Jump to content



E-shop το μεγαλειο σου


zefiroth

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από Spanaks [27-02-2008 20:52]

Χμμμ... καλοκαιράκι έκανα rma ένα δίσκο που αλάχτηκε σε μια βδομάδα...

Η μία εβδομάδα είναι αποδεκτός χρόνος αντικατάστασης σκληρού δίσκου?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 91
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από dubber [Σήμερα, στις 13:56]

Μάλλον το Πλαίσιο με έχει καλομάθει με το RMA του.

Το πιο δυνατό σημείο του Πλαισίου είναι το RMA του. Όσο για το eshop, αν το RMA γινόταν σε 1 εβδομάδα θα ήμουν ένας ευτυχής αγοραστής.:D

Link to comment
Share on other sites

όπως τα λέει ο Spc είναι... γι'αυτό και όλοι οι μικροί κλείνουν ο ένας μετά τον άλλον... όταν ο Πλαισιάκος πουλάει όσο αγοράζουμε εμείς "χονδρική"... και έχει και καβάτζα να κάνει RMA for fun... δε μπλέκεις...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Voudas

όπως τα λέει ο Spc είναι... γι'αυτό και όλοι οι μικροί κλείνουν ο ένας μετά τον άλλον... όταν ο Πλαισιάκος πουλάει όσο αγοράζουμε εμείς "χονδρική"... και έχει και καβάτζα να κάνει RMA for fun... δε μπλέκεις...

Σωστό (μέχρι ενός βαθμού) αυτό αλλά εγώ το είδα υπό άλλη σκοπιά: Αυτής του καλομαθημένου καταναλωτή ο οποίος περιμένει πχ 2 εβδομάδες για το service του φούρνου μικροκυμάτων του χωρίς πρόβλημα αλλά δεν μπορεί να περιμένει πάνω από 1 εβδομάδα για το RMA του δίσκου του.

Link to comment
Share on other sites

το κατάλαβα αλλά δε το τόνισα γιατί είπα απλά ότι έχεις δίκιο:p

το θέμα είναι ότι εφώσον έστω και ένας το κάνει στην αγορά, πρέπει να το αντιμετωπίσεις... πόσο μάλιστα όταν είναι από τόσο δυνατό παίχτη...

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω ότι συμφωνώ με αυτήν την λογική. Το τι είναι απαραίτητο να το έχεις άμεσα και τι όχι εξαρτάται από τις ανάγκες του καθενός. Στο αυτοκίνητο μου δε περιμένω μία βδομάδα για να το πάρω, το πάω το πρωί και το μεσημέρι το έχω.

Link to comment
Share on other sites

το πρόβλημα δεν είναι η μία εβδομάδα...

αν μιλήσεις ειλικρινά σε έναν άνθρωπο θα το αποδεχτεί...

και εγώ είμαι καλομαθημένος από το πλαίσιο, αλλά όταν έδωσα κάτι στα μουλτιράμα για rma, οι άνθρωποι μου είπαν... 3-4 μέρες για να το τσεκάρουν...

δεν με πείραξε, γιατί πραγματικά σε 4 μέρες με φώναξαν για αλλαγή...

το πρόβλημα είναι να σου λένε 5 μέρες ή να περιμένεις πέντε μέρες που είναι το φυσιολογικό, και να φτάνει το δίμηνο και αυτοί ακόμα να το ψάχνουν...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από DJD

Δε νομίζω ότι συμφωνώ με αυτήν την λογική. Το τι είναι απαραίτητο να το έχεις άμεσα και τι όχι εξαρτάται από τις ανάγκες του καθενός. Στο αυτοκίνητο μου δε περιμένω μία βδομάδα για να το πάρω, το πάω το πρωί και το μεσημέρι το έχω.

Και οι ανάγκες του καθενός, όπως πολύ σωστά λέει ο Μάστορας, είναι διαφορετικές.

Για εμένα πχ ο φούρνος μικροκυμάτων μπορεί να είναι πιο απαραίτητος από το αυτοκίνητο.

Δεν έχω δει όμως κανείς να φωνάζει για RMA φούρνου μικροκυμάτων που ξεπερνάει τις μερικές ημέρες.

Από την άλλη τα αυτοκίνητα είναι άλλη / ξεχωριστή ιστορία και πολύ ειδική περίπτωση (για πολλούς και προφανώς γνωστούς λόγους) και αυτό όχι μόνο όσον αφορά την τεχνική υποστήριξη.

Μην ξεχνάς εξάλλου τα οικονομικά μεγέθη που αφορούν το συγκεκριμένο κλάδο καθώς πχ και το γεγονός του πόσα θα πληρώσεις (και αυτό είναι σίγουρο όχι απλώς πιθανότητα) στο πρώτο service ή μετά στην πρώτη βλάβη εκτός εγγύησης.

Εκεί, εκτός των άλλων, είναι σίγουρο ότι θα στα πάρουν και μάλιστα χοντρά, σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα από την αγορά.

Έχω την αίσθηση ότι τα συνεργεία / service στα αυτοκίνητα είναι βασικότατη πηγή εσόδων ενώ στην πληροφορική συμβαίνει μάλλον το ακριβώς ανάποδο (το service είναι υπολογισμένο στο κόστος παραγωγής).

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από spc [Σήμερα, στις 15:13]

Και οι ανάγκες του καθενός, όπως πολύ σωστά λέει ο Μάστορας, είναι διαφορετικές.

Για εμένα πχ ο φούρνος μικροκυμάτων μπορεί να είναι πιο απαραίτητος από το αυτοκίνητο.

Δεν έχω δει όμως κανείς να φωνάζει για RMA φούρνου μικροκυμάτων που ξεπερνάει τις μερικές ημέρες.

Ε καλά, αν έμπαινες σε κάνα forum για φούρνους θα τα λέγαμε... :D

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από dubber

Ε καλά, αν έμπαινες σε κάνα forum για φούρνους θα τα λέγαμε... :D

λολεν, το εχω ξανακούσει αυτό - Μπορεί να ισχύει κιόλας :p

Σοβαρά πάντως παίδες, η γνώμη μου είναι ότι είμαστε καλομαθημένοι στο θέμα αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Voudas

το κατάλαβα αλλά δε το τόνισα γιατί είπα απλά ότι έχεις δίκιο:p

Πάντα έχω δίκιο. Αυτό το ξέρω. Δεν χρειάζομαι επιβεβαίωση. :p

Αρχική απάντηση από Voudas

το θέμα είναι ότι εφώσον έστω και ένας το κάνει στην αγορά, πρέπει να το αντιμετωπίσεις... πόσο μάλιστα όταν είναι από τόσο δυνατό παίχτη...

Σωστός και υπάρχουν τρόποι γι αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Απλοί κανόνες βρε παιδιά ....

1)Αν θες εγγύηση πάρε κάτι από πλαίσιο ,μόλις χαλάσει σου δίνουν άλλο χωρίς να σε πρίζουν, και ας πληρώσεις και λίγα ευρώ παραπάνω....

2)Αν ψωνίσεις απο eshop ... μόλις χαλάσει κάτι απλά πέτα το , και πάρε κάτι άλλο.

Μόνο το ότι σου @!@$@#$@% την ψυχολογία φτάνει για να μην ξαναψωνίσεις ....

Μόνο για αναλώσιμα κάνει το eshop...

Και να φανταστείτε ότι μια φορά που τους έκανα φασαρία μου είπαν

"Έχουμε μόνο έναν τεχνικό"

.......αυτό τώρα τι ήταν ? Δικαιολογία ή ήθελαν να ακούσουν bravo ?

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαίνεται πώς δουλεύει η αγορά παίδες...

Ένα εισαγώμενο αντικείμενο (ότι και αν είναι) μπαίνει στην Ελλάδα από 2 δρόμους ΜΟΝΟ.

Είτε το φέρνει ένας ή μερικοί προμηθευτές με τις τιμές τους να είναι πάνω κάτω ίδιες.

Άρα αν τα καταστήματα λιανικής/αλυσίδες το αγοράσουν από εκεί και προσθέσουν το % κέρδος τους η τιμή του θα είναι περίπου η ίδια παντού με ελάχιστες διαφορές.

Είτε το κατάστημα/αλυσίδα πάει κατευθείαν στο εργοστάσιο ή τον μεγαλο-ευρωπαίο χονδρέμπορα και το εισάγει το ίδιο... (παρα-εισαγωγή)

Με αυτόν τον τρόπο ΚΤΥΠΑΕΙ τις τιμές και το δίνει πολύ ποιό κάτω από ότι οι άλλοι.

Σε περίπτωση βλάβης τώρα:

Στην 1η περίπτωση το RMA σημαίνει ότι το κατάστημα στέλνει τα χαλασμένο στον προμηθευτή και αυτός είτε το αντικαθιστά, είτε το στέλνει στο εργοστάσιο έξω χωρίς πρόβλημα με την εγγύηση.

Φυσικά αυτό πέρνει χρόνο, ειδικά αν ο προμηθευτής δεν έχει στόκ για να το αντικαταστήσει άμεσα τότε πρέπει να πάει στο εργοστάσιο (άπω ανατολή), να στείλουν άλλο από εκεί, να εκτελωνιστεί, να πάει στον προμηθευτή, να πάει στο κατάστημα και να καταλήξει στα χέρια μας.

Και φυσικά αν ο προμηθευτής δεν στοκάρει και αυτός τότε ΔΕΝ στέλνει ένα ένα αντικείμενα στο εργοστάσιο, αλλά περιμένει να μαζέψει κάμποσα και να τα στείλει 1 φορά κάθε μήνα περίπου. (ανάλογα με την πολιτική του καθενώς)

Στην 2η περίπτωση το ίδιο το κατάστημα πρέπει να συνεννοηθεί με το εργοστάσιο για την αλλαγή και να κάνει τον ίδιο κύκλο πάλι με τις γνωστές καθυστερήσεις...

ΤΙ ΑΛΛΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΜΩΣ:

Αν το μαγαζί ακολουθεί πολιτική και στοκάρει τότε στο αλλάζει αμέσως και στέλνει το χαλασμένο μετά.

Καταλαβαίνεται εδώ όμως ότι αν κάποιος φέρει 1000 μπόρντ και κρατήσει τα 100 για στόκ τότε στην τιμή των άλλων 900 θα βάλει ΚΑΙ την χασούρα από τα στοκαρισμένα....

Για αυτό το λόγο βρίσκουμε σε στοκατζίδικα γνωστής αλυσίδας, μπόρντ (ή ότι άλλο) σε τιμές λιώμα...

Αν ΔΕΝ το κάνει αυτό τότε ΝΑΙ ΜΕΝ έχει πολύ χαμηλές τιμές αλλά ακολουθεί την διαδικασία της περίπτωσης 1, μαζεύει και άλλα, τα ελέγχει, στέλνει τα προβληματικά στο εξωτερικό, περιμένει το εργοστάσιο να τα στείλει πίσω, τα εκτελωνίζει και τέλος τα παραδίνει στον πελάτη.

Κάπως έτσι παίζει η αγορά στην Ελλάδα.

Ο κάθε καταναλωτής λοιπόν πρέπει να αποφασίσει τί θέλει, χαμηλή τιμή, ακαριαίο service, κάτι άλλο....

Οι φωνές ότι εγώ είμαι καταναλωτής και με τον παρά μου μ@μ@ω και την κυρά μου δεν έχουν νόημα.

ΑΝ θέλουμε να αγοράσουμε κάτι βασικό για το σύστημα μας, τότε επιλέγουμε την εγγύηση της άμεσης αλλαγής (ή έτσω γρήγορης) σε περίπτωση βλάβης.

Αν θέλουμε κάτι πολύ, πάρα πολύ φθηνό τότε την κουρτίνα 2.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, στις 2 Φεβρουαρίου αγοράζω από το e-shop μια ABIT IX38 QuadGT στα 199 ευρώ, στις 5 του ίδιου μήνα τη στήνω στο σύστημα και παίζει μια χαρά. Μετά από δυο ημέρες μου βγάζει το γνωστό 9.0 post.

Επικοινωνώ με ΑΒΙΤ μέσω mail (τραγική τεχνική υποστήριξη και απο αυτούς) και μου λένε... "RMA".

Πάω στο e-shop, πολύ εξυπηρετικά όλα τα παιδιά στο e-shop Καλλιθέας, και μου λένε... "5 μερούλες να το τσεκάρουμε και θα σας ενημερώσουμε".

Κανένα πρόβλημα μέχρις εδώ.

Μετά από μια εβδομάδα χωρίς ενόχληση από e-shop, παίρνω εγώ τηλέφωνο και μου λένε πως όντως η μητρική έχει βλάβη και θα αντικατασταθεί. Στο στοκ όμως δεν υπήρχε άλλη ΑΒΙΤ ΙΧ38 και η επόμενη παραγγελία θα γινόταν σε 2 μήνες (έτσι μου είπαν).

Καταλαβαίνετε πως η αντικατάσταση θα γινόταν αυθαίρετα με πρόταση του τεχνικού χωρίς να με ρωτήσουν και θα μου έδιναν την gigabyte X38 DS4... καμία σχέση... η DS5 ναι είναι παραπλήσια αλλά η DS4 ΟΧΙ!!!

Το έψαξε ο τεχνικός μερικές μέρες ακόμα και δέχομαι τηλεφώνημα από e-shop... "Θα βγει πιστωτικό στα 189 ευρώ(!!!) γιατί αυτή είναι η τωρινή αξία της μητρικής κλπ κλπ κλπ". Το καταπίνω και αυτό και λέω εντάξει.

Αποφασίζω πως θέλω την Gigabyte X38-DQ6, τους παίρνω τηλέφωνο, βάζω την παραγγελία (υπ'όψιν πως δεν ήταν διαθέσιμο στο σάιτ αλλά μου είπαν πως υπήρχε σε εξωτερικό συνεργάτη του e-shop) και φυσικά θα κάλυπτα την χρηματική διαφορά.

Έρχεται το γνωστό μήνυμα, πάω να παραλάβω και μόλις πάω να υπογράψω το τιμολόγιο βλέπω πάνω... "Gigabyte MA790-DQ6" και μου πέφτει το σαγόνι στο πάτωμα.

Να μην τα πολυλογώ κατέληξα με μια Maximus Extreme και εκεί που πήγαινα για μια αναβαθμισούλα 300 ευρώ το πολύ κατέληξα να αγοράζω μητρική 280 ευρώ και για μνήμες άλλα 350(αυτές τις πήρα από ΠΛΑΙΣΙΟ).

ΥΓ: Δυο μέρες μετά που πήρα την Extreme, ω εκ του θαύματος, μια ΙΧ38 ΑΒΙΤ υπήρχε πάλι σε στοκ. Πάω στοίχημα πως είναι η δική μου:woot:!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά αγορασα ενα lan tester απο eshop .. .οταν το πηρα ήταν χαλασμένο ... το δίνω αμέσως πίσω ... .. Πήρα 1-2 τηλεφωνα μετα απο 2 μέρες .. και μου είπαν οτι δεν το εχουν κοιτάξει ακομα .. Ξαναπέρνω μετα απο 6-7 μέρες. . και μου ειπαν ειναι χαλασμενο υπάρχει διαθέσιμο και θα μου στείλουν την επόμενη μέρα... εδω και 3 μέρες το περιμένω ... .

Πέρνω πριν λίγο τήλ .. και μου λενε οτι δεν ξέρουν τπτ και να περιμενω τις επόμενες μέρες υπαρχει διαθέσιμο και δεν ξέρουν γιατι δεν το εστειλαν και ποτε θα το στείλουν.... ..

ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ... ΑΙΣΧΟΣ!! ...

Εγω ακομα περιμένω.... μεγάλη κοροϊδία..... μας περναν για μλκς?. . .... Πηγα και στο καταστήμα της Λάρισας την Παρασκευή ... είπαν θα κάνουν οτι μπορούν και χτες μου είπαν οτι το εστειλαν στην αντιπροσωπία . .. .

Ο καθένας λέει τα δικά του .. σκόρπια διαδήλωση ειναι .. .

Περιμένω 16 μέρες να μου στείλουν καινούριο...... ενω το πλήρωσα χαλασμένο....

Τι μπορώ να κάνω τώρα . . τι προβλέπει ο νόμος?? ..

Link to comment
Share on other sites

kala apo to e shop min perimenis kai pola sto servise alla stin agora einai entaksi ego exo agorasi pc apo ki, kai mia fora mou kaikan stin o8oni 3 pixel LG itan i o8oni, mou tin alaksan me mia ali i ali alione ta xromata pali mou tin alaksan se autin pou exo exoun kai 2 pixel eleos.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.