Jump to content

Πλαίσιο - Internet Only πολιτική και αντιμετώπιση πελατών


HighT3ch
 Share

Recommended Posts

Ενδιαφερον thread αν και θα επρεπε να εχει πιο γενικο τιτλο "Τι συμβαινει γενικα με το Πλαισιο".

Επι τουτου θα ηθελα να πω πως θεωρω το Πλαισιο το Νο 1 καταστημα πληροφορικης στην Ελλαδα αυτη τη στιγμη και οσο παει τουλαχιστον απο γκαμα προϊοντων και service γινεται καλυτερο. Σε θεματα service πλησιαζει τα αντιστοιχα καταστηματα εξωτερικου και γενικα παρουσιαζει μια εικονα διαφορετικη απο την συνηθισμενη "Ελληνικη". Αυτα τα λεω οχι για να χαϊδεψω τα αυτια κανενος, ουτε μετοχος ειμαι ουτε υπαλληλος, αλλα μαλλον δειχνω τις αγνες προθεσεις μου προτου παραθεσω την θεση μου ως πελατης του Πλαισιου χρονια τωρα οσον αφορα την "Internet Only" πολιτικη του και τις σχεσεις που διατηρει με τους Πελατες του.

Ειμαι πελατης του Πλαισιου πανω απο μια δεκαετια. Οπως οι περισσοτεροι "καμμενοι" εδω στο χωρο των υπολογιστων, του extreme gaming, του overclocking και του εν γενει computer enthusiast scene "καταθετω" μηνιαιως αρκετα χρηματα - σχεδον στο συνολο στο Πλαισιο- για να ικανοποιω το παθος μου. Μεχρι προτεινος συνηθιζα να αγοραζω στο καταστημα και μου αρεσε αυτη η σχεση/επαφη πελατη/πωλητη/καταστηματος που διατηρουσε το Πλαισιο.

Εβλεπες τα προϊοντα απο κοντα, εκανες την "σνιφα" σου, επαιρνες την δοση σου, τα εσκαγες και ολα ωραια και καλα. Τωρα το Πλαισιο εβγαλε στην μεση την "Internet Only" πολιτικη θελοντας να "μοιασει" στα υπολοιπα καταστηματα εντος και εκτος Ελλαδος, ξεχνωντας ομως την σχεση την οποια τοσα χρονια εχτιζε με ολους εμας τους καλους του πελατες.

Ξαφνικα λοιπον αυτος που αγοραζει στο καταστημα "τιμωρειται" με υψηλοτερες τιμες εναντι αυτου που δεν μπαινει στον κοπο να παει σε ενα κοντινο του καταστημα. Στην ουσια το Πλαισιο ξεχναει πως ο πελατης που παει στο καταστημα "τροφοδοτει" με την παρουσια του την εικονα που παρουσιαζει το Πλαισιο σαν καταστημα προς τα εξω. Ο πελατης που παει στο καταστημα ειναι αυτος που τροφοδοτει την "φημη" για το καταστημα και που μεταδιδει την "φημη" σε αλλους και δινει αιτια υπαρξης των καταστηματων που βρισκονται διασπαρτα σε ολη την Ελλαδα.

Το Πλαισιο μας συνηθισε χρονια τωρα να εχουμε αυτη την σχεση μαζι του και τωρα με τροπο οδυνηρο προσπαθει να την χαλασει. Ξεχναει ομως οτι αυτοι οι πελατες που τοσα χρονια ειχαν "ερωτα" με αυτη την σχεση ξαφνικα νιωθουν πως εξαπατουνται και τιμωρουνται που προσπαθουν να μεινουν πιστοι σε αυτη τη σχεση.

Ποιος ο λογος να πληρωνουν την "νυφη" της προωθησης του online trading / marketing του Πλαισιου οι παλιοι, πιστοι, παραδοσιακοι πελατες του Πλαισιου? Γιατι να υπαρχει διαφορα τιμων στα προϊοντα? Γιατι εγω που εκανα τον κοπο να ερθω στο καταστημα σου, να αναγκαζομαι να πληρωσω πολλες φορες μεγαλη χρηματικη διαφορα για να παρω το ιδιο προϊον που ετσι και αλλιως εχεις στο καταστημα σου? Το ιδιο προϊον βρισκεται στην βιτρινα σου και στην αποθηκη σου, απλα εγω ο "ρομαντικος" εκανα το λαθος να ερθω να σε δω και να στα "σκασω", παρα να τα παραγγειλω online και να περιμενω εσενα να μου τα παραδοσεις στην πορτα μου. Προσωπικα βρισκω τραγικο τον τροπο προσεγγισης και προωθησης του online εμποριου του Πλαισιου και πιστευω πως δεν ειμαι ο μονος.

Επισης βρισκω τραγικο το γεγονος πως πρεπει να "παρακαλεσω" για να παρω ενα προϊον φθηνοτερα και να νιωθω και χαρουμενος αν το πετυχω ενω εκ προϊμιου το δινει φθηνοτερα με αλλο τροπο. Ναι ετυχε και εγω να παρω προϊον σε τιμη "Internet" απο καταστημα μετα ομως απο ενα σχετικο παρακαλειο στον διευθυντη και αφου του εκανα επιδειξη της αιματηρης "σε χρημα" καρτελας πελατη που εχω, το οποιο δεν θα ελεγα οτι ειναι και το πιο ευχαριστο.

Νιωθω οτι καπου η ολη προσεγγιση χωλαινει και καποιος υπευθυνος της συλληψης της ιδεας ειναι "ο αδυναμος κρικος". Οπως γραφετε πολλοι εδω ετσι και εγω τελευταια ενιωσα αδικημενος απο την ολη κινηση και στραφηκα αλλου για την αγορα ενος προϊοντος μονο και μονο γιατι μου φερθηκε "σκαρτα" το Πλαισιο με την "Internet Only" πολιτικη του.

Με παραξενευει οντως η ολη προσεγγιση γιατι θεωρουσα πως το Πλαισιο "σεβεται" τον εαυτο του, σεβεται το γεγονος οτι οι πελατες του το εχουν κανει το Νο 1 και εχει αισθηση της ευθυνης της θεσεως του στο χωρο του εμποριου προϊοντων πληροφορικης. Τουλαχιστον αυτο εδειξαν οι μεχρι τωρα πραξεις του και η εν γενει πορεια του στο χρονο - που ηταν και που ειναι. Εκτος βεβαια και αν στην τελικη ζηλεψε καταστηματα σαν το eshop και το στυλ καταστηματων online-αποθηκης και θελει να εξισωθει με αυτα. Προσωπικα πιστευω πως οι υπευθυνοι πρεπει να αναθεωρησουν και να σκεφτουν πιο ωριμα την ολη αυτη κινηση. Δεν λεμε να μην υπαρχει οnline πωληση προϊοντων, αντιθετα να υπαρχει, να προωθειται να εμπλουτιζεται και να επιδιωκεται - οχι ομως με αυτον τον τροπο. Η διαφορα τιμης εχει χαρακτηρα "ποινης" και δεν αφηνει καθολου καλη "γευση". Αν θελω διαφορα τιμης online την βρισκω και μονος μου, δεν μου χρειαζεται "βιτσα" για να παρω το μαθημα μου.

Επισης ενα θεμα που με βασανιζει καιρο οταν αγοραζω προϊοντα απο το Πλαισιο και πιστευω οτι θα επρεπε να θιγει εδω, ειναι η πολιτικη του οσον αφορα την σχεση μεταξυ "καλου" πελατη και καταστηματος. Αυτο που θελω να πω ειναι οτι ενα καταστημα του μεγεθους και την παρουσιας του Πλαισιου θα επρεπε να ειχε υιοθετησει μια πολιτικη ανταμοιβης προς τους καλους, πιστους, παλιους πελατες του. Δηλαδη δεν μπορει εγω (και ο οποιοσδηποτε εγω) που αγοραζω καθε μηνα και κατι απο το Πλαισιο διολου ευκαταφρονιτης αξιας και που εχω μια καρτελα πελατη απο το 1995 γεματη με πολυ "αιμα" σταγμενο, να παιρνω ενα προϊον στην ιδια τιμη με ενα πελατη που αγοραζει ενα προϊον μια φορα το χρονο. Σκεφτομαι... Δεν θα επρεπε να υπηρχε ενα συστημα επιστροφης ή εκπτωσης αναλογικο με το τζιρο που κανει ο καθε πελατης του Πλαισιου. Ας πουμε ενα ειδος ποντων ή οτιδηποτε απο αυτα που εφαρμοζονται στο εξωτερικο και εσωτερικο προς ανταμοιβη της αποδεδειγμενης "πιστης" των πελατων του.

Προσωπικα, τυχαινει πολλες φορες να αγοραζω προϊοντα ακριβοτερα απο το Πλαισιο γιατι το θεωρω "εγγυηση". Σε συζητησεις που κανω με φιλους και γνωστους το Πλαισιο ειναι αυτο που υποστηριζω και προωθω, οχι γιατι εχω καποιο κερδος απλα αυτη την εντυπωση μου εχει δωσει και με αυτη την "γευση" εχω μεινει. Αυτο με κανει ενα πιστο πελατη και οπως και πολλοι αλλοι θα ηθελα να ανταμειφθω με καποιο τροπο. Θα το εκτιμησω και θα το θυμαμαι στο μελλον - αυτο θα ειναι το κερδος του Πλαισιου. Οπως και να γινει, εξ αιτιας μου και εξ αιτιας ολων αυτων των "καμμενων" και πιστων πελατων το Πλαισιο σημερα βρισκεται εκει που βρισκεται. Μια τετοια σχεση δεν θα πρεπει να εκπιπτει και να παραμελειται για χαρη καμιας "Internet Only" πολιτικης, ουτε σιγουριας της εδραιωμενης θεσεως που κατεχει μια επιχειρηση.

Μερικες σκεψεις εκανα ... αυτα τα ολιγα απο μενα.

ΥΓ. Αν καποιος εχει την δυνατοτητα προωθησης των ιδεων και αποψεων που εκφραζονται εδω μεσα καλο ειναι να τα μεταφερει στην Διοικηση του αγαπητου μας Πλαισιου.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 49
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Εγώ απο την άλλη έχω άλλες απορίες...

Παραπονιόμαστε για το Internet στην Ελλάδα ότι έιναι 10 χρόνια πίσω απο τον υπόλοιπο κόσμο.

Παραπονιόμαστε αν κάποιο μαγαζί δεν έχει καλή σελίδα.

Παραπονιόμαστε όταν το eshop κάποιο καταστήματος είναι χάλια

Παραπονιόμαστε γιατί δεν αναπτύσεται το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα....

Και τεσπα θα μπορούσα να γράφω για ώρες......

εν κατακλείδι.....

Όταν κάποιο ή κάποια καταστήματα προσφέρουν κίνητρα που θα συμβάλλουν συνολικά στην ανάπτυξη των παραπάνω που ανέφερα....

Βγαίνουμε και λέμε : "γιατι μου φερθηκε "σκαρτα" το Πλαισιο με την "Internet Only" πολιτικη του"

Εντάξει...τα ρητά που λένε για σκύλους χορτάτους και πίτες ολόκληρες τα ξέρετε όλοι.

Δήλαδη όταν ο Save Alekos βγάζει κάτι σε προσφορά για 1 βδομάδα...και εμείς τυχαίνει να λείπουμε τότε διακοπές....πρέπει να γυρίσουμε και να του χώσουμε και μια μήνυση γιατί μας αδίκησε εφόσον του έχουμε "χώσει" τα φράγκα μας πολλάκις.

HighT3ch σέβομαι τη γνώμη σου και το δικαίωμα σου να την πεις...αλλά η ίδια η γνώμη σου για το θέμα με απογοητεύει εμένα προσωπικα. Και εξηγώ και το λόγο...

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω κι επαυξανω μαζι σου HighT3ch. Βεβαια αν θες να διατηρησεις την σχεση πελατη-πωλητη-καταστηματος, μπορεις να συνεχισεις να πηγαινεις εκει και να αγοραζεις τα προϊοντα απο το ιντερνετ. Εγω παντως, αυτο προσπαθω να κανω. Οταν υπηρχαν τα oneway (παλιες καλες εποχες ααααχχχ :inlove: ), ημουν καθημερινος πελατης χωρις ομως να τους αφηνω τον οβολο μου καθε φορα που πηγαινα και συγκεκριμενα πηγαινα αμεσως μετα το σχολειο αφου το σχολικο περναγε απο εκει και με αφηνε. Ειχα γινει "φιλος" με ολους εκει περα και ειχα μια ιδιαιτερη σχεση πελατη-πωλητη-καταστηματος. Μονο σφαλιαρες που δεν παιζαμε! Αν το συγκεκριμενο μαγαζι υπηρχε ακομη, να ειστε σιγουροι ολοι πως θα ειχε φαει μια πολυ μεγαλη μεριδα απο τους πελατες του πλαισιου, οχι γιατι ειχε ανταγωνιστικες τιμες αλλα γιατι ηταν το περιβαλλον που σε εκανε να μην θες να φυγεις (τωρα μιλαμε για εποχες 97-98). Εγω στην θεση του εβαλα το πλαισιο. Αλλωστε δεν με ελκυε και τιποτα αλλο. Απο τοτε εχω σκασει κι εγω πολλα στο πλαισιο και τωρα μας το αναποδιδουν ετσι. Ετσι κι εγω αγοραζω απο το ιντερνετ τα μικρα καθημερινα προϊοντα και οποτε θελω περναω απο κει για να δω κατι απο κοντα ή απλα για να δωσω το παρων.

Αυτα τα ολιγα και απο μενα.

Link to comment
Share on other sites

Νταξ, LOL.

Το Πλαίσιο το προτιμάει όλος ο κόσμος, εγώ δεν είμαι ένας από αυτούς για άλλους λόγους - ξεκαθαρίζω, γιατί είναι καλό κατάστημα.

Όλοι λέγανε νταξ το πληρώνουμε λίγο παραπάνω, αλλά Πλαίσιο είναι αυτό. Βγαίνει το Πλαίσιο και βγάζει 10 πράγματα μέσω Internet πιο φθηνά, γιατί όπως και να το κάνουμε ρε φίλε είναι πιο φθηνά γιατί δεν απασχολείς κανένα υπάλληλο ή πωλητή.

Πάλι στην πυρά λοιπόν, γιατί ο skroutz Έλληνας τα θέλει όλα δικά του. Βάλτε ρα όλα τα μαγαζιά στην πυρά, κλείστε τα και ψωνίστε από Γερμανία και όπου αλλού περνάνε τα λεφτά σας.

Link to comment
Share on other sites

το 8εμα μας ομως ειναι τι ισχυει με τα internet only προιντα...

και οχι ο νταλκας και το παραπανο του κα8ενος για την εκαστοτε πολιικη του εκαστοτε καταστηματος...

σορρυ κιολας και δεν εχω καμια δια8εση να σνομπαρω κανεναν και τπτ.απλα καλο 8α ηταν να μεινουμε On topic :flower:

Link to comment
Share on other sites

darkCount ασχολουμαι με τον χωρο του internet, των sites και του online εμποριου για να βγαζω τα προς το ζην. Σημαινει πως σπουδασα και χρονια τωρα δουλευω πανω στους υπολογιστες, τα δικτυα, στην αναπτυξη online εμπορικων εφαρμογων, sites κλπ και αρα αυτα που λες τα γνωριζω απο πρωτο χερι. Αυτο που ισως δεν εξελαβες σωστα απο τα λεγομενα μου ειναι οτι, εαν εσυ (λεμε τωρα) θες να πρωθησεις το site σου, την οnline φιλοσοφια, το e-commerce και οτιδηποτε βελτιωνει την εμπορικη εικονα σου δεν θα πρεπει να το κανεις εν ειδει "τιμωριας" ως προς τους πελατες που επισκεπτονται το καταστημα σου.

Εφοσον εχεις την δυνατοτητα να πουλησεις κατι φθηνοτερα (πραγμα το οποιο εχει την δυνατοτητα να διαπιστωσει ο καθενας που επισκεπτεται το site σου) εσυ μου το πουλας ακριβοτερα στο καταστημα εγω πως θα πρεπει να νιωσω? Πως θα πρεπει να νιωσω, που ενω με καιει η τσεπη μου να σου δωσω τα χρηματα μου εσυ μου λες "αα δωσε μου 30 ευρω περισσοτερα για να μαθεις αλλη φορα να μην ψωνιζεις απο το μαγαζι".

Το Πλαισιο υπηρξε πρωτα καταστημα και μετα virtual καταστημα. Οι πελατες μαθανε να επισκεπτονται το Πλαισιο και να αγοραζουν σε μια τιμη οχι σε δυο και τρεις διαφορετικες. Και το eshop πουλαει online αλλα εχει ενιαια τιμη και ανεκαθεν ηταν online καταστημα.

Το αν το Internet ειναι 10 χρονια πισω στην Ελλαδα ποσως εχει να κανει με την ανυπαρξια φθηνων τιμων online. To αν εχει καποιο καταστημα καλο web site ή εχει κακο design η σελιδα του ποσως ενδιαφερει αυτους που καλουνται να πληρωσουν διαφορετικες τιμες - προσεξε - σε ενα καταστημα που επενδυσε σε face to face πελατειακες σχεσεις και τωρα προσπαθει για το αντιθετο.

Εξ αρχης ειπα οτι ειμαι φανατικος του Πλαισιου και εφτασα σε σημειο να κατηγορηθω οτι εχω προσωπικο συμφερον που το υποστηριζω, αλλα δεν μπορω να μην τονισω την λανθασμενη προσεγγιση του στο συγκεκριμενο θεμα. Οπως και εσυ μου ειπες οτι δεν συμφωνεις με τα λεγομενα μου μολονοτι σεβεσαι την γνωμη μου ετσι και εγω σεβομαι την δικη σου αλλα δεν συμφωνω με τους συνειρμους που κανεις πανω στο θεμα.

ΥΓ. Συγνωμη για το off-topic αν το θεωρεις ετσι CrazyAnt απλα θεωρησα σωστο να μπει η σφηνα γιατι σχετιζεται με τις σχεσεις πελατη/καταστηματος (Πλαισιου)

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή εσύ επιμένεις ότι ΔΕΝ θα πρέπει να βάζει "ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ" ένα κατάστημα Online για να μη νιώθεις αδικημένος εσύ που τα αγοράζεις επιτόπου απο το κατάστημα?

Εχμ....χάνουμε μια σημαντική λεπτομέρεια έτσι... μιλάμε για προσφορές. Προσφορές σημαίνει επιλέγω κάποια κομμάτια και λέω σήμερα τα δίνω τόσο.

Και άμα θέλω τα δίνω τόσο μόνο Online. Τι παέι να πει τιμωρίες και αδικίες.

Μην πας μακρυα...η Εθνική τράπεζα αν πας να κάνεις μια μετάφορά χρημάτων σε κάποιο άλλο λογαριασμό τρίτου...στο ταμείο σε χρεώνει ενα Χ ποσό....ενώ αν το κάνεις απο τo ΑΤΜ δεν σε χρεώνει τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

darkCount αλλο web offer και αλλο internet only προϊοντα. Το πλαισιο ομως δεν εχει καποιο προϊον και web offer και internet only. Αρα δεν εχεις και τοσο δικιο. Οσον αφορα την τιμωρια κλπ, δεν νομιζω να κυριολεκτουσε αλλα ηθελε να πει οτι απλα αυτος που θα παρει απο το μαγαζι "τιμωρειται" γιατι ετσι πληρωνει και τον πωλητη και τα λειτουργικα εξοδα του καταστηματος ενω απο το ιντερνετ δεν πληρωνει τιποτα. Οσο για την τραπεζα... σαν δεν ντρεπονται λεω γω. Αν ειναι δυνατον να πληρωνεις για μεταφορα. Off-topic αλλα να τα λεμε κι αυτα οπως κι εσυ.

Link to comment
Share on other sites

Αν θελεις να μου κανεις μια προσφορα μου την κανεις ειτε το αγορασω online απο site σου ειτε αυτοπροσωπως απο το μαγαζι σου. Το ωφελος και το δελεαρ της χαμηλης τιμης ειναι η ιδια η χαμηλη τιμη για το προϊον ασχετως μεθοδου/τροπου αγορας του προϊοντος. Αν σου ελεγαν οτι για μια μερα μονο το Πλαισιο δινει τις 8800GTX 300 θα σε επηρεαζε ο τροπος αγορας της ή το γεγονος οτι εχει 300 ? Εαν ας πουμε οτι συνεφερε το Πλαισιο να πουλησει σε μια τετοια τιμη ποιος θα επωφελουνταν απο αυτη την κινηση - πελατης ή καταστημα. Σιγουρα και οι δυο, το μεν καταστημα λογω αυξημενης κινησης για το προϊον και εσυ λογω χαμηλης τιμης. Δεν ξερω ισως να εχω και αδικο που τα βλεπω ετσι απλα το θεμα ειναι οτι θα ηθελα να μπορω σημερα να περασω απο το μαγαζι και να αγορασω κατι, γιατι ετσι που το ειδα στο ραφι μου "γυαλισε" και καιγομουν να το δοκιμασω την ιδια μερα και απο την αλλη να μπορω να αγορασω ενα αλλο προϊον online επειδη βαριεμαι να περασω απο το μαγαζι και επειδη δεν με καιει να ερθει αυριο ή μεθαυριο... αλλα στην ιδια τιμη, σε προσφορα ή οχι.

Link to comment
Share on other sites

Οκ...επειδή ο ένας απο μας εκπέμπει FM και ο άλλος στα μεσαία....λέω να το αφήσουμε εδώ το θέμα.

Είπες τη γνώμη σου, είπα τη δική μου...είπαμε και αρκετά παραπάνω.....:T:

Link to comment
Share on other sites

Η οποια διαφορα αποψεων δεν θα επρεπε να σχετιζεται με την αδυναμια αντιληψης ή διαφορετικης ευφυιας. Επειδη θεωρω οτι αυτο που γραφεις εχει τονο υποτιμητικο, θα προτιμουσα να λεγαμε πως και οι δυο εκπεμπουμε στα FM απλα σε διαφορετικες συχνοτητες.

Link to comment
Share on other sites

Ναι ρε συ....εννοείται ότι μιλούσα για διαφορετικές συχνότητες.

Αν θες εσύ πάρε τα FM που λεει ο λόγος :T:....έλεος δεν εννοούσα ότι είσαι εσύ ηλίθιος και δεν μπορούμε να συννενοηθούμε.

Link to comment
Share on other sites

Κατανοητο...

Τελικα προσωπικα θεωρω οτι η καλυτερη πολιτικη θα ηταν οτι οταν ενα προϊον ειναι σε προσφορα, να δινεται σε προσφορα ανεξαρτητως τροπου αγορας του.

Αν τυχει να πας στο καταστημα να το αγορασεις τις ημερες της προσφορας του, να το παρεις στην τιμη προσφορας. Αν το αγορασεις online παλι να το αγορασεις σε τιμη προσφορας. Ετσι διατηρεις τις σχεσεις σου με ολα τα ειδη πελατων.

Προσωπικα αγοραζω online οταν μπορω να δω μια μεγαλη ποικιλια διαθεσιμων προϊοντων, οταν νιωθω ασφαλης για την συναλλαγη μου, ειμαι σιγουρος για την εγγυηση που καλυπτει το προϊον που αγοραζω και η παραδοση του γινεται γρηγορα και σε αριστη κατασταση. Εν κατακλειδι το Πλαισιο τα προσφερει ολα αυτα και αν πετυχει το e-εμποριο του θα ωφειλεται σε αυτους τους παραγοντες και οχι στην διαφορα τιμων 1-30.

Link to comment
Share on other sites

H απατεωνιά του Πλαισίου βρίσκετα αλλού.

Στο οτι οι "χαμηλές" τιμές των προϊόντων που πουλιούνται μέσω Internet, αναγκαστικά ή όχι, είναι οι τρέχουσες φυσιολογικές τιμές των εκάστοτε προϊόντων αν τα αγοράσεις από άλλα καταστήματα.

Κλασσική περίπτωση -> http://www.plaisio.gr/product.aspx?catalog=1&category=984&product=934925

http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.303836

Ο 400άρης WD SATA2 RAID edition έχει 117 στο eshop όταν το πλαίσιο τον δίνει 117 μέσω internet (που το λέει κιόλας Tob web offer) και στο μαγαζί αν τον πάρεις τον δίνει 125.

Επίσης, θεωρείται φυσιολογικό να δίνει έναν 120GB Seagate IDE στα 47 από το internet και 63!!!! από το κατάστημα? Υπόψιν οτι τον 200άρη Seagate IDE τον δίνει από το κατάστημα 56!!!!!

Αυτό κύριοι είναι εμπαιγμός, όχι ώθηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Και τα περί μείωσης κόστους επειδή δεν απασχολεί πωλητές είναι μάλλον κουκουνάρια. Ακόμα κι αν το κόστος είναι μικρότερο, κάποιες τεράστιες αποκλίσεις στις τελικές τιμές ΔΕΝ δικαιολογούνται. Το πλαίσιο δηλαδή δεν έχει λειτουργικά έξοδα όταν πουλάει από το internet?

Και οι κοπελίτσες που σε παίρνουν για επιβεβαίωση τι κάνουν? Οι οδηγοί που στα φέρνουν? Τα φορτηγά που συντηρεί? Οι mail servers που σου στέλνουν email επιβεβαίωσης τρέχουν τζάμπα? ή μήπως το όλο σύστημα e-commerce που έστησε του το έκαναν δώρο?

Ας μη λέμε φαιδρά τώρα. Το πλαίσιο είναι δυστυχώς, πλέον, το μαγαζί της αρπαχτής (αν οι Mods κρίνουν τους χαρακτηρισμούς μου απρεπείς, ας editάρουν το post).

Το οτι κατά καιρούς βάζει κάποια προϊόντα κράχτες δεν το κάνει γιατί μας αγαπάει ούτε ζημιώνεται από αυτό.

Το τελικό συμπέρασμα είναι οτι το Πλαίσιο όντως τιμωρεί τους πελάτες που πάνε στο μαγαζί αφού τους πουλάει τα ίδια προϊόντα σε υψηλότερες τιμές από τα άλλα καταστήματα όταν μπορεί άνετα να τα πουλήσει όχι μόνο στις ίδιες τιμές αλλά και φθηνότερα (όταν το Πλαίσιο συνεργάζεται απευθείας με τους προμηθευτές κόβει τα έξοδα του μεσάζοντα και πετυχαίνει ΠΟΛΥ καλύτερες τιμές από άλλα μαγαζάκια που εξαρτώνται από InfoQuest, Oktabit κλπ).

Link to comment
Share on other sites

Μαγαζί της αρπαχτής το Πλαίσιο, ε? Όταν μου άλλαξε δίσκο που είχε πρόβλημα σε λιγότερο από 5 λεπτά, ενώ ένα άλλο μαγαζάκι έκανε 5 μέρες, το μαγαζί της αρπαχτής είναι το πλαίσιο, ε?

Όταν σου φέρνει πράγματα, που υπό άλλες συνθήκες θα τα έφερνες από έξω, πιο φτηνά συνολικά, πάλι είναι μαγαζάκι της αρπαχτής, ε;

Αν θεωρείς ότι σε συμφέρει να αγοράζεις με τις τιμές που δίνει μέσω ίντερνετ, δεν στο απαγορεύει κανείς, απ'όσο ξέρω... Just do it

Link to comment
Share on other sites

Μα ο JimmyFox κάνει ένα βασικό λάθος. Συγκρίνει τις τιμές του Πλαισίου με το eshop όταν το 1ο είναι κανονικό κατάστημα όπου μπορείς να πας και να μιλήσεις με ένα πωλητή, να δεις το προϊόν στο ράφι και πιθανότατα και πιο κοντά, να πάρεις 1-2 συμβουλές και αν αποφασίσεις να το αγοράσεις το αγοράζεις, με τις τιμές του eshop, ενός καθαρά... eshop...

Όταν λοιπόν το Πλαίσιο έχει ίδια τιμή με το eshop σε αγορές από Internet, πού είναι η απατεωνιά? Πουθενά προφανώς. Ξεχωρίστε λίγο στο μυαλό σας το κανονικό από το ηλεκτρονικό κατάστημα και μετά κάντε συγκρίσεις.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από dubber

Το eshop είναι ηλεκτρονικό κατάστημα οπότε μη συγκρίνεις τιμές

http://www.e-shop.gr/news_article.phtml?id=27

και αυτή η καταμέτρηση είναι από τον Φεβρουάριο.

Το e-shop εδώ και πολύ καιρό δεν είναι μόνο online μαγαζί.

Από εκεί και πέρα το Πλαίσιο απλά ακολουθάει την εξής πολιτική

"Ξέρετε τι τιμές έχει το e-shop? Τολμάτε να κάνετε αγορά από internet? Αγοράστε φτηνά!"

"Δεν ξέρετε τι τιμές έχει το e-shop? Δεν τολμάτε να κάνετε αγορά από internet? Ας προσέχατε"

Πάντως νομίζω ότι συμβαίνει κάτι που είχε περιγράψει ο Μαστοράκης μια φορά στην TV. Έλεγε λοιπόν ότι ο κόσμος του παραπονιόταν που ο ΑΝΤ1 δεν έβαζε ντοκιμαντέρ. Ο ίδιος ανταπαντούσε ότι υπήρχαν άλλα κανάλια για ντοκιμαντέρ. Αλλά τι γινόταν. Ο κόσμος ήθελε να βλέπει το ντοκιμαντέρ, αλλά με το σηματάκι του ΑΝΤ1 στην πάνω αριστερή γωνία.

Το ίδιο γίνεται και εδώ. Ζητάμε ή μάλλον απαιτούμε, τιμές e-shop, αλλά με την απόδειξη να έχει το σηματάκι του Πλαισίου πάνω.

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικα ρε παιδια εχω μια απορια καιρο τωρα...

Παρατηρω ενα απιστευτο μενος για το Πλαισιο που σε καποιες στιγμες χρησιμοποιουνται βαριες λεξεις...

Μερικοι εκμεταλλευομενοι την ανωνυμια του Internet,χρησιμοποιουν βαριες εκφρασεις που ειναι σιγουρο οτι καποια στιγμη θα φερουν τα στελεχη του Lab σε δυσκολη θεση,αν το Πλαισιο κινηθει νομικα εναντιον καποιων.

Δεν το παιζω δικηγορος κανενος και δεν θελω να παρεξηγηθουν τα λεγομενα μου.

Απλα,κανεις δεν αναγκαζει κανενα να αγοραζει απο την συγκεκριμενη επιχειρηση.

Ειναι επιλογη του καθενα μας που θα δωσει τα χρηματα που με τοσο κοπο βγαζει.

Επισης ,αλλη μια απορια μου ειναι το γεγονος οτι ξαφνικα δεν συνεχιστηκε η πολυ ωραια ιδεα του forum μας για την αξιολογηση των εταιριων λιανικης...

Link to comment
Share on other sites

Δες την κατάληξη των 2 πρόσφατων θεμάτων κατά του πλαισίου...

@yanni: ’σε, ξέρουμε τί είδους καταστήματα έχει το eshop...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.