GoMaR Οκτώβριος 3, 2011 #3601 Οκτώβριος 3, 2011 η παρνηθα εχει πολλα τερεν.για απλη βολτα σε δασικους και με ενα απλο σμαρτσαμ ειναι μια χαρα.Για μονοπατια θες αλλα λαστιχα.η πχ για πιο δυσκολα τερεν οπως ποικιλο / αιγαλεω[MENTION=4802]PetrosD[/MENTION] με βιντεο τραβηχτηκε
z3et Οκτώβριος 3, 2011 #3602 Οκτώβριος 3, 2011 Δεν νομιζω να θυμαται καποιος ενα θεμα που ειχα θεσει πριν μηνες αλλα τεσπα. Να μην τα πολυλογω, βρηκα απο που προερχεται. Απο το τιμονι. Και για να γινω πιο συγκεκριμενος, απο τη συνδεση του τιμονιου με τον σκελετο (δεν ξερω πως λεγεται αυτο το σημειο). Η συγκεκριμενη συνδεση εχει λασκαρει καπως και το καταλαβα καλυτερα σημερα (μετα απο κατι μηνες αδρανειας του ποδηλατου) οταν φρεναρα με το μπροστινο. Εκει ειδα πως πηγαινο-ερχεται. Ψηλιαστικα λιγο για το τι προκειται και ειπα πως χρειαζεται λιγο σφηξιμο (στη βιδα του καθετου αξονα του τιμονιου). Well, οσο και να την εσφιξα (που δεν επερνε παραπανω), δεν μπορεσα να το φτιαξω. Την ξεβιδωσα και ελυσα τελειως το τιμονι, δεν ειδα κατι περιεργο (να εχει σπασει πχ κατι). Τελος παντων, δεν ξερω πως να το επαναφερω στην αρχικη του κατασταση (να μην ειναι χαλαρο). Καμια ιδεα?ΥΓ: Κατω απο το τιμονι εχει 5-6 δακτυλιους, δοκιμασα και εβγαλα εναν ωστε το τιμονι να μπει πιο "μεσα", αλλα παλι τα ιδια...
Dem Οκτώβριος 3, 2011 #3603 Οκτώβριος 3, 2011 στην καλυτερη περιπτωση και πιο πιθανη, εχει χαλαρωσει σπασει το εσωτερικο του "ποτηριου" που μπαινει μεσα στο λαιμο του ποδηλατου (headtube αυτο που δειχνεις στην εικονα). Αυτο αλλαζει, πηγαινε το σε καποιον να το δει. Στην χειροτερη και πιο απιθανη εχει ραγισει ο λαιμος του σκελετου και δεν αλλαζει εκτος αν εισαι εντος εγγυησης, που πρεπει να σου αλλαξουν ολο το σκελετο.Ποιο ειναι το ποδηλατο? Ετων?
ΓιαγκΤ Οκτώβριος 3, 2011 #3604 Οκτώβριος 3, 2011 Δεν νομιζω να θυμαται καποιος ενα θεμα που ειχα θεσει πριν μηνες αλλα τεσπα. Να μην τα πολυλογω, βρηκα απο που προερχεται. Απο το τιμονι. Και για να γινω πιο συγκεκριμενος, απο τη συνδεση του τιμονιου με τον σκελετο (δεν ξερω πως λεγεται αυτο το σημειο). Η συγκεκριμενη συνδεση εχει λασκαρει καπως και το καταλαβα καλυτερα σημερα (μετα απο κατι μηνες αδρανειας του ποδηλατου) οταν φρεναρα με το μπροστινο. Εκει ειδα πως πηγαινο-ερχεται. Ψηλιαστικα λιγο για το τι προκειται και ειπα πως χρειαζεται λιγο σφηξιμο (στη βιδα του καθετου αξονα του τιμονιου). Well, οσο και να την εσφιξα (που δεν επερνε παραπανω), δεν μπορεσα να το φτιαξω. Την ξεβιδωσα και ελυσα τελειως το τιμονι, δεν ειδα κατι περιεργο (να εχει σπασει πχ κατι). Τελος παντων, δεν ξερω πως να το επαναφερω στην αρχικη του κατασταση (να μην ειναι χαλαρο). Καμια ιδεα?ΥΓ: Κατω απο το τιμονι εχει 5-6 δακτυλιους, δοκιμασα και εβγαλα εναν ωστε το τιμονι να μπει πιο "μεσα", αλλα παλι τα ιδια...Λασκάρεις τις βίδες του λαιμού και μετά σφίγγεις
Dem Οκτώβριος 3, 2011 #3605 Οκτώβριος 3, 2011 το αυτο ^ και επισης νομιζω δεν γινεται να βγαζεις ροδελες απο το τιμονι και αυτο να πηγαινει πιο μεσα αφου η αρχη του πιρουνιου το πανω μερος ετσι κι αλλιως πρεπει να παταει στο λαιμο, μεσω καποιας ροδελας "πιατου". Την ξεβιδωσα και ελυσα τελειως το τιμονι, δεν ειδα κατι περιεργο (να εχει σπασει πχ κατι). δεν διαβασα το "δεν" και νομιζα ειδες να εχει σπασει κατι....sry
z3et Οκτώβριος 3, 2011 #3606 Οκτώβριος 3, 2011 στην καλυτερη περιπτωση και πιο πιθανη, εχει χαλαρωσει σπασει το εσωτερικο του "ποτηριου" που μπαινει μεσα στο λαιμο του ποδηλατου (headtube αυτο που δειχνεις στην εικονα). Αυτο αλλαζει, πηγαινε το σε καποιον να το δει. Στην χειροτερη και πιο απιθανη εχει ραγισει ο λαιμος του σκελετου και δεν αλλαζει εκτος αν εισαι εντος εγγυησης, που πρεπει να σου αλλαξουν ολο το σκελετο.Ποιο ειναι το ποδηλατο? Ετων?Σιγουρα δεν ειδα κατι σπασμενο (ραγισμενο κλπ), το κοιταξα σχολαστικα, γυρω γυρω απο headtube, μεσα, απο κατω και το ποτηρι γυρω-γυρω. Το ποδηλατο ειναι ενα GT Aggressor, το 2009 το πηρα. Δεν ξερω αν εχει εγγυηση, αλλα και να εχει κομματακι δυσκολο να το στειλω. Να το παω σε ενα ποδηλαταδικο να το ελεγξουν? Λασκάρεις τις βίδες του λαιμού και μετά σφίγγειςΣυγκεκριμενα, ποιες βιδες? Εγω οταν αφαιρεσα το τιμονι, εβγαλα αυτες. Φυσικα, μετα τις εσφιξα παρα πολυ καλα...
Dem Οκτώβριος 3, 2011 #3607 Οκτώβριος 3, 2011 Ναι δεν διαβασα το "δεν" που ειπες δικο μου λαθος, χαλαρασε τις βιδες που ειναι στο stem στο οριζοντιο πρωτα (που ειναι 2 μαζι) και μετα σφιξε την καθετη την απο πανω.Edit : δες εδωhttp://www.cyclist.gr/article.php?id=1309
z3et Οκτώβριος 3, 2011 #3608 Οκτώβριος 3, 2011 Δεν θυμαμαι πως το ειχα ξανα-δεσει, αλλα θα το κανω ετσι αυτη τη φορα να δουμε μπας και...Οσο για τις ροδελες, μια εβγαλα και το τιμονι κατεβηκε πιο κατω. Λογικα πρεπει να ειναι γι'αυτο το σκοπο, δηλαδη για την αυξομειωση του υψους αν καποιος το θελει πιο ψηλο/χαμηλο.ΥΓ: Αυτο ελεγε και το manual μεσα, εκτος και αν εβγαλα λαθος ροδελες XDΥΓ2: Αχα, οτι χρειαζομουν! Thanks! (Εδω φαινονται οι ροδελες που λεω).
ΓιαγκΤ Οκτώβριος 3, 2011 #3609 Οκτώβριος 3, 2011 Βεβαίως πρέπει το πιρούνι (εσωτερικά στην τρύπα) να είναι 3 - 4 χιλ πιο κάτω από το ύψος του λαιμού
Dem Οκτώβριος 3, 2011 #3610 Οκτώβριος 3, 2011 Οσο για τις ροδελες, μια εβγαλα και το τιμονι κατεβηκε πιο κατω. Λογικα πρεπει να ειναι γι'αυτο το σκοπο, δηλαδη για την αυξομειωση του υψους αν καποιος το θελει πιο ψηλο/χαμηλο.ΥΓ: Αυτο ελεγε και το manual μεσα, εκτος και αν εβγαλα λαθος ροδελες XDη βαση του πιρουνιου το "crown" το τοξο της πρεπει να παταει πανω στο λαιμο του σκελετου, συνηθως ενδιαμεσα με μια ροδελα.αν θελεις να χαμηλωσει το τιμονι, βγαζεις τις ροδελες και μεταφερεις πιο κατω το stem και κοβεις το περισσευμα απο το λαιμο του πιρουνιου. Δεν το εχω κανει ποτε αλλα ετσι φανατζομαι γινεται.Δεν μπορω να φαντστω με τιποτα το crown με κενο κατω απο το headtube, εκτος αν δεν καταλαβαινω τι λες...αν θελεις το τιμονι πιο κατω υπαρχουν και πιο απλα πραγματα να δοκιμασεις, πχ βαζεις αναποδα το stem, να κοιταζει προς τα κατω.
Dem Οκτώβριος 3, 2011 #3611 Οκτώβριος 3, 2011 Βεβαίως πρέπει το πιρούνι (εσωτερικά στην τρύπα) να είναι 3 - 4 χιλ πιο κάτω από το ύψος του λαιμούε ναι ρε παιδια εννοειται, αλλιως πως θα γυρναει? ετσι οπως το λεει καταλαβα κενο παχους μιας ροδελας, και οτι κατεβηκε ολο το πιρουνι κατω...[MENTION=93]ΓιαγκΤ[/MENTION] αυτο γινεται?
ΓιαγκΤ Οκτώβριος 3, 2011 #3612 Οκτώβριος 3, 2011 ε ναι ρε παιδια εννοειται, αλλιως πως θα γυρναει? ετσι οπως το λεει καταλαβα κενο παχους μιας ροδελας, και οτι κατεβηκε ολο το πιρουνι κατω... [MENTION=93]ΓιαγκΤ[/MENTION] αυτο γινεται? Βλέπεις στη φωτογραφεία ότι η σωλήνα του πιρουνιού είναι ποιο κάτω από τον λαιμό. Όταν το συναρμολογεί ο κατασκευαστής προσθέτει ροδέλες για να δημιουργήσει απόσταση. Αν αφαιρέσεις έστω και μια για να χαμηλώσεις το τιμόνι, "χάνεις" την απόσταση οπότε τερματίζει και δεν σφίγγει.
z3et Οκτώβριος 4, 2011 #3613 Οκτώβριος 4, 2011 Ολα κομπλε τελικα. Ακολουθησα τον οδηγο και πλεον δεν κανει κιχ. Ευχαριστω :thank_you2:ΥΓ: Αν και δεν το λεει, επρεπε να πιεσω (αρκετα) προς τα κατω και λιγο μπροστα το τιμονι ωστε να πιασει καλα.
PetrosD Οκτώβριος 5, 2011 #3614 Οκτώβριος 5, 2011 Πήγα στο μικρό freeday του Περιστερίου σήμερα. Πολύ μου άρεσε, αρκετά χαλαρή βόλτα, πολύς κόσμος!:clap:Κάναμε 21 χιλιόμετρα, με moving average 12-13. Η κούρσα μου καλά πήγε, δε χρειάστηκε ελαφρύτερο βήμα από αυτά που έχω πουθενά.Μέγιστη ταχύτητα 51 Km/h.Θα πάω και την άλλη εβδομάδα! Για το μεγάλο freeday της Παρασκευής, δεν είμαι έτοιμος.
wrong method Οκτώβριος 7, 2011 #3615 Οκτώβριος 7, 2011 αγκαλιά με τα σκουπίδια σήμερα wtf,όσες τούμπες δεν έφαγα όλο το χρόνο τις τρώω μαζεμένες το ποδήλατο (αυτό ήταν το πρώτο που κοίταξα μόλις σηκώθηκα) δεν έπαθε τίποτα είμαι καλά γιατρέ ;
AN7 OverClocker Οκτώβριος 7, 2011 #3616 Οκτώβριος 7, 2011 Για να χαμηλώσεις το τιμόνι, αν δεν θες να κόψεις τον λαιμό του πιρουνιού, απλά βάζεις την ροδέλα που έβγαλες κάτω από το stem Και την βάζεις από πάνω για να σφίγγει η κουκουνάρα.
Snips Οκτώβριος 7, 2011 #3617 Οκτώβριος 7, 2011 Υπάρχει σέλα να είνα εντελώς τρύπια στην μέση και μπροστά για......προστασία των ευαίσθητων σημείων; (προστάτης κτλ κτλ)..ΤΟυ κιλού εννοώ...όχι για επαγγελματική χρήση....
GoMaR Οκτώβριος 8, 2011 #3618 Οκτώβριος 8, 2011 αγκαλιά με τα σκουπίδια σήμερα wtf,όσες τούμπες δεν έφαγα όλο το χρόνο τις τρώω μαζεμένες το ποδήλατο (αυτό ήταν το πρώτο που κοίταξα μόλις σηκώθηκα) δεν έπαθε τίποτα είμαι καλά γιατρέ ; ηταν το πρωτο που κοιταξες γιατι ηξερες οτι ησουν καλα. αν ηταν πιο σοβαρη τουμπα , ουτε που θα το σκεφτοσουν Χθες σε μια διαδρομη , (την εχω κανει αρκετες φορες Καλλιθεα - Χασια) ενω σε ολη την διαρκεια της διαδρομης ενιωθα καλα με το που φτανω , παταω φρενω , παταω ποδι κατω και..μαυριζουν ολα , ασπριζω ολος και ξαπλωσα κατω.Στο τσακ γλυτωσα την λιποθυμα. δε ξερω γιατι με χτυπησε ετσι αυτη την φορα.Αλλα ο οργανισμος μου δεν με προειδοποιησε
l2phile Οκτώβριος 8, 2011 #3619 Οκτώβριος 8, 2011 Το έχω πάθει και εγώ στο γυμναστήριο αυτό 1-2 φορές. Απο ορθοστατική πίεση; Απο ελλειψη ενυδάτωσης; Κακής διατροφής; Δεν ξέρω
Shadow Keeper Οκτώβριος 8, 2011 #3620 Οκτώβριος 8, 2011 Συνηθισμένο είναι χαμηλά επίπεδα ποτάσιου, όταν ιδρώνεις κιόλας, καλό είναι καμιά μπανανίτσα μαζί. Αν το πάθαινα συχνά πάντως και δεν είναι το πρώτο που ελέγχεις, δλδ χαμηλή πίεση/καρδιά, εγώ θα έκανα μια γενική αίματος για να δώ αν έχω ελλείψεις σε ιχνοστοιχεία όπως σίδηρος ή/και αβιταμινώσεις
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.