Jump to content



Hρθε το ΡhysΧ της ageia


ARVAS

Recommended Posts

Οι εταιρίες γραφικών τα λεφτά τους δεν τα βγάζουν από τις κάρτες των 500 αλλά από αυτές των 50-100.

Οταν η Ageia πουλάει το ένα και μοναδικό προιον της στα 330 δεν προκειτε να πουλήσει γιατί μόνο οι enthousiasts θα αγοράσουν οι οποίοι αποτελούν και ένα πολύ μικρό κομμάτι της αγοράς.Επιπλέον το θέμα δεν είναι αν υποστηρίζουν την κάρτα 20 άγνωστα πιαχνίδια αλλά 2-3 best seller.To μόνο που αξίζει είναι το UT2007.

Κατα την άποψή μου Havok,Nvidia και ATi δεν θα αφήσουν εύκολα έναν νέο πιθανό αντίπαλο και έχουν αρχίσει από τώρα να βγάζουν τις δικές τους λύσεις.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Εγω παλι γιατι νομιζω οτι τα επεξεργαστακια μας (ποσο μαλλον τα διπλοπυρινα) εχουν αρκετη ισχυ για super physics? (αν αποφασισουν δηλαδη να χρησιμοποιουν efficient και τους πυρηνες). Λιγο με προβληματιζει αυτη η Ageia (ο θεος να τους ευλογει,ελεησον)...

Link to comment
Share on other sites

Οι επεξεργαστές και οι κάρτες γραφικών που έχουμε αντέχουν άνετα όχι μόνο γραφικά και φυσική του επιπέδου του Ghost Recon αλλά και του Unreal Engine 5. Απλά κάποιοι δεν προγραμματίζουν σωστά τα παιχνίδια (γιατί άραγε). Όταν κάποιοι πληρώνονται για να κάνουν σωστά τη δουλειά τους, τότε βλέπουμε έναν 350ΜΗz CPU να παίζει το Gran Turismo 4 ή έναν 733άρη να παίζει Splinter Cell και Doom 3.

Όμως επειδή ποτέ κανείς δε θα ασχοληθεί με το σωστό προγραμματισμό παιχνιδιών γιατί τότε κάποιοι θα χρεοκοπήσουν και οι νέες κάρτες δε θα έχουν κανένα λόγο ύπαρξης, το physX, σε όποια μορφή αυτό θέλει, είτε μόνο του είτε ενσωματωμένο σε GPU ή μητρικές, θα πετύχει. Όταν θα σου δίνουν το βάζο με το μέλι είναι πειρασμός. Αν εγώ παίζω στο Medieval 2 π.χ. μια μάχη με 3000 άτομα και κολλάει ενώ εσένα με 30000 τρέχει νεράκι, ε, θα το αγοράσω το μέλι κι εγώ.

Και δυστυχώς όλα εκεί οδηγούν. Το πιο πρόσφατο παράδειγμα ελλειπέστατου προγραμματισμού είναι το Oblivion. Λίγο καλύτερη δουλειά να έκαναν και δε θα σερνόταν σε 7800 (ήμαρτον). Πώς θα πουλήσει η 7900 όμως?...

Link to comment
Share on other sites

να ενημερωσω και γω για αυτην την καρτα,οτι η αξια αυτης της καρτας φαινεται σε σκηνες οπου μπορεις να δεις μια καταστροφη αεροπλανου η αμαξιου πολυ τελεια,και τι θελω να πω με αυτο,πχ αν παιζεις flightsim και ριξεις το αεροπλανο στο εδαφος θα δεις τα κομματια του να καταστρεφονται οπως και στην πραγματικοτητα,την παρον καρτα την φορανε ολα τα simulator

Link to comment
Share on other sites

το να τρέχεις με κώδικα πράγματα που ένα τσιπάκι τα κάνει hardwarικά δεν είναι το ίδιο και ποτέ δε θα ίνει το ίδιο.

πόσοι έχετε creative player/aufigy/extigy Και πόσοι παίζεται με το onboard Που υλοποιεί το μισό της κάρτας ήχου και αφήνει στο cpu το υπόλοιπο?

δεν κινδυνεύει με αφανισμό η κατηγορία των ppu αν οι κατασκευαστές παιχνιδιών και γραφικών την υποστηρίξουν.....

Link to comment
Share on other sites

παντος πιστευω οτι θα ειναι πολυ καλη καρτα για καποιους που δεν ψαχνουν ταχυτητα στην καρτας τους αλλα ποιοτητα και ρεαλιστικοτητα εικονας

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από def

παντος πιστευω οτι θα ειναι πολυ καλη καρτα για καποιους που δεν ψαχνουν ταχυτητα στην καρτας τους αλλα ποιοτητα και ρεαλιστικοτητα εικονας

ταχύτητα = 1/ποιότητα εικόνας

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από sotiris

ταχύτητα = 1/ποιότητα εικόνας

σε εαυτο θα διαφωνησω Σωτηρη,τοτε γιατι οταν διαλεγεις σε ενα παιχνιδι να εχεις καλυτερη ποιοτητα εικονας μεσω ΑΑ κ.τ.λ παιφτει η ταχυτητα?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από DarkSaga

μάλλον γιατί το "1/" (ένα προς...) σημαίνει αντιστρόφως ανάλογο ή? λέτε το ίδιο....

δλδ στα simulator που εχουν την καρτα της ageia την εχουν γιατι ειναι γρηγορη,η γιατι εχει καλυτερη ποιοτητα εικονας για να βλεπουν και τι καθε παραμικρη λεπτομερεια οι πιλοτοι,εχω ανεβει πολλες φορες σε simulator και ξερω πως ειναι οι ποιοτητα εικονας

Link to comment
Share on other sites

Φαντάσου τι κάνει μια κάρτα γραφικών: αναλαμβάνει να επεξεργαστεί τα τρισδιάστατα γραφικά σε ένα παιχνίδι, απελευθερώνοντας έτσι από αυτή τη διαδικασία τον επεξεργαστή. Έτσι, όταν πρωτοβγήκαν τα πρώτα πλήρως τρισδιάστατα παιχνίδια, οι πρώτες κάρτες της εποχής ήταν τρισδιάστατοι επιταχυντές (voodoo 1) και όλοι είχαν μείνει με το στόμα ανοιχτό.

Τα παιχνίδια προχώρησαν όμως. Έτσι εκτός από τα γραφικά, κάποιος πλέον θέλει και αληθοφάνεια στη φυσική του παιχνιδιού. Όταν λέμε φυσική εννοούμε πώς κινούνται τα αντικείμενα μέσα σε ένα παιχνίδι, πώς επηρρεάζει το ένα το άλλο, κτλ. Με λίγα λόγια μπαίνουν στο παιχνίδι δυνάμεις όπως η βαρύτητα, η τριβή, το βάρος, κτλ. Αν θυμάμαι καλά η πρώτη σοβαρή προσπάθεια έγινε στο Max Payne 2 (εννοείται ότι και πιο πριν υπήρχαν παιχνίδια με παράγοντες φυσικής, απλά όχι τόσο πολύπλοκους). Σε αυτό το παιχνίδι αν ο χαρακτήρας σου έπεφτε πάνω σε ένα αντικείμενο, αυτό θα κουνιόταν. Αν έπεφτε με δύναμη θα το έριχνε. Αν το αντικείμενο με τη σειρά του έπεφτε σε ένα άλλο θα το μετακινουσε και αυτό, κ.ο.κ.

Επειδή όμως αυτά είναι μικρά παραδείγματα, που ένας επεξεργαστής μπορεί να τα αντέξει, σκέφτηκαν να το ζορίσουν το θέμα. Ετσι φτιάξαν το PPU (Physics Processing Unit) PhysX. Αυτή η κάρτα πλέον θα αναλαμβάνει αποκλειστικά τη διαχείριση όλης της φυσικής ενός παιχνιδιού. Το αποτέλεσμα? Αν σε ένα σύστημα χωρίς το PhysX βάλουμε το νέο Ghost Recon και προκαλέσουμε μια έκρηξη, τα θραύσματα θα είναι π.χ. 100. Με το PhysX θα είναι π.χ. 1000. Στο Unreal 2007 λένε ότι θα ξηλώνεται η μισή πίστα αν έχεις αρκετές ρουκέτες ;) Στα Total War υπόσχονται επικές μάχες με δεκάδες χιλιάδες στρατό. Αποτέλεσμα? Πολύ πιο εντυπωσιακά παιχνίδια. Ειδικά μάλιστα με την έλευση του DirectX 10 που υπόσχεται ακόμα καλύτερη επεξεργασία φυσικής, τα παιχνίδια θα πλησιάσουν την αληθοφάνεια ακόμα περισσότερο.

Το αν αξίζει τα λεφτά του τώρα, αυτό μάλλον το κρίνεις εσύ. Εγώ πιστεύω ότι είναι πολύ νωρίς ακόμα. Πάντως νομίζω πως και το PhysX να μην πετύχει, το PPU θα υποστηριχθεί, ίσως από άλλες εταιρείες. Μπορεί να προσφέρει πολλά στους gamers και λεφτά από το πουθενά στις εταιρείες.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.