Jump to content



E-shop το μεγαλειο σου


zefiroth

Recommended Posts

"Την 30/1/08 αγορασα απο το εν λογω καταστημα την καρτα γραφικων "gigabyte radeon 3870 512mb".Παρουσιασε προβλημα απο τα πρωτα λεπτα λειτουργιας της με αποτελεσμα να την επιστρεψω στο καταστημα την 31/1/08 στο κουτι της με ολα τα συνοδευτικα οπου και εγινε παραλαβη της καρτας και αποστολη για service.Απο τοτε και μεχρι σημερα και παρολες τις ενοχλησεις μου το eshop δεν εχει προβει σε αντικατασταση/επιδιορθωση/επιστροφη

του αντιτιμου της καρτας προβαλοντας δικαιολογιες του τυπου"το τμημα service κανει test να δει τι συμβαινει με την καρτα".Η θπομονη μου εχει εξαντληθει καθως εδω και 1 μηνα εχω πληρωσει 208 ευρω δεν εχω τιποτα στα χερια μου και

με το e-shop παιζεται το θεατρο του παραλογου καθως το τμημα service δεν σηκωνει το τηλεφωνο και η συννενοηση με τους τεχνικους γινεται μεσω του τμηματος πωλησεων το οποιο καθε φορα με διαβεβαιωνει πως "την επομενη" καποιος τεχνικος θα μιλησει μαζι μου και θα δοθει λυση(χωρις βεβαια ποτε κανεις να τηλεφωνει).

Το παραπανω κειμενο ειναι copy-paste απο καταγγελια στο ΙΝ.ΚΑ..Το δραμα μου το αντιλαμβανεστε και το χειροτερο ειναι οτι δε βλεπω φως στο τουνελ.28 μερες χωρις PC και 208ευρω μειον λογω ανικανοτητας/ηλιθιοτητας/ωχαδερφισμου καποιων οι οποιοι θελουν να λεγονται και πρωτοποροι...Τα σχολια δικα σας.

P.S.:Τα στοιχεια μου ειναι στη διαθεση καθε ενδιαφερομενου.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 91
  • Created
  • Last Reply

και εσύ τους είπες ότι την δοκίμασες , και σου παρουσίασε πρόβλημα... ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ δεν έπρεπε να τους πεις απολύτως τίποτα , έπρεπε μοναχά να τους πεις ότι μετάνιωσες την αγορά αυτήν ,και την επιστρέφεις...έχεις αυτό το δικαίωμα μέσα σε επτά εργάσιμες ημέρες !!!!!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από racer

5 εβδομάδες και δε με έχουν πάρει για το φλασάκι.. :hehe:

Και γω κλείνοντας σήμερα 2 βδομάδες από επιστροφή προϊόντος ήμουν έτοιμος να πάω να ξεσπάσω... και ήρθε μνμ για πιστωτικό... ΑΧχχχχ...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Spanaks

Και γω κλείνοντας σήμερα 2 βδομάδες από επιστροφή προϊόντος ήμουν έτοιμος να πάω να ξεσπάσω... και ήρθε μνμ για πιστωτικό... ΑΧχχχχ...

Λαμπαδα ΑSAP στην εκκλησια αδερφε!!!!......ακου εκει και πιστωτικο κιολας.....:p

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από knight_77 [Σήμερα, στις 19:54]

Λαμπαδα ΑSAP στην εκκλησια αδερφε!!!!......ακου εκει και πιστωτικο κιολας.....:p

Κατσε να δει το ποσο πρωτα και μετα την αναβει...

Link to comment
Share on other sites

Τουλαχιστον εγω δεν ειχα ποτε κανενα προβλημα το service του eshop, το οποιο το χρειαστηκα 5-6 φορες και σε περιπτωσεις μαλιστα που ειχα 'χαλασει' εγω την συσκευη. Να λεμε και τα καλα, να λεμε και τα κακα.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από knight_77

Για τεκμηριωσε το αυτο σε παρακαλω.....

Εγω προσωπικα αγοραζω απο εκει εδω και πολλα χρονια χωρις προβλημα. Αυτο που με κανει και το επιλεγω ειναι η τεραστια ποικιλια που εχει. Τωρα για προβληματα και τετια δεν λεω οτι δεν συμβαινουν αλλα αυτα συμβαινουν ΠΑΝΤΟΥ και ΠΑΝΤΑ σε ολα τα μαγαζια.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Eaglenik [Σήμερα, στις 20:21]

Εγω προσωπικα αγοραζω απο εκει εδω και πολλα χρονια χωρις προβλημα. Αυτο που με κανει και το επιλεγω ειναι η τεραστια ποικιλια που εχει. Τωρα για προβληματα και τετια δεν λεω οτι δεν συμβαινουν αλλα αυτα συμβαινουν ΠΑΝΤΟΥ και ΠΑΝΤΑ σε ολα τα μαγαζια.

+1

η +2

ή όσο + θέλετε

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Eaglenik

Εγω προσωπικα αγοραζω απο εκει εδω και πολλα χρονια χωρις προβλημα. Αυτο που με κανει και το επιλεγω ειναι η τεραστια ποικιλια που εχει. Τωρα για προβληματα και τετια δεν λεω οτι δεν συμβαινουν αλλα αυτα συμβαινουν ΠΑΝΤΟΥ και ΠΑΝΤΑ σε ολα τα μαγαζια.

Αρχική απάντηση από crio

+1

η +2

ή όσο + θέλετε

RMA χρειαστηκε να κανετε ποτε?.....και δεν μιλαω πριν 2-3 χρονια που ολα

δουλευαν ρολοι......σχετικα προσφατα...

Κατα γενικη ομολογια,και απο αλλους αλλα και απο προσωπικη εμπειρια

το service του ειναι απλα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ....

1 μηνα αναμονη για να μου πουν οτι το περιφερειακο δεν εχει βλαβη? (που ειχε εξακριβωμενα).....

Προβληματα οντως συμβαινουν παντου και παντα σε ολα τα μαγαζια

αλλα ορισμενα ειναι καλυτερα και πολυ πιο φιλικα προς τον πελατη...

Πως να το κανουμε δλδ?....

Προσωπικα προτιμω να πληρωσω κατι 5-10 € παραπανω και να εχω ησυχο το κεφαλι μου παρα να παιρναω του Χρηστου τα παθη για να αποδειξω οτι δεν ειμαι ελεφαντας....

Δικαιωμα σας δεν λεω απο που θα αγοραζετε αλλα καλο ειναι να ξερει και ο

ανυποψιαστος ορισμενα πραγματα.....:)

Link to comment
Share on other sites

Πρίν τρεισ εμβομάδες πήγα την Vga μου για rma και μου ήρθε πιστωτικό σε τρεις μέρες.

Το ίδιο έγινε όταν μου κάηκε το καλοκαίρι η μητρική και μέσα στην ιδια μέρα με πήραν τηλέφωνο.

’λλα όπως πολύ σοφά έχει ειπωθεί μιλάμε και καταγγέλουμε μόνο τα άσχημα.

Πόσοι απο εσάς ανοίξατε Thread όταν πήγατε στο τάδε μαγαζί και εντός ολίγων ωρών/ημερών σας άλλαξαν ή επισκεύασαν το προϊόν σας??

Δεν νομίζω να το έκανε κανείς.

:whistle2: :whistle2: :whistle2: :whistle2: :whistle2:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.