mariosalice Μάϊος 18, 2007 Author #61 Μάϊος 18, 2007 Ο συνδυασμός wheel mouse (γυρνάμε τη ροδέλα του ποντικιού) όσο έχουμε πατημένο το Control key, λειτουργεί και στον Explorer και στο desktop και στον Internet browser.Aνάλογα με την περίπτωση, αλλάζει το μέγεθος των εικονιδίων, των γραμμάτων και γενικά τον τρόπο εμφάνισης των πληροφοριών.Σε όλες τις περιπτώσεις μπορούμε να επαναφέρουμε τα default και από pull down menus.
mariosalice Μάϊος 18, 2007 Author #62 Μάϊος 18, 2007 Με Start - tab έχουμε 3D εμφάνιση όλων των παραθύρων, ώστε να επιλέξουμε αυτό που θέλουμε.Με ctrl-Start-tab, μένει η εικόνα, χωρίς να πρέπει να κρατάμε πατημένο το start, οπότε με το mouse wheel αλλάζουμε τα παράθυρα.Αν θέλουμε μπορούμε να κάνουμε το ίδιο με το ctrl-Start-tab, πατώντας το μεσαίο κουμπί του ποντικιού.Αρκεί να επιλέξουμε να αντιστοιχηθεί στο παρακάτω πρόγραμμα."C:\Users\TO ONOMA TOY USER\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\Window Switcher.lnk"
pontium Μάϊος 29, 2007 #63 Μάϊος 29, 2007 Πως μπορώ να μικρύνω τα εικονίδια στην επιφάνεια εργασίας??Θέλω πολλές συντομεύσεις και δεν με παίρνει να γεμίσω όλο το μονιτορ
Duder Μάϊος 29, 2007 #64 Μάϊος 29, 2007 Αφού είσαι στην Επιφάνεια Εργασίας κράτα πατημένο το Ctrl και ταυτόχρονα παίξε με τη ρόδα του ποντικιού...
GeorgeVasil Μάϊος 29, 2007 #66 Μάϊος 29, 2007 Αρχική απάντηση από pontium [Σήμερα, στις 10:51] Πως μπορώ να μικρύνω τα εικονίδια στην επιφάνεια εργασίας??Θέλω πολλές συντομεύσεις και δεν με παίρνει να γεμίσω όλο το μονιτορ
alexioan Μάϊος 29, 2007 #67 Μάϊος 29, 2007 Μπορείς να χρησιμοποιήσεις τους drivers που έχει ο controller απο την δισκετα.Αρχική απάντηση από YDinopoulos Πραγματικα θα κλαψω...Δεν μπορω να βρω με τπτ οδηγους για τον Promise Fastrak 378 για χ86 Vista. Εχει βρει κανεις τπτ ?
SLN Ιούνιος 3, 2007 #68 Ιούνιος 3, 2007 Κανα oc tool για ΑΤΙ(Χ1900ΧΤ) παιζει για vista 64?Και το rivatuner 2.01 και το atitool 0.27b1 κανουνε διαφορα κουλα.
mariosalice Ιούνιος 4, 2007 Author #69 Ιούνιος 4, 2007 Με το Nvidia Ntune στα Vista 64, μπορούμε για να ρυθμίσουμε τον υπερχρονισμό και την ταχύτητα των ανεμιστήρων της κάρτας γραφικών και της μητρικής σε προιόντα της Nvidia.Στο Event viewer όμως θα δούμε ότι το Nvidia Control Panel (Πίνακας ελέγχου Nvidia) προκαλεί το παρακάτω σφάλμα.Activation context generation failed for "C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\nTune\MFC80.DLL". Dependent Assembly Microsoft.VC80.MFCLOC,processorArchitecture="amd64",publicKeyToken="1fc8b3b9a1e18e3b",type="win32",version="8.0.50608.0" could not be found. Please use sxstrace.exe for detailed diagnosisΤο πρόβλημα διορθώνεται αν εγκαταστήσουμε το πακέτο "Microsoft Visual C++ 2005 SP1 Redistributable Package (x64)".
greekfragma Ιούνιος 4, 2007 #70 Ιούνιος 4, 2007 οποιος θελει να δει μερικα ακομα μυστικα των Vista υπαρχει και αυτος ο μινι οδηγος που γραφτηκε απο 2 πολυ καταξιωμενους ανθρωπους στο χωρο των λειτουργικων (προσωπικα δεν τους ξερω αλλα τετοια περιγραφη τους δινουν) www.****.*** my bad......ειχε πνευματικα δικαιωματα το λινκ
nubair Ιούνιος 5, 2007 #71 Ιούνιος 5, 2007 Για να ενεργοποιησετε την δυνατοτητα τα x86 vista να βλεπουν πανω απο 2,5-3 giga μνημης παταμε windows key+r->πληκτρολογουμε cmd->ctrl+shift+enter(τρεχουμε το cmd με δικαιοματα admin αλλιως δεν δουλευει το tip)->πληκτρολογουμε BCEdit /set PAE ForceEnableMετα κανουμε restart και βλεπουμε ολα τα gb της μνημης
Chosen Ιούνιος 5, 2007 #72 Ιούνιος 5, 2007 Αρχική απάντηση από greekfragma οποιος θελει να δει μερικα ακομα μυστικα των Vista υπαρχει και αυτος ο μινι οδηγος που γραφτηκε απο 2 πολυ καταξιωμενους ανθρωπους στο χωρο των λειτουργικων (προσωπικα δεν τους ξερω αλλα τετοια περιγραφη τους δινουν) www.****.*** my bad......ειχε πνευματικα δικαιωματα το λινκ Δε σε πιάνω; Όταν μια σελίδα έχει πνευματικά δικαιώματα, δεν ποστάρεις το link της; Στο internet την έχουνε, δεν είναι κρυφή...
greekfragma Ιούνιος 5, 2007 #73 Ιούνιος 5, 2007 Αρχική απάντηση από Chosen Δε σε πιάνω; Όταν μια σελίδα έχει πνευματικά δικαιώματα, δεν ποστάρεις το link της; Στο internet την έχουνε, δεν είναι κρυφή... εχμ....το λινκ ηταν rapidshare........και κατεβαζες ενα οδηγο που εγραψαν σε pdf μορφη οι 2 κυριοι. ανοιγοντας βεβαια τον οδηγο ειδα το disclaimer.
mariosalice Ιούνιος 5, 2007 Author #74 Ιούνιος 5, 2007 Τα Windows Vista 64 έχουν default τον 32bit Windows Media Player. Υπάρχει όμως και ο 64bit Windows Media Player. Για εύκολη πρόσβαση, κάνουμε pin to start menu, στο αρχείο "C:\Program Files\Windows Media Player\wmplayer.exe". Είναι απαραίτητος σε περίπτωση που θέλουμε να δούμε video 1920X1200. Έχοντας εγκαταστήσει τους 64bit codecs (post No 37), βλέπουμε HD video με πολύ χαμηλή CPU utilization.
TifoziF1 Ιούνιος 18, 2007 #75 Ιούνιος 18, 2007 Ένα πολύ καλό PDF με tweaks για Vista -> TweakGuides Tweaking Companion for Windows Vista
mariosalice Ιούνιος 19, 2007 Author #77 Ιούνιος 19, 2007 Για αύξηση της ταχύτητας των σκληρών δίσκων, ενεργοποιούμε το Enable advanced Performance στο Device Manager.Device Manager (Start - Computer - Manage - System tools - Device Manager)Enable advanced Performance(Disk drives - Διπλό κλικ σε ένα δίσκο - Policies - Enable advanced Performance)
mariosalice Ιούνιος 19, 2007 Author #78 Ιούνιος 19, 2007 Μπορούμε να αλλάξουμε το μέγεθος της γραμματοσειράς και το είδος της σε όλα τα βασικά στοιχεία των Vista με τον παρακάτω τρόπο. Με δεξί click στο desktop, επιλέγουμε Personalize, Windows Color and Appearance, Open classic appearance properties for more color options, Appearance Settings και Advanced. Επιλέγουμε σε κάθε στοιχείο τη γραμματοσειρά που θέλουμε (default είναι η πολύ καλή γραμματοσειρά Segoe UI) και αλλάζουμε το μέγεθος (πχ. από 9 σε 10).
mariosalice Ιούνιος 19, 2007 Author #79 Ιούνιος 19, 2007 Τα Windows Vista χρησιμοποιούν το DirectX-10 (για την ακρίβεια το DirectX 9Ex) για όλες τις υποστηριζόμενες κάρτες (όπως οι σειρές 6-7 και 8 της Nvidia).Σε πολλές όμως περιπτώσεις τα παιχνίδια απαιτούν dll αρχεία από το DirectX-9.Επειδή η ενσωματωμένη έκδοση στα Vista DirectX-9L δεν έχει όλες τις απαραίτητες βιβλιοθήκες, πρέπει να κατεβάσουμε την τελευταία έκδοση DirectX End-User Runtimes (June 2007).Με αυτό τον τρόπο λύνονται πολλά προβλήματα συμβατότητας με παλιότερα παιχνίδια.
mariosalice Ιούνιος 19, 2007 Author #80 Ιούνιος 19, 2007 Αν έχουμε κάρτα γραφικών της Nvidia και δεν μας αρέσει το νέο στυλ του Control Panel, μπορούμε να αλλάξουμε τις ρυθμίσεις από το display settings των Vista (με δεξί κλικ στο desktop - Personalize - Display Settings).Για να το πετύχουμε πρέπει να αλλάξουμε μια τιμή στη registry.Windows Registry Editor Version 5.00[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\NVIDIA Corporation\Global\NvCplApi\Policies]"ContextUIPolicy"=dword:00000001Για να επαναφέρουμε το κανονικό στυλ αλλάζουμε την τιμή σε 2.Windows Registry Editor Version 5.00[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\NVIDIA Corporation\Global\NvCplApi\Policies]"ContextUIPolicy"=dword:00000002Τα παραπάνω μπορούμε να τα αντιγράψουμε σε αρχεία με επίθεμα .reg και να τα τρέχουμε όποτε θέλουμε.Δεν απαιτείται επανεκκίνηση.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.