Jump to content


Μεταχειρισμένο αυτοκίνητο με 3 χιλιάρικα περίπου. τι προτείνετε?(φοιτητής)


tolis861416003225

Recommended Posts

τα αμαξακια που ειπες ειναι διαφορετικων "προδιαγραφων".τι ακριβως 8ελεις?

εαν 8ελεις γκαζακι τοτε τα ralie/saxo vts πιστευω δεν ειναι στο budget αλλα πρεπει να ψαξεις καλα τι 8α παρεις γιατι τα περισσοτερα ειναι πιωμενα μεχρι αηδιας.με 4-5 χιλιαρικα βρισκεις αλλα ξεφευγεις πολυ στα χρηματα

focus και golf σε αυτα τα χρηματα ειναι απι8ανο.τα 14αρια του 98-00 κανουν γυρω στα 8-9 χιλιαρικα.

τα puntakia απο την αλλη ειναι καλη λυση και χανουν την αξια τους γρηγορα οποτε μου φαινεται το πιο ευκολο να βρεις κατι αξιοπρεπες στα λεφτα που δια8ετεις.και τα 1.25 ειναι και αφιοπρεπη απο αποψη ιπποδυναμης σε σχεση με τα λεφτα που δια8ετεις.

corsa δυσκολο για 14αρι οποτε πας για 1.2 και αρκετα παλιο.

ριξε μια ματια στο http://www.autotriti.gr/ να παρεις καμια ιδεα.αλλα προσπα8ησε να παρεις απο "χερι" για να γλυτωσεις τα νταβατζιλικια της μαντρας.τα λεφτα τα δινεις ντουκου ή με διακονονισμο?

Link to comment
Share on other sites

τα λεφτά δε τα έχω ακόμα τα μαζεύω λίγα λίγα όσα μπορώ(βασικά όχι εγώ η οικογένεια) και εννοείται πως δεν θα το πάρουμε από μάντρα! και θα δοθούν όλα ντουκου. σαν φοιτητής θα προτιμούσα για οικονομικούς λογούς (βενζίνη) κάτι με μικρό κινητήρα όχι ότι δε μ αρέσουν τα γκάζια! σε ποιον 20ρη δεν αρέσουν άλλωστε! πειραγμένο δε το συζητώ καν δε ξερώ τι τράβηξε και τι έχει πάθει. απείραχτα μονό σκέφτομαι. Golf 96 πόσο να κάνει ? έχει η μάνα ενός φίλου μου και είναι καλό.

fiat brava λεει?

Link to comment
Share on other sites

και κανα ibiza...μια χαρουλα θα ηταν :) τα γκαζια τα ξεχναω δυστυχως αλλα καλυτερα απο το να πλειρωνει ο πατερας μου ασφαλειες και τελη εχουμε αλλα 2 αμαξια....θα τρελαθει ο ανθρωπος!... starlet ε? δεν' κακο..

Link to comment
Share on other sites

το σταρλετ οντως αποτελει μια πολυ καλη λυση.το 1300αρι ειναι και αρκετα γκαζιαρικο γιατι ειναι παναλα8ρο.εχω οδηγησει ενος φιλου ενα και ξερω ;)

για ibiza σε αυτα τα λεφτα ξεχνα το.μονο κανα χαραπατι 1.3 με 55 αλογα του 95...καλυτερα φατα στα μπουζουκια τα λεφτα αν ειναι :D

golf επισης ξεχνα το.δεν αξιζει κιολας.

γιαπονεζος στα μεταχειρησμενα = εγγυηση.σκυλια τα ατιμα

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από tasosmos [Χθες, στις 20:37]

Το σταρλετ ειναι μια χαρα στην κατηγορια του και απο αξιοπιστια ειναι κορυφη, ειχα ενα μεχρι που το βουτηξα σε ενα ρεμα αναποδα...:rolleyes:

Στανταρ θα σου βγήκε κανα δέντρο μπροστά !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

Link to comment
Share on other sites

Σ'αυτα τα χρηματα θα συμφωνησω με τους προλαλησαντες....

Japan all the way...

παρε χρυση ευκαιρια, μπες και στο car.gr και αρχισε το ψαξιμο...

κοιτα επισης και τα παλιοτερα τριπορτα

suzuki baleno 1.3

καθως και κανενα Νissan Sunny N14 1.4

post-166-1416073020,013_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Athens2004 [Σήμερα, στις 01:18]

Στανταρ θα σου βγήκε κανα δέντρο μπροστά !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

Μπα ενα ρεμαλι που πηγαινε αναποδα και ερχοταν καταπανω μου ηταν αλλα προκειμενου να αποφυγω μετωπικη με 120-130 που πηγαινα (εκει εφταιγα εγω βεβαια) το εκοψα αποτομα και ξεφυγε. Θυμαμαι που σκεφτομουν "ωρε π***** τωρα τη γ*****" τη στιγμη που γυριζε τουμπα....

Τεσπα δεν βαριεσαι αφου την γλυτωσα με 2-3 ραμματα στο ποδι και μερικες γρατζουνιες...

on topic τωρα: οτι και να παρεις κοιτα να αποφυγεις τα φτιαγμενα/βαρια τρακαρισμενα με οποιονδηποτε τροπο γιατι εκτος απο την (πολυ) μεγαλυτερη πιθανοτητα να το εχει ξεσκισει ο κατοχος τα περισσοτερα συνεργεια οσο πιο παλιο ειναι τοσο πιο τσαπατσουλικη δουλεια κανουν. πχ εχω δει ρελε συναγερμου χυμα πισω απο την κονσολα χωρις να το εχουν στερεωσει καν, προφυλακτηρες στερεωμενους με τις μισες βιδες, 2-3 ποντους στοκο σε βαμμενη πορτα κτλ

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ReaperX [Σήμερα, στις 13:48]

Με 3-4κ βρίσκεις rallye 13αρι....;)

και 16αρι 8βαλβιδο βρισκει σε αυτα τα χρηματα (4-4.5)...το 13αρι βγαινει αρκετα πιο φ8ηνα 2-2.5k maximum.αλλα με αυτα τα αυτοκινητα παιζεις λοττο.κατα 99.99% 8α ειναι πιωμενα μεχρι αηδιας και κατα πασα πι8ανοτητα και στουκαρησμενα καπου καπως καποτε.

αυτα ειναι γνωστα και δεδομενα πραματα.μονο αν βρει καποιο απο χερι και πιο συγκεκρημενα απο γνωστο για να ξερει τι παιρνει.

Link to comment
Share on other sites

Προτεινω σταρλετ...Εχω οδηγησει - λιωσει ενα 1300 και ειναι αρκετα καλο αμαξι και δυνατον..Υπακουει στο γκαζι , οτι του λες κανει και επισης , ΚΡΑΤΑΝΕ ΤΑ ΑΤΙΜΑ..ειναι αντοχης αμαξια...

Link to comment
Share on other sites

καλα δεν ειναι και βεντουζες μην τρελα8ουμε κιολας.γιαπωνεζος ειναι δεν ειναι και γαλλος.χανει μουρες οπως και τα civicακια και γενικα τα japan made καρα.αλλα οντως ειναι γκαζιαρικο γιατι ειναι παναλαφρο.και φυσικα δεν μιλαω για την τελευταια εκδοση σταρλετ (που ειναι ψιλοτετραγωνισμενο).83 αλογα βγαζει το σταρλετακι και ειναι καμια 700 κιλα ;)

Link to comment
Share on other sites

Οσον αφορα τα σταρλετ αν θυμαμαι καλα ειναι 12βαλβιδα και βγαζουν 75 ιππους, η 16βαλβιδη εκδοση αν ειχε κυκλοφορησει Ελλαδα ηταν μονο στο τελευταιο μοντελο (96-99), τα προηγουμενα ειχαν μονο 12βαλβιδη στην Ευρωπη. Το 92-95 ειναι λιγο πιο νευρικο αλλα το τελευταιο εχει ελαφρως μεγαλυτερη τελικη.

Τα saxo,106 κτλ δεν νομιζω πως ειναι και η καλυτερη επιλογη σε μεταχειρισμενο μιας που τους εχουν ιδιαιτερη προτιμηση οι απανταχου καφροι που τα ξεσκιζουν κανονικα.

Link to comment
Share on other sites

Ας πουμε οτι και βρηκε αυτο που θελει θα μπορεσει να διαπιστωσει αν οντος ειναι σε καλη κατατασταση η θα του δοσουνε τιποτα απ εξω κουκλα και μεσα πανουκλα ειναι μεγαλος παραγοντας αυτο το κρητηριο και το αναφερω γιατι ισως το μετανιοωσει σε κανε δυο μηνες οταν θα αρχισουν εμφανιζονται οι πρωτες ζημιες.Χρειαζεται μεγαλη προσοχη!!!

Link to comment
Share on other sites

φιλτατε ενοειται πως δε θα παρω απο που ναναι... και ιδικα οχι απο μαντρα. οπως τα βλεπω προς σταρλετ το κοβω. και μικρο σε κυβικα αρα και οικονομια και μικρα τελη αλλα και αρκετα γρηγορο.και με λιγα λευτα. επομενη επιλογη? φιατ πουντο?

Link to comment
Share on other sites

@tasosmos

εγω αναφερομαι στα 92-95 σταρλετακια.τα επομενα οπως πολυ σωστα ειπες απο 83 αλογα τα ριξαν στα 75 και ειναι και λιγο πιο βαρια σαν κατασκευη με αποτελεσμα να ειναι και πιο "αργα" σε σχεση με τον προκατοχο.μαλιστα νομιζω οτι το 92-95 ηταν και 8βαλβιδο χωρις να ειμαι σιγουρος.ενας φιλος που το εχει ακομα παντως πεταει το αμαξακι :p.και λογικα τωρα πλεον η τιμη του 8α ειναι κατω του 3χιλιαρου αν υπολογισεις οτι πριν απο 3 χρονια που η8ελε να αλλαξει καρο του το ζητουσε η τογιοτα 3 χιλιαρικα.

Link to comment
Share on other sites

Τα 92-95 εχουν 75 ιππους και ειναι 12βαλβιδα σιγουρα, σε 16βαλβιδο δεν ειχε κυκλοφορησει καθολου Ευρωπη, 83 ιππους βγαζει η ιδια μηχανη στην corolla της ιδιας χρονολογιας που εχει καποιες μικροβελτιωσεις. Στο τελευταιο μοντελο (96-99) ισως εφερναν και 16βαλβιδα, δεν ειμαι σιγουρος.

Παντως ειναι ευκολο να καταλαβεις αν ειναι 8V ή 16V, ο κωδικος μηχανης για τα 12V ειναι 2Ε-Ε και για τα 16V αρχιζει απο 4.

Με 3000 αν το ψαξεις βρισκεις χαλαρα του 92-95 σε καλη κατασταση και με αρκετα εξτρα, αλλα μην περιμενεις να ειναι του κουτιου, ολο και καποιες γρατζουνιες κτλ θα εχει, το επιφοβο ειναι να μην εχει τιποτα γιατι προφανως εχει φαει στουκα και το εχουν βαψει. ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.