fatal Ιούνιος 7, 2014 #9921 Ιούνιος 7, 2014 Σε λίγο θα βγάλτε και κανα κάβουρα για να βγάλτε το γύρο από μέσα
SirDiman Ιούνιος 7, 2014 #9922 Ιούνιος 7, 2014 "μεγαλο" haha cute... αμα βαλω ηρακλειωτικο δε θα χωραει στην οθονη btw μολις εφαγα κατι μακαρόνια και γεμησα γιαυτο μπήκα στο thread αλλιως θα εριχνα καταρες με τα πιτογυρα
acct Ιούνιος 7, 2014 #9923 Ιούνιος 7, 2014 "μεγαλο" haha cute... αμα βαλω ηρακλειωτικο δε θα χωραει στην οθονη btw μολις εφαγα κατι μακαρόνια και γεμησα γιαυτο μπήκα στο thread αλλιως θα εριχνα καταρες με τα πιτογυρα Το "γέμησα" απέχει 1 γράμμα από το "γέμισα", αλλά απέχει 1 γράμμα κι από κάτι άλλο. Προς στιγμή, νόμισα ότι μπήκα σε λάθος θέμα... QFT για το μέγεθος των ηρακλειώτικων.
Seafalco Ιούνιος 8, 2014 #9926 Ιούνιος 8, 2014 Έλεος! ! ! :-O:-O :suicide2::suicide2::suicide2::suicide2:
SirDiman Ιούνιος 8, 2014 #9930 Ιούνιος 8, 2014 Λολ εγώ μέχρι 40άρι έχω φάει!!! που? ε.. πρεπει να παμε καπια στιγμη για burgers
bezdim Ιούνιος 8, 2014 #9931 Ιούνιος 8, 2014 Γυρογωνιά Χρήστο. Το αγαπημένο μου σουβλατζίδικο στο Ηράκλειο :big_boss:
o polonos Ιούνιος 8, 2014 #9932 Ιούνιος 8, 2014 Λολ εγώ μέχρι 40άρι έχω φάει!!! Για τις σεξουαλικες σας εμπειριες θα ελεγα να ανοιξετε ενα νεο θρεντ
astrolabos Ιούνιος 8, 2014 #9937 Ιούνιος 8, 2014 Εσύ είσαι δίπλα. Εγώ που είμαι στου διαόλου το κέρατο τι να πω; Αλλά από την άλλη, πάλι καλά που δεν είμαι εκεί που είναι ο [MENTION=1446]Dolly[/MENTION]
koshal Ιούνιος 8, 2014 #9938 Ιούνιος 8, 2014 Έχω κάνα 2μηνο που πήρα κάβο τι γίνεται στα offtopic threads.Θα ποστάρω προσεχώς και άλλες κρεπάλες αλλά με ρέγουλα μην ανέβει η χοληστερίνη από τις φωτό
Snips Ιούνιος 8, 2014 #9939 Ιούνιος 8, 2014 Ότι φωτογραφία με burger και να δείξετε, μόνο αηδία μου προκαλεί. Κιμά από έξω ποτέ. Και δεν είχα και άσχημη εμπειρία στο παρελθόν. Αλλά κιμάς?! Ούτε με μερέντα δλδ θα το τρωγα,.....τόση απέχθεια!
l2phile Ιούνιος 8, 2014 #9940 Ιούνιος 8, 2014 Ότι φωτογραφία με burger και να δείξετε, μόνο αηδία μου προκαλεί. Κιμά από έξω ποτέ. Και δεν είχα και άσχημη εμπειρία στο παρελθόν. Αλλά κιμάς?! Ωμός κιμάς, με ωμό αυγό, μπαχαρικά, κρεμμύδια. Τα ανακατεύεις όλα με κόκκινο πιπέρι, κέτσαπ, μουστάρδα και ένα κανελόζουμο και αλοίφεις το μίγμα σε τηγανητές φέτες ψωμί στις οποίες έχεις τρίψει πρώτα σκόρδο. ΘΑΝΑΤΟΣ called Tatarak Proper φώτο, όχι όπως το έχω ανακατεμένο στην δικιά μου και με σωστό φωτισμό +++
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.