Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Δεν παιζει , η στουκαρισμενο θα ειναι η ετοιμο να τα βαρεσει ( η κλεμένο ) Η ο ιδιοκτητης εχει απιστευτη αναγκη τα χρηματα . αλλα και παλι . . ..

Εκτος και αν μιλάς για αγορά απο mobile.de και γενικως απο εξωτερικο , οποτε θα σου παει ο κουκος αηδόνι μιας και το πιανει τελωνειο , 5ετια , κλπ κλπ .

edit . Μπορει και να το δινει και τοσο βεβαια και μακαρι και να το παρεις το οχημα . προσεξε ομως γιατι στις απιστευτα καλες τιμες στα αυτοκινητα υπαρχουν λακοι . . . Στο car.gr αυτα παιζουν μεσο ορο στα 7-8 χιλιαρικα οποτε ... καταλαβαινεις .

Έγινε επεξεργασία από Athens2004
Link to comment
Share on other sites

Aπό Βουλγαρία θα το πάρω (φοιτητής εδώ γαρ), και θα του βγάλω βουλγάρικα νούμερα, οπότε δε με νοιάζει για τελωνεία. Εννοείται ότι θα το κοιτάξω κι εγώ αλλά και μάστορας κτλ...

Εδώ είναι:

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11258703085918382&f1=details

Αυτό ή πάω σε BMW 318 E46 '99 με 3.500 ευρά :D

Link to comment
Share on other sites

Ε μιλα ετσι ρε Χριστιανε , τα ξεκαθαριζει ο κοσμος αυτα . Για Βουλγαρια δεν ξερω τι τιμες παιζουν , και παλι καλη ακουγεται ομως.

@ mech5107 Eλλαδα ειναι πανάκριβα σε 17'' πρεπει να περνανε τα 1200e 1300 , Αμερικη τα βρήκα -880δολαρς δηλαδη 610e , Περιμενω mail για πληροφοριες αποστολης κλπ απο http://www.vividracing.com/catalog/racing-tuning-series-rpf1-c-6424_4542_4906_5115_5119.html Στο site λενε οτι κανουν shipping worldwide. Ψαχνω και για europe τωρα.

Έγινε επεξεργασία από Athens2004
Link to comment
Share on other sites

Ε μιλα ετσι ρε Χριστιανε , τα ξεκαθαριζει ο κοσμος αυτα . Για Βουλγαρια δεν ξερω τι τιμες παιζουν , και παλι καλη ακουγεται ομως.

Το ξεκαθάρισα ρα... εκ των υστέρων. :D

Δε το 'βαλα μόνο για να μου πείτε τιμή αλλά και γενικότερα τι πρέπει να προσέξω. Από γκολφάκια έχω μια Χ εμπειρία, όντας κάτοχος Golf MΚ3, αλλά το τουρμπάτο ούτε το έχω οδηγήσει, ούτε και το έχει κάνας γνωστός. Τα γκολφάκια από το ΜΚ4 και μετά έχω ακούσει ότι βγάζουν περίεργα προβλήματα.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό πρέπει να είναι δευτερο στάδιο γεμάτο... Τροχαλίες (για να μη σου πώ και άλλο κομπρέσσορα), intercooler κλπ... Παει καλά, αλλα η γνώμη μου είναι πως το τουρμπάτο είναι πιο καλή βάση για να παίξεις...

@Αθηνα2004: Αν τις βάζεις για look και μόνο, ή βαλε τις ίδιες σε 18" ή διάλεξε ενα αλλο σχέδιο με μικρότερο χειλάκι / πατούρα... Ετσι την πάτησα κι εγώ με τις 17" αρες που έβαλα στο Nissan και ο θόλος μοιάζει άδειος και η ζάντα 15" άρα... :p

Αν τις βάζεις για να σου μειώσουν το αναρτώμενο βάρος ανα τροχό, τότε στα ίδια λεφτά κοιτα τις Works. Πολύ καλές, ελαφριές και μονομπλόκ. :T:

Έγινε επεξεργασία από LevelOne
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το δικό σου ειναι ?

Όχι αυτό είναι προ fl, αλλά το παλικάρι του έβαλε πρόγραμμα πρόσφατα και μαζί με κάτι άλλα παίζει να μου ρίχνει περί τα 50 άλογα.

Γενικά είναι ρίσκο, αλλά το σκέπτομαι.

Link to comment
Share on other sites

Γιάγκο στην Αγγλία πάντος υπάρχουν οπως ξέρεις 20+ βελτιωτές που με μαμά τουρμπίνα τα δίνουν τα 30-50 άτια (και καλά).

βέβαια με προβληματίζει που η works (τότε που κοιτούσα όταν έμενα πάνω - πριν 4 χρόνια - ) ήταν η μόνη που άλλαζε τουρμπίνα...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dolly ξερεις ποιο ειναι το θέμα με τις τουρμπίνες; Λογικά του Γιάγκου φοράει κανονική 2.5άρα. Οι 2.5αρες (ρουλεμανάτες) έχουν παροχή πίεσης μέχρι 1.5bar οχι λιγο πριν σπάσουν αλλα λίγο πριν αρχίσει η τουρμπίνα να στέλνει ζεστό αέρα απο την υπερθερμανση... Δεν ειναι ουτοπικά 20-30 άλογα απο την μαμα τουρμπίνα, αλλα πρέπει να συνοδευτούν και απο κατάλληλο πρόγραμμα...

Γνώμη μου είναι οτι του Γιάγκου με μια 28αρα ρουλεμανάτη, και με τα ίδια παρελκόμενα που φοράει το παληκάρι στο βίντεο (ιντερκουλερ, προγραμμα, εξατμιση) θα διακτινιστεί...

Εδω στο Nissan, όταν εβαλα την 28άρα και χωρίς προγραμματα - εξατμιση κλπ, σηκωσα 0.95 (μεχρι εκει αφηνει ο κοφτης πίεσης αν δεν τον βγαλεις) και είδα αλλο αμαξι...

Edit: H Works δεν άλλαζε όλη την τουρμπίνα, αλλα μόνο τα "μουτρα" / αλουμινιο για να μπορεί να σηκώσει με περισσότερη ασφάλεια λίγη πίεση...

Link to comment
Share on other sites

Ναι πάντα με πρόγραμμα, 30+ είναι ανετα απο όσο εχω δει και εγώ.

Ετσι γίνεται και με τα γκολφάκια τα 160άρια που με πρόγραμμα πάνε 200άρες και καμία άλλη παρέμβαση.

Αν ο Γιάγκος πάει στην οδό που λες ( που συμφωνώ btw με τα λεγόμενα σου ) όντος θα δει άλλο αμάξι μετά.

Ο μόνος που την "πάτησε" είμαι εγώ που έτσι και σηκώσω πιεση με την μαμά τουρμίνα θα την πάρω στο χέρι σε 3.000 χμ...

Link to comment
Share on other sites

Αύριο μπαίνω συνεργείο για να γίνει το μωρό καινούριο......τελευταία εκτίμηση της ζημιάς περί τα 1800ευρώ ανταλλακτικά και καμιά 600αριά ευρώ εργασία και βαφή.....:flag:

Ευτυχώς πληρώνει ο άλλος:rofl:

Link to comment
Share on other sites

Αυτό πρέπει να είναι δευτερο στάδιο γεμάτο... Τροχαλίες (για να μη σου πώ και άλλο κομπρέσσορα), intercooler κλπ... Παει καλά, αλλα η γνώμη μου είναι πως το τουρμπάτο είναι πιο καλή βάση για να παίξεις...

@Αθηνα2004: Αν τις βάζεις για look και μόνο, ή βαλε τις ίδιες σε 18" ή διάλεξε ενα αλλο σχέδιο με μικρότερο χειλάκι / πατούρα... Ετσι την πάτησα κι εγώ με τις 17" αρες που έβαλα στο Nissan και ο θόλος μοιάζει άδειος και η ζάντα 15" άρα... :p

Αν τις βάζεις για να σου μειώσουν το αναρτώμενο βάρος ανα τροχό, τότε στα ίδια λεφτά κοιτα τις Works. Πολύ καλές, ελαφριές και μονομπλόκ. :T:

Θελω κατι απλα πιο ομορφο απο τις μανισιες , - ποιοτικοτερο ( και οι μανισιες καλες ειναι βεβαια ) και αφου θα τα σκασω που θα τα σκασω αν ειναι και ελαφρυτερες μικροτερο αναρτωμενο βαρος καλυτερη συμπεριφορα . Τα 18ρια προεδρε ισως κατσουν βαρια καπως η μπορει να χασει το ''βημα'' το καρο . Απο την αλλη εχει και μεγαλους θολους γαμωτο . Αν τις φορεσω ισως βαλω και ενα σετ ελατηρια χαμηλωματος 30mm.

dsc01221vk.jpg

Link to comment
Share on other sites

Sorry mate, αλλα θα δείξει άδειος ο θόλος... Και μάλλον δεν θα δείξει τόσο ομορφο οσο το φαντάζεσαι...

Απο την άλλη, σκέψου σοβαρά τα 18αρια, καθώς γίνονται mainstream και οι τιμές των ελαστικών δεν είναι τοσο τρομακτικές πλέον (πιο εύκολα βρίσκω μεταχειρισμένα 18αρια στον βουλκανιζατερ μου παρα 17άρια).

Οσο για το βήμα, μπορείς να ταιριάξεις προφίλ ελαστικού πιο ευκολα για να έρθει στα μαμα νουμερα... Και αν σε φοβίζει το "κοπανημα", δεν εχεις λογο να αγχωνεσαι, καινουριο αμάξι ειναι...

Παίζει ενα κοκκινο Type-S εδω στη γειτονιά με 17αρες παρομοιες με αυτές που θες να βάλεις... Χιλιες φορές οι μαμά..

Link to comment
Share on other sites

Κάφρε μου, με Μιτο είμαι.

Η μαμά βγάζει πραγματικά κοντά στα 165 απο τα 155 που λέει η Αλφα, αλλά δεν αντέχει να σηκώσει με πρόγραμμα γιατί παίζει να γίνει ζημιά.

Φίλτρο και καμία πιο ελεύθερη για κανά 10άρικο αλλά μετά ζόρικο χωρίς παρεμβάσεις πιο χοντρές.

Link to comment
Share on other sites

Ναι αυτό λέω, έχω διαβάσει διάφορα και ακόμα να βγεί κάτι εγγυημένο κλπ.

Όσοι πέζουν αυτό τον καιρό, είναι με εξάτμηση και πιο ελεύθερο cat, βαρελάκι BMC, και ίσως λίγο σήκωμα πίεσης.

Είναι και πόνος η δυνανομέτρηση με το DNA και όπου έχω στήλει μαιλ για να ζητήσω να δω κανένα Dyno όλοι γαργάρα κάνουν γιατί "δεν έχουν δυναμόμετρο με συνδεδεμένα μπρός-πίσω καρούλια"

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.