Jump to content



αλλαγή μιας 7800gt τι να περιμένω?


cypherth

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από GoriLLakoS

Και φοβαμαι οτι αμα η καρτα εχει εμφανη σημαδια(μεγαλα) απο καψιμο δεν θα περασει rma απο εξω!Kαι να σε πιστεψουν οι τεχνικοι οτι δεν εκανες τιποτα...επειδη εχει σημαδια θα πρεπει να παει εξω!

Νομιζω σε ολα τα προιοντα αμα εχουν εμφανη σημαδια δεν περνανε rma...απο παντα πρεπει να ισχυε αυτο...:(

Δεν ισχύει αυτό.

Με αυτή την λογική όταν σκάσει ένας πυκνωτής (η πιο κλασική περίπτωση) ή κάτι άλλο πάνω στο PCB δεν ισχύει η εγγύηση;

Κάτι τέτοιο αναιρεί κάθε λογική εγγύησης.

Το ότι οι εταιρίες κάνουν προσπάθειες για αποφυγή κάλυψης RMA είναι γνωστό (μου έχει συμβεί μερικές φορές) αλλά με τον κατάλληλο (πάντα ευγενικό) χειρισμό του πελάτη και την αντίστοιχη καλή διάθεση του καταστήματος πάντα βρίσκεται λύση.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 40
  • Created
  • Last Reply

εδώ όμως η κάρτα φεύγει στο εξωτερικό και δεν μιλάμε για κάτι μεγάλο κάψιμο αλλά μάυρισμα και αλλοίωση ενός ολοκληρωμένου 2 επί 2 χιλιοστά το πολύ! και κάτι για το οποιό δεν φταίω εγώ.

βασίλη όπως σου είπα και στο πμ την κάρτα δεν μπορούσα να περιμένω να την στείλω αθήνα και την έστειλα εδώ θεσσαλονίκη γιατί δεν πίστευα ΠΟΤΕ ότι δεν θα γινόταν οποιαδήποτε αλλαγή, αφού όταν μου το έλεγε ο τεχνικός του έλεγα: "πλάκα μου κάνεις τώρα?" και δεν το πίστευα σε ότι άκουγα!

ξέρεις τι είναι να μην φταίς και να σου λένε ότι δεν δικαιούσαι κάτι το οποίο το έχεις χρυσοπληρώσει και σε περίπτωση που χαλάσει σου έχουν πει ότι έχεις 2 χρόνια εγγύηση????????

δηλαδή τι εννοούν εγγύηση και γιατί δεν υπάρχει κάπου εμφανώς γραμμένο?

δηλαδή συγνώμη γιατί θα τρελαθώ... δεν υπάρχει περίπτωση να καεί μια κάρτα και να αφήσει σημάδι, ή όλες δηλαδή καίγονται "εσωτερικά" χωρίς ίχνη??? εμένα έβγαλε φωτιά και το ψιλοέλιωσε το ολοκληρωμένο τι φταίω εγώ δηλαδή, και γιατί αυτοί δεν μου είπαν προτού αγοράσω την κάρτα ότι ξέρετε κύριε έχετε 2 χρόνια εγγύηση αλλά αν πιάσει φωτιά και αφήσει σημάδι δεν σας καλύπτει.

καλα....ας μου πουν από το ελληνικό support κάτι τέτοιο και θα επακολουθήσει συνέχεια στο σκηνικό.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από spc

Δεν ισχύει αυτό.

Με αυτή την λογική όταν σκάσει ένας πυκνωτής (η πιο κλασική περίπτωση) ή κάτι άλλο πάνω στο PCB δεν ισχύει η εγγύηση;

Κάτι τέτοιο αναιρεί κάθε λογική εγγύησης.

Το ότι οι εταιρίες κάνουν προσπάθειες για αποφυγή κάλυψης RMA είναι γνωστό (μου έχει συμβεί μερικές φορές) αλλά με τον κατάλληλο (πάντα ευγενικό) χειρισμό του πελάτη και την αντίστοιχη καλή διάθεση του καταστήματος πάντα βρίσκεται λύση.

ακριβως,τωρα θα μιλησω για mobo, αλλα αν θυμαστε το προβλημα που ειχα και γω με τις 4 dfi με τα καμμενα τσιπ οι ανθρωποι της qwest ΜΟΥ τις αλλαξανε κατευθειαν

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από spc

Δεν ισχύει αυτό.

Με αυτή την λογική όταν σκάσει ένας πυκνωτής (η πιο κλασική περίπτωση) ή κάτι άλλο πάνω στο PCB δεν ισχύει η εγγύηση;

Κάτι τέτοιο αναιρεί κάθε λογική εγγύησης.

Το ότι οι εταιρίες κάνουν προσπάθειες για αποφυγή κάλυψης RMA είναι γνωστό (μου έχει συμβεί μερικές φορές) αλλά με τον κατάλληλο (πάντα ευγενικό) χειρισμό του πελάτη και την αντίστοιχη καλή διάθεση του καταστήματος πάντα βρίσκεται λύση.

Κάτσε όμως, το να αλλάξεις το σύστημα ψύξης, σημαίνει ότι χάνεις την εγγύηση.

Δηλαδή τι φταίει η nvidia αν το οιοδήποτε εν Ελλάδι κατάστημα βάλει στραβά την ψύκτρα?

Δυστυχώς στις εγγυήσεις δεν μπορείς να είσαι "νομότυπος" όταν μιλάμε για Ελλάδα.

Το πρέπων θα ήταν να σε καλύψει το κατάστημα αγοράς (εφ'όσον αυτό έκανε αλλαγή στο σύστημα ψύξης και έτσι αλλοίωσε τους όρους της εγγύησης).

Αν ξαναέβαλαν το original σύστημα ψύξης η κάρτα λογικά θα "περάσει" rma, αλλά αν τη στείλεις (δηλ. την έχουνε στείλει) έξω με το accellero, δεν νομίζω να έχεις ελπίδα.

Γενικότερα τα εμφανή σημάδια δεν ισχύουν, και δεν είναι λόγος μη κάλυψης.

Δηλαδή όταν σκάσει ένας πυκνωτής τι φταίει ο χρήστης? Ή έστω κάποιο ολοκληρωμένο όπως στην περίπτωσή σου.

Το να φταίει ο χρήστης είναι πολύ σπάνιο, και σημάδια δεν είναι το κάψιμο πυκνωτή, αλλά το να έχεις π.χ. σπάσει την κάρτα στα 2.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από gznp

Εγώ όταν ακούω για φωτιά σε GPU, το πρώτο που μου έρχεται στο νου είναι η Arctic Silver πάντως....

Ομως η καρτα πηρε φωτια οχι στον πυρηνα..ουτε στις μνημες...αλλα απο την αλλη πλευρα της..εκει που δεν εχει τιποτα...:p

Και αν εχει μπει στραβα...θα εκλεινε απο θερμοκρασια μια βδομαδα τωρα η θα ειχε παρει φωτια ο πυρηνας ή οι μνημες ή κατι αλλο κατω απο την ψυκτρα..οχι απο την αντιθετη πλευρα..!

Δεν προσπαθω να δικαιολογησω το μαγαζι επειδη ειμαι εκει...και στο κατω κατω δεν ειναι δικο μου(το λεω για να προλαβω τις κακιες γλωσσες :p )

Tσπ , για να μην πολυλογω...υστερα απο συννενοηση του chypherth με εμενα η καρτα θα αλλαχτει και ολα καλα..:D

Ciao bambinos....:p

Ελπιζω να βοηθησα..

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από GoriLLakoS

Ομως η καρτα πηρε φωτια οχι στον πυρηνα..ουτε στις μνημες...αλλα απο την αλλη πλευρα της..εκει που δεν εχει τιποτα...:p

Αν είχες ακουμπήσει έστω τη συσκευασία της, δεν μου φαίνεται καθόλου περίεργο :p

Αρχική απάντηση από GoriLLakoS

Και αν εχει μπει στραβα...θα εκλεινε απο θερμοκρασια μια βδομαδα τωρα η θα ειχε παρει φωτια ο πυρηνας ή οι μνημες ή κατι αλλο κατω απο την ψυκτρα..οχι απο την αντιθετη πλευρα..!

Εννοείται αυτό ρε bill.

Αλλά η nvidia δεν καίγεται για τη λογική, της αρκεί να μην αλλάξει την κάρτα ;)

Νομικά είναι καλυμμένη ;)

(όχι η nvidia συγκεκριμένα, ο όποιος vendor).

Μπράβο που το λύσατε όμως :T:

( αυτό ανεβάζει την εκτίμηση του κοινού στο κατάστημα και το ότι προσπαθείτε να κάνετε σωστή δουλειά - κι ας μην σας ανήκει το μαγαζί ;) )

Link to comment
Share on other sites

το θέμα κλείνει εδώ.

δεν τίθεται θέμα να έχει γίνει λάθος από τα παιδιά όταν η κάρτα δουλεύει 24/7 από το γενάρη. το κάψιμο δεν είναι ούτε σε πυρήνα ούτε σε μνήμες εξάλλου αλλά σε ολοκληρωμένο μακριά και στην αντίθετη πλευρά.

εξάλλου δεν είχα ποτέ πρόβλημα με το συγκεκριμένο κατάστημα ποτέ σε ότι και να αγόρασα. και τώρα αυτό που έγινε δεν είναι θέμα καταστήματος αλλά ελληνικού support της nvidia.

όσο για το βασίλη το παλληκάρι είναι ότι καλύτερο, γιαυτό και θα κανονίσω βέρτη για τετάρτη βράδυ αν ενδιαφέρεται όλα πληρωμένα.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από GoriLLakoS

και στο κατω κατω δεν ειναι δικο μου(το λεω για να προλαβω τις κακιες γλωσσες :p )

[κακια γλώσσα]

Αυτό άμα θέλουμε το πιστεύουμε.

Και άντε να μην είναι δικό σου.

Σε λίγο θα μας πεις ότι δεν είναι και του Φράγμα.

:p

[/κακια γλώσσα]

Επί του θέματος:

Ξεχνάτε το βασικότερο: Αφήνοντας στην άκρη το θέμα της ψήκτρας (στο κάτω κάτω μπορεί να ξαναμπεί η παλιά χωρίς πρακτικό ή τυπικό πρόβλημα), η εταιρία είναι αυτή που πρέπει να αποδείξει ότι το πρόβλημα οφείλεται σε χρήση εκτός κανόνων της εγγύησης και όχι ο χρήστης ότι δεν έκανε κακή χρήση.

Με λίγα λόγια, η εταιρία είναι που πρέπει να αποδείξει ότι ο χρήστης φταίει που έσκασε η κάρτα και όχι το αντίθετο.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από cypherth [Σήμερα, στις 10:39]

ποια κάρτα προτείνεις από άτι δηλαδή καλύτερη σε επιδόσεις από την 7800 ή την 7900 και να μηνξεπεράσω και τα 350-400 ευρω?

Εγώ cypherth πήρα απ το συγκεκριμένο κατάστημα πριν 3 βδομάδες την Gigabyte 7900GTX στα 389 ευρώπουλα!!!Πιστεύω ότι είναι ότι καλύτερο μπορείς ν αγοράσεις αυτό τον καιρό στα λεφτά που διαθέτεις.

Και GoriLLakos και Fragma είναι παιδιά εγγύηση!!!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Πριονέτο

To θέμα όμως είναι ότι δεν θα έπρεπε να εξαρτόμαστε από "κουμπάρους" όπως ο φίλτατος gorilakos για να βρούμε το δίκιο μας.:p:D

Σωστο και αυτο....αλλα πιστευω οτι οπουδοιποτε πας , οτι και αν σου εχει τυχει...αν εισαι λιγο ευγενικος και μιλησεις με καλο τροπο ολα τα προβληματα σου θα λυθουν πολυ πιο ευκολα...!:D

Eυχαριστω sotiris,cypherth,jasim,vader για τα καλα σας λογια :o

Αρχική απάντηση από spc

Επί του θέματος:

Ξεχνάτε το βασικότερο: Αφήνοντας στην άκρη το θέμα της ψήκτρας (στο κάτω κάτω μπορεί να ξαναμπεί η παλιά χωρίς πρακτικό ή τυπικό πρόβλημα), η εταιρία είναι αυτή που πρέπει να αποδείξει ότι το πρόβλημα οφείλεται σε χρήση εκτός κανόνων της εγγύησης και όχι ο χρήστης ότι δεν έκανε κακή χρήση.

Με λίγα λόγια, η εταιρία είναι που πρέπει να αποδείξει ότι ο χρήστης φταίει που έσκασε η κάρτα και όχι το αντίθετο.

Σωστο..:)

(πρεπει να εχεις στειλει το απειρο rma..:p )

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από JOHNX2

που βρε παιδια η 7900GTX ειναι τελιως μα τελιως αθορυβη την εχω εδω και τοσο καιρο..

Αρχική απάντηση από gznp

Για τις ΑΤΙ νομίζω έλεγε man ;)

;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.