Jump to content



Πλαίσιο - Internet Only πολιτική και αντιμετώπιση πελατών


HighT3ch

Recommended Posts

  • Replies 49
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από yanni

http://www.e-shop.gr/news_article.phtml?id=27

και αυτή η καταμέτρηση είναι από τον Φεβρουάριο.

Το e-shop εδώ και πολύ καιρό δεν είναι μόνο online μαγαζί.

Online μαγαζι μόνο δεν ειναι αλλα, σιγουρα δεν ειναι κανονικο μαγαζι.

Ακομα και οταν πηγαινεις εκει, μπορει να εχεις οπως λεει και στο site τους την προσωπικη επαφη αλλα δεν εχουνε τιποτα απο προϊοντα. Στην ουσια σου κανουν αυτοι την on-line παραγγελια, αντι να την εκανες εσυ απο το σπιτι.

Αρα παλι κανονικο καταστημα δεν ειναι.

Link to comment
Share on other sites

Όπως πολύ σωστά έγραψε πρόσφατα ο Ν. Δήμου η μετάβαση ενός επιτυχημένου online shop σε ΄κανονικό' (έστω και σε αυτή τη μορφή) μόνο σε μία ανώριμη χώρα όπως η Ελλάδα θα μπορούσε να συμβεί.

Link to comment
Share on other sites

Θέλω να πω ότι ούτε καν έχουν αποθήκη. Εξ'ου και σπάνια θα βρεις αυτό που θες σε στοκ να το πάρεις επιτόπου από εκεί που θα πας...

Anyway, και μόνο η σύγκριση μεταξύ των 2 καταστημάτων είναι too much, ανεβάζει το e-shop και υποβιβάζει το Πλαίσιο...

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν κάνω κάποια σύγκριση. Απλά λέω ότι μιλάμε για 40 ενοίκια και για τουλάχιστον 40 υπαλλήλους (τουλάχιστον ένας χρειάζεται για να ανοίξει το e-shop point). Δεν μιλάμε λοιπόν για κάποιο μικρό ιντερνετικό μαγαζάκι.

Link to comment
Share on other sites

Κοιτάτε το δέντρο και όχι το δάσος. Το eshop το έβαλα γιατί είναι από τα πλέον δημοφιλή καταστήματα και αυτό είχα πρόχειρο. Κατάλογος καταστημάτων μπορείτε να βρείτε και στο lab και στο www.skroutz.gr

Ακόμα δεν έχω δει κάποιον να αντικρούει τα επιχειρήματά μου όμως. Μόνο κάτι περί ανωνυμίας διάβασα και το οτι το eshop δεν έχει "κανονικά" μαγαζιά. Ναι αμέ. 40+ eshop points με πωλητές και τεχνικό τμήμα και όσο για την διαθεσιμότητα, πιο πολλές φορές έχω βρει επιτόπου στο eshop αυτό που ψάχνω παρά στο Πλαίσιο που πολλές φορές δεν μπορείς να βρεις ούτε τα βασικά καλώδια IDE/SATA.

Όσο για τις τιμές του eshop έχουν πάψει από καιρό να είναι χαμηλές. Δεν είναι ακριβό, αλλά ούτε και το φθηνότερο όπως ήταν πριν από χρόνια που ήταν ΜΟΝΟ ηλεκτρονικό κατάστημα. Σίγουρα θα παρατηρήσατε όλοι αύξηση των τιμών του από τότε που "μεγάλωσε".

To οτι εσύ, αγαπητέ dubber, την πάτησες από το eshop όπως φαίνεται από την υπογραφή σου δε σημαίνει οτι το eshop είναι για τα μπάζα (που δεν λέω οτι δεν είναι) και οτι το plaisio είναι θεόσταλτο (που σίγουρα δεν είναι).

Κι εγώ έχω εξυπηρετηθεί από το Πλαίσιο άψογα, και έχω επίσης εξυπηρετηθεί απαίσια με αποτέλεσμα να πρέπει να καεεβάσω καντήλια για να κάνω τη δουλειά μου. Και?

Είναι ηλίου φαεινότερον οτι το Πλαίσιο αδυνατεί να κρατήσει κάποια στάνταρ. Τη μια ανοίγει που να λέει "Α τι ωραία μου εξυπηρέτησε το Πλαίσιο" και μετά ανοίγει άλλο thread "Πρέπει να κλείσουν φυλακή τους απατεώνες που δεν τηρούν τη νομοθεσία".

Και μη πει κανείς οτι το Πλαίσιο τηρει τη νομοθεσία, αν δεν απειλήσεις, σπάνια θα πάρεις τα λεφτά σου παίρνεις στο χέρι. Λες και η "πολιτική καταστήματος" είναι ισχυρότερη από το νόμο.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από dubber

Όχι βέβαια, μιλάμε όμως για ένα παραγγελιοδοχο-μάγαζο με μικρά λειτουργικά έξοδα αναλογικά με άλλα κανονικά καταστήματα

Με 40+ μαγαζιά και 3-4 υπαλλήλους σε κάθε μαγαζί έχει χαμηλά λειτουργικά έξοδα? Σε παρακαλώ....

Παραγγελιοδοχομάγαζο? Όποτε πάω σε eshop το μαγαζί είναι γεμάτο. Και δεν νομίζω να πηγαίνουν πολλοί για να παραλάβουν την παραγγελία τους όταν μπορούν να τη δεχτούν δωρεάν στο σπίτι.

Πάντως έχεις δίκιο. Το eshop δεν είναι κανονικό μαγαζί. Είναι ΑΛΥΣΙΔΑ καταστημάτων. Σίγουρα δεν έχει τα λειτουργικά έξοδα άλλων μαγαζιών. Έχει πολύ περισσότερα.

Βρε παιδιά, τι λέμε τώρα... Σε λίγο θα πούμε οτι και το μαγαζάκι της γωνίας έχει περισσότερα έξοδα επειδή είναι "κανονικό" μαγαζί...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από spc

Όπως πολύ σωστά έγραψε πρόσφατα ο Ν. Δήμου η μετάβαση ενός επιτυχημένου online shop σε ΄κανονικό' (έστω και σε αυτή τη μορφή) μόνο σε μία ανώριμη χώρα όπως η Ελλάδα θα μπορούσε να συμβεί.

επειδη δεν μπορω να ρωτησω τον Ν.Δημου ...μιας και βλεπω να συμφωνεις ...

μπορεις να μου πεις γιατι το ενα αναιρει το αλλο??

(ενα=πετυχημενο online shop , .........αλλο= μη πετυχημενο "κανονικο")

Να υποθεσω και ο Δημου αναφεροταν γενικα εεε???Δεν μιλουσε για το συγκεκριμενο!??Σωστα??

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από DreamwebX [Σήμερα, στις 19:50]

Πραγματικα ρε παιδια εχω μια απορια καιρο τωρα...

Παρατηρω ενα απιστευτο μενος για το Πλαισιο που σε καποιες στιγμες χρησιμοποιουνται βαριες λεξεις...

Μερικοι εκμεταλλευομενοι την ανωνυμια του Internet,χρησιμοποιουν βαριες εκφρασεις που ειναι σιγουρο οτι καποια στιγμη θα φερουν τα στελεχη του Lab σε δυσκολη θεση,αν το Πλαισιο κινηθει νομικα εναντιον καποιων.

Δεν το παιζω δικηγορος κανενος και δεν θελω να παρεξηγηθουν τα λεγομενα μου.

Απλα,κανεις δεν αναγκαζει κανενα να αγοραζει απο την συγκεκριμενη επιχειρηση.

Ειναι επιλογη του καθενα μας που θα δωσει τα χρηματα που με τοσο κοπο βγαζει.

Επισης ,αλλη μια απορια μου ειναι το γεγονος οτι ξαφνικα δεν συνεχιστηκε η πολυ ωραια ιδεα του forum μας για την αξιολογηση των εταιριων λιανικης...

Σε όλα μου τα ποστ, πάντα έγραφα τα καλύτερα λόγια για το Πλαίσιο.

Το ίδιο έκανα και με τη βαθμολογία μου σε σχετικό thread.

Σε ένα και μοναδικό ποστ έγραψα σκληρά λόγια, με την ελπίδα να σταματήσει ο (κατά τη γνώμη μου) κατήφορος και να διατηρηθεί το άριστο επίπεδο του Πλαισίου.

Κανένα άλλο σκοπό δεν είχα.

Για το θέμα της νομοθεσίας, η χρήση σκληρών εκφράσεων μεταξύ ανώνυμων προσώπων δεν μπορεί να στοιχειοθετήσει νομικό αδίκημα.

Ποιον θίγουμε? Ένα virtual πρόσωπο.

Αντιβαίνει όμως στους κανόνες του forum και το πολύ πολύ να φας ένα ban.

Όταν όμως υπάρξει μήνυση για τα γραφόμενα ενός μέλους ενός forum παύει να υφίσταται η ανωνυμία και την ευθύνη την έχει ακέραιη όποιος έγραψε ότι έγραψε.

Αν μια καταγγελία είναι τεκμηριωμένη δεν αποτελεί δυσφήμιση.

Δυσφήμιση είναι εκφράσεις του τύπου "Καλά από το eshop θα ψωνίσεις? Το σκέφτηκες καλά?" και άλλα ανάλογα σχόλια.

Ευτυχώς όμως, μόνο ανόητοι θα προσπαθούσαν να ποινικοποιήσουν την ελευθερία του λόγου στο Internet.

Αρχική απάντηση από dubber [Σήμερα, στις 19:59]

Δες την κατάληξη των 2 πρόσφατων θεμάτων κατά του πλαισίου...

@yanni: ’σε, ξέρουμε τί είδους καταστήματα έχει το eshop...

Τι είδους καταστήματα έχει το eshop?

BTW e-CHOP F.T.P?

Καλή απομίμηση του γνωστού logo του καταστήματος.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ΝTG

επειδη δεν μπορω να ρωτησω τον Ν.Δημου ...μιας και βλεπω να συμφωνεις ...

μπορεις να μου πεις γιατι το ενα αναιρει το αλλο??

(ενα=πετυχημενο online shop , .........αλλο= μη πετυχημενο "κανονικο")

Να υποθεσω και ο Δημου αναφεροταν γενικα εεε???Δεν μιλουσε για το συγκεκριμενο!??Σωστα??

Το κανονικό δεν πάει στο μη επιτυχημένο αλλά στο online (aka κανονικό=φυσική παρουσία / οχι online).

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από yanni

http://www.e-shop.gr/news_article.phtml?id=27

Από εκεί και πέρα το Πλαίσιο απλά ακολουθάει την εξής πολιτική

"Ξέρετε τι τιμές έχει το e-shop? Τολμάτε να κάνετε αγορά από internet? Αγοράστε φτηνά!"

"Δεν ξέρετε τι τιμές έχει το e-shop? Δεν τολμάτε να κάνετε αγορά από internet? Ας προσέχατε"

Ετσι ακριβως ειναι καποιος που ξερει ενα προιον ξερει κοινος τι θελει, τι κανει και τι δεν κανει αυτο το προιον το μονο που τον ενδιαφερει ειναι η τιμη οποτε και το ψαχνει πολυ πριν το παρει και οπου δει την καλυτερη τιμη παει και το παιρνει

Αντιθετα καποιος που δεν γνωριζει απλα εμπιστευται καποιον πωλητη ή ενα μεγαλο καταστημα με δυνατο ονομα για να κανει την αγορα του

Οσο για το eshop που λετε οτι εχει λειτουργικα εξοδα σας λεω οτι ενας μερος των εξοδων του τα καλυπτουν τα αλλα λοιπα μαγαζια και ενας λογος ειναι

ποσοι πιστευται οτι πανε σε διαφορα μικρα, μαγαζια, συνοικιακα και ρωτανε μαθαινουν για ενα προιον απασχολουν υπαληλο/ους και εχουν την απαιτηση να εχουν αντιμετωπιση αριστη οπως και θερμανση, κλιματισμο κτλ. και αφου μαθουν οτι θελουν φευγουν και απλα πανε στο eshop και μεσα σε 10 δευτερα αγοραζουνε αυτο που θελουν χωρις να θελουν τιποτα απο τα παραπανω

ΠΟΣΟΙ ΠΙΣΤΕΥΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ????

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από spc

Το ‘κανονικό’ δεν πάει στο μη επιτυχημένο αλλά στο online (aka κανονικό=φυσική παρουσία / οχι online).

Πρεπει να γραφω πολυ λαθος...

2 φορες την ιδια μερα??

Δεν ηταν εκει η απορια μου...καταλαβα τι εννοεις ως προς το "κανονικο".

Απλα την προταση του Δημου δεν καταλαβα....

Γιατι το ενα αναιρει το αλλο ...και μονο σε τριτοκοσμικη χωρα 8α γινοταν???

Να συμπληρωσω λεγοντας οτι δεν με ενδιαφερει αν ειμαστε τριτοκοσμικη χωρα ή οχι καθως επισης ουτε και αν η μεταβαση

απο πετυχημενο οnline μαγαζι εγινε με επιτυχια -ή οχι- σε μαγαζι με φυσικη υποσταση(aka "κανονικο").

Link to comment
Share on other sites

Εμ, εγώ δε καταλαβαίνω γιατί να μη πας να δεις τα προιόντα , να τα μυρίσεις , να τα ακουμπήσεις και μετά να πας σπίτι και να τα αγοράσεις ονλινε;

Σχετικά με το eshop είναι παγκόσμια πατέντα να ξεκινάς πετυχημένο μαγαζί αποκλεστικά ονλινε και μετά να ανοίγεις μαγαζιά σ'όλη την Ελλάδα με ελάχιστη κίνηση - προιόντα κτλ ; Γιατί εγώ όποτε περνάω απ το εσοπ εδώ ,βαράνε μύγες και όσες φορές έχω δεί κόσμο περιμένουνε το προιόν που έχουν πάρει απ το νετ...

Μου φαίνεται λίγο ...κάπως.

Link to comment
Share on other sites

Κακώς το eshop ενέδωσε στις πιέσεις του καταναλωτικού κοινού και άνοιξε "καταστήματα". Μ αρέσει πολύ η ιδέα ενός αμιγός ιντερνετικού καταστήματος το οποίο σίγουρα θα έχει πολύ καλύτερες τιμές. Όταν το eshop άνοιξε τα "καταστήματα" έπαψε πια να είναι το φθηνότερο. Αυτό με χάλασε, κατα τ'αλλα ότι και να κάνουμε τα δύο μεγάλα καταστήματα, σε αυτούς θα ψωνίζουμε κ πάλι!

Το κακό με εμάς είναι ότι θέλουμε αφενός χαμηλές τιμές και αφετέρου να έχουμε άμεση εξηπηρέτηση. Εμ δε γίνονται κ τα δύο μαζί. Προτιμώ χαμηλότερες τιμές και εξυπηρέτηση εξ αποστάσεως. Αν κάποιος θέλει να βλέπει τα προϊόντα ας μην ασχολείται με κάθε e-shop.

Link to comment
Share on other sites

Βασικά με το ισοπ δεν πρέπει να ασχολείσαι έτσι κι αλλιώς διότι αν σου χαλάσει κάτι και δεν τους συμφέρει να σου το αλλάξουν, στο παίζουν τρελίτσα ("εμείς δεν είδαμε το πρόβλημα", "φορούσες κίτρινες κάλτσες άρα είσαι εκτός εγγύησης" κ.α.) :sick:

Όπως και να ' χει είμαστε εδώ και πολύ ώρα :OT:

Το θέμα μας είναι η on-line πολιτική του Πλαισίου.

Αμφότερες οι πλευρές έχουν τα δίκια τους, αλλά δε νομίζω ότι θα χάσει το Πλαίσιο αν δώσει τις τιμές online και στο κατάστημα. Με τον τρόπο αυτό ο κόσμος θα συνεχίσει να περνά από εκεί.

Όπως μου είχε πει κάποτε ένας φίλος, ακόμα και η σκόνη από τα παπούτσια του πελάτη είναι κέρδος.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από tazΤο θέμα μας είναι η on-line πολιτική του λαισίου.

Αρχική απάντηση από taz

Βασικά με το ισοπ δεν πρέπει να ασχολείσαι έτσι κι αλλιώς διότι αν σου χαλάσει κάτι και δεν τους συμφέρει να σου το αλλάξουν, στο παίζουν τρελίτσα ("εμείς δεν είδαμε το πρόβλημα", "φορούσες κίτρινες κάλτσες άρα είσαι εκτός εγγύησης" κ.α.) :sick:

Όπως και να ' χει είμαστε εδώ και πολύ ώρα :OT:

Το θέμα μας είναι η on-line πολιτική του Πλαισίου.

Αμφότερες οι πλευρές έχουν τα δίκια τους, αλλά δε νομίζω ότι θα χάσει το Πλαίσιο αν δώσει τις τιμές online και στο κατάστημα. Με τον τρόπο αυτό ο κόσμος θα συνεχίσει να περνά από εκεί.

Όπως μου είχε πει κάποτε ένας φίλος, ακόμα και η σκόνη από τα παπούτσια του πελάτη είναι κέρδος.

Ακριβως, το thread ξεκινησε ως απαντηση εδω http://www.thelab.gr/showthread.php?s=&threadid=39458 μετα διαχωριστηκε απο την ενοτητα και τωρα κατεληξε συγκριτικο Πλαισιου - eShop. Μην κανετε hijack το δικο μου thread για να λυσετε τις διαφορες μεταξυ Πλαισιου - eshop. Ξεκαθαρισα την θεση μου εξ αρχης οσον αφορα την "σχεση" μου με το Πλαισιο και δεν επεζητησα την συγκριση με κανενα μαγαζι. Πολυ απλα δεν με ενδιαφερουν αλλα καταστηματα. To eshop ανεφερθηκε καπου σαν ΤΟ γνωστο e-shop της Ελλαδας.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε, η πρώτη αγορά που έκανα από το Πλαίσιο είχε γίνει στα 80's. Μιλάμε για το "πουλάς φτηνά και θα σε κάψουμε" Πλαίσιο, για όσους θυμούνται το επεισόδιο με τον εμπρησμό... ’λλες εποχές και εντελώς διαφορετικές σχέσεις με τον πελάτη.

Νομίζω οτι δεν υπάρχει πλέον αυτό το Πλαίσιο. Αναγκαστικά θα προσπαθήσει να κόψει έξοδα από όπου μπορεί και μέρος αυτών των εξόδων είναι και η πολυτελής offline παρουσία του. Ελάχιστοι είναι οι άνθρωποι που θα έδιναν το παραπάνω κόστος της παρουσίας αυτής για να νιώσουν αυτό το συναίσθημα που περιγράφεις.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.