Jump to content



Αναζήτηση Middle Class αυτοκινήτου μέχρι 15 χιλιάρικα


CaptainMilo

Ποιο θα αγοράζατε;  

61 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Επειδή το παρόν αυτοκίνητο θα περάσει σε μέλη της οικογενείας (suzuki swift 1.3) , αναγκαστικά είμαι στο ψάξιμο για νέο τουτου που θα με κρατήσει συντροφιά για τα επόμενα χρονάκια

Τα χρήματα που σκοπεύω να διαθέσω είναι μέχρι 15.000 ευρώ , και μάλλον θα προτιμηθεί λύση μηδενικής προκαταβολής (ή 5.000 μπροστά και τ' αλλα σε δόσεις)

Το swift παρόλο που ήταν συμπαθητικό σαν σχεδιασμός , ήταν απελπιστικά θορυβώδες εσωτερικά , τόσο από πλευράς μηχανικών τριγμών όσο και φτηνιάρικων πλαστικών (ήταν και Made in japan :TD: ) οπότε δεν θα ήθελα να ξαναπροβώ σε suzuki

Η πρώτη μου επιλογή αν υπήρχαν τα χρήματα θα ήταν το Audi A3 , αλλά 24.000 είναι ένα ποσό που δεν μπορώ να διαθέσω

Να διευκρινίσω πως το αυτοκίνητο που θα αγοραστεί θα είναι κατά 99% καινούργιο , καθώς δεν εμπιστεύομαι κανέναν πέραν του εαυτού μου στο στρώσιμο νέου κινητήρα (δυστυχώς στο εν λόγω θέμα έχω ένα κομπλεξ)

Με μια αναζήτηση , έχω ξεχωρίσει τα παρακάτω μοντέλα , τα οποία και "παίζουν" στην εν λόγω κατηγορία τιμής

1) Κia Pro'Ceed 1.4 SC2 στα 14.400

kia-proceed.jpg

Σχεδιασμένο από ex-Audi σχεδιαστή , κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου στην Ευρώπη , 7 χρόνια εγγύηση , full extra

http://www.kia.gr/Kia/topnav/models/pro_ceed/accessories.html

2) Mitsubishi Colt CZ3 1.3 Invite 3D στα 13.040

MitsubishiColtCZ3QSachter.jpg

3) Mazda2 3HB 1.3L (86PS) Touring Alloy στα 14.100

mazda2_18.jpg

4) Toyota Yaris 1.3 VVTi Dynamic στα 14.950

2007_Toyota_Yaris_exfrdrvr342.jpg

Ακούω τους έμπειρους του χώρου :)

Η οδηγική μου συμπεριφορά είναι νορμάλ οδήγηση , στα όρια ταχύτητας σε μικρούς/ελικοειδής δρόμους , και 150~160 max σε εθνικές , δηλαδή ΔΕΝ τρέχω γενικά - αλλά μου αρέσει να έχει μια Α επιτάχυνση το αυτοκίνητο (του swift που ήταν και 93 άλογα μου φαινόταν "αδύναμη")

Και τα 4 αυτοκίνητα μου αρέσουν εμφανισιακά , και έχω και σε μια Α υπόληψη τις εταιρίες τους - με εξαίρεση λίγο την ΚΙΑ (είναι οι μόνες που μου αρέσουν στην εν λόγω κατηγορία τιμής)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Ψήφισα το Ceed μόνο και μόνο για το value for money...

Σου δίνει περισσότερα απο ολα τα άλλα στα 14κ αλλα θα χάσει και αρκετά οταν θελήσεις να το δώσεις...

Αν δεν ψήφιζα το Ceed πιστεύω πως το Mazdaκι είναι the next best thing, και διατηρεί μια υψηλη τιμή μεταπώλησης...

Απο θέμα αξιοπιστίας πλεόν λιγο πολύ ολα τα ίδια είναι, μην σου τύχει που λέμε.

Οποιο και να πάρεις πάντως κοίτα να σε καλύπτει το όλο πακέτο.

Επίσης το θέμα αυτοκίνητο ειναι και λίγο υποκειμενικό. Ενα test drive θα σε κάνει να αλλάξεις αρκετές απο τις απόψεις που ίσως έχεις... ;)

Καλορίζικο κ καλοτάξιδο...

Link to comment
Share on other sites

Kαι για μένα πρώτα το Ceed συμφωνα με το σκεπτικο του Lvl1, μετα το Υarιs που το εχω οδηγήσει κιολας και ειναι σουπερ, μετα το Mazda (η εγγύηση ειναι 2 χρόνια Η παραπάνω?) και μετα Colt (λογω χώρων)

Στο αυτοκίνητο πόλης για μένα πρώτα ειναι οι εγγυήσεις και η κατανάλωση και μετα ολα τα άλλα....

Link to comment
Share on other sites

εχω πει ξανα την γνωμη μου σε αλλο αντιστοιχο thread (σαν κατοχος Colt CZ3)

αλλα μεταξυ των συγκεκριμενων μοντελων που παραθετεις

νομιζω οτι το ProCeed ειναι μακραν more car for your money... (τα αλλα ειναι πιο μικρα, κατηγορια mini)

συμπτωματικα το συζηταγαμε με ενα φιλαρακι προσφατα

και τελικα εκλεισε κι αυτος τον Κορεατη (παραλαμβανει εντος εβδομαδας)

οποτε θα διαμορφωσω και ιδια αποψη λιαν συντομως

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι κατηγορια μινι. Ειναι μικρομεσαια.

+1 στο proceed. To καλυτερο value for money. Οταν εψαχνα για την αδερφη μου το ειχα στα υπ΄ οψιν αλλα τελικα κατεληξα σε μαζντα2 λογω μεγεθους. Αν πας ομως σε μικροτερη κατηγορια τοτε η επιλογη σου πρεπει να ειναι το μιτσου. Γιατι το 1300αρι μαζντα δεν ειναι καλυτερο συνολικα. Και αυτο το λεω γιατι αλλο μαζντα2 1.5 και αλλο 1.3.

Link to comment
Share on other sites

Τα Yaris, 2, CZ3 είναι μικρά. Το pro'ceed είναι μικρομεσαίο.

Το Yaris θα το απέρριπτα. Το έχει η αδερφή μου. Το θετικό είναι η αξιοπιστία για τα οποία φημίζονται τα ΤΟΥΟΤΑ. Σαν εμφάνιση ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ δε μ' αρέσει (σα φούσκα είναι) και στο δρόμο είναι πολύ μέτριο. Το corsa '99 (με αλλαγμένες αναρτήσεις) ήταν πολύ πιο καλό.

Το 2 είναι πολύ ωραίο αμάξι. Ωραίο στο δρόμο. Λίγο πιο ακριβά σέρβις αλλά αξιόπιστο. Ωραίο εσωτερικά. Δε μου έρχεται κάτι αρνητικό.

Το CZ3 δεν το έχω οδηγήσει.

Το pro'ceed είναι πιο μεγάλο, ωραίο, δυνατό κινητήρα, φθηνό (σχετικά), καλά υλικά, πολύ καλό στο δρόμο (συγκρίσιμο με golf, focus), αξιόπιστο και φθηνά σέρβις. Το 1400άρι έχει λίγο υψηλή κατανάλωση όταν το πιέζεις (λόγω και των 109 ίππων). Έχει και ακριβότερο σήμα (168 ευρώ έναντι των 90κάτι των άλλων), αλλά παίρνεις αντικειμενικά "πιο αυτοκίνητο".

Προσωπικά θα πήγαινα στο proceed. Αν ήθελα κάτι πιο μικρό, το 2.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ όλους τους φίλους για τις απαντήσεις τους

Θα περιμένω σαφώς και τις εντυπώσεις του φίλου Κοπρίτη για τον Κορεάτη (ο οποίος είναι με ευρωπαικό διαβατήριο) και θα πάω να το δω και από κοντά

Δυστυχώς ενώ και το colt μου έκλεινε το μάτι , η κοπέλα δεν το συμπαθεί καθόλου...με ότι αυτό εξυπακούεται....

Το yaris σαφώς και το έβαλα λόγο Τoyota , σχεδιαστικά προτιμώ το Auris , ή ακόμα καλύτερα το corolla αλλά βγαίνουν παραπάνω αν θέλεις και την extra πολυτέλεια μέσα

Την Mazda πάλι την έχω αρκετά ψηλά , ενώ πρόσφατα που μπήκα σε ένα mazda6 με άφησε με τις καλύτερες εντυπώσεις από πλευράς κατασκευής , οπότε σίγουρα θα το τσεκάρω και αυτό από κοντά - αναμένω βέβαια και τις πρώτες εντυπώσεις του ΑΝ7 που πρέπει να παρέλαβε προσφάτως (καλοτάξιδο φίλε μου!)

Ακόμη στο ψάξιμο είμαι και οποιαδήποτε πρόταση / εμπειρία είναι σαφώς ευπρόσδεκτη!

Link to comment
Share on other sites

μη παρεις κανενα απο αυτα,εκτος κι αν εχεις βρει τροπο να δουλευουν με κατουρο

πιστευω ετσι οπως παει η βενζινη τα υβριδικα ειναι η μινιμουμ λυση για μη εξαρτηση στο πετρελαιο

Link to comment
Share on other sites

μη παρεις κανενα απο αυτα,εκτος κι αν εχεις βρει τροπο να δουλευουν με κατουρο

πιστευω ετσι οπως παει η βενζινη τα υβριδικα ειναι η μινιμουμ λυση για μη εξαρτηση στο πετρελαιο

Μεγα λάθος... Τελευταία φορά που τσέκαρα κανενα υβριδικό δεν ειχε καταναλωση πραγματική κατω απο 6λ/100χμλ. Και ειναι κατα πολύ ακριβότερο του απλού αυτοκινήτου, οποτε τα οικονομικά ωφέλη ειναι μη υπαρκτα.

Link to comment
Share on other sites

Μεγα λάθος... Τελευταία φορά που τσέκαρα κανενα υβριδικό δεν ειχε καταναλωση πραγματική κατω απο 6λ/100χμλ. Και ειναι κατα πολύ ακριβότερο του απλού αυτοκινήτου, οποτε τα οικονομικά ωφέλη ειναι μη υπαρκτα.
Rethinking the cost of hybrid cars
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ όλους τους φίλους για τις απαντήσεις τους

Θα περιμένω σαφώς και τις εντυπώσεις του φίλου Κοπρίτη για τον Κορεάτη (ο οποίος είναι με ευρωπαικό διαβατήριο) και θα πάω να το δω και από κοντά

Την Mazda πάλι την έχω αρκετά ψηλά , ενώ πρόσφατα που μπήκα σε ένα mazda6 με άφησε με τις καλύτερες εντυπώσεις από πλευράς κατασκευής , οπότε σίγουρα θα το τσεκάρω και αυτό από κοντά - αναμένω βέβαια και τις πρώτες εντυπώσεις του ΑΝ7 που πρέπει να παρέλαβε προσφάτως (καλοτάξιδο φίλε μου!)

Kαι επισης ο κορεατης ειναι κατασκευασμενος σε ενα απο τα πιο συγχρονα εργοστασια αυτη τη στιγμη στην Ευρωπη. Και η τιμη του γι' αυτα που προσφερει (ποιοτικα και ποσοτικα) ειναι απιστευτη. Η μηχανη του ακουγεται λιγο παραπανω και οι επιδοσεις δεν ειναι αυτες που περιμενουμε με βαση τα χαρακτηριστικα στα χαρτια. Η ορατοτητα πισω ειναι περιορισμενη αλλα συνηθιζεται. Το abs θα επρεπε να ειναι λιγοτερο ευαισθητο. Στις στροφες γερνει αρκετα. Αυτα αποκομισα απο το test drive.

Το μαζντα ειναι πολυ αξιολογο αμαξι και το 1.5 στην κατηγορια του ειναι πρωτο. Οι διαφορες αναμεσα σε 1.3 και 1.5 περα απο το γκαζι ειναι οτι το 1.3 δεν εχει τοσο κοντες σχεσεις κατι που το προτιμω. Κατα τα αλλα ειναι ιδια. Ειναι αρκετα στιβαρο σαν αμαξι και αυτο φαινεται ακομα και στα πρωτα μετρα σε test drive δινοντας αισθηση μεγαλυτερου. Γενικοτερα στο θεμα του στησιματος ειναι πολυ πολυ καλο. Και ειναι παρα πολυ ευκολοδηγητο και αρκετα ευελικτο Θορυβους μεσα δεν εχει και τα χειριστηρια/διακοπτες ειναι αρκετα εργονομικα. Ορατοτητα μπροστα και απο τους καθρεφτες φοβερη. Το τιμονι για μεσα στην πολη ειναι ακριβως οπως πρεπει. Καταναλωση χαμηλοτατη. Η οθονη διπλα απο το ταχυμετρο πληρης σε πληροφοριες και ευαναγνωστη. Και φυσικα 5αστερο στο euroncap.

Τι δε μου αρεσει? Δεν μου αρεσει η ψηλη τοποθετηση του επιλογεα. Η ορατοτητα προς τα πισω δεξια-αριστερα ειναι μειωμενη λογω της μεγαλης κολωνας (αλλα θεμα συνηθειας ειναι αυτο και οι μεγαλοι καθρεφτες βοηθουν). Σε μεγαλες λακουβες κοπαναει λιγακι αλλα εφοσον δεν παρεις 16αρες ζαντες ειναι μια χαρα. Πισω δεν εχει δισκοφρενα. Ο χωρος αποσκευων ειναι περιορισμενος. Το εσωτερικο δεν μου αρεσει και σιγουρα του λειπει η φινετσα ενος γερμανικου και η προσοχη στη λεπτομερεια. Ποιοτικα δεν υπολειπεται των corsa, polo, fabia κλπ. Κατι αλλο που με χαλασε ειναι τα προσκεφαλα τα οποια δεν ειναι ρυθμιζομενα (οχι σε υψος). Με το που θα φυγει προς τα πισω το κεφαλι σου εχει ακουμπησει αμεσως. Επισης στα πισω καθισματα οταν σηκωθουν τα προσκεφαλα η ορατοτητα παει περιπατο. Απο τις ενδειξεις λειπει η θερμοκρασια νερου και το στροφομετρο θα το ηθελα μεγαλυτερο.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου, πριν από 2 μήνες ήμουν ακριβώς στην ίδια θέση με σένα και έπρεπε να αποφασίσω ποιο αμάξι έπρεπε να πάρω σε ακριβώς αυτά τα χρήματα που θες κι εσύ.

Έκανα καμμιά 10ριά test drive και κατέληξα στο hyundai i30. Είναι πολύ κοντά στο kia ceed στην εμφάνιση και στο στήσιμο γενικότερα. Είμαι ενθουσιασμένος με το αυτοκίνητο. Έχει τα πάντα μέσα. Πήρα την έκδοση style, μου βγήκε 16000€ τελική μαζί με ταξινόμηση και τέλη κυκλοφορίας αλλά έχει ABS, κλιματισμό, ESP, υπολογιστή ταξιδίου, ηλεκτρικούς καθρέπτες και παράθυρα, ζάντες 15άρες αλουμινίου, δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων, 6 ηχεία με ραδιοCD και θύρα usb για mp3, αερόσακους κουρτίνες, αισθητήρες παρκαρίσματος. Βγάζει 109 άλογα και η κατανάλωση είναι πολύ καλή για την ισχύ του. Ο υπολογιστής ταξιδίου μου έχει δείξει μέχρι τώρα 7,6λίτρα / 100 km.

Πήγαινε δες το από κοντά, εμένα προσωπικά με κέρδισε... Είναι κρίμα να πάρεις κλάση yaris, colt σε αυτά τα λεφτά. Δεν έχουν καμμία μα καμμία σχέση.

Link to comment
Share on other sites

Μεταχειρισμένο σε μοντέλο του '07 , δηλαδή καινούργιο σχετικά , κυμαίνεται γύρω στα 18.000 σύμφωνα με το autotriti

Απλά φοβάμαι πως αυτοκίνητα της κατηγορίας του (που έχουν δηλαδή ένα παραπάνω νεύρο στο γκάζι) συνήθως τα παίρνουν είτε πιτσιρικάδες με έτοιμα λεφτά , είτε λάτρεις της ταχύτητας , που στην πλειονότητα των περιπτώσεων του δίνουν και καταλαβαίνει από τα πρώτα 10 χιλιόμετρα (πόσο μάλλον να στρώσουν τον κινητήρα σταδιακά 3.000 -> 7.000 -> 10.000 όπως προτιμώ) . Χαρακτηριστικά θυμάμαι πριν την αγορά του swift , διάβαζα το swift club forum για να δω τι μηχανικά προβλήματα έβγαζε το αυτοκίνητο , και όλοι παραπονιόντουσαν πως κάρφωναν τις βαλβίδες , μόνο για να ανακαλύψω αργότερα πως είχαν την συνήθεια να φρενάρουν με τον κινητήρα , με ότι αυτό συνεπάγεται....

Βέβαια είναι και 6.000 κάτω από την τιμή του καινούργιου , αν και εν όψη του νέου μοντέλου 2009 , πιστεύω πως θα υπάρξει μια μείωση στη τιμή

Ευχαριστώ φίλε Cabrinha για τις εμπειρίες σου , εντός της ερχομένης εβδομάδας λογικά θα βρω λίγο χρόνο να περάσω από τις αντιπροσωπείες να τα ρίξω μια ματιά και να δω ιδίοις όμμασι τα αυτοκίνητα

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.