω φυσικό είναι με -32,5 θερμοκρασία στην επιστροφή. Τι λέτε να βγάλω λίγο αέριο. Όποιος γνωρίζει ας δώσει τα φώτα του..

Link to comment
Share on other sites

το μονο κακο ειναι οτι οι θερμοκρασιες που βλεπω δεν ειναι σταθερες αλλα συνεχως ανεβαινουν θα ηθελα πιο μεγαλο χρονικο διαστημα φουλ (30-45 λεπτα) για ποιο ασφαλη συμπερασματα. Αλλα με αυτα που βλεπω εχεις πολυ αεριο για idle και γιαυτο θα ακους σιγουρα μεταλλικους ηχους σαν να κοπαναει καποιος με κατι μεταλλικο το compesser. Το θεμα ειναι οτι αυτο δεν ειναι καλο για την υγεια του και θα προτεινα να βγαζεις σιγα-σιγα αεριο με κλειστο το prommie και να κανεις μια δοκιμη μετα. Γενικα η επιστροφη δεν πρεπει να ειναι κατω απο το 0 σε καμια περιπτωση και αυτο το καταλαβαινεις και απο τους ηχους του μοτερ. Επισης βλεπω οτι και το contenser ανεβαζει στην εξοδο συνεχως θερμοκρασια. Πρεπει να εισαι πολυ κοντα στο σωστο σημειο ισως βγαζοντας 2-3 γραμμαρια αεριου εχεις καλυτερα αποτελεσματα. Να σου πω φυσικα οτι ολα αυτα σου τα λεω εχοντας εμπειρια σε πολυ λιγοτερα watt (170 με τον παλιο μου Prescott D0) και με συστημα λιγοτερο "πειραγμενο" απο το δικο σου, αλλα πιστευω οτι αυτα ισχυουν γενικα σε αυτα τα συστηματα ψυξης. Οποιος εχει γνωσεις για τετοιες καταστασεις ας βοηθηση το παλικαρι. Τελος να σου πω και τον τροπο που εγω εκανα fine tune το 402 πριν 3 εβδομαδες. Ειναι λιγο μπελαλιδικος αλλα πιστευω οτι ειναι και ο πιο γρηγορος με πολυ καλα αποτελεσματα. Αρχικα βαλε την θερμοκρασια εναρξης του prommie στο -40 μετα βγαζεις ολο το αεριο και κανεις κενο για μιση ωρα, μολις κανεις κενο βαζεις λιγο αεριο μεσα πχ 30 psi και ξεκινας το compresser εχοντας τα μανομετρα πανω βλεπεις πιεσεις και αν δεις οτι πεφτεις κατω απο -5 psi βαζεις σιγα-σιγα υγρο (ξερεις οτι πρεπει να εχεις την μπουκαλα αναποδα ωστε το ψυκτικο μεσο να μπαινει στο κυκλωμα σε υγρη μορφη) μεχρι να εχεις περιπου -3 psi (καθε φορα που προσθετεις υγρο πρεπει να περιμενεις 2-3 λεπτα ωστε να κανει τον κυκλο του στο κυκλωμα απλα αν δεις στην αρχη οτι φτανεις τα -10 psi ριξε μια καλη ποσοτητα υγρου) Αφου εχεις και εξωτερικα θερμομετρα εχεις και περισσοτερες πληροφοριες για την κατασταση του κυκλωματος.Οταν ξεκινηση το PC δηλαδη εχεις πιασει -40 (evaporator) και μπεις στο λειτουργικο βαλε 2πλο superpi 32αρι που θελει κανενα 25αλεπτο να τελειωσει και εχε ανοικτα την ενδειξη θερμοκρασιας επεξεργαστη και evaporator λογικα θα αρχισουν την κουρσα ανοδου και τα δυο και στα μανομερα θα δεις την πιεση να πεφτει. Αν δεις την πιεση κατω απο -3 psi ριξε λιγο υγρο ωστε να την φερεις κοντα στο 0 και περιμενε 2-3 λεπτα παρατηρωντας τις θερμοκρασιες. Αν δεις οτι και παλι οι θερμοκρασιες δεν σταματανε να ανεβαινουν καπου στο 20λεπτο βαλε σιγα σιγα υγρο μεχρι να σταματησουν να ανεβαινουν. Αν θελεις παντως να ζορισεις τον επεξεργαστη περισσοτερο απο οτι με το superpi το καλυτερο ειναι το cputoast. Η παραπανω τεχνικη θελει 2-2,5 ωρες και πιστευω οτι ειναι η καλυτερη που εχω κανει για fine tune, μου το προτεινε μαλιστα ο chilly1 απο το Xtremesystems και απο οτι ειδα δουλευει καλα.

Τελος να σου πω ξανα οτι οταν βαζεις υγρο στο κυκλωμα να περιμενεις να κανει τον κυκλο του και να μην πανικοβαλεσε και προσθετεις συνεχως υγρα γιατι θα περασεις το σημειο που το κυκλωμα αποδιδει καλυτερα και δεν θα το καταλαβεις. Θελει αρκετη υπομονη το πραμα.Περιμενουμε νεωτερα καλη τυχη.

Link to comment
Share on other sites

γιατι σε μένα δεν έδειχνε πιέσεις τουλάχιστον στο μπλε μανόμετρο(στο μανόμετρο η ένδειξη ήτανε κολημένη τέρμα αριστερά) που είχα συνδέσει στο service port του compressor?Βαλβίδα υψηλής δεν έχω κολήσει οπότε από εκεί δεν ξέρω καν τι παίζει. Θα βγάλω σίγουρα λίγο αέριο από το σύστημα γιατί ακούω αυτούς τους μεταλικούς θορύβους από το compressor και με βλέπω να το παίρνω στα χέρια. Τώρα για το γέμισμα νομίζω ότι δεν χρειάζεται στο 410 να έχω την μπουκάλα ανάποδα. Μόνο στο 404 χρειάζεται αυτό. Περιμένω και τον Χρήστο και Esdee να πούνε την γνώμη τους να δούμε τι θα κάνω. Πάντος -32,5 η επιστροφή είναι πάρα πολλά. Δεν ξέρω πόσα πρέπει να είναι κανονικά αλλά αυτό είναι πολύ χαμηλό. Δεν έχω και compressor έτοιμο για κενό τώρα .. αλλα πιστεύω βάζοντας αέριο κτλ θα το φέρω στα ίσια το σύστημα.. Κάτω από -5 psi σε πιο μανόμετρο πρέπει να δω. Σε αυτό της χαμηλής?

Επίσης ρε παιδιά πως βγάζεται εσείς τα λάστιχα από τις μπουκάλες και τις βαλβίδες του μοτέρ. Οταν πήγα να ξεβιδώσω το λάστιχο από την μπουκάλα παρόλο που το έκανα γρήγορα έχασε πολύ αέριο. Πρέπει να το κρατάω προς τα κάτω για να πιέζω την βαλβίδα όσο ξεβιδώνω και να τραβάω μετά απότομα προς τα έξω..?

thanks ακόμη μια φορά φίλε Geoal για την βοήθεια. Έπεσα απότομα στα βαθιά και το θέμα είναι ότι είναι και ακριβό το ρημάδι το prommie για να το πάρω στο χέρι:D

Link to comment
Share on other sites

Τιποτα φιλε μου γιαυτο ειμαστε εδω, οσο μπορουμε βοηθαμε ακομα και ηθικη στιριξη ειναι σημαντικη οταν εχεις κουραστει απο δοκιμες ή κατι δεν σου καθετε καλα. Παντως για να ξαναγυρισουμε στο θεμα μας εγω βλεπω την πιεση στο service port απλα μεταξυ μπουκαλας και compresser εχω βαλει τα μανομετρα και ετσι βλεπω πιεσεις και συμπεριφορα.Επισης κατα την αποσυνδεση του μανομετρου απο το συστημα απλα κλεινεις ολες τις βαλβιδες βαζεις μπροστα το compresser να τραβα και οταν το μονομετρο πλησιασει το 0 ξεβιδωνεις γρηγορα. Προσοχη να μην πεσει μονο σε υποπιεση και τραβηξει αερα μεσα το κυκλωμα. Για το 410 δεν ξερω να σου πω αλλα μεχρι τωρα ολα τα αερια 134α,404α,402α που εχω βαλει επρεπε να ειναι σε υγρη μορφη. Ισως καποιο απο τα παιδια που το εχουν βαλει να μπορουν να μας πουν περισσοτερα. Τωρα για αυτο που λες οτι ειναι ακριβο το ρημαδι για να το παρεις στο χερι σε νιωθω φιλε μου μια και ολο το καλοκαιρι εψαχνα στο δικο μου μια διαρροη φαντασμα και ολοι μου ελεγαν πετα το γιατι παιδευομουν και δεν εβρισκα τιποτα μεχρι που αλλαξα ολες τις σωληνωσεις και εκανα ολες τις συνδεσεις απο την αρχη με ενα φιλο και παλιο συναδελφο ψυκτικο που ξερει να κολαει με οξυγονο. Απλα και εγω ειμαι ξεροκεφαλος και δεν εγκαταλειπω ευκολα οσο και αν δεν μου καθετε το αποτελεσμα που θελω, και γενικα 800 ευρω που πηρα το prommie και γυρω στα 200 για διαφορα εξαρτηματα, αερια,mod κτλ (αν δεν ειχα και τον συναδελφο που σου ελεγα θα ειχε φτασει πανω απο τα διπλα) δεν τα πεταω στο δρομο απλο μεροκαματο βγαζω αλλα τυχαινει να εχω λοξα απο παιδι με την τεχολογια και τους υπολογιστες οπως και οι περισσοτεροι εδω νομιζω.

Link to comment
Share on other sites

αστα να πάνε και εμένα το προμι κανά 1000αρι μου έχει βγει μέχρι στιγμής αλλά το πάω με χίλια και ας με τρελαίνει ώρες ώρες και εδώ και καιρό μπήκα στην πρίζα για cascade από τον γνωστό άγνωστο του forum!! Βασικά τώρα όσο αφορά τα μανόμετρα και εγώ το κεντρικό το έχω στην μπουκάλα και το μπλε στο service port αλλά οι ενδείξεις απο τέρμα αριστερά που είναι στα default πήγε τέρμα δεξιά χωρίς να αλλάζει η ένδειξη για όλη την διάρκεια που το είχα συνδεδεμένο.. Τώρα όταν το έβγαλα από το service port το είχα κλειστό το μοτέρ και εντάξει δεν έχασε και πολύ αλλά όταν το έβγαλα από την μπουκάλα μιλάμε έγινε της τρελής.. Που θα πάει θα ασχοληθώ αυτές τις μέρες μιας και έχω λίγο χρόνο και θα βγάλω άκρη. Μου τύχανε και μένα όλα μαζί μια χαλάει ο σένσορας , μια κλείνει το μοτέρ,μια το ένα μια το άλλο και ψιλοπελάγωσα αλλά καλύτερα να ψαχτώ και λίγο για να μάθω κιόλας..

Παιδιά αύριο θα λείπω όλη μέρα οπότε από Δευτέρα θα αρχίσουμε πάλι. Αντε ρίξτε καμια ιδέα μπας και δούμε καμιά συχνότητα και καμιά temp της προκοπής με τον X2..:D

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από geoal

Για το 410 δεν ξερω να σου πω αλλα μεχρι τωρα ολα τα αερια 134α,404α,402α που εχω βαλει επρεπε να ειναι σε υγρη μορφη.

Tα μιγματα πρεπει να ειναι σε υγρη μορφη...

Link to comment
Share on other sites

στην πρωτη μετρηση που εκανες ησουν αρκετα μεσα στην σωστη λειτουργεια θεωρητικα.

το μονο κακο ειναι οτι ποιο P/T chart πρεπει κοιτας καθε φορα που μου εχεις μεσα και 507 και σιγουρα αλειωνει τους υπολογισμους?

αυτο που μου φαινεται περιεργο ειναι η επιστροφη υγρου που λες στο prommie γιατι εχει ενα υποτιποδες accumulator, για postαρε photo του μηχανηματος να δω κατι τις

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δουλεύω το Prommie με R410 και 24/7 για καμμιά 6-7 μέρες τώρα σερρί..........Κρανσάρω με έναν P3.8GHz στα 5000ΜΗz με περίπου 180 Watts φορτίο - dual full load - ......Ο κομπρέσορας του Prommie ΔΕ μασάει, ΑΛΛΑ με τρείς 12άρηδες DELTA ανεμηστήρες 190cfm ο καθένας....Οι δύο είναι στο ψυγείο του(μπρος-πίσω) και ο τρίτος βγάζει τον αέρα από πίσω........Η δε θερμοκρασία στο heatspreader του επεξεργαστή είναι -30.3*C σε dual full load........Όταν το έσκιζα στους 5250ΜΗz για περίπου δύο μέρες σερρί 24/7 full load, η θερμοκρασία ήταν πάλι πάνω στο heatspreader του επεξεργαστή -22*C και σε αυτή την περίπτωση μιλάμε για ΠΑΝΩ από 220 Watts φορτίο για 24/7.........Θέλει μόνο R410 για μεγάλο φορτίο και ΠΟΛΥ αέρα........ ;)

Υ.Γ. Για το πάγωμα του κομπρέσσορα που λές σε idle, σου επιτρέπω να σου παγώνει ΜΟΝΟ η σωλήνα επιστροφής ολόκληρη αλλά όχι ο κομπρέσσορας........ ;)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από hipro5

Εγώ δουλεύω το Prommie με R410 και 24/7 για καμμιά 6-7 μέρες τώρα σερρί..........Κρανσάρω με έναν P3.8GHz στα 5000ΜΗz με περίπου 180 Watts φορτίο - dual full load - ......Ο κομπρέσορας του Prommie ΔΕ μασάει, ΑΛΛΑ με τρείς 12άρηδες DELTA ανεμηστήρες 190cfm ο καθένας....Οι δύο είναι στο ψυγείο του(μπρος-πίσω) και ο τρίτος βγάζει τον αέρα από πίσω........Η δε θερμοκρασία στο heatspreader του επεξεργαστή είναι -30.3*C σε dual full load........Όταν το έσκιζα στους 5250ΜΗz για περίπου δύο μέρες σερρί 24/7 full load, η θερμοκρασία ήταν πάλι πάνω στο heatspreader του επεξεργαστή -22*C και σε αυτή την περίπτωση μιλάμε για ΠΑΝΩ από 220 Watts φορτίο για 24/7.........Θέλει μόνο R410 για μεγάλο φορτίο και ΠΟΛΥ αέρα........ ;)

Υ.Γ. Για το πάγωμα του κομπρέσσορα που λές σε idle, σου επιτρέπω να σου παγώνει ΜΟΝΟ η σωλήνα επιστροφής ολόκληρη αλλά όχι ο κομπρέσσορας........ ;)

hipro5 ξερεις γιατι δουλευουν παντα ανετα οι compressors σου?γιατι στο γεμισμα κοιτας να φτασει ο παγος 5-6cm πριν την επιστροφη.

Στην περιπτωση σου σου επειδη δεν εχεις κανει ριζικες αλαγες στο prommie (οι σωληνωσεις ειναι ιδιες) το accumulator φροντιζει να μην εχεις επιστροφη υγρου στον compressorα.εχοντας παγο στην επιστροφη μεχρι μια λογικη αποσταση απο τον compressorα τον κρατας κρυο απο το ιδιο το αεριο (ετσι και αλλιως ειναι μεσα στο προγραμμα οι piston να αποβαλουν θερμοτητα μεσα απο αεριο). Αυτο δεν συμβαινει με τους rotory οι οπιοι βραζουν κανονικα.

crmaris : ετσι οπως το βλεπω εγω το θεμα θες οχι να αφερεσεις αλλα να προσθεσεις αεριο .και θα επιμεινω να αποφυγεις τα οικιακα μιγματα

Link to comment
Share on other sites

"Τα οικιακα μιγματα" δουλευουν σε ολα μοτερ πανω απο 1 1/2 χρονο χωρις προβλημα. Τι σε κανει να πιστευεις οτι αυτο θα εχει προβλημα?

Το "accumulator" που λες και απο δικα μου πειραματα αλλα και απο αυτα που φτιαχνει ο chilly δεν δειχνει να βοηθαει και τοσο. Αντιθετα σε περιπτωσεις με μεγαλη σωληνα δημιουργει προβλημα γιατι προσθετει φορτιο με αυτα τα μικρα μοτερ που δουλευουμε.

Απλα χωρις "accumulator" ειναι λιγο πιο παιδεμα στο tunning και τιποτα παραπανω.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από unseen

"Τα οικιακα μιγματα" δουλευουν σε ολα μοτερ πανω απο 1 1/2 χρονο χωρις προβλημα. Τι σε κανει να πιστευεις οτι αυτο θα εχει προβλημα?

Το "accumulator" που λες και απο δικα μου πειραματα αλλα και απο αυτα που φτιαχνει ο chilly δεν δειχνει να βοηθαει και τοσο. Αντιθετα σε περιπτωσεις με μεγαλη σωληνα δημιουργει προβλημα γιατι προσθετει φορτιο με αυτα τα μικρα μοτερ που δουλευουμε.

Απλα χωρις "accumulator" ειναι λιγο πιο παιδεμα στο tunning και τιποτα παραπανω.

με προβληματιζει στην θεωρεια οχι στην πραξη... ετσι και αλλιως οτι δουλευει στην πραξη δεν το πειραζω.

Τα accumulator βοηθανε οταν δεν εχεις σταθερα watt η τουλαχιστον οχι μικρες διαφοροποιησεις, μιας και κρατανε σχετικα σταθερο το superheat αφου το υγρο που επιστρεφει εξατμιζετε εκει μεσα. απλα δινουν μια ποιο αποβληματιστη λειτουργια.Πχ το prommie ειναι απο την μανα του ρυθμισμενο για 200Watt αλλα θα δουλεψει και ανετα και σε ενα dothan με ολα stock απλα και μονο επειδη οτι υγρο επιστρεφει λογο του μικροτερου load εξατμιζετε εκει.

ναι οντως ειναι λιγο ποιο δυσκολο στο tunning, γιατι αν ειχες accumulator θα εβαζες ενα θερμικο φορτιο 250watt θα το ρυθμιζες και μετα θα εισουν ησυχος οτι οτι watt και να βαλεις δεν θα σου επιστρεφει υγρο

Link to comment
Share on other sites

παιδιά τώρά διάβασα τα γραφώμενά σας και ομολογώ ότι μπερδεύτικα λίγο. Καταρχήν thanks όλα τα παιδιά για την βοήθεια..

@Esdee σε idle o comporessor αρχίζει και βαράει μεταλλικούς θορύβους. Σε full load ηρεμεί το μοτέρ από θορύβους αλλά κλείνει από το θερμικό μετά από καμια ώρα σκισήματος. Αν βάλω περισσότερο αέριο δεν θα χειροτερέψει η κατάσταση? Εγώ έλεγα να βγάλω λίγο γιατί όπως το βλέπω το πράγμα παγώνει άστα να πάνε η είσοδος στο compressor και αυτό αρχίζει και τα παίζει.. Βέβαια μόνο η επιστροφή παγώνει και όχι και ο compressor αλλά αυτο που με ανησυχει είναι οι μεταλικοί θόρυβοι που βγάζει το μοτέρ και οφείλονται κατά την γνώμη μου στο πολύ αέριο..

Link to comment
Share on other sites

@unseen δηλαδή την μπουκάλα που μου έστειλες πρέπει να την κρατάω ανάποδα (με την υποδοχή που μπαίνει ο σωλήνας προς τα κάτω?) για να κάνω fill με αέριο αν χρειαστεί το σύστημα..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.