Jump to content


8500 overclock και θερμοκρασίες


freestyler7

Recommended Posts

Καταρχάς να πω πως είμαι αρχάριος στο overclock.

Δοκίμασα λίγο overclock στο νέο μου pc (e8500 E0,p5q,corsair 4gb ddr2 1066) από την πρώτη μέρα κίολας και τον άφησα στα 3500 για 3-4 μέρες.

Απλά ανέβασα λίγο το fsb δηλαδή (θα μου πείτε γιατι δεν έπαιρνες τον 8400...) και όρισα τις μνήμες στα 1066 + τα έξτρα mhz που πέρνει από την άνοδο με το fsb. (δηλαδή περίπου 1100 πήγαν)

Όλα καλά μέχρι εδώ. Σήμερα είπα να τον ανεβάσω λίγο ακόμα και τον πήγα στα 3600 και 1130 οι μνήμες περίπου. Έβαλα και manual τα timings σε 5-5-5-15 από 5-5-5-18 που είχε χαλαρώσει μόνο του στο auto.

Είδα διαφορές στο winrar bench + everest ram test. Είπα να τρέξω ένα orthos τεστ να δω τι παίζει. Στο 1 min έβγαλε hardware error (blend test). Σκέτο cpu stress δεν έβγαλε κάτι στα λίγα λεπτά που έτρεχε.

Το περίεργο δεν είναι οτι έβγαλε error (μπορεί να ήθελε λίγο τσίμπημα η τάση στις ram. cpu πρέπει να είναι κοντά στο όριο υποθέτω για default τάση) αλλά οτι παρατήρησα τις θερμοκρασίες (coretemp,hwmonitor,everest,asus probe) και είχαν χτηπήσει κόκκινο, 70 βαθμούς.

Με το που κλείνω το orthos, μέσα 1 sec πέφτει στους 50 η θερμοκρασία. Είναι δυνατόν τόσο γρήγορη μεταβολή;

Από μέρες υποπτευόμουν οτι οι θερμοκρασίες που βγάζουν τα προγράμματα στα core είναι απλά εκτιμήσεις με βάση το load και ίσως τα mhz αλλά δεν είμαι σίγουρος.

Ξανατρέχω orthos και μόλις χτύπησα 68 έκανα restart στο καπάκι να ελέγξω τι λέει και στο bios. 48 και πήρε κανα 2λεπτο να πέσει στους 42. Είναι δυνατόν να πήρε 15 sec μόνο για να πάει από 68 στους 48 και 2 min από 48 σε 42;

Αυτά αν εμπιστευτούμε τις τιμές απο τα προγράμματα στα windows φύσικά.

Τι να εμπιστευτώ;

Πάντως βάζοντας το χέρι μου κοντά στον ανεμιστήρα-ψήκτρα δεν φαινόταν ζεστό το σημείο όπως είναι κοντά στην ati 4870 πχ που τρέχει στους 67 περίπου.