Jump to content



Supercars & Dreamcars Thread


gbak

Recommended Posts

Κορίτσια μην τσακώνεστε!

Κανείς μας δεν πρόκειται να τα αποκτήσει...

Βέβαια αν οι μετρήσεις είχαν και το fun factor... όντος το Merc νομίζω υπερτερεί σε αυτόν τον τομέα...by far

Link to comment
Share on other sites

Tην turbo την πάτησα σαν σύγκριση τυχαία, απλά επειδή το site την πρότεινε σαν ανταγωνιστή. Κι επίσης ξαναλέω είναι αμάξι του 2011 με την turbo του 2006.

Εμένα κορίτσια εντελώς προσωπικά, η ταπεινή μου άποψη, είναι ότι το "fun factor" είναι η μεγαλύτερη ΠΑΠΑΤΖΑ όλων των εποχών. Απλά ένας τρόπος να σου λένε οι παρουσιαστές ότι ξέχνα τα νούμερα κ άκου τι προτιμούμε εμείς.. για έναν "περίεργο" ή ύποπτο λόγο..

Τι εννοώ;;; Ξέρετε κάποιον "φραγκάτο" που του αρέσει να πάρει ένα αμάξι 200 χιλιάρικα κ να μπαίνει σε μια πίστα κάθε Σάββατο κ να καίει 4 τετράδες λάστιχα; Έστω ότι ξέρετε.. Φαντάζεστε τη μούρη του όμως όταν την ίδια στιγμή μπαίνει μέσα ένα άλλο αμάξι κ στους ίδιους γύρους καίει τα μισά λάστιχα ή κ λιγότερα και τον αφήνει μερικά δευτερόλεπτα πίσω στο γύρο;; Μπορείτε να μπείτε στη θέση του; Τι θα σκεφτείτε; Ε εντάξει εγώ πέρασα πιο ωραία σήμερα;;;; Εγώ έριξα πιο πολλά γκομενάκια καίγοντας λάστιχο κ κάνοντας "ντόνατς";

Είχα την τρομερή τύχη να οδηγήσω 2-3 αμάξια τέτοιου επιπέδου. Όχι στην πίστα αλλά σε 1-2 γρήγορες διαδρομές. Προσεκτικά πάντα, με το ΤΑΠ στο στόμα κ βάζοντας και τα 2 νεφρά μου ενέχυρο μην τύχει κ τα γρατζουνίσω. Ακόμα τρέμω στην ιδέα του τι ένιωσα. Ε ξέρετε τι θυμάμαι; Από τα άλλα ξέρετε τι θυμάμαι; Τον υπέροχο ήχο μιας μηχανής που ούρλιαζε στη πλάτη σου, ένα φοβερό στήσιμο που σου θύμιζε διαστημικό καρτ, ένα φοβερό τιμόνι, το πόσο γρήγορα κατάπιναν το δρόμο, τα φοβερά κρατήματα κ το πόσο βενζίνη έβαλα στο τέλος της βόλτας! :upside: Το ένα από αυτά ήταν μια sl63 κ το μόνο που θυμάμαι είναι πως έκανε σαν φορτηγό που το μάρσαρε κάποιος κ τα κατεστραμμένα λάστιχα στο τέλος. Ο ιδιοκτήτης έχει φάει μια περιουσία στα λάστιχα κ κλαίει που δεν μπορεί να το δώσει... Κι ακόμα ένα παράδειγμα, είχαμε έναν πελάτη που είχε πάρει μια corvette. Την είχε κλεισμένη στο γκαράζ κ απλά υπολόγιζε τις βόλτες του ώστε να μην έχει άλλαγμα ελαστικών κάθε λίγο κ λιγάκι.. κι αυτός τα λεφτά του έκλαιγε. Έλεγε μάλιστα πως ντρεπόταν στα φανάρια που τον κόντραραν κάτι αμάξια ανάλογης ιπποδύναμης, γιατί δεν μπορούσε "να το πάει ευθεία" ή να μην αφήσει όλο το λάστιχο στο δρόμο. Να μη πούμε για συμπλέκτες.. :hang2:

Για να μην σας κουράζω άλλο με την ΤΑΠΕΙΝΗ μου γνώμη, να πω πως το fun factor θεωρώ πως είναι το κατά πόσο νιώθεις καλά με την αγορά που έκανες κ το πόσο "χαίρεσαι" το αμάξι σου. Το πόσο τυχερό σε κάνει να νιώθεις που το αγόρασες. To πόσο σε ανταμοίβει καθημερινά για την επιλογή σου που το αγόρασες. Τώρα αν κάποιος από εσάς έχει τα "κατάλληλα χέρια" να γράφει χρόνους με οποιοδήποτε αμάξι, να μου το πάει να με πάει καμιά βόλτα! :neo:

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω γιατί, αλλά εν μέρει συμφωνώ με το παραπάνω κείμενό σου.

Είχα την τύχη πέρσι να οδηγήσω το NISSAN GT-R με 550 άλογα και 63 κιλά ροπή.

Ήταν πολύ γρήγορο, αλλά δεν είχε fun factor. Κάτι τα λάστιχα-κόλλες, κάτι η τέλεια Γερμανική άσφαλτος, ήταν υπάκουο.

Μόλις επέστρεψα Ελλάδα και οδήγησα το ταπεινό παλιό BMW μου με τα 200 άλογα και τα φαγωμένα ελαστικά, άρχισαν οι πλαγιολισθήσεις και το fun factor επέστρεψε. Οπότε μη το λες και παπάτζα, συμφωνώ με τις 3 πρώτες προτάσεις της τελευταίας παραγράφου σου.

Εσύ τί οδηγείς, είπαμε;

Link to comment
Share on other sites

Κάνοντας κουβέντα για supercar δεν ξέρω τι ρόλο παίζει τι οδηγούμε..

Επίσης διαφωνώ με σένα κι απλά προφανώς έχουμε άλλη αίσθηση του όρου fun factor. Γι'αυτό τόνισα πως είναι προσωπική κ ταπεινή μου γνώμη.

Link to comment
Share on other sites

Τι εννοώ;;; Ξέρετε κάποιον "φραγκάτο" που του αρέσει να πάρει ένα αμάξι 200 χιλιάρικα κ να μπαίνει σε μια πίστα κάθε Σάββατο κ να καίει 4 τετράδες λάστιχα; Έστω ότι ξέρετε.. Φαντάζεστε τη μούρη του όμως όταν την ίδια στιγμή μπαίνει μέσα ένα άλλο αμάξι κ στους ίδιους γύρους καίει τα μισά λάστιχα ή κ λιγότερα και τον αφήνει μερικά δευτερόλεπτα πίσω στο γύρο;; Μπορείτε να μπείτε στη θέση του; Τι θα σκεφτείτε; Ε εντάξει εγώ πέρασα πιο ωραία σήμερα;;;; Εγώ έριξα πιο πολλά γκομενάκια καίγοντας λάστιχο κ κάνοντας "ντόνατς";

Really? Δηλαδή θα μπει ο φραγκάτος με το LFA, θα σκούξει τον V10, θα βγει λαχανιασμένος

με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά και την αδρεναλίνη 30 φορές παραπάνω απο το κανονικό και

μετά θα γυρίσει να "λυπηθεί" που μια Porsche ή whatever γύρισε σε λιγότερα δεύτερα και που

η κατανάλωση σκαρφάλωσε στα 30l/100 ?

Δεκάρα δεν θα δώσει εκτός αν είναι κομπλεξικός.Τα λεφτά τα έχει για αναλώσιμα

(έτσι θεωρούνται τα λάστιχα σε τέτοια αυτοκίνητα σε πίστες) οπότε δεν τρέχει κάστανο.

π.χ [ame=http://www.youtube.com/watch?v=nf0e9LrW6LU]Lexus LFA Review - YouTube[/ame]

και πήγαινε στο 3.30 , είναι το ρεζουμέ.

Link to comment
Share on other sites

Δλδ τώρα θα πιάνεις κάθε έκφρασή μου για να μου αποδείξεις ότι δεν είμαι σωστός; :hehe:

Πάσο! Είπα την black series tyre shredder κ την πρόσβαλα, μια και με τα ίδια λεφτά μπορείς να πάρεις ένα καλύτερο racing machine. Συμφωνείς μαζί μου βέβαια ότι θα προτιμούσες την turbo. Αναφέρω τα χρήματα, μου λες δεν παίζουν ρόλο, να πάρε και το LFA που είναι πιο ακριβό κ έχει fun factor. Είπα εγώ ότι δεν έχει; Πρέπει να πω κάτι για την υποστήριξή μου; Συμφωνούμε ή διαφωνούμε τώρα δλδ; Ή αποδείχτηκε ότι έλεγα βλακείες πριν.. αλήθεια δε ξέρω τι να πω..

Στα λεφτά της black series θα την έπαιρνες ή θα προτιμούσες κάτι άλλο; Εγώ κάτι άλλο!

Στα λεφτά του lfa θα το έπαιρνες ή θα προτιμούσες κάτι άλλο; Εγώ κάτι άλλο! Όχι για τον ίδιο λόγο που απορρίπτω την merc βέβαια.. απλά επειδή είναι overpriced γι'αυτά που προσφέρει. Α! Κι επειδή δεν είναι τόσο "όμορφο". Α! Κι επειδή μπορεί να έρθει η Paris Hilton και να μου πει "κόλλα το, έχω το ίδιο σε ροζ"! :hehe:

Από εκεί και πέρα περί ορέξεως :dots:

Link to comment
Share on other sites

Δλδ τώρα θα πιάνεις κάθε έκφρασή μου για να μου αποδείξεις ότι δεν είμαι σωστός; :hehe:

Πάσο! Είπα την black series tyre shredder κ την πρόσβαλα, μια και με τα ίδια λεφτά μπορείς να πάρεις ένα καλύτερο racing machine. Συμφωνείς μαζί μου βέβαια ότι θα προτιμούσες την turbo. Αναφέρω τα χρήματα, μου λες δεν παίζουν ρόλο, να πάρε και το LFA που είναι πιο ακριβό κ έχει fun factor. Είπα εγώ ότι δεν έχει; Πρέπει να πω κάτι για την υποστήριξή μου; Συμφωνούμε ή διαφωνούμε τώρα δλδ; Ή αποδείχτηκε ότι έλεγα βλακείες πριν.. αλήθεια δε ξέρω τι να πω..

Στα λεφτά της black series θα την έπαιρνες ή θα προτιμούσες κάτι άλλο; Εγώ κάτι άλλο!

Στα λεφτά του lfa θα το έπαιρνες ή θα προτιμούσες κάτι άλλο; Εγώ κάτι άλλο! Όχι για τον ίδιο λόγο που απορρίπτω την merc βέβαια.. απλά επειδή είναι overpriced γι'αυτά που προσφέρει. Α! Κι επειδή δεν είναι τόσο "όμορφο". Α! Κι επειδή μπορεί να έρθει η Paris Hilton και να μου πει "κόλλα το, έχω το ίδιο σε ροζ"! :hehe:

Από εκεί και πέρα περί ορέξεως :dots:

Delijohn, δεν έχω κάτι μαζί σου ούτε απο εκφράσεις θα πιαστώ, ειλικρινά.:daisy:

Διαφώνησα για το tyre shredder , που το θεώρησα πολύ απαξιωτικό

και πολύ πεζό για το βάθος της C63 AMG Black και είπα το συλλογισμό μου.:)

Το παράδειγμα με το LFA και το video του Tiff , το έβαλα απλά για να δείξω οτι

μπορεί ένα αυτοκίνητο να μην ειναι το πιο γρήγορο, να μην είναι το πιο φθηνό αλλά

δεν παύει να χαρίζει μοναδικές στιγμές σε έναν άνθρωπο με τις εμπειρίες του Tiff,

που θεωρητικά θα έπρεπε, by the book , να το στείλει στα τάρταρα και να πει:

" H 458 Italia γράφει καλύτερο χρόνο, κάνει τα μισά, end of story".

α) όχι, δεν συμφωνώ για την turbo , όχι για κάτι άλλο απλά γιατί η GT3 RS μου κάνει περισσότερο κλικ

ή η Widow Maker για την παράνοια.

Αλλιώς κλασικά, μια Carrera GT είναι στην καρδιά μου.

β) Δεν θυμάμαι πόσα είναι τα λεφτά της Black Series, αλλά υπολογίζω το fun factor σε αυτά τα λεφτά.

γ) Το LFA το θεωρώ συλλεκτικό αυτοκίνητο και φυσικά όχι λόγω χρημάτων

(όπως αντίστοιχα θεωρώ συλλεκτικό ένα RX-8 των 6000 ευρώ στη χώρα μας...).

To οτι η Paris έχει LFA είναι ένα θέμα, αλλα θα κάνω την καρδιά μου πέτρα (και κάτι άλλο ατσάλι)

και θα την δεχτώ κλείνοντας λάγνα το μάτι μου στο repainted LFA. :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Ενημερωτικά τα AMG Black Series που συγκρίνεται ΔΕΝ είναι τα mainstream μοντέλα της MerTsedes αλλά τα track striped variants, οποτε αν θελετε 1-1 με αυτά, πάμε σε GT3 / GT3-rs / GT2 / GT2-rs.

Απλά για να είμαστε στην ίδια σελίδα.

Link to comment
Share on other sites

Βεβαίως, ένα συγκριτικό απο τον Χαρούλη ήταν κι αυτο παλιότερα :

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=FSaN8FS-GV8]Porsche GT3 RS 4.0 v BMW M3 GTS v Mercedes C63 AMG Black Series. On street and circuit. - YouTube[/ame]

Και τα 3 είναι extra λαχταριστά.

Link to comment
Share on other sites

Επικαλούμαι το δεύτερο κομμάτι του τίτλου του thread (Dreamcars) γι αυτο το ποστ...

Είμαι στην ευτυχή θέση να μοιραστώ μαζί σας ενα όνειρό. Σε λίγες ημέρες θα είμαι (κατα πάσα πιθανότητα*) ο πανευτυχής κάτοχος ενος Datsun 280Z του 1978.

260z015.jpg

Φοράει τον εργοστασιακό L28:

Engine: 2.8 L (170 cu in) L28E I6, cast-iron block, alloy head, seven-bearing crankshaft, single overhead camshaft Displacement: 168 cu in (2753 cc)

Bore: 86.1 mm (3.39 in)

Stroke: 79.0 mm (3.11 in)

Fuel System: Electric fuel pump, Bosch L-Jetronic fuel injection

Compression Ratio: 8.3:1

Power: 170 hp (127 kW) at 5600 rpm

Torque: 163 ft·lbf (221 N·m) at 4400 rpm

Transmission: Five-speed manual

Final Drive Ratio: 3.55:1

(απο τα πρώτα μοτέρ που φόρεσαν ηλεκτρονικό ψεκασμό)

*Θα το πάρω αν είναι οπως μου το έχουν περιγράψει (να μπορεί να σωθεί τουλάχιστον) και επειδή η τιμή ειναι εξευτελιστική για την ιστορική σημασία του αυτοκινήτου. Επίσης θα το πάρω για να το γλυτώσω απο την πρέσσα και με μια ευχή να μπορέσω κάποια στιγμή να το ανακατασκευάσω και να πάρω πινακίδες ιστορικού ΦΙΛΠΑ.

Για αυτούς που δεν ξέρουν την ιστορία του οχήματος, εχει ψηφιστεί σαν το 2ο καλύτερο Sportscar της δεκαετίας του '70 πίσω απο την Ferrari Daytona...

Link to comment
Share on other sites

Αν κατάλαβα καλά μετά από μερικές προσπάθειες αποκρυπτογράφησης (:p), εννοεί πως με 800 άλογα παραπάνω περίμενε πως η Lambo θα έριχνε πολύ παραπάνω στο GTR του 2ου αγώνα. Τερμάτισαν αρκετά κοντά.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.