Jump to content

eshop ποτε ξανα


Γιωργος a5
 Share

Recommended Posts

θα ηθελα να ρωτησω επειδη κατα καιρους ειχα διαβαση για τα προβληματα rma σto eshop και

τωρα βρεθηκα και εγω στην ιδια θεση,τη μπορω να κανω.:suicide2:

πηρα μια ψυχτρα απο το εν λογο καταστημα και την πρωτη μερα χαλασε.

την πηγα αμεσως πισω και σε 2 μερες μου φερανε αλλη.

μετα απο 1 μηνα ξαναχαλασε,την πηγα πισω και απο παρασκευη 17-10-08

δεν εχει φτιαχτη η αλλαχτη.

απο οτι καταλαβα επειδη το συγκεκριμενο προιον ειναι φιξ και δεν επιδεχεται επισκευη παρα μονο αντικατασταση

και επειδη δεν το εχουν και διαθεσημο για παραδοση παρα μονο στα κεντρικα μαλλον δεν τοχουν καθολου και με εχουν αφησει να περιμενω.

λεω να τους κανω μια αναφορα στην εεττ.

οποια αλλη συμβουλη απο παθων ευπροσδεκτη.

επισης εγραψα αυτα για να προειδοποιησω τους αγοραστες του eshop για το τι τους περιμενη στο μελλον.:p:P

το προιον που αγορασα ειναι αυτο

http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.650121

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 46
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Λυπάμαι που θα στο πω έτσι αλλά φταις αποκλειστικά εσύ. Μετά από τα δεκάδες ποστ που έχεις δει εδώ μέσα είτε θα έπρεπε να μην πάρεις από εκεί είτε θα έπρεπε να πάρεις απόφαση ότι αυτό είναι το eshop, τόσες μέρες παίρνει το RMA του και να αφήσεις τις χαζομάρες για διαμαρτυρίες κτλ. Τα έχουμε δει εκατοντάδες φορές. Όποιος δεν μπορεί να πάρει απόφαση ότι παίρνοντας από eshop το ενδεχόμενο RMA κυμαίνεται από 8-120 μέρες τότε κακό του κεφαλιού του. Άκου εκεί "το περιμένω από τις 17/10" :haha:

Link to comment
Share on other sites

Λυπάμαι που θα στο πω έτσι αλλά φταις αποκλειστικά εσύ. Μετά από τα δεκάδες ποστ που έχεις δει εδώ μέσα είτε θα έπρεπε να μην πάρεις από εκεί είτε θα έπρεπε να πάρεις απόφαση ότι αυτό είναι το eshop, τόσες μέρες παίρνει το RMA του και να αφήσεις τις χαζομάρες για διαμαρτυρίες κτλ. Τα έχουμε δει εκατοντάδες φορές. Όποιος δεν μπορεί να πάρει απόφαση ότι παίρνοντας από eshop το ενδεχόμενο RMA κυμαίνεται από 8-120 μέρες τότε κακό του κεφαλιού του. Άκου εκεί "το περιμένω από τις 17/10" :haha:

συγνωμη φιλε που δεν σε ρωτησα πριν αγορασω,αλλη φορα θα ζηταω την γνωμη σου πρωτα.:whip:

Link to comment
Share on other sites

συγνωμη φιλε που δεν σε ρωτησα πριν αγορασω,αλλη φορα θα ζηταω την γνωμη σου πρωτα.:whip:

Δηλαδή από αυτό που σου είπα αυτό κατάλαβες?:wall: Η δική μου γνώμη είναι? Η μήπως είναι η αντικειμενική πραγματικότητα?

Link to comment
Share on other sites

Και στη τελική SirGeorge άμα θες να πεις την κλασική ατάκα άστοΤο παλικάρι έχει τον πόνο του κι εσύ τον παλαβώνεις?Απο όπου γουστάρει θα ψωνίζει και αν γίνει παρανομία θα τους τσακίζει.

Τελος.

Γιώργο ζήτα πιστωτικό και πάρε άλλη.

Τι vga έχεις?

Link to comment
Share on other sites

Από την στιγμή που στην αλλάξανε μέσα σε δύο μέρες και στον μήνα πάνω ΞΑΝΑ χάλασε, δεν καταλαβαίνω που είναι το παράξενο. Πιθανόν να σου άλλαξαν επιτόπου την πρώτη, αλλά στην δεύτερη περίπτωση, βλέποντας ότι έχεις ξανά γυρίσει πίσω το ίδιο προϊόν, ίσως να αποφάσισαν να την στείλουν στην αντιπροσωπεία. Ίσως να είναι προβληματικό το μοντέλο και να περιμένουν νέα παρτίδα.

Πάντως σε διαθεσιμότητα υπάρχει και προφανώς δεν θα πεις τίποτα στην ΕΕΤΤ, αλλά στο ΙΝΚΑ!

Πρώτα όμως κάνε τους ένα τηλέφωνο και ρώτα τους τι γίνεται. Ποιο γρήγορα θα πάρεις απάντηση. Η μόδα με το αρνητικό thread προς το e-shop για ψύλλου πήδημα θα μπορούσε να κάνει κακό στο forum, αλλά και στην αντιμετώπιση στο μέλλον άλλων μελών με πραγματικό πρόβλημα στο RMA.

SirGeorge Όσα RMA έχω κάνει έχουν ολοκληρωθεί εντός εβδομάδας.

Edited by yanni
Link to comment
Share on other sites

παιδια να εξηγησω πιο αναλυτικα.

crio εχω μια 8800 ultra, μετα απο διαλογο που ειχα 2 φορες με τον υπευθυνο την μια μερα τεταρτη και σημερα παρασκευη 25 τους ειπα οτι πως γινεται να μου αλλαζουν την μια φορα το προιον αμεσως γιατι βεβαια υπηρχε σε διαθεσιμοτητα και τωρα με εχουν και περιμενω τοσο καιρο και δεν ξερουν κιολας να μου πουν με σιγουρια ποτε θα το παρω πισω.και επισης τους ειπα να μου δωσουν πιστωτικο να παρω αλλη ψυχτρα, πραγμα που αρνηθηκανε λεγοντας μου να περιμενω γιατι εχει φορτο το servise στο μενιδι.

και στην τελικη μου δωσαν να καταλαβω οτι θα κανουν οτι θελουν αυτοι και οποτε το θελουν.

Link to comment
Share on other sites

πως χαλασε η ψυκτρα??

σταματησαν απλως να λειτουργουν και οι τρεις ανεμιστηρες.

την πρωτη φορα ειχε χαλαση ο ενας μονο και δουλευαν η δυο.

Edited by Γιωργος a5
Link to comment
Share on other sites

φιλε yanni λες

Ίσως να είναι προβληματικό το μοντέλο και να περιμένουν νέα παρτίδα.

και σε ρωταω ειμαι υποχρεωμενος εγω να καθομαι και να περιμενω την νεα παρτιδα?

Link to comment
Share on other sites

Sorry που επεμβαίνω, αλλά από ότι κατάλαβα είναι όπως του τύχει του καθενός.Άλλος θα τελειώσει γρήγορα και άλλος μπορεί να περιμένει μήνες.Γενικό συμπέρασμα δεν υπάρχει όλα είναι θέμα τύχης....

Link to comment
Share on other sites

Πριν μια εβδομαδα μου χαλασε το Pioneer 215d , το παω στο eshop και μου εκαναν βεβαια 6 εργασιμες μερες αλλα στο τελος μου το αλλαξαν και μου εδωσαν το 216d! Μπορει να μην ειναι πλαισιο αλλα εξακολουθει σε εμενα και μου φαιρεται σπαθι.....Ηρεμια παιδες!

Link to comment
Share on other sites

φιλε yanni λες

Ίσως να είναι προβληματικό το μοντέλο και να περιμένουν νέα παρτίδα.

και σε ρωταω ειμαι υποχρεωμενος εγω να καθομαι και να περιμενω την νεα παρτιδα?

Και εσύ και εγώ είμαστε υποχρεωμένοι να περιμένουμε μέσα στα λογικά και νόμιμα πλαίσια. Η μία εβδομάδα εμένα μου φαίνεται τυπικός χρόνος αναμονής για οποιοδήποτε κατάστημα πλην Πλαισίου όπου συνήθως η αλλαγή γίνεται επί τόπου ή εντός 1-2 ημερών από ότι γνωρίζω.

Από εκεί και πέρα όταν αγοράζουμε ένα προϊόν από το e-shop δεν μπορούμε να απαιτούμε από το e-shop να γίνει Πλαίσιο, όπως δεν μπορούμε να απαιτούμε από το Πλαίσιο να γίνει e-shop σε άλλα πράγματα στα οποία το e-shop ίσως να υπερέχει.

Κάνεις υπομονή. Αν δεις ότι στο πάνε πίσω πίσω για τον Χ δικό τους λόγο, ο οποίος λόγος προφανώς δεν μας ενδιαφέρει αν τον κρατάνε μυστικό ή αν στην τελική δεν είναι σοβαρός λόγος, τότε μαζεύεις ονόματα από το τηλέφωνο -υπάλληλου τηλ. κέντρου, τεχνικού,υπεύθυνου- και κάνεις καταγγελία στο ΙΝΚΑ.

Πράγματι έχει φόρτο εργασίας ο τεχνικός στο Μενίδι, περιμένω εδώ και 3 εβδομάδες νέα για το δίσκο που τους έχω πάει.

Να προσλάβουν και άλλον για τον δίσκο σου. Αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία για τόσο μεγάλη καθυστέρηση.

Edited by yanni
Link to comment
Share on other sites

θα ηθελα να ρωτησω επειδη κατα καιρους ειχα διαβαση για τα προβληματα rma σto eshop και

τωρα βρεθηκα και εγω στην ιδια θεση,τη μπορω να κανω.:suicide2:

πηρα μια ψυχτρα απο το εν λογο καταστημα και την πρωτη μερα χαλασε.

την πηγα αμεσως πισω και σε 2 μερες μου φερανε αλλη.

μετα απο 1 μηνα ξαναχαλασε,την πηγα πισω και απο παρασκευη 17-10-08

δεν εχει φτιαχτη η αλλαχτη.

απο οτι καταλαβα επειδη το συγκεκριμενο προιον ειναι φιξ και δεν επιδεχεται επισκευη παρα μονο αντικατασταση

και επειδη δεν το εχουν και διαθεσημο για παραδοση παρα μονο στα κεντρικα μαλλον δεν τοχουν καθολου και με εχουν αφησει να περιμενω.

λεω να τους κανω μια αναφορα στην εεττ.

οποια αλλη συμβουλη απο παθων ευπροσδεκτη.

επισης εγραψα αυτα για να προειδοποιησω τους αγοραστες του eshop για το τι τους περιμενη στο μελλον.:p:P

το προιον που αγορασα ειναι αυτο

http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.650121

Οχι βρε φουστη μου.Η ιδια ακριβως μου χαλασε και εμενα.Σταματησαν ξαφνικα να λειτουγουν οι ανεμιστηρες.Την πηγα σε e-shop point την Δευτερα το πρωι και καμια απαντηση-ειδοποιηση μεχρι τωρα.Μολις ξεκινησα να παιζω το Βrothers in Arms και τωρα ειμαι χωρις καρτα.

Παντως εγω εχω λυση, που θα εφαρμοστη εντος εβδομαδας εαν δεν εχω απαντηση.Αναμεινατε εξελιξεις.Παντος η δικαιολογια του φορτου εργασιας του τεχνικου ειναι τουλαχιστον αστεια.Ας παρουν 500 τεχνικους, οχι ολα τα λεφτα στην τσεπη.Επισης εαν το μοντελο ειναι προβληματικο, εας κοψουν πιστωτικο και να μην το ξαναπουλησουν.

Link to comment
Share on other sites

στείλε το στην εταιρεία και όχι πίσω στο e-shop. Βάλε και ενα γραμματάκι μέσα για το πώς κάνει RMA το e-shop και μετά προχώρα στο delete e-shop *.* και αγόρασε απο αλλου στο μέλλον.

Link to comment
Share on other sites

Να προσλάβουν και άλλον για τον δίσκο σου. Αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία για τόσο μεγάλη καθυστέρηση.

Το ξέρω, άντε πες τους το. Λέω να κάνω λίγο υπομονή ακόμα.

Link to comment
Share on other sites

Και στη τελική SirGeorge άμα θες να πεις την κλασική ατάκα άστοΤο παλικάρι έχει τον πόνο του κι εσύ τον παλαβώνεις?Απο όπου γουστάρει θα ψωνίζει και αν γίνει παρανομία θα τους τσακίζει.

Τελος.

Γιώργο ζήτα πιστωτικό και πάρε άλλη.

Τι vga έχεις?

Δεν ήθελα να τον εκνευρίσω ούτε να πω καμιά κλασική ατάκα και απλά είχα σκοπό με αυτό που λέω να προστατέψω μελλοντικούς καταναλωτές. Είμαι εταιρικός πελάτης του eshop, τους κάνω τζίρο διακόσια χιλιάρικα το χρόνο και ξέρω ακριβώς πως λειτουργούν. Ούτε σε μένα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν ταχύτερο RMA (απλά τα αντικαθιστούν έτσι) γιατί απλά δεν μπορούν να κάνουν ταχύτερο RMA έτσι είναι φτιαγμένη η οργανωτική τους δομή.

Εννοείται ο καθένας ψωνίζει από όπου προτιμάει δεν ήθελα να κάνω υποδείξεις σε κανέναν. Απλά σε αυτό που είπα είχα δίκιο. Καταλήξαμε να συζητάμε ένα ολόκληρο thread για το θέμα ενώ ξεφεύγουμε από την ουσία. Έτσι είναι το eshop.

Μακάρι το παιδί με την ψύκτρα του να βρει άκρη και τελικά μετά από καιρό θα βρει. Αλλά το γεγονός παραμένει ότι όποιος ψωνίζει από το eshop πρέπει να είναι προετοιμασμένος να δεχτεί τις συνέπειες. Αυτό εννοούσα εξαρχής χωρίς υπόννοιες και υποδείξεις σε κανέναν.

Edited by SirGeorge
Link to comment
Share on other sites

Φιλε Γιωργο σε καταλαβαινω- αλλα δεν νομιζω οτι φταιει το e-shop, εχω ψωνισει απειρες φορες απο κει..μαλλον επεσες στην περιπτωση. Παρολα αυτα το service τους δεν συγκρινεται με το πλαισιο νομιζω..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Συμφωνα με τους τεχνικους του e-shop, οι ανεμιστηρες τις ψυκτρας μου δουλευουν, αλλα ειναι αορατοι:jump:.Ειναι καινουργια τεχνολογια τις arctic cooling:worship:.Γελαω μαζι τους.Τι να κανω βρε παιδια.Να βαλω στεναχωρια για 37ευρω.2 φορες την εστειλα.Την μια την κρατησανε 1 εβδομαδα και την αλλη 2 και μου την στειλανε χαλασμενη και τις 2 φορες.Αυτοι χασανε.Παλι καλα που χαλασε και θα γλυτωσω τα λεφτουδακια μου στο μελλον.Ημουν ετοιμος να τους δωσω αρκετα χρηματα για ανανεωση εξοπλισμου στο γραφειο μου,αλλα με βοηθησε ο θεος.Τα χρηματα πηγαν σε τοπικο καταστημα και πληρωσα με γνωση 10% παραπανω, αλλα εδω επαρχια δεν εχει μα-μου με χαλασμενα προιοντα.Ετσι και δεν τα αλλαζουνε μπαινω με το τρακτερ μεσα και το κανω χωραφι.Ειναι τυχεροι που δεν μενω Αθηνα, γιατι θα με επιανε το καραγκουνικο μου και θα γινοταν πυρηνικος πολεμος.Το παλικαρι στο τοπικο e-shop point, δεν φταιει σε τιποτα.Για ενα μερακαματο παει.

Τερμα το e-shop και απο εμενα.Μονο χαρτια-θηκες cd-αναλωσιμα και τιποτα πανω απο 40 ευρω.

Edited by Herc
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.