Jump to content



Περί εγγύησης Asus


sotiris

Recommended Posts

Ξεκινάμε λοιπόν το νέο οδοιπορικό με μια νέα εταιρία.

Το πρόβλημα που έχω αυτή τη φορά είναι μια ολόκληρη κάθετη ροζ γραμμή στην οθόνη.

Πήρα το τηλεφωνικό κέντρο της Asus (που έχει στους ελληνικούς όρους της εγγύησης) και σε .... άψογα Ιταλικά!!!!! ακούω κάτι ακαταλαβίστικο, ακολουθούμενο από την με σπαστά Αγγλο-ιταλικά μετάφραση εις την Αγγλική. Μη κατέχοντας την Αγγλικήν, πιθανώς να πιστεύεις ότι πήρες αλλού γι' αλλού. Τέλος πάντων, το κέντρο ήταν κλειστό, ανοίγει από τις 9 έως τις 1:30 και μετά το απόγευμα (δε συγκράτησα ώρες). Το ότι τηλεφώνησα στις 9:15 δεν παίζει κάποιο ρόλο, μιλάμε πάντα για ώρα Ιταλίας :p

Επειδή πρωινιάτικα η συννενόηση σπαστών ιταλο-αγγλικών και σπαστών ελληνο-αγγλικών (τα 2α τα μιλάω εγώ) δεν είναι και ό,τι καλύτερο, έστειλα το ακόλουθο mail στο mail του support της asus (greece_support PAPI asus.it):

I have an Asus A6Ja.

It's serial number is **************.

I've bought it at 5 April from "Grammi Computers".

I have a major problem with the screen,

one full vertical line is not working properly,

see the attached images.

I would like an exchangement or my money back,

because the problem appeared from the beginning.

See the attached images for the problem nature.

Thank you,

Sotiris

Μείνετε συντονισμένοι!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από Mischeif

Απο τη γραμμη τη σου ειπανε?

Δεν έχω επικοινωνήσει με γραμμή (γενικά η ιδέα είναι ό,τι πει η εταιρία, το μαγαζί που το αγοράζεις δεν μετράει).

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από feanorian82

Βασικα του έχω πει οτι όταν μου φτιάξει το OpenWRT Που μου χρωστάει θα δει laptop να δουλεύει αλλά δεν λέει να το πάρει απόφαση...:devil:

Κι η πεταλούδα συνέχιζε να πετάει αμέριμνη στο Πεκίνο.

Link to comment
Share on other sites

Το mail δεν έφτασε ποτέ!

Μόλις πήρα τηλέφωνο σήμερα, λίγη αναμονή (1-2λεπτά) και ένας ευγενέστατος Ιταλός (που μίλαγε καλά ελληνικά αν και αργά) άκουσε το πρόβλημά μου, μου έδωσε το σωστό mail (πιστεύω:p) ώστε να του στείλω τις φωτό της οθόνης ;)

Το σωστό mail για την ιστορία είναι support Πάπια asus.gr

Μου είπε ότι δεν γίνεται αντικατάσταση του φορητού αν έχει prob η οθόνη, αλλά αντικατάσταση της οθόνης. Οπότε θα πάει στο service, παρ'όλο που το έβγαλε το prob εξ'αρχής ;)

Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι ζήτησε το τηλέφωνό μου για να με καλέσει να μου πει, κάτι που στην Acer μάλλον θά ταν ανέκδοτο!

Τεσπα, θα δούμε, το αποτέλεσμα μετράει ;)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από sotiris

Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι ζήτησε το τηλέφωνό μου για να με καλέσει να μου πει, κάτι που στην Acer μάλλον θά ταν ανέκδοτο!

[Λέμε τώρα]

Ανέκδοτο - ξεανέκδοτο, προσωπικά θα προτιμούσα να μου ζητήσει το τηλ μου η ’ντζελα παρά ο τυπάς της ASUS.

Γούστα είναι αυτά θα μου πεις.

[/Λέμε τώρα]

Link to comment
Share on other sites

Το mail με τις οδηγίες ήρθε.

Πέρα από τα κακεντρεχή σχόλια, θέλω και μια συμβουλή :p

Να το ασφαλίσω για τη μεταφορά ή όχι? 19ευρώ είναι.

Είναι μάλλον μανίκι το πώς θα τα πληρώσεις αυτά τα 19 ευρώ, αλλά από την online rma φόρμα της Asus σχεδόν σε κάθε σελίδα λέει ότι η Asus δεν ευθύνεται αν πάθει κάτι κατά την μεταφορά και έχω ψιλοαγχωθεί!

Δεν υπήρχε περίπτωση να ταΐσω τις ασφαλιστικές, αλλά με την γκαντεμιά που με δέρνει ίσως να μην είναι μια τόσο απονενοημένη κίνηση!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από sotiris

Το mail με τις οδηγίες ήρθε.

Πέρα από τα κακεντρεχή σχόλια, θέλω και μια συμβουλή :p

Να το ασφαλίσω για τη μεταφορά ή όχι? 19ευρώ είναι.

Είναι μάλλον μανίκι το πώς θα τα πληρώσεις αυτά τα 19 ευρώ, αλλά από την online rma φόρμα της Asus σχεδόν σε κάθε σελίδα λέει ότι η Asus δεν ευθύνεται αν πάθει κάτι κατά την μεταφορά και έχω ψιλοαγχωθεί!

Δεν υπήρχε περίπτωση να ταΐσω τις ασφαλιστικές, αλλά με την γκαντεμιά που με δέρνει ίσως να μην είναι μια τόσο απονενοημένη κίνηση!

Να πάνε να κόψουν το κεφάλι τους που θα πληρώσεις και 19 !

Εσύ υποχρεούσαι να το πας στο κατάστημα που το αγόρασες και από εκεί και πέρα ας βγάλουν αυτοί άκρη!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από spc

Να πάνε να κόψουν το κεφάλι τους που θα πληρώσεις και 19 !

Εσύ υποχρεούσαι να το πας στο κατάστημα που το αγόρασες και από εκεί και πέρα ας βγάλουν αυτοί άκρη!

Δεν είμαι πολύ σίγουρος, γενικά όλα τα καταστήματα αποποιούνται της ευθύνης που λες, από τη στιγμή που το παίρνεις κάνεις ό,τι πει η εταιρία.

Αρχική απάντηση από totally_wired

Μη ξαναπάρεις laptop που να αρχίζει από A(cer) A(sus)

Με την Interset μίλησες;

Για το Asus πιστεύω ότι είναι τυχαίο γεγονός, από εξυπηρέτηση μου φαίνεται πολύ καλύτερο από την Acer.

Με Interset δεν μίλησα, δεν αναφέρει κάπου στους όρους της εγγύησης να μιλήσω με Interset.

Η ******* είναι ότι παντού λέει ατάκες του στυλ μη βάζετε σε συσκευασία που φαίνεται το laptop για να το προστατεύσετε από κλοπή, βάλτε το σε 2ο μεγαλύτερο κουτί για να το προστατεύσετε από φθορά και άλλα τέτοια, δηλαδή έλεος!

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι ότι το να πληρώσεις ασφάλιστρα επειδή αυτοί έχουν πχ το service center στην Γουαδελούπη είναι απλώς παράλογο.

Με αυτή την λογική (πχ του πακεταρίσματος) θα μπορούσαν να λένε ''Μην έχει η συσκευασία κόκκινο χρώμα γιατί εδώ στην Ισπανία που είναι το service μας μπορεί να της επιτεθεί κανένας ταύρος''.

Έλεος δλδ!

:p

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από spc

Το θέμα είναι ότι το να πληρώσεις ασφάλιστρα επειδή αυτοί έχουν πχ το service center στην Γουαδελούπη είναι απλώς παράλογο.

Με αυτή την λογική (πχ του πακεταρίσματος) θα μπορούσαν να λένε ''Μην έχει η συσκευασία κόκκινο χρώμα γιατί εδώ στην Ισπανία που είναι το service μας μπορεί να της επιτεθεί κανένας ταύρος''.

Έλεος δλδ!

:p

Απ'την άλλη έχεις ένα laptop των 1600+ ευρώ και θες να το στείλεις για service.

Γνωρίζεις ότι κατά τη διαδικασία της μεταφοράς, θα εκτελέσει και χρέη μπάλας ποδοσφαίρου. Αν τη γλιτώσει από το ποδόσφαιρο, μπορεί η σπείρα που θά χει η μεταφορική στην Ιταλία (μην ξεχνάς ότι πάει στη χώρα της μαφίας) να στο κάνει από Asus -> Acer.

Δηλαδή αν στο φέρνανε σε σένα (π.χ. αν το πάω στη Γραμμή) θα αναλάμβανες την ευθύνη να το στείλεις εσύ έξω αντί για μένα? Χλωμό! ( δεν μιλάω για σένα προσωπικά - εταιρικά, μιλάω σαν γενικότερη πολιτική ;) ).

Εφ'όσον η εταιρία το λέει έτσι, σε βάζει σε σκέψεις.

Θα ανεβάσω screenshots να δείτε γιατί ψάρωσα!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από sotiris [Σήμερα, στις 21:14]

Η ******* είναι ότι παντού λέει ατάκες του στυλ μη βάζετε σε συσκευασία που φαίνεται το laptop για να το προστατεύσετε από κλοπή, βάλτε το σε 2ο μεγαλύτερο κουτί για να το προστατεύσετε από φθορά και άλλα τέτοια, δηλαδή έλεος!

μην ανυσηχεις , ειναι οι μλκιες των ISO αυτες.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από sotiris

Δεν είμαι πολύ σίγουρος, γενικά όλα τα καταστήματα αποποιούνται της ευθύνης που λες, από τη στιγμή που το παίρνεις κάνεις ό,τι πει η εταιρία.

Για το Asus πιστεύω ότι είναι τυχαίο γεγονός, από εξυπηρέτηση μου φαίνεται πολύ καλύτερο από την Acer.

Με Interset δεν μίλησα, δεν αναφέρει κάπου στους όρους της εγγύησης να μιλήσω με Interset.

Η ******* είναι ότι παντού λέει ατάκες του στυλ μη βάζετε σε συσκευασία που φαίνεται το laptop για να το προστατεύσετε από κλοπή, βάλτε το σε 2ο μεγαλύτερο κουτί για να το προστατεύσετε από φθορά και άλλα τέτοια, δηλαδή έλεος!

Πρίν κάνεις ότι κάνεις, δεν πέρνεις ένα τήλ την interset και να ζητήσεις το τεχνικό τμήμα;

Υ.Γ. και offtopic Μόλις κατέβηκε το επεισόδιο 18. Ετοιμάσου για spoilers :p

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από feanorian82

Βασικα του έχω πει οτι όταν μου φτιάξει το OpenWRT Που μου χρωστάει θα δει laptop να δουλεύει αλλά δεν λέει να το πάρει απόφαση...:devil:

Φέρτο από δω που περιμένεις το Σωτήρη...

Αρχική απάντηση από totally_wired

ΜΟΥ ΤΗΝ ΣΠΑΕΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΠΡΟΤΕΚΤΟΡΑΤΟ ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΑΣ

Ας είχαμε και εμείς 10Mbps symmetric οπτική και δε θα με πείραζε να με λένε Λουίτζι.

Αρχική απάντηση από astrolabos

Υ.Γ. και offtopic Μόλις κατέβηκε το επεισόδιο 18. Ετοιμάσου για spoilers :p

Ο Τζακ αποφεύγει ομοβροντία πυραύλων από 5 συστοιχίες Κατιούσα με 4 κολοτούμπες, ενώ παράλληλα πυροβολεί από τα 4km και πετυχαίνει με το 9mm (+σιγαστήρα) τον κακό στο δόξα πατρί (αλλά δεν πεθαίνει αμέσως, γιατί έχουμε 6 επεισόδια ακόμα).

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.