CaptainMilo Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 24, 2008 #1 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 24, 2008 Επειδή το παρόν αυτοκίνητο θα περάσει σε μέλη της οικογενείας (suzuki swift 1.3) , αναγκαστικά είμαι στο ψάξιμο για νέο τουτου που θα με κρατήσει συντροφιά για τα επόμενα χρονάκια Τα χρήματα που σκοπεύω να διαθέσω είναι μέχρι 15.000 ευρώ , και μάλλον θα προτιμηθεί λύση μηδενικής προκαταβολής (ή 5.000 μπροστά και τ' αλλα σε δόσεις) Το swift παρόλο που ήταν συμπαθητικό σαν σχεδιασμός , ήταν απελπιστικά θορυβώδες εσωτερικά , τόσο από πλευράς μηχανικών τριγμών όσο και φτηνιάρικων πλαστικών (ήταν και Made in japan ) οπότε δεν θα ήθελα να ξαναπροβώ σε suzuki Η πρώτη μου επιλογή αν υπήρχαν τα χρήματα θα ήταν το Audi A3 , αλλά 24.000 είναι ένα ποσό που δεν μπορώ να διαθέσω Να διευκρινίσω πως το αυτοκίνητο που θα αγοραστεί θα είναι κατά 99% καινούργιο , καθώς δεν εμπιστεύομαι κανέναν πέραν του εαυτού μου στο στρώσιμο νέου κινητήρα (δυστυχώς στο εν λόγω θέμα έχω ένα κομπλεξ) Με μια αναζήτηση , έχω ξεχωρίσει τα παρακάτω μοντέλα , τα οποία και "παίζουν" στην εν λόγω κατηγορία τιμής 1) Κia Pro'Ceed 1.4 SC2 στα 14.400 Σχεδιασμένο από ex-Audi σχεδιαστή , κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου στην Ευρώπη , 7 χρόνια εγγύηση , full extra http://www.kia.gr/Kia/topnav/models/pro_ceed/accessories.html 2) Mitsubishi Colt CZ3 1.3 Invite 3D στα 13.040 3) Mazda2 3HB 1.3L (86PS) Touring Alloy στα 14.100 4) Toyota Yaris 1.3 VVTi Dynamic στα 14.950 Ακούω τους έμπειρους του χώρου Η οδηγική μου συμπεριφορά είναι νορμάλ οδήγηση , στα όρια ταχύτητας σε μικρούς/ελικοειδής δρόμους , και 150~160 max σε εθνικές , δηλαδή ΔΕΝ τρέχω γενικά - αλλά μου αρέσει να έχει μια Α επιτάχυνση το αυτοκίνητο (του swift που ήταν και 93 άλογα μου φαινόταν "αδύναμη") Και τα 4 αυτοκίνητα μου αρέσουν εμφανισιακά , και έχω και σε μια Α υπόληψη τις εταιρίες τους - με εξαίρεση λίγο την ΚΙΑ (είναι οι μόνες που μου αρέσουν στην εν λόγω κατηγορία τιμής)
LevelOne Ιούνιος 24, 2008 #2 Ιούνιος 24, 2008 Ψήφισα το Ceed μόνο και μόνο για το value for money... Σου δίνει περισσότερα απο ολα τα άλλα στα 14κ αλλα θα χάσει και αρκετά οταν θελήσεις να το δώσεις... Αν δεν ψήφιζα το Ceed πιστεύω πως το Mazdaκι είναι the next best thing, και διατηρεί μια υψηλη τιμή μεταπώλησης... Απο θέμα αξιοπιστίας πλεόν λιγο πολύ ολα τα ίδια είναι, μην σου τύχει που λέμε. Οποιο και να πάρεις πάντως κοίτα να σε καλύπτει το όλο πακέτο. Επίσης το θέμα αυτοκίνητο ειναι και λίγο υποκειμενικό. Ενα test drive θα σε κάνει να αλλάξεις αρκετές απο τις απόψεις που ίσως έχεις... Καλορίζικο κ καλοτάξιδο...
perp Ιούνιος 24, 2008 #4 Ιούνιος 24, 2008 Kαι για μένα πρώτα το Ceed συμφωνα με το σκεπτικο του Lvl1, μετα το Υarιs που το εχω οδηγήσει κιολας και ειναι σουπερ, μετα το Mazda (η εγγύηση ειναι 2 χρόνια Η παραπάνω?) και μετα Colt (λογω χώρων)Στο αυτοκίνητο πόλης για μένα πρώτα ειναι οι εγγυήσεις και η κατανάλωση και μετα ολα τα άλλα....
Κοπρίτης Ιούνιος 24, 2008 #5 Ιούνιος 24, 2008 εχω πει ξανα την γνωμη μου σε αλλο αντιστοιχο thread (σαν κατοχος Colt CZ3)αλλα μεταξυ των συγκεκριμενων μοντελων που παραθετειςνομιζω οτι το ProCeed ειναι μακραν more car for your money... (τα αλλα ειναι πιο μικρα, κατηγορια mini)συμπτωματικα το συζηταγαμε με ενα φιλαρακι προσφατα και τελικα εκλεισε κι αυτος τον Κορεατη (παραλαμβανει εντος εβδομαδας) οποτε θα διαμορφωσω και ιδια αποψη λιαν συντομως
cabrinha Ιούνιος 24, 2008 #6 Ιούνιος 24, 2008 Δεν ειναι κατηγορια μινι. Ειναι μικρομεσαια.+1 στο proceed. To καλυτερο value for money. Οταν εψαχνα για την αδερφη μου το ειχα στα υπ΄ οψιν αλλα τελικα κατεληξα σε μαζντα2 λογω μεγεθους. Αν πας ομως σε μικροτερη κατηγορια τοτε η επιλογη σου πρεπει να ειναι το μιτσου. Γιατι το 1300αρι μαζντα δεν ειναι καλυτερο συνολικα. Και αυτο το λεω γιατι αλλο μαζντα2 1.5 και αλλο 1.3.
red alert Ιούνιος 24, 2008 #9 Ιούνιος 24, 2008 Η μεταπολιτική άξια του Mazda είναι σαφώς καλύτερη h αλλιώς το Kia
x-treme Ιούνιος 24, 2008 #10 Ιούνιος 24, 2008 Τα Yaris, 2, CZ3 είναι μικρά. Το pro'ceed είναι μικρομεσαίο.Το Yaris θα το απέρριπτα. Το έχει η αδερφή μου. Το θετικό είναι η αξιοπιστία για τα οποία φημίζονται τα ΤΟΥΟΤΑ. Σαν εμφάνιση ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ δε μ' αρέσει (σα φούσκα είναι) και στο δρόμο είναι πολύ μέτριο. Το corsa '99 (με αλλαγμένες αναρτήσεις) ήταν πολύ πιο καλό.Το 2 είναι πολύ ωραίο αμάξι. Ωραίο στο δρόμο. Λίγο πιο ακριβά σέρβις αλλά αξιόπιστο. Ωραίο εσωτερικά. Δε μου έρχεται κάτι αρνητικό.Το CZ3 δεν το έχω οδηγήσει.Το pro'ceed είναι πιο μεγάλο, ωραίο, δυνατό κινητήρα, φθηνό (σχετικά), καλά υλικά, πολύ καλό στο δρόμο (συγκρίσιμο με golf, focus), αξιόπιστο και φθηνά σέρβις. Το 1400άρι έχει λίγο υψηλή κατανάλωση όταν το πιέζεις (λόγω και των 109 ίππων). Έχει και ακριβότερο σήμα (168 ευρώ έναντι των 90κάτι των άλλων), αλλά παίρνεις αντικειμενικά "πιο αυτοκίνητο".Προσωπικά θα πήγαινα στο proceed. Αν ήθελα κάτι πιο μικρό, το 2.
CaptainMilo Ιούνιος 24, 2008 Author #12 Ιούνιος 24, 2008 Ευχαριστώ όλους τους φίλους για τις απαντήσεις τουςΘα περιμένω σαφώς και τις εντυπώσεις του φίλου Κοπρίτη για τον Κορεάτη (ο οποίος είναι με ευρωπαικό διαβατήριο) και θα πάω να το δω και από κοντάΔυστυχώς ενώ και το colt μου έκλεινε το μάτι , η κοπέλα δεν το συμπαθεί καθόλου...με ότι αυτό εξυπακούεται....Το yaris σαφώς και το έβαλα λόγο Τoyota , σχεδιαστικά προτιμώ το Auris , ή ακόμα καλύτερα το corolla αλλά βγαίνουν παραπάνω αν θέλεις και την extra πολυτέλεια μέσαΤην Mazda πάλι την έχω αρκετά ψηλά , ενώ πρόσφατα που μπήκα σε ένα mazda6 με άφησε με τις καλύτερες εντυπώσεις από πλευράς κατασκευής , οπότε σίγουρα θα το τσεκάρω και αυτό από κοντά - αναμένω βέβαια και τις πρώτες εντυπώσεις του ΑΝ7 που πρέπει να παρέλαβε προσφάτως (καλοτάξιδο φίλε μου!)Ακόμη στο ψάξιμο είμαι και οποιαδήποτε πρόταση / εμπειρία είναι σαφώς ευπρόσδεκτη!
Kostas007 Ιούνιος 25, 2008 #13 Ιούνιος 25, 2008 μη παρεις κανενα απο αυτα,εκτος κι αν εχεις βρει τροπο να δουλευουν με κατουροπιστευω ετσι οπως παει η βενζινη τα υβριδικα ειναι η μινιμουμ λυση για μη εξαρτηση στο πετρελαιο
jogi Ιούνιος 25, 2008 #14 Ιούνιος 25, 2008 μη παρεις κανενα απο αυτα,εκτος κι αν εχεις βρει τροπο να δουλευουν με κατουροπιστευω ετσι οπως παει η βενζινη τα υβριδικα ειναι η μινιμουμ λυση για μη εξαρτηση στο πετρελαιοΜεγα λάθος... Τελευταία φορά που τσέκαρα κανενα υβριδικό δεν ειχε καταναλωση πραγματική κατω απο 6λ/100χμλ. Και ειναι κατα πολύ ακριβότερο του απλού αυτοκινήτου, οποτε τα οικονομικά ωφέλη ειναι μη υπαρκτα.
tomtoub Ιούνιος 25, 2008 #15 Ιούνιος 25, 2008 Μεγα λάθος... Τελευταία φορά που τσέκαρα κανενα υβριδικό δεν ειχε καταναλωση πραγματική κατω απο 6λ/100χμλ. Και ειναι κατα πολύ ακριβότερο του απλού αυτοκινήτου, οποτε τα οικονομικά ωφέλη ειναι μη υπαρκτα.Rethinking the cost of hybrid cars
Kostas007 Ιούνιος 25, 2008 #16 Ιούνιος 25, 2008 πως τσεκαρες τη καταναλωση?εγω με το δικο μου αμα παω ουλτρα οικονομικα μπορει να φτασω και 6.
cabrinha Ιούνιος 25, 2008 #17 Ιούνιος 25, 2008 Ευχαριστώ όλους τους φίλους για τις απαντήσεις τουςΘα περιμένω σαφώς και τις εντυπώσεις του φίλου Κοπρίτη για τον Κορεάτη (ο οποίος είναι με ευρωπαικό διαβατήριο) και θα πάω να το δω και από κοντάΤην Mazda πάλι την έχω αρκετά ψηλά , ενώ πρόσφατα που μπήκα σε ένα mazda6 με άφησε με τις καλύτερες εντυπώσεις από πλευράς κατασκευής , οπότε σίγουρα θα το τσεκάρω και αυτό από κοντά - αναμένω βέβαια και τις πρώτες εντυπώσεις του ΑΝ7 που πρέπει να παρέλαβε προσφάτως (καλοτάξιδο φίλε μου!)Kαι επισης ο κορεατης ειναι κατασκευασμενος σε ενα απο τα πιο συγχρονα εργοστασια αυτη τη στιγμη στην Ευρωπη. Και η τιμη του γι' αυτα που προσφερει (ποιοτικα και ποσοτικα) ειναι απιστευτη. Η μηχανη του ακουγεται λιγο παραπανω και οι επιδοσεις δεν ειναι αυτες που περιμενουμε με βαση τα χαρακτηριστικα στα χαρτια. Η ορατοτητα πισω ειναι περιορισμενη αλλα συνηθιζεται. Το abs θα επρεπε να ειναι λιγοτερο ευαισθητο. Στις στροφες γερνει αρκετα. Αυτα αποκομισα απο το test drive.Το μαζντα ειναι πολυ αξιολογο αμαξι και το 1.5 στην κατηγορια του ειναι πρωτο. Οι διαφορες αναμεσα σε 1.3 και 1.5 περα απο το γκαζι ειναι οτι το 1.3 δεν εχει τοσο κοντες σχεσεις κατι που το προτιμω. Κατα τα αλλα ειναι ιδια. Ειναι αρκετα στιβαρο σαν αμαξι και αυτο φαινεται ακομα και στα πρωτα μετρα σε test drive δινοντας αισθηση μεγαλυτερου. Γενικοτερα στο θεμα του στησιματος ειναι πολυ πολυ καλο. Και ειναι παρα πολυ ευκολοδηγητο και αρκετα ευελικτο Θορυβους μεσα δεν εχει και τα χειριστηρια/διακοπτες ειναι αρκετα εργονομικα. Ορατοτητα μπροστα και απο τους καθρεφτες φοβερη. Το τιμονι για μεσα στην πολη ειναι ακριβως οπως πρεπει. Καταναλωση χαμηλοτατη. Η οθονη διπλα απο το ταχυμετρο πληρης σε πληροφοριες και ευαναγνωστη. Και φυσικα 5αστερο στο euroncap.Τι δε μου αρεσει? Δεν μου αρεσει η ψηλη τοποθετηση του επιλογεα. Η ορατοτητα προς τα πισω δεξια-αριστερα ειναι μειωμενη λογω της μεγαλης κολωνας (αλλα θεμα συνηθειας ειναι αυτο και οι μεγαλοι καθρεφτες βοηθουν). Σε μεγαλες λακουβες κοπαναει λιγακι αλλα εφοσον δεν παρεις 16αρες ζαντες ειναι μια χαρα. Πισω δεν εχει δισκοφρενα. Ο χωρος αποσκευων ειναι περιορισμενος. Το εσωτερικο δεν μου αρεσει και σιγουρα του λειπει η φινετσα ενος γερμανικου και η προσοχη στη λεπτομερεια. Ποιοτικα δεν υπολειπεται των corsa, polo, fabia κλπ. Κατι αλλο που με χαλασε ειναι τα προσκεφαλα τα οποια δεν ειναι ρυθμιζομενα (οχι σε υψος). Με το που θα φυγει προς τα πισω το κεφαλι σου εχει ακουμπησει αμεσως. Επισης στα πισω καθισματα οταν σηκωθουν τα προσκεφαλα η ορατοτητα παει περιπατο. Απο τις ενδειξεις λειπει η θερμοκρασια νερου και το στροφομετρο θα το ηθελα μεγαλυτερο.
planetman Ιούνιος 25, 2008 #19 Ιούνιος 25, 2008 Φίλε μου, πριν από 2 μήνες ήμουν ακριβώς στην ίδια θέση με σένα και έπρεπε να αποφασίσω ποιο αμάξι έπρεπε να πάρω σε ακριβώς αυτά τα χρήματα που θες κι εσύ. Έκανα καμμιά 10ριά test drive και κατέληξα στο hyundai i30. Είναι πολύ κοντά στο kia ceed στην εμφάνιση και στο στήσιμο γενικότερα. Είμαι ενθουσιασμένος με το αυτοκίνητο. Έχει τα πάντα μέσα. Πήρα την έκδοση style, μου βγήκε 16000€ τελική μαζί με ταξινόμηση και τέλη κυκλοφορίας αλλά έχει ABS, κλιματισμό, ESP, υπολογιστή ταξιδίου, ηλεκτρικούς καθρέπτες και παράθυρα, ζάντες 15άρες αλουμινίου, δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων, 6 ηχεία με ραδιοCD και θύρα usb για mp3, αερόσακους κουρτίνες, αισθητήρες παρκαρίσματος. Βγάζει 109 άλογα και η κατανάλωση είναι πολύ καλή για την ισχύ του. Ο υπολογιστής ταξιδίου μου έχει δείξει μέχρι τώρα 7,6λίτρα / 100 km.Πήγαινε δες το από κοντά, εμένα προσωπικά με κέρδισε... Είναι κρίμα να πάρεις κλάση yaris, colt σε αυτά τα λεφτά. Δεν έχουν καμμία μα καμμία σχέση.
CaptainMilo Ιούνιος 25, 2008 Author #20 Ιούνιος 25, 2008 Μεταχειρισμένο σε μοντέλο του '07 , δηλαδή καινούργιο σχετικά , κυμαίνεται γύρω στα 18.000 σύμφωνα με το autotritiΑπλά φοβάμαι πως αυτοκίνητα της κατηγορίας του (που έχουν δηλαδή ένα παραπάνω νεύρο στο γκάζι) συνήθως τα παίρνουν είτε πιτσιρικάδες με έτοιμα λεφτά , είτε λάτρεις της ταχύτητας , που στην πλειονότητα των περιπτώσεων του δίνουν και καταλαβαίνει από τα πρώτα 10 χιλιόμετρα (πόσο μάλλον να στρώσουν τον κινητήρα σταδιακά 3.000 -> 7.000 -> 10.000 όπως προτιμώ) . Χαρακτηριστικά θυμάμαι πριν την αγορά του swift , διάβαζα το swift club forum για να δω τι μηχανικά προβλήματα έβγαζε το αυτοκίνητο , και όλοι παραπονιόντουσαν πως κάρφωναν τις βαλβίδες , μόνο για να ανακαλύψω αργότερα πως είχαν την συνήθεια να φρενάρουν με τον κινητήρα , με ότι αυτό συνεπάγεται....Βέβαια είναι και 6.000 κάτω από την τιμή του καινούργιου , αν και εν όψη του νέου μοντέλου 2009 , πιστεύω πως θα υπάρξει μια μείωση στη τιμήΕυχαριστώ φίλε Cabrinha για τις εμπειρίες σου , εντός της ερχομένης εβδομάδας λογικά θα βρω λίγο χρόνο να περάσω από τις αντιπροσωπείες να τα ρίξω μια ματιά και να δω ιδίοις όμμασι τα αυτοκίνητα
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.