Jump to content



3D modeling - Mudbox,Maya,howto κλπ


Dr.Paneas

Recommended Posts

Καλημέρα !!!Ακόμα να γυρίσετε από τα σχολεια ; :p

Πάνο,ρώτα τον yorgaraz που έχει και αυτός κάμποσα τέτοια προγράμματα...

Ετοιμάζαμε ένα αεροπλάνο από το παραιτήσαμε

Εγώ έχω το Maya και το Unity...

Link to comment
Share on other sites

@yorgaraz

Τώρα σκέφτομαι να αρχίσω με το 3D modelling για Games κυρίως, και θέλω κάποια καθοδήγηση. Έχω αρχίσει να μαθαίνω το MudBox, και σκέφτομαι να πάρω ένα τετοιο http://www.wacom.eu/index2.asp?pid=311〈=en γιατί με το χέρι μπορώ να κάνω πολύ αξιόλογα σκίτσα. Γενικά ότι μπορείς να μου πεις και νομίζεις ότι θα με βοήθησει ;)

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα εγώ με το χέρι καλύτερα να τα δει τυφλός αυτά που ζωγραφίζω.... τελίως θεόστραβα είναι τα σκίτσα μου :p. Τώρα αν εσύ όντως κάνεις καλά σκίτσα αυτή είναι καλή επιλογή... για το mudbox και γενικώς σε προγράμματα σχεδιασμού, δεν χρειάζεται παρα πολύ. Εγώ που είμαι τελίως στραβός στα σκίτσα θα ανεβάσω όταν έχω καιρό ένα τοποιο να δείς τι εφτιαξα. Το tablet θα σου χριαστεί για τα textures ποιο πολύ. Υπάρχει μια πιθανότητα να το χριαστείς όταν θα πρέπει να προσθέσεις λεπτομέριες στο αντικείμενο (να το διαμορφώσεις με τις βουρτσες και να προσθέσεις το ανάγλυφο.

Μία εξισου καλή συμβουλή είναι πως το mudbox για modeling for realtime δεν είναι το καλυτερο πρόγραμμα... Ένα δωρεάν που μπορείς να χρησιμοποιήσεις για τέτιες δουλιές είναι το Blender... Τώρα αν θές να δοκιμάσεις τα προγράμματα της Autodesk που θεωρούνται επαγκελματικά και αξιόπιστα, σου πρωτίνω ή XSi (Softimage) ή 3DS MAX. Κάτι Maya και κάτι CAD μην τα πλησιάζεις, για Games δεν κάνουν.(το ένα έχει πολλά εφέ ταινίας ενω το άλλο είναι για οικοδόμηση κτηρίων για εργάτες σε αντίθεση με τα 3 απο πάνω που σου πρώτινα τα οποία έχουν και script editing και γενικώς αφοσιόνωνται περισσοτερο σε realtime applications.) Για παράδειγμα στην Ubisoft χρησιμοποιούνε το XSi... δες

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα εγώ με το χέρι καλύτερα να τα δει τυφλός αυτά που ζωγραφίζω.... τελίως θεόστραβα είναι τα σκίτσα μου :p. Τώρα αν εσύ όντως κάνεις καλά σκίτσα αυτή είναι καλή επιλογή... για το mudbox και γενικώς σε προγράμματα σχεδιασμού, δεν χρειάζεται παρα πολύ. Εγώ που είμαι τελίως στραβός στα σκίτσα θα ανεβάσω όταν έχω καιρό ένα τοποιο να δείς τι εφτιαξα. Το tablet θα σου χριαστεί για τα textures ποιο πολύ. Υπάρχει μια πιθανότητα να το χριαστείς όταν θα πρέπει να προσθέσεις λεπτομέριες στο αντικείμενο (να το διαμορφώσεις με τις βουρτσες και να προσθέσεις το ανάγλυφο.

Μία εξισου καλή συμβουλή είναι πως το mudbox για modeling for realtime δεν είναι το καλυτερο πρόγραμμα... Ένα δωρεάν που μπορείς να χρησιμοποιήσεις για τέτιες δουλιές είναι το Blender... Τώρα αν θές να δοκιμάσεις τα προγράμματα της Autodesk που θεωρούνται επαγκελματικά και αξιόπιστα, σου πρωτίνω ή XSi (Softimage) ή 3DS MAX. Κάτι Maya και κάτι CAD μην τα πλησιάζεις, για Games δεν κάνουν.(το ένα έχει πολλά εφέ ταινίας ενω το άλλο είναι για οικοδόμηση κτηρίων για εργάτες σε αντίθεση με τα 3 απο πάνω που σου πρώτινα τα οποία έχουν και script editing και γενικώς αφοσιόνωνται περισσοτερο σε realtime applications.) Για παράδειγμα στην Ubisoft χρησιμοποιούνε το XSi... δες

Βασικά δεν έχω καταλάβει γιατί η Autodesk έχει τόσα προγράμματα που κάνουν την ίδια δουλειά. Αυτό που λες ότι το Maya είναι περισσότερο για ταιίες και το 3DS Max περισσότερο για games, νομίζω ίσχυε παλιότερα, καθώς τώρα έχουν σχεδόν τις ίδιες δυνατότητες, με το Maya να έχει ακόμα πιο πολύ λεπτομέρια σε μερικά σημεία. Το Mudbox το ξεκίνησα γιατί μου φαίνεται εύκολο. Θα ρίξω μια ματιά και στο XSi πάντως που μου ανέφερες ;) Αυτό που θέλω, είναι να φτάσω σε ένα επίπεδο να φτιάχνω χαρακτήρες, περιβάλλον, και να μπορώ να κάνω μία ταινία 30 seconds με εφέ κλπ. Δεν ξέρω τι και πώς, ακόμα το ψάχνω, αλλά φαίνεται να επικρατεί ένα χάος στο μυαλό μου :p

Link to comment
Share on other sites

Επίσης βρες κάποιο να κάνει rendering από το gpu και όχι από το cpu γιατί θα κάνει ώρες ολόκληρες ειδικά αν έχεις βάλει και πολλά εφέ...

Το maya που έχω κάνει rendering από το cpu και πρέπει να περιμένεις πολλά λεπτά ακόμα και ώρες για να κάνει rendering αλλα έχω βρει ένα κόλπο με τον yorgaraz και γίνετε να το βάλεις να κάνει από την γραφικών αλλα γίνετε μονο σε nVIDIA.

Link to comment
Share on other sites

H GPU δεν χρησιμοποιούνται για rendering παρά μόνο επιτάχυνση του viewport.

Πανέα τι έγινε το παράτησες το Blender?

Από τι καταλαβαίνω Maya, 3dmax, XSI, Cinema 4D, Modo το ίδιο πραγμά είναι απλά είναι καθαρά θέμα επιλογής του κάθε σχεδιαστή...

Βέβαια το καθένα έχει το δυνατό και το αδύνατο σημείο του...

Link to comment
Share on other sites

Το Mudbox οπως και το ZBrush ειναι εξειδικευμενα για φατσες και γενικα ανθρωποειδη. Γι'αυτο και ειναι σχετικα ευκολα στο χειρισμο.

Τα 3DS MAX και XSI δεν ειναι εξειδικευμενα σε κατι. Απλα σχεδιαζεις οτι θελεις οπως θελεις. Το κακο με αυτα ειναι οτι ειναι ΛΙΓΟ δυσκολα.

Στην αρχη θα σου συνιστουσα να κατεβασεις διαφορους οδηγους και tutorials για να μαθεις καλα modeling.

Στη συνεχεια θα διαλεξεις μια μηχανη φωτορεαλισμου (εγω χρησιμοποιω VRay αλλα υπαρχουν πολλες κ αξιολογες λυσεις οπως Brazil αλλα κ Mental Ray) για να μαθεις τα κολπα της ωστε να την κουμανταρεις αναλογα με το τι θελεις να απεικονισεις κ πως.

Link to comment
Share on other sites

To Blender το παράτησα γιατί το παράτησαν και οι ίδιοι. Δεν μπορούσε προφανώς να γίνει δουλειά με 100 άτομα στην ίδια αίθουσα, και στην τελική μείναμε 10, αλλά και πάλι ήταν δύσκολο. Η όλη διαδικασία όμως ήταν πολύ καλή και σαν κίνηση, το Blender το βρήκα δύστροπο χωρίς φιλικότητα προς τον χρήστη. Μάλιστα, αν θυμάσαι μας είχε πει ο καθηγητής ότι στην προηγούμενη έκδοση σε είχε Undo, γιατί θεωρούσαν ότι ξέρεις τι πρέπει να κάνεις, όποτε δεν εχει νόημα να υπάρχει :p Τρελάρες.

Από ότι έψαξα λίγο τα πράγματα το XFI SoftImage χρησιμοποείται κατά κόρον στο Rigging (που δεν ξέρω τι είναι :p ), και για προσθήκη ειδικών εφέ στο Animation. Βέβαια, μπορεί να γίνει και εκεί σχεδίαση των χαρακτήρων, εξολοκλήρου, αλλά παρόλα αυτά προτιμώ την πιο κλασσική, συμβατική μέθοδο. Αυτή λέει ότι έχουμε σαν πυρήνα είτε το 3DS Max είτε το Maya και το χρησιμοποιούμε για Character & Enviroment modeling, καθώς και για Lighting & Effect. Φτιάχνουμε τα θεμέλια, και μετά κάνουμε import το μοντέλο σε ένα πιο εξειδικευμένο πρόγραμμα όπως είναι πχ το MudBox - με το οποίο έκαναν τα Models στο Avatar. Στην συνέχεια ξανά κάνουμε Import πίσω στο 3DS Max και τελειώνουμε όλο το texturing και το surfacing. Προφανώς το τελικό render γίνεται στο 3DS Max. Ένα είναι σίγουρο, πως το Motion χρησιμοποιείται από όλες τις εταιρίες πλέον για να περάσουν την ρεαλιστικότητα στην κίνηση του παιχνιδιού. Το Softimage είναι καλό πρόγραμμα αφού παιχνίδια όπως το Resident Evil 5, Devil MayCry 4, Metal Gear Solid 4, Fable 2/3, Assassin's Creed 2, το έχουν χρησιμοποιήσει κυρίως για animation. Το Mudbox και το Zbrush δεν ζητάνε γνώσεις. Απλά έχουν καταπληκτικά αποτελέσματα σε φάτσες και λεπτομέρια. Για αυτό κι έχουν πετύχει. Από κει και πέρα, πρέπει να αποφασίσω ποιο θα είναι το core πρόγραμμα που θα γίνεται το rendering: Maya vs 3DS Max. Και στα δύο μπορεί να γίνεται εξίσου καλά η δουλειά. Θα αρχίσω με το 3DS Max και βλέπουμε.

Τι θα ήταν καλύτερο ; Να σκάσω 400 Ευρώ και να με βάλουν στο κλίμα ; Να διαβάσω ένα βιβλίο ; ή να δω Tutorial Videos ;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 5 months later...
hello!

Ψάχνω κάποιον που να κάνει maya tutorials στην Αθήνα την περίοδο των Χριστουγέννων.

Έχετε κάτι υπόψιν σας? γιατί δεν βρίσκω κάτι και το θέμα επείγει.

marialena

endiaferesai akoma gia tutorial?gnwrizw maya edw kai 4-5 xronia an kai den exw asxolh8ei apaggelmatika alla exw kanei kai metaptuxiako panw sto 3d:)oti 8es steile mou pournaria@hotmail.com

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.