Jump to content



Εξυπηρέτηση πελατών Forthnet


chriss

Recommended Posts

Πριν μερικές ημέρες έστειλα ένα μήνυμα στην τεχνική υποστήριξη της Forthnet. (Εχοντας επιλέξει να λάβω επιβεβαίωση λήψης και ανάγνωσης του μηνύματος)

Οι προσπάθειες να επιλύσω το θέμα καλώντας στο τηλέφωνο ήταν άκαρπες. (Απίστευτος χρόνος αναμονής και τελικά δεν μπορεί κανείς να δώσει απάντηση.)

Ιδού η απάντηση που πήρα από την Forthnet:

_______________________________________________________

From: Loukas Lazaridis [mailto:llaz@forthnet.gr]

Sent: Wednesday, September 19, 2007 3:36 PM

To: 'Christos Ioannou'

Subject: Δεν αναγνώστηκε: Περιορισμός στην χρήση του e-mail και χρόνος εξυπηρέτησης

Importance: High

Το μήνυμά σας

Προς: internet-support@forthnet.gr

Θέμα: Περιορισμός στην χρήση του e-mail και χρόνος εξυπηρέτησης

Αποστολή: 17/9/2007 9:39 πμ

διαγράφηκε στις 19/9/2007 3:35 μμ.

______________________________________________________

Δυστυχώς δεν έκαναν ούτε τον κόπο να το διαβάσουν, ούτε μια απλή απάντηση του τύπου :

"Λυπούμαστε αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα."

Link to comment
Share on other sites

Επειδή τυχαίνει να γνωρίζω τι γίνεται, να σου πω ότι υπάρχουν λίστες τις οποίες λαμβάνουν δεκάδες άτομα. Αυτό που δείχνεις μας λέει απλά ότι ο κ. Λαζαρίδης, που μάλλον είναι ένας από τους δεκάδες στη λίστα, το έσβησε, πιθανότατα γιατί δεν τον αφορά ή δεν είναι αυτός υπεύθυνος για το συγκεκριμένο θέμα.

Πάντως κι εγώ που έχω ένα θέμα με το λογαριασμό μου, προσπαθώ εδώ και 6 ημέρες να επικοινωνήσω με το 801-..... και μιλάει συνέχεια. Οι μόνες ώρες που δε μιλάει είναι αργά το βράδυ, αλλά για το θέμα μου πρέπει να επικοινωνήσω 9-5 που είναι ανοικτό το λογιστήριο...

Link to comment
Share on other sites

Μια απο τα ιδια ....εχω κανει πριν 2 εβδομαδες αιτηση για adsl , και περνω χτες τλφ μετα απο αρκετες προσπαθειες για να μαθω για την πορεια της αιτησης.Το αποτελεσμα ? Κυριε λυπουμαστε η αιτηση δεν εχει φτασει στα χερια μας οποτε εχει χαθει και θα χρειαστει να κανουμε την ολη διαδικασια απο την αρχη ....

Δυστυχως η εξυπηρετηση ειναι ελεινη και σπανε τα νευρα σουπριν ακομα μιλησεις μαζι τους.Αν βεβαια το καταφερεις σου κανουν τα νευρα ακομα πιο χαλια με αυτα που θα ακουσεις......Και ολα αυτα επειδη μερικοι εχουν χασει το νοημα να ειναι επαγγελματιες

/ προσωπικη αποψη !!

Link to comment
Share on other sites

εμένα για προβλήματα της τηλεφωνικής παρακαλώ σύνδεσης

που δήλωσα τη δευτερη μέρα της ενεργοποιησης

και που ακόμα εν μέρει υπάρχουν

με κατέταξαν στα επείγοντα,το νετ το κλάνουν λίγο.

αποτέλεσμα?

έχω αναφέρει 15 φορές τα προβλήματα

και με πήεαν προχθες να μου πούνε πιο είναι το πρόβλημα και τι έγινε

αν βελτιώθηκε

το περιέργο είναι οτι ζήτησα να μου εξηγησουν τι ενέργειες έγιναν

και πιο ήταν το πρόβλημα που ανέφερα και δεν ήξεραν...

με απο ένα 3λεπτο γαμοσταυρίδια βρήκαν ξαφνικά πάρα πολλά memo

που ανέφεραν το πρόβλημα και θα το κοιτάξουν....

δεν ξανασχολούμαι αν δεν έχω ολοκληρωτική απώλεια υπηρεσίας

δεν θα χαλαστώ.....

από τον ΟΤΕ δε με ενημέρωσαν πως τα 801 που έχουν για υποστήριξη χρεώνονται στην κατάσταση του ΟΤΕ άσχετα που είχα τηλεφωνία forthnet

γενικά η κατάσταση είναι για κλάμματα....

λίιιιγο θάρρος πήρα μόνο πηγαίνοντας να πληρώσω την Cosmote :)

που είδα διπλή ουρα στα ταμεία του ΟΤΕ

μια για να πληρώσεις

και μια για διευκρινίσεις παράπονα λογαριασμών....

ήμουνα κατα του all in one bill Και του flatrate μοντέλου

αλλά μη έχοντας πραγματικό έλεγχο και δικαίωμα αντίρρησης(χρεώσεων) είναι μουνόδρομος....

Link to comment
Share on other sites

.............πρωί 9:01 πλακώστε τα τηλς......και υπομονή......βάλτε ανοιχτή ακρόαση.....!όσο για το email φίλε μου δεν μ κάνει καμία εντύπωση....δυστηχώς.....είχα διαβάσει οτι είχε φάει και πρόστιμο η forthnet για τους χρόνους αναμονής......αλλα........

Link to comment
Share on other sites

να σημειώσω εδώ ότι όλα τα menu αναμμονής ακούγονται παραμορφωμένα

και το dtmf σύστημα δεν δουλεύει....

κανένας τόνος δεν αναγνωρίζεται ειδικά απο τη μαμά forthnet και συνδέομαι στην τύχη σε κάποιο απο τα τμήματα 1.2play 2.internet 3.τελεφωνίας...

καλό?

Link to comment
Share on other sites

Εγω παλι γιατι οσες φορες ειχα παρει τηλ δεν περιμενα πανω απο 5λεπτο και ειχα σχετικα καλη εξυπηρετηση απο αποψη χρονου,πχ απο 6μηνο πακετο το γυρισα σε αοριστου,μου στειλανε μετα απο 3 λεπτα μυν στο κινητο οτι εγινε η αλλαγη,οταν ειχα προβλημα στην πορτα (ο οτε ηταν η αιτια) το εδωσα βλαβη στην forthnet και μετα απο 7 μερες το διορθωσαν και με πηρανε απο τον οτε να επιβεβαιωσουν αν ειμαι οκ.

2 ταχυτητες εχουν?

Link to comment
Share on other sites

Μα δε νομίζω να διαφωνεί κανείς. Αν δεν παρείχαν καλές υπηρεσίες, τουλάχιστον καλύτερες από τους υπόλοιπους, δε νομίζω να είχαν τόσους πελάτες. Κι εγώ πιστεύω ότι στις περισσότερες εταιρίες αυτοί με τα προβλήματα είναι λιγότεροι από τους υπόλοιπους. Απλά μας αρέσει να παραπονιόμαστε. Αν δούμε όμως ότι υπάρχουν πάρα πολλά παράπονα, τότε ξανασκεφτόμαστε τις επιλογές μας ;)

Link to comment
Share on other sites

Πάντως πριν να έρθουν στη φόρα τα ιδιοκτητα και τα mbit με το κιλό μια χαρά σου απαντούσαν.

Τελευταία δεν γίνεται τίποτα. Εγώ προσπάθησα και κατα τις δυο το πρωί, πάλι χωρίς αποτέλεσμα.

Για μένα το χειρότερο είναι πως πολλές φορές δεν σε βάζουν καν στην αναμονή, αλλά σου λένε πάρε αργότερα.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από bleo8onhs

Για μένα το χειρότερο είναι πως πολλές φορές δεν σε βάζουν καν στην αναμονή, αλλά σου λένε πάρε αργότερα.

Το κέντρο κάθε εταιρίας έχει συγκεκριμένο αριθμό που μπορεί να κρατήσει σε ουρά αναμονής, συνήθως το διπλάσιο των διαθέσιμων γραμμών. Αν αυτό γεμίσει, δε μπορεί να σε κρατήσει σε αναμονή. Το ίδιο μου έκανε κι η ΔΕΗ ένα βράδυ που είχαμε διακοπή, επειδή η περιοχή ήταν πολύ μεγάλη κι έπαιρναν όλοι. Τότε είχα εκνευριστεί απίστευτα, αλλά μετά έμαθα γιατί γίνεται... :)

Link to comment
Share on other sites

2μήνες συνδρομητής τους 1 φορά πέτυχα τεχνικό που άλλαζε ρυθμίσεις που επηρέαζαν

τα noise margin και άλλες πίπες επιτόπου

όλες τις άλλες φορές κάτι άσχετοι το σηκώνουν που μόνο για να σου σπάνε τα νεύρα είναι.

έφαγα πριν καιρό μισή ώρα να παίζω με τον μπούλη

βάλε το καλώδιο βγάλε το καλώδιο κάνε reset κάνε connect

κατέληξε οτι φταίει το usr

plugάρα το siemens περάσαμε μισό απόγευμα μαζί για να παραδεχθεί το αυτονόητο οτι φταίγανε αυτοί !

καραγκιοζαίοι ρε όλοι αλλα που διάολο να πας.....

δεν γίνεται να σαι καθε μέρα με μια αίτηση φορητότητας στο χέρι....

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά τους πολλούς συνδρομητές και τις πωλήσεις τις κάνουν από διαφήμιση και μέσω "Δώρων" που δίνονται από τις εταιρίες λιανικής.

Η πλειοψηφία του κόσμου δεν έχει απαιτήσεις, "Να έχω ιντερνΈτ" σου λέει ο άλλος.

Οπότε......

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Wizard!

Επειδή τυχαίνει να γνωρίζω τι γίνεται, να σου πω ότι υπάρχουν λίστες τις οποίες λαμβάνουν δεκάδες άτομα. Αυτό που δείχνεις μας λέει απλά ότι ο κ. Λαζαρίδης, που μάλλον είναι ένας από τους δεκάδες στη λίστα, το έσβησε, πιθανότατα γιατί δεν τον αφορά ή δεν είναι αυτός υπεύθυνος για το συγκεκριμένο θέμα.

Πάντως κι εγώ που έχω ένα θέμα με το λογαριασμό μου, προσπαθώ εδώ και 6 ημέρες να επικοινωνήσω με το 801-..... και μιλάει συνέχεια. Οι μόνες ώρες που δε μιλάει είναι αργά το βράδυ, αλλά για το θέμα μου πρέπει να επικοινωνήσω 9-5 που είναι ανοικτό το λογιστήριο...

Να σε ενημερώσω ότι έστειλα μήνυμα προσωπικά στον Κο Λαζαρίδη μετά την παραλαβή της ενημέρωσης. Και πάλι δεν έκανε τον κόπο να μου απαντήσει. Παρόλο που στο μήνυμα μου τον ενημέρωνα ότι θα προωθήσω την "απάντηση" της forthnet σε όσο περισσότερους γίνεται.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από PGM

Και ολα αυτα επειδη μερικοι εχουν χασει το νοημα να ειναι επαγγελματιες

Και όλα αυτά επειδή πολλοί εξακολουθούν να παρακαλάνε και να πληρώνουν για να τους ταλαιπωρούν αυτοί οι επαγγελματίες.

Με λίγα λόγια όσο καλός και έξυπνος είναι ο καταναλωτής άλλο τόσο και χειρότερα είναι ο ''επαγγελματίας''.

Με άλλα λόγια: Γιατί εξακολουθείτε να ασχολείστε μαζί τους;

Εφόσον το κάνετε, όχι μόνο δεν υπάρχει λόγος να γκρινιάζετε αλλά απλώς βοηθάτε αυτούς τους ανθρώπους να γίνονται ακόμα χειρότεροι.

Link to comment
Share on other sites

Γκρινιάζουμε φίλε μου για να μάθουν όσο γίνεται περισσότεροι

Αρχική απάντηση από spc

Και όλα αυτά επειδή πολλοί εξακολουθούν να παρακαλάνε και να πληρώνουν για να τους ταλαιπωρούν αυτοί οι επαγγελματίες.

Με λίγα λόγια όσο καλός και έξυπνος είναι ο καταναλωτής άλλο τόσο και χειρότερα είναι ο ''επαγγελματίας''.

Με άλλα λόγια: Γιατί εξακολουθείτε να ασχολείστε μαζί τους;

Εφόσον το κάνετε, όχι μόνο δεν υπάρχει λόγος να γκρινιάζετε αλλά απλώς βοηθάτε αυτούς τους ανθρώπους να γίνονται ακόμα χειρότεροι.

Και τι προτείνεις, να δεχόμαστε την μοίρα μας και να μην μιλάμε;

Να μην κάνουμε τα παράπονα μας;

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Wizard!

Το κέντρο κάθε εταιρίας έχει συγκεκριμένο αριθμό που μπορεί να κρατήσει σε ουρά αναμονής, συνήθως το διπλάσιο των διαθέσιμων γραμμών. Αν αυτό γεμίσει, δε μπορεί να σε κρατήσει σε αναμονή. Το ίδιο μου έκανε κι η ΔΕΗ ένα βράδυ που είχαμε διακοπή, επειδή η περιοχή ήταν πολύ μεγάλη κι έπαιρναν όλοι. Τότε είχα εκνευριστεί απίστευτα, αλλά μετά έμαθα γιατί γίνεται... :)

To φαντάστηκα wizard αλλά, και πάλι εκνευριστικό είναι.

[offtopic] αν σου φέρουν το router για 2play, έχει ενεργοποιηθεί και η γραμμή, ή ισχύει αυτό που λέει στο site για πιθανή ενεργοποίηση σε μια βδομάδα? [/offtopic]

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.