Dolly Ιούνιος 3, 2009 #21 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2009 Ναι είχαν ρε... προσωπικά, μεγάλωσα με αυτά, και ναι υπάρχει μεγάλη νοσταλγία αλλά και σαν παιχνίδια ήταν πολύ ωραία, με καλό σενάριο, κορυφαίους διάλογους, και έξυπνο χιούμορ. Δεν γνώρισαν τόση αναγνώριση τυχαία. :crazy_pilot: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaco Ιούνιος 3, 2009 #22 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2009 τα νοσταλγουμε επειδη ημασταν πιτσιρικαδες τοτε και ηταν η πρωτη επαφη με πισια ή οντως ειχαν κατι το σπουδαιο αυτα τα παιχνιδια?Ακριβώς αυτή την κουβέντα είχαμε εδώ στην δουλειά σήμερα το πρωϊ...Τελικά καταλήξαμε ότι την εποχή εκείνη η ψυχολογία των ανθρώπων που έφτιαχναν τα παιχνίδια ήταν τελείως διαφορετική και το έκαναν κανονικά για την πάρτυ τους, με αποτέλεσμα αυτό που βγαίνει να είναι λίγο ωμό και να γουστάρουν περισσότερο οι ίδιοι, παρά ο κόσμος... γενικά η ψυχολογία την οποία όταν έχεις όταν φτιάχνεις κάτι, περνάει σε αυτόν που θα το χρησιμοποιήσει, είναι κανόνας...Τώρα πια υπάρχει ο κουστουμογραβατομένος, ο οποίος θα σκάσει με ένα τεράστιο ντοσιέ γεμάτο στατιστικές και αναλύσεις και θα πρήξει τους developers με έννοιες όπως, ηλικία κοινού, κοινωνική τάξη κοινού, επιτρεπτές λέξεις, ρατσισμός, θρησκεία και ένα σωρό άλλες βλακείες... επομένως τι πλάκα να βγάλει το σενάριο και οι ατάκες, θα γίνει σαν ταινία-κωμωδία στυλ hollywood που δεν γελάς παρά μόνο όταν τελειώσει και αυτό από ευχαρίστηση που άντεξες μέχρι το τέλος... επίσης οι developers το κάνουν από επάγγελμα και ίσως από αγγαρεία ορισμένες φορές και όχι με την λύσσα που το έκαναν τότε, λόγο του ότι πρωτοπορούσαν... και φυσικά η διαφορά αυτή στην ψυχολογία φαίνεται αμέσως σε ένα παιχνίδι όπως τα adventure, τα οποία κατακλίζονται από διαλόγους και δίνουν πολύ βάση στους χαρακτήρες...Επίσης οι γρίφοι ήταν έξυπνοι, έβγαζαν νόημα και τις περισσότερες φορές έβγαζαν γέλιο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Ιούνιος 3, 2009 #23 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2009 +1είναι το adventure που σήμερα θα έργραφε η ομάδα που φτιάχνει το south park χωρίς censored κομμάτια, και όσο ομό οσο γουστάρουν οι συγγραφείς. Μην μου πείτε για το south park γενικά παρακαλώ, σαν παράδειγμα το αναφέρω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kokolikos Ιούνιος 3, 2009 #24 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2009 όμορφα.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spc Ιούνιος 3, 2009 #25 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2009 Επίσης οι γρίφοι ήταν έξυπνοι, έβγαζαν νόημα και τις περισσότερες φορές έβγαζαν γέλιο...Αυτό ακριβώς! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SLN Ιούνιος 3, 2009 #26 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2009 Remake του Grim Fandango. Μια που ειμαστε στο κλιμα Για μενα ανετα το καλυτερο παιχνιδι (ever) και προφανως της Lucas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maximus Ιούνιος 3, 2009 #27 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2009 Ακριβώς αυτή την κουβέντα είχαμε εδώ στην δουλειά σήμερα το πρωϊ...Τελικά καταλήξαμε ότι την εποχή εκείνη η ψυχολογία των ανθρώπων που έφτιαχναν τα παιχνίδια ήταν τελείως διαφορετική και το έκαναν κανονικά για την πάρτυ τους, με αποτέλεσμα αυτό που βγαίνει να είναι λίγο ωμό και να γουστάρουν περισσότερο οι ίδιοι, παρά ο κόσμος... γενικά η ψυχολογία την οποία όταν έχεις όταν φτιάχνεις κάτι, περνάει σε αυτόν που θα το χρησιμοποιήσει, είναι κανόνας...Τώρα πια υπάρχει ο κουστουμογραβατομένος, ο οποίος θα σκάσει με ένα τεράστιο ντοσιέ γεμάτο στατιστικές και αναλύσεις και θα πρήξει τους developers με έννοιες όπως, ηλικία κοινού, κοινωνική τάξη κοινού, επιτρεπτές λέξεις, ρατσισμός, θρησκεία και ένα σωρό άλλες βλακείες... επομένως τι πλάκα να βγάλει το σενάριο και οι ατάκες, θα γίνει σαν ταινία-κωμωδία στυλ hollywood που δεν γελάς παρά μόνο όταν τελειώσει και αυτό από ευχαρίστηση που άντεξες μέχρι το τέλος... επίσης οι developers το κάνουν από επάγγελμα και ίσως από αγγαρεία ορισμένες φορές και όχι με την λύσσα που το έκαναν τότε, λόγο του ότι πρωτοπορούσαν... και φυσικά η διαφορά αυτή στην ψυχολογία φαίνεται αμέσως σε ένα παιχνίδι όπως τα adventure, τα οποία κατακλίζονται από διαλόγους και δίνουν πολύ βάση στους χαρακτήρες...Επίσης οι γρίφοι ήταν έξυπνοι, έβγαζαν νόημα και τις περισσότερες φορές έβγαζαν γέλιο...To ίδιο πράγμα ισχύει και με το Deus Ex, το καλύτερο κατά πολλούς παιχνίδι ever (τουλάχιστον για την 3D γενιά). Φτιάχτηκε με γνώμονα την αληθινή προσφορά ενός άψογου gameplay, εμπλουτίστηκε με ότι θεωρία συνωμοσίας υπήρχε και βγήκε ένα παιχνίδι ύμνος - ένα άλμα μπροστά για την εποχή του, το οποίο δυστυχώς, ελάχιστοι ακολούθησαν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
13Th Warrior Ιούνιος 4, 2009 #28 Κοινοποίηση Ιούνιος 4, 2009 Reamke έχουν γίνει και στα τότε διαμάντια της Sierra heroes quest, quest for glory, καιρός να δούμε και το πρώτο Monkey. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dante80 Ιούνιος 4, 2009 #29 Κοινοποίηση Ιούνιος 4, 2009 τα νοσταλγουμε επειδη ημασταν πιτσιρικαδες τοτε και ηταν η πρωτη επαφη με πισια ή οντως ειχαν κατι το σπουδαιο αυτα τα παιχνιδια? no pcia τότε (για μένα), amiges ataria commodoria amstradia κτλ... Η συγκεκριμένη σειρά έχει μείνει στην ιστορία για το χιούμορ της. Από το όνομα του πρωταγωνιστή μέχρι τα βρισίδια στο swordfighting, απλά απόλαυση...^^ (τότε είχαμε βέβαια lucas arts, και sierra, και delphine να μας δίνουν διαμάντια...τώρα...adventuring is dead)...:bye: Link to comment Share on other sites More sharing options...
mc_trashy Ιούνιος 19, 2009 #30 Κοινοποίηση Ιούνιος 19, 2009 ΤΙ ΛΕΤΕ ΤΩΡΑ. :jump1: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nephiλiμ Ιούνιος 20, 2009 #31 Κοινοποίηση Ιούνιος 20, 2009 http://www.justin.tv/lucasartsgames Link to comment Share on other sites More sharing options...
ShadowRunner Ιούνιος 20, 2009 #32 Κοινοποίηση Ιούνιος 20, 2009 πω πω.... τι με κάνατε να θυμηθώ τώρα πολλά χρόνια πίσω. Αν είστε για ομαδική όταν με το καλό, είμαι και εγώ μεσα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.