Jump to content



Αυτοκίνητο: Αγορά νέου - μεταχειρισμένου - αναμονή


Jaco

Recommended Posts

Επειδή στάνταρ υπάρχουν κάποιοι εδώ μέσα, οι οποίοι το "ξεφτιλίζουν" το θέμα του αυτοκινήτου, θέλω κάποια συμβουλή...

1. Αυτήν την στιγμή αξίζει η αγορά νέου αυτοκινήτου...?

2. Να κοιτάξω για μεταχειρισμένο...?

3. Να περιμένω να "μπει" για τα καλά η κρίση και να πέσουν και άλλο οι τιμές...?

Ιδού η απορία...

Ψάχνω ένα μικρό αυτοκίνητο 1200cc, όσο πιο οικονομικό γίνεται (πχ ~5 lt/100Km μικτό) και να έχει κάποιες βασικές ανέσεις όπως ένα A/C ρε αδερφέ να μην λιώνω το καλοκαίρι που θα έρθει... H τιμή είναι θέμα, καθώς δεν πετάω περιουσίες στο δρόμο και το θεωρώ απλά σαν εργαλείο το οποίο σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να ξεπερνά τα 8-9000 €...

Δυστυχώς το υπάρχον αυτοκίνητο, ένα suzuki swift 1.3 (sedan) του '95, με αμέτρητα χιλιόμετρα έχει φτάσει στα όρια του και αρχίζει να γίνεται οικονομικό βάρος...

Οι αποσύρσεις ισχύουν ή θα ισχύσουν...?

Ειδικοί τα φώτα σας... :)

Link to comment
Share on other sites

Έχω παραγγείλει καινούργιο, και είμαι αυτός που συνήθως προτείνει μεταχειρισμένο, αλλά!

Και το αλλά είναι μεγάλο.

Καταρχήν ας δούμε τα δεδομένα.

Τον τελευταίο μήνα, οι πωλήσεις σημείωσαν μείωση της τάξης του 40% αυτό συνεπάγεται πως οι έμποροι έχουν σφίξει ιδιαιτέρως για ευνόητους λόγους.

Μας επετράπηκε απο την Ευρωπαϊκή ένωση να ρίξουμε το τέλος κατά 50% (είχαμε ζητήσει κατά 100% αλλά από το τίποτα καλή και η Παναγιώταινα)

Κάτι άλλο σημαντικό και για αυτό στην περίπτωση σου ΔΕΝ θα πρότεινα μεταχειρισμένο. Η Ελλάδα σαν κλασσική χώρα του καρμίρη όσον αφορά τα αυτοκίνητα και με παρανοϊκούς και παράλογους δασμούς, έχει σαν μοναδικό ατού την αγορά του μικρού αυτοκινήτου, χαμηλού κυβισμού, κοινός τα αυτοκίνητα πόλης.

Σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη που σε αυτοκίνητα άνω τον (περίπου) 20-25.000 ευρό ξεκινάμε και δεν συμφέρουμε (σαν χώρα), στα μικρού κυβισμού είμαστε πολλές φορές φθηνότεροι από τους Ευρωπαϊκούς εταίρους, συνεπώς το μεταχειρισμένο μικρό από το εξωτερικό δεν συμφέρει και για αυτό δεν τα φέρνουν κιόλας όπως θα έχεις παρατηρήσει.

Το τέλος ταξινόμησης που τώρα πέφτει στο 50%, σε ένα αυτοκίνητο σαν αυτό που λες αντιστοιχεί ΠΕΡΙΠΟΥ σε μία μείωση της τιμής κατά 400 ευρό.

Δεδομένου αυτού, και του γεγονότος πως πολλές αν όχι όλες οι αντιπροσωπείες, κάνουν εκπτώσεις (ιδικά σε μετρητής), θα σου πρότεινα να πάρεις καινούργιο και να κάνεις παζάρι πιεστικό.

Από την στιγμή που πας συνειδητοποιημένα για ένα εργαλείο και δεν ζητάς κάτι άλλο από το αυτοκίνητο, συνεπώς θεωρώ πως δεν θες μια συγκεκριμένη μάρκα/μοντέλο, θα σου έλεγα να βγεις στην γύρα και θα πετύχεις σίγουρα κάτι πολύ καλό.

Και κάτι συγκεκριμένο να ζητάς πάλι μέσο 2-3 αντιπροσωπειών θα βρεις καλή τιμή.

Το θέμα είναι για το μεταχειρισμένο (Ελληνικό / Ελληνικής αντιπροσωπείας) πως από την στιγμή που είναι ήδη φθηνά σαν αυτοκίνητα καινούργια το Risk vs Return μιας τέτοιας επένδυσης για μένα προσωπικά ΔΕΝ αξίζει, γιατί μιλάμε να γλιτώσεις 1-2 χιλιάρικα μαξ, αλλά όπως πάντα με τα μεταχειρισμένα εγκυμονούν κίνδυνους.

Δεν νομίζω πως σε αυτή την κατηγορία αξίζει.

Επίσης κάτι άλλο που ξέρω σίγουρα πως ισχύει.

Η Sear δίνει τα προηγούμενα μοντέλο IBIZA κυριολεκτικά κοψοχρονιά. Και βγαίνει σε 1200 που σε νοιάζει.

Η Renault ξεκίνησε αυτή την βδομάδα να δίνει τα αυτοκίνητα ΧΩΡΙΣ να πληρώνεις το ΦΠΑ συνεπώς πχ Twingo 1000αρι τζάμπα σχεδόν.

ΚΛΠ

Παίζουν πολλές τέτοιες προσφορές που δεν γίνεται να μην πάρεις κάτι καινούργιο σε πολύ καλή τιμή.

Ελπίζω να σε βοήθησα κάπως, ότι θες εδώ είμαι.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ dolly, χρήσιμες πληροφορίες...

Τις προσφορές από τις αντιπροσωπίες από που τις μαθαίνεις...?

Θέλω να πω, λόγο του ότι υπάρχουν πολλοί έμποροι πχ στην ίδια μάρκα αυτοκινήτων, ισχύουν οι ίδιες προσφορές σε όλα τα καινούργια ή εξαρτάται ανά έμπορο οπότε πρέπει να πάρω τους δρόμους...?

Link to comment
Share on other sites

Σε αυτά τα λεφτά θα κοίταγα Yaris μεταχειρισμένο. Δε καίει τίποτα, είναι σκυλί, οι μηχανές του φτάνουν απροβλημάτιστα τα 300.000+ χλμ (μπορείς να το επιβεβαίωσεις στο site του yaris club) κι είναι Toyota. Θα το πληρώσεις λίγο παραπάνω σαν μεταχειρισμένο αλλά αξίζει.

Κατά τα άλλα οι γνώσεις μου στα αυτοκίνητα σταματάνε στο που μπαίνει η βενζίνη.

Link to comment
Share on other sites

Yaris έχουμε και εμείς ένα του αδερφού μου, και είναι όντως σκυλί, αλλά δεν νομίζω να αξίζει τόσο πολύ να πάρει μεταχειρισμένο αν πάει για ότι πιο φθηνό.

Όντος δεν έχει πάθει τίποτα μετά απο 90,000 χμ, και 6 χρόνια βέβαια, και για μεταχείρα θα το συνηστούσα ανεπυφύλακτα, μιας και έχω εμπειρία απο πρώτο χέρι.

Τα Toyota γενικά πάντα τα πληρώνεις με κάποιο premium σε σχέση με την αξιοπιστία που έχουν αλλά δεν είναι πεταμένα λεφτά.

Τώρα Jacο τις προσφορές τις μαθαίνεις, απο περιοδικά έντυπα και δικτυακά, απο τα site των εταιριών, απο ραδιόφονο/τηλεώραση (κοινώς διαφημίσεις).

ΑΛΛΑ, από τότε που επετράπη στον καθένα να εισάγει ΟΤΙ θέλει, και δεν υπάρχει μια κεντρική αντιπροσωπία για όλη την Ελλάδα αλλά μπορούν να υπάρχουν παραπάνω απο ένας εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι μπορείς να βρεις και ξεχωριστές προσφορές.

Π.χ εγώ παρήγγειλα απο Alfa Romeo το αυτοκίνητο μου και έχει ένα Sport Pack το οποίο είχαν συνεννοηθεί ας το πω έτσι οι αντιπροσωπείες και το κάνανε όλοι δώρο (κοντά στα 700-800 ευρό), ΑΛΛΑ, κάθε αντιπροσωπεία που πήγα μου έκοβε και κάτι διαφορετικό, και μου έκαναν και δώρο άλλα εξτρά.

Οπότε παίζουν και τα 2.

Κατά την γνώμη μου αξίζει να πας σε 3-4 να ρωτήσεις τι σου κάνουν και φυσικά το «Ο Παζαρόπουλος μου κόβει 1000 ευρώ, τι καλύτερο κάνεις» είναι ο καλύτερος σου φίλος.

Link to comment
Share on other sites

Περαν απο τις προσφορές που αναρτουν διαφορα περιοδικα αυτοκινητων Μπορεις να ζητησεις και απευθυας απο τον εκαστοτε εμπορο μονος σου .

Και κατι τετοιο πιστευω θα ηταν καλο για την περιπτωση που περιγραφεις , οριακα στα χρηματα ομως http://www.car.gr/classifieds/cars/view/206150 το συγκεκριμενο πρεπει ναναι μαντράτο αλλα με μια χρυση ευκαιρια στο χερι και εναν φιλο διπλα σου που να κατεχει τα βασικα μπορεις να κανεις μια ερευνα .

Link to comment
Share on other sites

Thanks για το Link από το site, φαίνεται να έχει αρκετό πράμα και καλές τιμές από τα λίγα που είδα...

Εδιτ: Τα Yaris έχουν καλή τιμή, υπάρχουν μοντέλα του 2004 και μετά και με λίγα χιλιόμετρα τα οποία είναι λιγότερο από 7000€ και με φουλ εξοπλισμό (σε σχέση με αυτό που έχω συνηθήσει)... νομίζω είναι καλές ευκαιρίες...

Link to comment
Share on other sites

δεν ξερω αν αξιζει να πας σε μεταχειρισμενο με αυτα τα λεφτα καθως μπορεις να βρεις καινουργια μοντελα στις ιδιες τιμες και με λιγο παζαρεμα πεφτουν εκπτωσεις-εξτρα-ατοκες δοσεις με το τσουβαλι και τα σχετικα.

Απλα σε καινουργιο πας αναγκαστικα στις πολυ μικρες κατηγοριες και οχι σε γιαρις κτλ. Το κολλημα που ειχα παντα με τα μεταχειρισμενα ειναι οτι μπορει ανετα ο αλλος να το χει σπασει και να μη φαινεται πουθενα .

υ.γ. εννοω κακομεταχειριση και οχι τρακα !

Link to comment
Share on other sites

Eντάξει , στα σημερινα αυτοκίνητα με τα ηλεκτρογκαζα και λοιπά βοηθηματα δεν μπορεις να τους κανεις και πολλα πολλα και για κατηγορια 1.2 1.3λτ δεν εχουν τα αλογα για να σε κανουν να το τσιτωνεις ολημερις & οληνυκτις. Αν το σηκωσεις σε αναβατοριο βλεπεις απο κατω ψαλιδια ακρομπαρα διαφορικο να μην εχουν χασει λαδια - εχουν τζογους τακακια κλπ φαινονται επισης & οι δισκοι φαγωμενοι περιεργα μαρτυρουν αποροσεξιες κλπ . Δισκος-πλατω η θα πατιναρει η θα ακουγεται και ισως φαινεται και απο το πενταλ οτι πιανει πολυ ψηλα ( ετοιμος για αλλαγη ) η αν εχει αλλαχθει μια φλατζα πχ κεφαλης θα μαρτυρα οτι εχει ανοικτει επισκευαστει. . Αν μιλουσαμε για κανα παλιο αλφα ρομεο ι ιταλικο θα ηταν ρισκο αλλα λιγο πολυ φαινεται το κακομεταχειρισμενο αυτοκινητο η αν το εβαζε καθε σκ μεσα σε πιστα. Και ενοειται πως αποφευγουμε αυτοκινητα ντυμενα με αυτοκολλητα ''racing'' ζαντολαστιχα ακραια εξατμισεις κλπ .

Πριν το αγορασεις μπορεις παντως να το πας σε εναν εμπιστο μηχανικο να του κανει διαγνωση . Η να το βαλει και σε διαγνωστικο οπου σε μερικα αυτοκινητα σου λεει μεχρι και ποσο εχει γραψει μαξ το κοντερ σε τελικη : D Δεν ξερω μηπως βγαζουν και κανα average rpm χρησης . :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Αν πάς σε Yaris μεταχείρο, έχω πολύ καλό μηχανικό να στο κοιτάξει αν θές.

Γενικά για Toyota και Subarou ο τύπος είναι δυνατός.

Αν πας για μεταχείρο, υπολογίζεις πάντα ένα κόστος για ελλέγχους.

Link to comment
Share on other sites

Το Yaris είναι αξιόπιστο αυτοκίνητο και για τα 6 χρόνια και 46000 χιλ που το είχα, δε έπαθε τίποτα.

Δεν ήμουνα ευχαριστημένος από τον Γιαννίτσα και δεν θα τον συνιστούσα σε άλλον.

Είχα την αίσθηση ότι ήταν οικονομικό 1300αρι στην κατανάλωση καυσίμου, μέχρι που το συνέκρινα Νεάπολη – Λαύριο ( μαλακό πόδι) με 1600 turbo, που έκαψε λιγότερα.

Link to comment
Share on other sites

Αρχίζει το ψάξιμο για yaris λοιπόν...

Πάνω-κάτω τα ίδια μου έλεγαν και γνωστοί, αλλά το ότι είναι σύμφωνη η γνώμη γενικότερα, όπως και εδώ, το κάνει και πιο έγκυρο...

Θα κοιτάξω πρώτα τι πιάνει το suzuki αν το σπρώξω ή αν μπορώ να το δώσω σε καμιά μάντρα για ανταλλαγή και να πληρώσω τη διαφορά...

Σας ευχαριστώ όλους... :D

Link to comment
Share on other sites

εγω εχω ενα micra tou 2000 1.3

αν πας σε κατι τετοιο ΜΗΝ πας στο 1.0 ειναι τραγικα αδυναμο,μηδενικη ροπη.γιατι αν εισαι πανω απο 70 κιλα θα εχεις προβλημα στις ανηφορες το καλοκαιρι με το αρκουδισιον.

ασε που το 1.0 ειναι πιο ακριβο σε μτχ απο το 1.3

γενικα το μικρα ειναι πολυ καλο ποιοτικα,εκτος απο το πλαστικο στο ταμπλω που ειναι λιγο γυφτεξ.γενικα ειναι μονο για μεσα στη πολη,εχει πολυ καλη επιταχυνση,τα μαμα φρενα ειναι μετρια,και η αναρτηση ειναι κατω του μετριου.

απο προβληματα που εχει βγαλει στα 85.000χλμ ειναι μονο το κεντρικο κλειδωμα που ειχε κολλησει ο μηχανισμος,και το λαμπακι τις πλαφονιερας που δεν εκλεινε.κατα τα αλλα σκυλι και με εξτρα βαρια χρηση:baby:

dsc00200i.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αρχίζει το ψάξιμο για yaris λοιπόν...

Πάνω-κάτω τα ίδια μου έλεγαν και γνωστοί, αλλά το ότι είναι σύμφωνη η γνώμη γενικότερα, όπως και εδώ, το κάνει και πιο έγκυρο...

Θα κοιτάξω πρώτα τι πιάνει το suzuki αν το σπρώξω ή αν μπορώ να το δώσω σε καμιά μάντρα για ανταλλαγή και να πληρώσω τη διαφορά...

Σας ευχαριστώ όλους... :D

www.gpaudio.gr

αν σε παίρνει ο δρόμος σου καμιά φορά μετά τη δουλειά πήγαινε και μίλα στο Γιώργο.Είναι το φιλαράκι που σου λεγα.

Link to comment
Share on other sites

Στα χρηματα που λες να κινηθεις εγω θα στρεφομουν σε καινουριο

imho ειναι μικρη η διαφορα

σε σχεση με το οφελος μιας πληρους εργοστασιακης εγγυησης και της αισθησης του καινουριου αυτοκινητου

μια σημαντικη παραμετρος για την αποφαση σου

ειναι η χρηση που θα κανεις στο αμαξι.

Αν ειναι αποκλειστικα για πολη αρκεισαι οντως και σε 1000αρι (και μικροτερο μη σου πω)

αν θες και να πηγαινεις που και που και λιγο παραεξω

ή εχεις ειδικες αναγκες (μεταφορα ατομων, αποσκευων κτλ)

εγω δεν θα σου προτεινα να περιοριστεις σε τοσο μικρο

αλλα να ανεβεις στα 1.2-1.3

γιατι υπολογισε οτι καλοκαιρι με κλιματιστικο και παρεουλα

τα πραγματα ζοριζουν

Στις ευκαιριες συγκαταλεγονται προηγουμενα μοντελα που παρα την ελευση του νεου

υπαρχουν σε στοκ και συνηθως σε πολυ δελεαστικες τιμες (πχ ibiza, colt κτλ)

γενικα καποια μινι μοντελακια που αξιζει να τσεκαρεις

(εκτος απ'το colt CZ3 και Getz 1.3 που εχω πολυ καλη προσωπικη εμπειρια)

Daihatsu sirion 1.0

Suzuki splash

Ford new Ka

Fiat Panda 1.2

Ηyundai i10 & l8st Getz

Yaris μτχ(Aygo Oμως οχι)

Ηonda Jazz μτχ

Swift μτχ

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.