Jump to content



Ποδηλατό-thread (CycleLab)


performer

Recommended Posts

DSCN0712.jpg

DSCN0714.jpg

DSCN0716.jpg

DSCN0720.jpg

DSCN0723.jpg

DSCN0724.jpg

c103 by method01 at Garmin Connect - Details

πρόλαβα και τράβηξα μερικές φωτο,πριν να καταλάβω ότι είχα πάθει λάστιχο και γύρισα πίσω γμτ :turn:

σταμάτησα 2-3 φορές,φούσκωσα και συνέχισα,ευτυχώς μέχρι το σπίτι

με έσωσε η airtool που κουβαλώ πάντα μαζί μου

νεξτ ταιμ χοζε!!!

Link to comment
Share on other sites

πρόλαβα και τράβηξα μερικές φωτο,πριν να καταλάβω ότι είχα πάθει λάστιχο και γύρισα πίσω γμτ :turn:

σταμάτησα 2-3 φορές,φούσκωσα και συνέχισα,ευτυχώς μέχρι το σπίτι

με έσωσε η airtool που κουβαλώ πάντα μαζί μου

νεξτ ταιμ χοζε!!!

Να μάθεις τεντιμπόυ να παίρνεις σαμπρέλα....

Ωραία μέρη. Λάρισα, ε;

Link to comment
Share on other sites

Ερωτησούλες (απλά για να έχω μια ίδεα) περί κουρσακίων:

Πόσο κάνουν τα φθηνότερα "decent" μοντέλα?

Ποιες μάρκες αποφευγουμε? Ποιες προτιμούμε?

Πόσα κιλά είναι ένα απλό κουρσάκι?

Υπάρχει κάτι που αποφευγουμε όπως ο Διάολος το λιβάνι? (Όπως στα ΜΤΒ βλέπουμε αυτό το πράγμα

gearsleftshifter300.jpg

και παίρνουμε δρόμο?)

Και το σημαντικότερο, τι προσέχουμε κυρίως όταν ένα κουρσάκι κάνει Χ ευρώ, και ένα άλλο κουρσάκι που μας αρέσει περισσότερο κάνει Χ+50 ευρώ ή χ+100 ευρώ ή χ+200 ευρώ?

(Στα MTB ας πούμε κοιτάμε την ανάρτηση, (λαδιού? αερα? πλήρως ρυθμιζόμενή? lockout?), τα φρένα (V-brakes? μηχανικά δισκόφρενα? υδραυλικα δισκόφρενα?) και φυσικά την σειρά των ανταλακτικών (altus<acera<alivio<deore<xt<xtr) κτλ)

Link to comment
Share on other sites

Ωραία μέρη. Λάρισα, ε;

:rofl::rofl::rofl:

Ερωτησούλες (απλά για να έχω μια ίδεα) περί κουρσακίων:

Πόσο κάνουν τα φθηνότερα "decent" μοντέλα?

Ποιες μάρκες αποφευγουμε? Ποιες προτιμούμε?

Πόσα κιλά είναι ένα απλό κουρσάκι?

Υπάρχει κάτι που αποφευγουμε όπως ο Διάολος το λιβάνι? (Όπως στα ΜΤΒ βλέπουμε αυτό το πράγμα

gearsleftshifter300.jpg

και παίρνουμε δρόμο?)

Και το σημαντικότερο, τι προσέχουμε κυρίως όταν ένα κουρσάκι κάνει Χ ευρώ, και ένα άλλο κουρσάκι που μας αρέσει περισσότερο κάνει Χ+50 ευρώ ή χ+100 ευρώ ή χ+200 ευρώ?

(Στα MTB ας πούμε κοιτάμε την ανάρτηση, (λαδιού? αερα? πλήρως ρυθμιζόμενή? lockout?), τα φρένα (V-brakes? μηχανικά δισκόφρενα? υδραυλικα δισκόφρενα?) και φυσικά την σειρά των ανταλακτικών (altus<acera<alivio<deore<xt<xtr) κτλ)

ανάλογα το υλικό.τα αλουμίνια ξεκινούν από 750 και φτάνουν τα 1800 περίπου.τα καρμπον από 1500 έως όσο θέλεις

δεν υπάρχουν καλές και κακές μάρκες,απλά ο κάθε κατασκευαστής έχει την δική του φιλοσοφία

με αποτέλεσμα να έχει φανατικούς φίλους-πελάτες αλλά και εχθρούς.

γενικά μιλώντας μέχρι τα 1200 περίπου ευρω οι σκελετοί δεν διαφέρουν πολύ και κοιτάς ποιος δίνει τα πιο ποιοτικά περιφερειακά

το βάρος ποικίλει ανάλογα το υλικό.τα αλουμινένια είναι περίπου 9-11-12 κιλά.τα καρμπον έως 8

και υπάρχουν και ατσάλινα αλλά και τιτανίου.

μερικές λεπτομέρειες ίσως να είναι λίγο πιο πάνω ή πιο κάτω από τα μεγέθη που έγραψα,αυτό γιατί δεν ασχολούμαι με όλα τα ποδήλατα παρά μόνο με την κούρσα πλέον,οπότε θα υπάρχουν διαφοροποιήσεις σε μερικές τιμές

δεν υπάρχει κάτι που πρέπει να αποφύγεις.γενικά στις μέρες μας μπορείς να βρεις αξιόλογα ποδήλατα με χαμηλές τιμές

αυτό που κανένας δεν μπορεί να σου εγγυηθεί είναι το πως θα ταιριάξεις τον εαυτό σου στο ποδήλατο και πως θα κάνεις περισσότερα χλμ πιο γρήγορα και πιο αναπαυτικά (πάντα για κούρσα μιλάμε) αυτό δεν θα το βρεις σε κανένα προσπέκτους εταιρίας και πρέπει να το μάθεις μόνος σου.δυστυχώς η κούρσα δεν είναι για όλους

προσέχεις πρώτα το πλαίσιο (υλικό κατασκευής) και μετά τους τροχούς και το groupset

πριν από όλα,αποφάσισε πόσα χλμ θέλεις να κάνεις,σε τι έδαφος και αν μπορείς αυτό να το κάνεις 3-4 φορές την εβδομάδα

άμα είναι να κρεμάς πάνω της τις πετσέτες ή να πας μια βόλτα το Σ/Κ, κοιτάς λάθος τύπο ποδηλάτου

Link to comment
Share on other sites

Απ' όλα...και πατημένο, και λίγη άμμο, και αρκετές πέτρες. μικτό

Δεν ξέρω αν έχεις καλυφθεί και αν έχεις αγοράσει τελικά

για μπροστά με έμφαση το πως θα φτάσω στο μονοπάτι: Continental X-king, maxxis aspen/ikon, schwalbe rocket ron,

για μπροστά με έμφαση το μονοπάτι : continental mountain king II, maxxis advantage/ardent, schwalbe nobby nic

To crc είναι πανάκριβο στα ελαστικά δες εναλλακτικά κάποιο γερμανικό eshop.

Προτίμησε κάποιο διπλωτό με κεβλαρ στα πλαϊνά και όχι με το σύρμα.

Link to comment
Share on other sites

Έχετε κάτι να προτείνετε?

Maxxis Ardent 2.25 / Maxxis Ardent 2.25

Maxxis Ardent 2.25 / Maxxis Ardent 2.40

Maxxis Ardent 2.25 / Maxxis High Roller II 2.35

δεν χρειαζεται να ειναι διπλωτα, κοιτα τις πιο απλες φθηνες εκδοσεις.

το 2.1 που εχεις μπροστα χαρισε το. ;)

Edit: Δεν ξερω τι frame / αναρτηση εχεις, φροντισε να χωρανε ειδικα το Ardent 2.4 ειναι λιγο "φουσκωμενο"

θα εχεις προβλημα με κοινη entry level ΧC αναρτηση.

Έγινε επεξεργασία από Dem
Link to comment
Share on other sites

Τελικά πήρα το Continental Mountain King II 26x2.2 Continental Mountain King II 26x2.2 , το πέρασα μπροστά και πίσω πήγα το μπροστινό schwalbe black jack 26 x 2.1.

Αν και έχουν τι ίδιο ETRTO (54-559 με 55-559), το Continental είναι αρκετά πιό λεπτό πράγμα που απογοήτευσε...μάλλον έπρεπε να πάρω το 2.4. Ακόμα δεν το έχω βολτάρει για εντυπώσεις.

Link to comment
Share on other sites

... δεν σε προλαβα

ΜΑ καλα ειχες 2.1 schwalbe ήθελες πιο χοντρο και πηγες σ αυτο το conti ?

του ειπες του ποδηλατα οτι θελεις περισσοτερο ογκο και στο δωσε?

αν δεν εισαι κατω απο 70 κιλα και δεν τρεχεις αγωνες

μην ασχολησε με 2.1 και 2.2 λαστιχάκια.

Έγινε επεξεργασία από Dem
Link to comment
Share on other sites

... δεν σε προλαβα

ΜΑ καλα ειχες 2.1 schwalbe ήθελες πιο χοντρο και πηγες σ αυτο το conti ?

του ειπες του ποδηλατα οτι θελεις περισσοτερο ογκο και στο δωσε?

αν δεν εισαι κατω απο 70 κιλα και δεν τρεχεις αγωνες

μην ασχολησε με 2.1 και 2.2 λαστιχάκια.

Η διαφορά της τάξεως των 1-2 mm δεν παίζει ρόλο, (άμα πήγαινε σε 60χ559 άλλη φάση) στην συγκεκριμένη περίπτωση όλη την διαφορά θα την κάνει το τακούνι.

Άλλωστε ΜΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ νομίζω οτι ο Lakiss δεν θα το 'χώσει' το ποδήλατο σε μονοπάτι, μεγαλύτερη σημασία έχει πώς θα συμπεριφέρεται στο πεταλάρισμα και στον δασικό.

Έγινε επεξεργασία από Κωστάκης
Link to comment
Share on other sites

Βασικά δεν ρώτησα κανένα ποδηλατά...βασίστηκα στα νούμερα που δίνουν οι εταιρίες και το αγόρασα.

Το ποδήλατο το πάω σε πέτρες, κοτρώνες, τα πάντα...δεν το λυπάμαι καθόλου γιατί έτσι πρέπει.

Το ταλαιπωρώ πολύ και λόγω βάρους μου (1.83 - 110kgr) οπότε μάλλον έκανα άστοχη επιλογή μεγέθους.

Έχει 5mm. διαφορά από το black jack, μετρημένο με παχύμετρο!

Πήρα τηλ. και θα πάω να το αλλάξω με 2.4 αύριο.

Link to comment
Share on other sites

Μετά από 15 χρόνια είπα να αναβαθμιστώ κι εγώ.

Ποια η άποψή σας για το ideal zik zak; Αξίζει τα 470 ή με κάτι παραπάνω μπορώ να πάω σε κάτι καλύτερο;

Τα 29ριά που είναι και της μοδός, είναι καλύτερο από 26άρη; Αναφέρομαι για ήρεμο τρέξιμο σε χώμα χωρίς τρελά μονοπάτια και καταβάσεις.

Link to comment
Share on other sites

Η διαφορά της τάξεως των 1-2 mm δεν παίζει ρόλο, (άμα πήγαινε σε 60χ559 άλλη φάση) στην συγκεκριμένη περίπτωση όλη την διαφορά θα την κάνει το τακούνι.

δεν καταλαβαινω τι λες εδω..

Άλλωστε ΜΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ νομίζω οτι ο Lakiss δεν θα το 'χώσει' το ποδήλατο σε μονοπάτι, μεγαλύτερη σημασία έχει πώς θα συμπεριφέρεται στο πεταλάρισμα και στον δασικό.

και σε δασικο αν δεν εισαι κατω απο 70kg 2.1 λαστιχο απο οποιαδηποτε εταιρια ειναι πολυυυυυυ μικρο

και το 2.2 ειναι λιγο για μπροστα. (καποια 2.2 με καλο ογκο και υψος υποφερονται για πισω τλχ)

Βασικά δεν ρώτησα κανένα ποδηλατά...βασίστηκα στα νούμερα που δίνουν οι εταιρίες και το αγόρασα.

Το ποδήλατο το πάω σε πέτρες, κοτρώνες, τα πάντα...δεν το λυπάμαι καθόλου γιατί έτσι πρέπει.

Το ταλαιπωρώ πολύ και λόγω βάρους μου (1.83 - 110kgr) οπότε μάλλον έκανα άστοχη επιλογή μεγέθους.

Έχει 5mm. διαφορά από το black jack, μετρημένο με παχύμετρο!

Πήρα τηλ. και θα πάω να το αλλάξω με 2.4 αύριο.

Συνηθως, 2.1-2.2 λαστιχα δεν εχουν τακουνι ουτε ογκο. Στα κιλα σου δεν μπορεις να κατεβεις σε "πιεση ΜΤΒ" 40-30 -25 psi με τετοια λαστιχα. (με αερα - tubeless κατεβαινεις κι αλλο ) Συνεπως δεν εχεις ανεση προσφυση.

Στα θεση σου θα πηγαινα με το ποδηλατο γιατι δεν ξερω τι χωρο εχεις πισω και στο τοξο της αναρτησης

και θα εβαζα οσο μεγαλυτερο λαστιχα γινοταν.

αλλαξε και το πισω, αξιζει.

το ποσο μεγαλο λαστιχο μπορεις να βαλεις εξαρταται απο την προβλεψη στη σχεδίαση που εχει γινει για το frame στα ψαλιδια ( πανω και κατω)

και την σχεδιαση της αναρτησης. Φαντασου οτι αρκετος χωρος για αυτα τα 2 ειναι μεχρι και κριτhριο επιλογης για αναρτηση/frame

Αναλογα τωρα με το σεταπ και την χρηση (π.χ. λασπες) υπολογιζεις λιγο χωρο ελευθερο γιατι οι ροδες αναλογα με το ποσο καλα δενουν πανω φλεξαρουν.

Link to comment
Share on other sites

δεν καταλαβαινω τι λες εδω..

και σε δασικο αν δεν εισαι κατω απο 70kg 2.1 λαστιχο απο οποιαδηποτε εταιρια ειναι πολυυυυυυ μικρο

και το 2.2 ειναι λιγο για μπροστα. (καποια 2.2 με καλο ογκο και υψος υποφερονται για πισω τλχ)

Συνηθως, 2.1-2.2 λαστιχα δεν εχουν τακουνι ουτε ογκο. Στα κιλα σου δεν μπορεις να κατεβεις σε "πιεση ΜΤΒ" 40-30 -25 psi με τετοια λαστιχα. (με αερα - tubeless κατεβαινεις κι αλλο ) Συνεπως δεν εχεις ανεση προσφυση.

Όρος Αιγάλεω, 26Χ1,95, 40 - 45 psi, 85 κιλά εγώ 100 ο φίλος που πάμε μαζί, πάνω από 10000 χιλ με το ίδιο μοντέλο λάστιχα : P

Link to comment
Share on other sites

Dem εισαι λαθος εδω.

panaracer 2.1 xc pro

απο 25-40 πιεση το λαστιχο συμπεριφερεται τελεεια σε οτι οδοστρωμα και να το πατησεις.

προσφυση χανεις μονο στις λασπες που λογω τακουνιου ΔΕΝ διωχνει την λασπη.

Link to comment
Share on other sites

Μετά από 15 χρόνια είπα να αναβαθμιστώ κι εγώ.

Ποια η άποψή σας για το ideal zik zak; Αξίζει τα 470 ή με κάτι παραπάνω μπορώ να πάω σε κάτι καλύτερο;

Τα 29ριά που είναι και της μοδός, είναι καλύτερο από 26άρη; Αναφέρομαι για ήρεμο τρέξιμο σε χώμα χωρίς τρελά μονοπάτια και καταβάσεις.

δες και αυτό:

SCOTT ASPECT 660 2013 - Hardtail mountain bikes - Για ανώμαλο δρόμο/βουνό - Ποδήλατα | τα πάντα για τα ποδήλατα

λίγο παραπάνω,αλλά καλύτερο ποδήλατο

http://www.grammariosbikes.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-gear.tpl&product_id=1767&category_id=2&option=com_virtuemart&Itemid=100012

τα 29αρι δυσφορούν σε κλειστές διαδρομές και είναι ψηλότερα.αυτό μπορεί να σε ξενίσει λίγο στην αρχή

για ανοιχτά κομμάτια,καθώς και για αποστάσεις σε άσφαλτο υπερέχουν λόγω μεγαλύτερων τροχών.

Έγινε επεξεργασία από wrong method
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.