Jump to content



c2d 6600 + p5b deluxe o/c


darisg

Recommended Posts

κύριοι καλώς σας βρήκα,

Εχω εναν c2d 6600 πάνω σε μία p5b deluxe (bios 1004), με 2χ1GB 800MHz OCZ gold 5-5-5-15, cooler Zalman 9500, psu Thermaltake 460W.

επειδή είμαι άσχετος με το σπόρ, και θέλω να ανεβάσω λίγο την cpu (όχι πάνω απο 3,0Ghz) και τις μνήμες αν γίνετε,( αν γίνετε να βελτιωθούν και τα timings ακόμα καλύτερα) χωρίς να τα στρεσάρω πολύ.....μπορεί να μου δώσετε τα φώτα σας?

Τι έχω κάνει μέχρι τώρα:

βάζω ratio cmos setting 8, cpu frequency 350, οπότε πάμε @2.8

DRAM frequency 875, timings 4-5-5-12 & memory voltage 2.05.

τρέχω 2 λούπες memtest = ok!, 30min orthos = ok!

τα προβλήματα:

1) idle θερμοκρασία 44c, full load 63c!!!!! (zalman @1400rpm)

2) Στο bios αναφέρεται cpu frequency 2.8, στο cpu-z 2.80(350*8),στο core temp 3.150(393.76*8) και στο orthos 3.150(350*9).Τι έχω τελικά? 2,8 ή 3,15?

3) Στο cpu-z, δίνει rated fsb 1400 και fsbRAM 4:5 (μας πειράζει αυτό?)

Με τις θερμοκρασίες τι γίνετε? υπάρχει πρόβλημα? (και τις στροφές της zalman να ανεβάσω @2400 πέφτει μόνο 1-2 βαθμούς)

Πείτε τη γνωμη σας, να το αφήσω έτσι ή θα έχω πρόβλημα?

Link to comment
Share on other sites

Όντως τέτοιες θερμοκρασίες είναι πολυ για αυτή την συχνότητα.Αν ήταν στα 3.6 κάτι γινόταν.

Μάλλον δεν πατάει καλά η ψήκτρα,ή το καπάκι του CPU είναι στραβό.

Δοκίμασε να βαλεις κάποια επώνυμη θερμό αγωγιμη πάστα πχ Artic

Επίσης βάλλε λιγάκι παραπάνω σε ποσότητα για να πάει οπού χρειάζεται αν είναι στραβό το καπάκι του CPU.

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει πρόβλημα που έχεις fsb/RAM 4:5, καθώς μόνο έτσι μπορείς να έχεις τι μνήμες σε υψηλή συχνότητα με το FSB μόλις στα 350MHz. Οι θερμοκρασία είναι υψηλή, αλλά δε μας είπες με τη τάση είναι στον επεξεργαστή. Το CPU Z είναι αυτό που δείχνει σωστά.. τα άλλα μπερδεύονται επειδή κανονικά ο επεξεργαστής έχει πολλαπλασιαστή x9.

Link to comment
Share on other sites

’φησες την τάση στο auto;;;:blink: :blink: :blink: