Jump to content



9600xt(rma)=>9800pro


lord

Recommended Posts

Posted

Παιδιά στης 1/03/2006 έστειλα την κάρτα γραφικών μου για αντικατάσταση στο e-shop σήμερα ,ύστερα από αρκετά τηλεφωνήματα και ενάμιση μηνά καθυστέρηση, μου λένε να περιμένω άλλες 2 εβδομάδες για να μου την αλλάξουν η να πληρώσω 43 ευρώ και να πάρω μια 9800pro

άλλες επιλογές δεν μου δώσανε ξέρει κανείς τι δικαιούμαι να κάνω νόμιμα. Να περιμένω άλλο δεν μπορώ φεύγω την Κυριακή για το Πάσχα να πληρώσω περισσότερα φράνκα πιστεύω κάνεις δεν θα ήθελε να το κάνει ήδη πλήρωσα 190 ευρώ για να την αγοράσω την κάρτα (την αγόρασα πριν 18-20 μήνες περίπου)

Posted

....δεν νομιζω οτι μπορεις να κανεις κατι αλλο...σωστα ειναι αυτα που σου λενε....ετσι λειτουργει το συστημα...οσο για το πόσο την αγορασες ειναι αλλο θεμα....γιατι στην πληροφορικη οπως ξες η τιμες αλλαζουν μερα με τη μερα...πόσο λοιπον πριν 20 μηνες που λες οτι την πηρες.!!

Posted

’ντε πάλι... Από το κακό στο χειρότερο πάει αυτό το e-μαγαζί... Βασικά από όσα έχω διαβάσει κατά καιρούς δεν έχεις επιλογή: Διαλέγεις είτε την αναμονή είτε τη διαφορά, αλλά γνωρίζοντας ότι αν επιλέξεις την αναμονή, μπορεί σε 2 βδομάδες να σου πουν "δεν υπάρχει πλέον αυτή η κάρτα, οπότε πρέπει να δώσετε μια διαφορά για να πάρετε άλλη"... Και στο τέλος θα γυρίσουν να σου πουν "πήγαινέ μας δικαστικά", το οποίο είναι και το νόμιμα που αναφέρεις. Αν έχεις το κουράγιο, μίλα με δικηγόρο για να σου πει τι δικαιώματα έχεις.

Posted
Αρχική απάντηση από mortisboy

ετσι λειτουργει το συστημα

Δε νομίζω να δικαιολογεί καθυστέρηση 2 μηνών το σύστημα! Ούτε και την έλλειψη προϊόντων που να μην απαιτείται διαφορά από τον αγοραστή για την αλλαγή τους... Πάντα το μόνο που υπάρχει είναι κάτι πιο ακριβό.

Posted

Αν δεν εχουν την ιδια καρτα:

1.Δικαιουσαι πιστωτικο η μετρητα ισα με την αξια της καρτας οταν την αγορασες.

2.Δικαιουσαι το επομενο διαθεσιμο μοντελο (χωρις οικονομικη επιβαρυνση εκ μερους σου) και μαλιστα με εγγυηση.

Αυτα οριζει ο νομος.

Περισσοτερα Eδω

Posted

1 μήνας είναι το μέγιστο αποδεκτό όριο σε ''δύσκολες'' περιπτώσεις.

Μετά:

Αρχική απάντηση από saxon_747

Αν δεν εχουν την ιδια καρτα:

1.Δικαιουσαι πιστωτικο η μετρητα ισα με την αξια της καρτας οταν την αγορασες.

2.Δικαιουσαι το επομενο διαθεσιμο μοντελο (χωρις οικονομικη επιβαρυνση εκ μερους σου)

Αυτα οριζει ο νομος.

Αυτά ισχύουν και στην πράξη.

Posted

...επισης συμφωνα με τον ισχυοντα νομο, σε περιπτωση που τελικα βρουνε την ιδια καρτα, η εγγυηση της ανανεωνεται...

Posted
Αρχική απάντηση από saxon_747

...επισης συμφωνα με τον ισχυοντα νομο, σε περιπτωση που τελικα βρουνε την ιδια καρτα, η εγγυηση της ανανεωνεται...

ναι ειναι σαν να περνεις κατι καινουριο

Posted

1.Δικαιουσαι πιστωτικο η μετρητα ισα με την αξια της καρτας οταν την αγορασες.
ΛΑΘΟΣ....Στη τρεχουσα τιμη της λογω depreciation rate (αναλογως το χρονικο διαστημα)
Posted

Πλήρωσε τη διαφορά πάρε την κάρτα και ρίξε μαύρη πέτρα πίσω σου. Από αυτά που έχω δει από το συγκεκριμένο μαγαζί από περιπτώσεις φίλων μόνο αναλώσιμα από κει πλέον

Posted

Συμφωνώ με τον george και διευκρινίζω ότι τα μόνα αναλώσιμα που αξίζουν απο εκεί είναι οι καραμελίτσες.Μεγάλα καρναβάλια,μεγάλοι εξυπνάκηδες.Σοβαρός άνθρωπος έσκασε τόσα λεφτά για κάρτα και τον κάνανε να μετανοιώσει για την στάση που θέλει να κρατάει στην ζωή του.Το ΔΗΛΩΝΩ ότι ευτυχώς δεν ήμουνα μαζί του επειδή σε κάτι τέτοια γίδια το τσαλάκωμα του γιακά μόνο πιάνει.Τσαπρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ πιόνια.Καλύτερα βγείτε σε καμμιά λαική.Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα απο το να έχεις όλα τα δίκαια μαζί σου και να σου σπάνε τα @@ με φλωρονταβατζιλίκια.Στην θέση του παληκαριού,που ειλικρινά τον θαυμάζω για το πόσο συγκρατημένος ήταν,μπορεί και να τους άφηνα την κάρτα και να βούταγα απο κάποιο ράφι κάτι αντίστοιχης αξίας και ΟΠΟΙΟΣ ήθελε ας ερχόταν να μου ζητήσει τα ρέστα.Συγνώμη που το παραέκανα,αλλά θόλωσα

εδιτ: Δικαιούσαι ΟΛΑ τα φράγκα ασχετά με το χρονικό διάστημα.Ας κρατούσανε στοκ,δεν τους φταίει κανένας.Ανταύτα φρόντισαν να ξεπουλήσουν για να μην μπούνε απο μέσα.Ε ας την βάλουν στον κώλ* τους γιατί όταν πάς να αγοράσεις έχουν όλα εγγύηση και όταν έρχεται κακιά η ώρα κάνουν ότι να΄ναι.Αλλά έτσι είναι όταν έχεις τον ελληνάρα σε ένα τέτοιο τομέα που ας το πούμε συμβαδίζει με τον έξω κόσμο.

Τσαπρρρρρρρρρρ,έχω κάτι γνωστούς στα Τρίκαλα που ψάχνουν για τσοπάνους,ψήνεστε??????

:TD: :TD: :TD: :TD: :TD: :TD: :TD: :TD: :TD: :TD: :TD:

Posted

Θα συμφωνήσω απόλυτα με spc και saxon_747. Αυτά ορίζει ο νόμος και αυτό που λέει ο stefanos9 ισχύει μόνο στην περίπτωση που δεν υπάρχει απόδειξη αγοράς, οπότε το κατάστημα στην κοστολογεί όσο έχει τώρα.

Κυνήγησέ το, γιατί επειδή όλοι βαριούντε να το κάνουν, μας εκμεταλεύονται.

Posted

παιδες , πρεπει να το ξεκαθαρισουμε μια και καλη τι ισχυει στη περιπτωση αυτη. Οι μισοι λενε ετσι οι αλλοι αλλιως. Παντως ολα τα μαγαζια στη πιατσα παιζουνε ετσι , δε σου δινουνε ολο το ποσο πισω.

Αν ειναι παρανομοι , να το ξεκαθαρισουμε, μην μιας πιανουνε κοτσους.

Posted

Πράγματι η αξια της 9600xt τώρα πια είναι αρκετά χαμηλότερα από τότε που την αγόρασες. Και πράγματι η 9800pro είναι αρκετά καλύτερη από την 9600xt και δικαιολογεί μια κάποια διάφορα

Αν και πράγματι εφ όσον το αντικείμενο που αγόρασες χάλασε μέσα στα πλαίσια της εγγύησης και δεν υπάρχει δυνατότητα αλλαγής, μπορείς να ζητήσεις τα λεφτά που είχες δώσει πίσω.

Το πρόβλημα είναι ότι την εγγύηση την δίνει ο κατασκευαστής του προϊόντος και όχι το κατάστημα γι αυτό πολλές φορές γίνονται παρεξηγήσεις και το καταστημα αρνείται να δώσει χρήματα πίσω.

Κανονικά θα πρέπει ο κατασκευαστής να σου δώσει μια κάργα ίση η ανώτερη αν δεν υπάρχει η παλιά, χωρίς καμία χρηματική επιβάρυνση.

Όλη η καθυστέρηση γίνεται κάπου εκεί ανάμεσα στην αντιπροσωπία τον κατασκευαστή και το κατάστημα

Πάντως αν θεωρείς ότι εξαντλούσες τις δυνατότητες της κάρτας που είχες, η 9800pro δε θα σου φανεί περιττή.

Γιατί όπως καταλαβαίνεις από παραδείγματα που αναφέρθηκαν, δε βγάζεις άκρη με δαύτους

Posted
Αρχική απάντηση από kaynd

Το πρόβλημα είναι ότι την εγγύηση την δίνει ο κατασκευαστής του προϊόντος και όχι το κατάστημα γι αυτό πολλές φορές γίνονται παρεξηγήσεις και το καταστημα αρνείται να δώσει χρήματα πίσω.

Κανονικά θα πρέπει ο κατασκευαστής να σου δώσει μια κάργα ίση η ανώτερη αν δεν υπάρχει η παλιά, χωρίς καμία χρηματική επιβάρυνση.

Και σου παραθέτω κομμάτι από το νόμο:

2 Ως παραγωγός θεωρείται ο κατασκευαστής τελικού προϊόντος, πρώτης ύλης ή συστατικού, καθώς και κάθε πρόσωπο που εμφανίζεται ως παραγωγός του προϊόντος επιθέτοντας σε αυτό την επωνυμία, το σήμα ή άλλο διακριτικό του γνώρισμα. Προϊόντα με την έννοια αυτού του άρθρου θεωρούνται και τα κινητά πράγματα που ενσωματώθηκαν ως συστατικά σε άλλα πράγματα κινητά ή ακίνητα. Προϊόντα θεωρούνται επίσης οι φυσικές. δυνάμεις, ιδίως το ηλεκτρικό ρεύμα και η θερμότητα, εφόσον υπόκεινται σε εξουσίαση, όταν περιορίζονται σε ορισμένο χώρο.

3 Όποιος εισάγει ένα προϊών για πώληση, χρηματοδοτική ή απλή μίσθωση ή άλλης μορφής διανομή στα πλαίσια της επαγγελματικής εμπορικής του δραστηριότητας ευθύνεται όπως ο παραγωγός.

Posted

Εγώ πάντως δεν βρήκα πουθενά στον νόμο να λεει οτι το κατάστημα είναι υποχρεωμένο να σε πιστώσει με το ποσο που είχες αγοράσει το υλικό... Μπορεί απλά να μου διε΄φυγε :(

Posted

Ti λετε ρε παιδια?

Εγω ειχα παρει μια 9800pro 500 ευρω πριν 3 χρονια...Πρεπει να μου δωσουν 500 πισω αν τη παω RMA τωρα? Η αποδειξη αγορας τι σχεση εχει ??

Posted

εγω δεν καταλαβα που την βρηκανε την 9800pro αφου πριν 2 μηνες που μου χαλασε εμενα δεν υπηρχε και αναγκαστηκανε να μου δωσουνε χ800 gto2.

μηπως τελικα η παλια μου καρτα ερθει σε εσενα?

το λεω αυτο γιατι η καρτα δεν ειχε καει ουτε ομως αναβε.

παντως ενα εχω να πω για το e-shop .

OTI XEIROTERO ΣΤΑ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΖΩ HARDWARE.

ΜΑΚΡΙΑ!!!!!!!!!!!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.