Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

John, πραγματικα με αυτα που διαβαζω για την ιδεα σου περι αυτοκινησης κατα καιρους, ειλικρινα ευχομαι να μην βγαλεις ΠΟΤΕ διπλωμα. Για τη δικη μας ασφαλεια περισσοτερο, μιας και η δικη σου δεν νοιαζει ουτε καν εσενα, σιγα μην νοιαξει εμενα.

Παντως, προσωπικη μου εμπειρια, εχω τρακαρει μεχρι στιγμης 2 φορες, μια εφταιγα, μια οχι, τη μια στα 100m απο το σπιτι (και αν) μου κ την αλλη στα 400m απο κει που εφυγα. Και τις 2 με 30km/h max. Και τις 2 φορες μου φυγαν τα γυαλια απ το κεφαλι. Εαν εσυ (ή οποιοσδηποτε, υποθετικα) νομιζει οτι αφ ενος προλαβαινει να αντιδρασει, και αφετερου μπορει να κρατηθει ειναι απλα αφελης. Για να μην πω τιποτα πιο προσβλητικο.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

νταξει αμα εχεις δικεφαλο/τρικεφαλο κ εισαι μπουρι δε χρειαζεται η ζωνη. κρατας αντισταση στο τιμονι χαλαρα.

υ.γ. μιας και δεν ειχαμε ακουσει ακομα αυτο το κλασσικο μαργαριταρι ειπα να το πω εγω :hehe:

Link to comment
Share on other sites

η ζώνη είναι για τους κουλούς

84Vatanen.jpg

ΚΟΥΛΕ ΒΑΤΑΝΕΝ!

Edit: Ειδικά ο Βατάνεν και ολη η συνομοταξία του πρέπει να είναι υπερβολικά κουλοί.. Φοράνε ζώνες 4ων σημείων... Φαντάσου κουλαμάρα...

Έγινε επεξεργασία από LevelOne
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

84Vatanen.jpg

ΚΟΥΛΕ ΒΑΤΑΝΕΝ!

Edit: Ειδικά ο Βατάνεν και ολη η συνομοταξία του πρέπει να είναι υπερβολικά κουλοί.. Φοράνε ζώνες 4ων σημείων... Φαντάσου κουλαμάρα...

Το χει καθόλου η είναι εντελώς κουλομαρία? :p:P

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ρε man' date=' νιώθεις?

Τι λες καταλαβαίνεις?[/quote']Όχι,περιμένω μου να μου πεις να καταλάβω τι λέω ο ίδιος ο εαυτός,γι'αυτό μου απαντάς έτσι κάθε φορά,επειδή νόμισες ότι βρήκες όμοιο να στε δύο τώρα αυτοί που χρειάζονται βοήθεια να καταλάβουν.

Και χωρίς παρεξήγηση,όπως μου απαντάει κάθε φορά,την αρμόδια απάντηση πήρε και τώρα.

Γιατί' date=' το avatar του είδατε τι λέει;

"My SUV can squash your City Car without even slowing down". [/quote']

Ακριβώς αυτό λέει,και απευθύνεται σε αυτούς που μισούν τα suv και τα υπόλοιπα υπερμεγέθη station wagon:

1) Γιατί μερικοί οδηγάνε κάτι αμάξια 700 κιλά,πίνουν βγαίνουν στο αντίθετο ρεύμα,πάνε σκάνε πάνω σε minivan,πάνω σε suv,και την επόμενη μέρα αν ζήσουν,διαμορφώνουν την γνώμη του "κοίτα ο φ00στης μου σκράπαρε το αμάξι με το καλοφωρτηγό του!" λες και οδηγούσε παράνομα τανκ στον δρόμο και τον πάτησε επιμόνως,ή θα του κάνει κουμάντο αν οδηγεί ένα αμάξι που το φοβόνται μικρότερα,κάνοντας του κριτική με ειρωνία,όπως πολλές φορές έχω δει σε forums που λένε ότι έχουν Jeep κτλ.

Αμ ο νόμος της φύσης είναι αυτός,δεν αλλάξει.

Όπως κάποιοι που έχουν παράπονο όταν τους γδέρνουνε που προσπαθούν να περάσουν απ'τα διπλοπαρκαρισμένα,δεν είμαστε στα καλά μας!

2) Γιατί προφανώς δεν μπορούν να αγοράσουν κάτι καλύτερο από accent 90's.

John' date=' πραγματικα με αυτα που διαβαζω για την ιδεα σου περι αυτοκινησης κατα καιρους, ειλικρινα ευχομαι να μην βγαλεις ΠΟΤΕ διπλωμα. Για τη δικη μας ασφαλεια περισσοτερο, μιας και η δικη σου δεν νοιαζει ουτε καν εσενα, σιγα μην νοιαξει εμενα.

Παντως, προσωπικη μου εμπειρια, εχω τρακαρει μεχρι στιγμης 2 φορες, μια εφταιγα, μια οχι, τη μια στα 100m απο το σπιτι (και αν) μου κ την αλλη στα 400m απο κει που εφυγα. Και τις 2 με 30km/h max. Και τις 2 φορες μου φυγαν τα γυαλια απ το κεφαλι. Εαν εσυ (ή οποιοσδηποτε, υποθετικα) νομιζει οτι αφ ενος προλαβαινει να αντιδρασει, και αφετερου μπορει να κρατηθει ειναι απλα αφελης. Για να μην πω τιποτα πιο προσβλητικο.[/quote']

Συμφωνούμε,επειδή απλά δεν γίνεται να κρατηθείς.

Σε ένα τρακάρισμα ανεξαρτήτως σφοδρότητας,αν έχεις το τιμόνι στα χέρια σου,το πιο πιθανό είναι απ΄την φόρα να υποστείς κατάγματα,και έπειτα να κάνεις έξοδο απ'το παρμπριζ.

Όσο για το δίπλωμα,παραμένει λιγότερος από 1.5 χρόνος να το πάρω,και δυστυχώς ή ευτηχώς,θα το πάρω όπως όλοι.

Όποιος με φοβάται ως οδηγό,μόνος εκείνος θα μπορούσε να κινδυνέψει από μένα εν άγνοια μου,διότι τρέχοντας σε ζούγκλα με λιοντάρια,φοβάσαι μην σκοντάψεις,σε φτάσουν,και έπειτα σε φάνε,μέχρι που ο συγκεκριμένος φόβος σου γίνεται πραγματικότητα.

Φυσικά και δεν υπονοώ ότι δεν θα μπορούσα να γίνω επικίνδυνος στο τιμόνι,καθώς θεωρώ τον εαυτό μου ως άκρος αιμοβόρο και επικίνδυνο,που χτυπάει ύπουλα και τελειώνει ότι αρχίζει όσο πιο γρήγορα γίνεται,ο οποίος όμως,παρ'όλα αυτά,έχει ήρεμες μέρες όλον τον χρόνο,επειδή είναι άτομο που νιάζεται μόνο για τον εαυτό του,δεν χάνει χρόνο και λεφτά πηγαίνοντας σε clubs και άλλους βόθρους διασκέδασης της σημερινής κατώτερου επιπέδου (σε σχέση της παλιάς σύγχρονης και υψηλού επιπέδου κρατών) νεολαίας,ακολουθάει τον προγραμματισμένο ρυθμό του ο κόσμος να χαλάσει,είναι άκρως ασεξουαλικός αν και πέρα από αυτό φανατικός heterosexual,και πάνω απ'όλα έχει μια δυνατή εσωτερική γαλήνη,η οποία εσωτερική γαλήνη,αν χαλαστεί-παραβιαστεί από κάποιον και κυρίως χωρίς λόγο,οι αυτόπτες μάρτυρες θα αναφέρουνε ότι είδανε έναν τρελό,να προκαλεί από street rampage,μέχρι και δημόσιο σύρσιμο του θήτη στα άλογα,με μόνο θύμα... τον θήτη.

johnsonb, εδώ λέει ότι είσαι 16, άρα δίπλωμα δεν έχεις.

Πώς έχεις τόσο πλήρη άποψη για τη ζώνη ασφαλείας?

Το ότι είμαι 16 ή 116 ανάπηρος και ανήμπορος,δεν πάει να πει ότι δεν μπαίνω σε αυτοκίνητα ασχέτως το αν οδηγάω ή όχι,γιατί όπως όλοι καταλαβαίνουμε και ήδη ξέρουμε απ'ότι φαντάζομαι,έχουν και οι συνοδηγοί ζώνες ασφαλείας,ακόμα και στα πίσω καθίσματα.

Η άποψη της ζώνης ασφαλείας είναι μια άποψη προσωπική άποψη,την οποία δεν επέβαλα κανέναν να ακολουθήσει,απλά την λέω όπως θα έκανε ο καθένας.

Αν κάποιος δεν θέλει να την φοράει,ξέρει πολύ καλά τι μπορεί να συμβεί,και κατά κανόνα αυτομάτως δέχεται το χειρότερο.

Εγώ προσωπικά αυτήν την γνώμη έχω αποφασίσει να κρατήσω ως προς την ζώνη,και επίσης αν αποφασίσω να μπω στην θέση ενός dummy σε crash test με νταλίκα,ή να πάω να πάρω ένα αλυσοπρίονο να το χω στο ένα χέρι να αρχίσω να κόβω πόδια χέρια κεφάλι κτλ,είναι δική μου επιλογή,και ότι αποφασίσω να κάνω,όσο έχω εγώ τον έλεγχο του σώματος μου και είναι η επιθυμία μου να κάνω κάτι πάνω μου,ξέροντας τις επιπτώσεις,πιστεύω ότι τις γνώμες-προτάσεις των αλλονών ως προς την υγεία μου και την καθημερινότητα μου,πραγματικά όποιες και να είναι,καλές ή κακές,δεν αρμόζουν στον υπάρχον χαρακτήρα μου,ο οποίος μεταξύ όλων αυτών των καλών χαρακτηριστικών,δεν διατάζεται,δεν μεταπείθεται,παραμόνο ακούει κριτική,απλά να δει το σκεπτικό των υπόλοιπων για τον ίδιο.

Επομένως μόνο αν με ελέγξει κάποιος μπορεί να με μεταπείσει για μια γνώμη που ήδη έχω αναπτήσει για το τι κάνω ή δεν κάνω,και κυρίως όταν σε κάτι μόνο εγώ μπορεί να χτυπήσω,και προς το παρόν κάτι τέτοιο δεν υφίσταται.

Έγινε επεξεργασία από johnsonb
Link to comment
Share on other sites

Δεν αφήνουμε τις π@π@ριές, να πούμε τίποτις άλλο; :)

Σήμερα άλλαξα μπουζί στο αμάξι μου, 3 ώρες έκανα. Είχε αρκετή δουλίτσα, μιας και έπρεπε να βγάλω τους 6 πολλαπλασιαστές με τις πίπες τους, να καθαρίσω το πηγάδι του μπουζί 3 από τα νερά (το είχα πλύνει το περασμένο ΣΚ) και του 5 από τα λάδια (χάνει η φλαντζούλα της τάπας λαδιού που είναι ακριβώς από πάνω). Πτώμα είμαι τώρα... και αύριο πάλι δουλειά...

Link to comment
Share on other sites

μπορείς σε παρακαλώ να ξαναγράψεις τα παραπάνω με απλά λόγια?

το μόνο σημείο που κατάλαβα είναι οτι δε φοράς ζώνη μέσα στην πόλη εν γνώση σου του να σπάσεις τα μούτρα σου στο τιμόνι γιατί απλά δε νιώθεις άνετα.

α...και ένα άλλο σημείο που ψιλοκατάλαβα είναι οτι οι πολλοί που δεν έχουν την οικονομική άνεση να πάρουν ένα τανκ SUV (μέχρι το accent 1990 μπορούν) φταίνε πάντα όταν ζητάνε τα ρέστα σε στούκες με SUV με bullbar.

να σε πληροφορήσω λοιπόν οτι η πλειοψηφία των οδηγών με θηριώδη αυτοκίνητα σκέφτονται οτι εφόσον είμαι βαρύτερος και μεγαλύτερος ας μου δίνουν οι άλλοι περισσότερο σημασία μην τύχει και τους φάω λάχανο.

και σε πληροφορώ επίσης οτι οι πιο αγενείς και επιθετικογενείς οδηγοί είναι αυτοί των θηριωδών 4τροχων. Ο λόγος απλός. Το αίσθημα ασφάλειας του τανκς τους δίνει την ψευδαίσθηση οτι είναι και οι άρχοντες του δρόμου.

Τα παραδείγματα με ML Cayenne X3/5 και το πόσο επιθετικά τα οδηγούν με τα xenon να σε στραβώνουν κοιτώντας στο θεό για να κάνεις άκρη από τη λωρίδα που έρχονται με 200 είναι άπειρα.

so gimme a break για το τι επιλέγεις ως διασκέδαση και αν είσαι ομοφυλόφιλος ή ετεροφυλόφιλος και γράψε ένα ποστ με σαφήνεια και καθαρές προτάσεις χωρίς την γλώσσα του εντυπωσιασμού που χρησιμοποιείται κυρίως από αυτούς που δεν μπορούν να στηριχθούν σε κάτι διαφορετικό από λόγια εντυπωσιασμού.

πριν 1 μήνα ήμουν μάρτυρας Χ5 που χώθηκε ανάμεσα από 2 λωρίδες σταματημένων και ξήλωσε πόρτα και καθρέφτη μιας κοπελίτσας.Ο τύπος έγινε αλέκος παρότι έγδαρε άσχημα και το πανάκριβο τανκς του και έφυγε με κόκκινο στη διασταύρωση και παραβιάζοντας και το ρεύμα που μπήκε ανάποδα. Ευτυχώς άφησα το τηλέφωνο μου στην κοπέλα και της έγραψα και σε χαρτί και την πινακίδα του τύπου και μακάρι να με καλέσει αύριο μεθαύριο σε δικαστήριο.

Έγινε επεξεργασία από greekfragma
Link to comment
Share on other sites

1) Γιατί μερικοί οδηγάνε κάτι αμάξια 700 κιλά,πίνουν βγαίνουν στο αντίθετο ρεύμα,πάνε σκάνε πάνω σε minivan,πάνω σε suv,και την επόμενη μέρα αν ζήσουν,διαμορφώνουν την γνώμη του "κοίτα ο φ00στης μου σκράπαρε το αμάξι με το καλοφωρτηγό του!" λες και οδηγούσε παράνομα τανκ στον δρόμο και τον πάτησε επιμόνως,ή θα του κάνει κουμάντο αν οδηγεί ένα αμάξι που το φοβόνται μικρότερα,κάνοντας του κριτική με ειρωνία,όπως πολλές φορές έχω δει σε forums που λένε ότι έχουν Jeep κτλ.

Αμ ο νόμος της φύσης είναι αυτός,δεν αλλάξει.

Στα 16 που βρίσκεσαι, χρήσιμο θα ήταν να διαβάζεις ΦΥΣΙΚΗ μπας και ξεστραβωθείς λιγάκι και δεν γράφεις αρλούμπες σε fora.

Δώσε ιδιαίτερη βάση στην Αρχή Διατήρησης της Ενέργειας.

Πρόσεξε επίσης την κατανάλωση του θωρηκτού, και επίσης, όταν αρχίσεις να οδηγάς, θα διαπιστώσεις ότι δεν σου φταίει ο Citroen AX με τα 700 κιλά, αλλά η γκόμενα με το SUV που δεν μπορεί να υπολογίσει ούτε τις διαστάσεις του AX στο δρόμο, αλλά παρ'όλ'αυτά, νομίζει ότι κάνει κόντρες με το τανκ και ότι θα βγει αλώβητη.

Τα SUV θα έπρεπε να απαγορεύονται στο μεγάλο δακτύλιο της Αθήνας.

Δεν είναι δυνατόν να κατεβαίνεις κολωνάκι με το SUV . . .

Όσον αφορά τα Accent 90's, ο καθένας αγοράζει με βάση τα χρήματά του, και δεν έχουν όλοι τον μπαμπά από πίσω να τους αγοράζει SUV, ή ακόμη κι αν τον έχουν, προτιμούν να δουλέψουν και να αποκτήσουν μόνοι τους τα αγαθά τους ;)

Επίσης άλλο ένα νέο της ημέρας: οι κάτοχοι SUV ΔΕΝ ΠΙΝΟΥΝ!

Ναι κυρίες και κύριοι, μόνο οι χλιμίτζουρες με τα AX πίνουν, γιατί Citroen = France = Σαμπάνια = Τον Παιρνόν = Τζούλια = 669.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Όσο καλύτερα μπορούσα τα έγραψα,και προσπάθησα να γράψω σαν κύριος με τρόπους,όποιος δεν καταλαβαίνει,δεν κάνει να μιλήσει μαζί μου,απλά γιατί μου σπάει τα νεύρα φτάνοντας σε ένα σημείο,και ξαναγυρνόντας με ένα βήμα στην αρχή.

Ναι καλά κατάλαβες,η ζώνη και η ζωή μου,είναι επιλογή μου.

Το SUV δεν χρειάζεται bullbar να βγάλει απ'το δρόμο ένα Augo ξέρεις,και όχι μόνο SUV,πάρε ένα micra 300ε,ρίξε το saab πάνω με ταχύτητα casual οδήγησης και δες θέαμα.

Αν δεις ένα video civic vs ένα mitsubishi suv 1500 κιλά θα δεις τι μπορεί να κάνει ένα υψηλό οχημα σε ένα μικρότερο,αν και το ξέρεις ήδη.

Δεν θέλω να σκοτώνεται κόσμος,απλά μου την δίνει όταν λέω ότι το SUV προσφέρει ασφάλεια,και βγαίνει ο άλλος και αρχίζει και ειρωνεύεται και λέει έχει μικρό,το ένα το άλλο,θα του φάει μια θέση παρκινγκ λες και την έχει αγοραστή από τον δήμο.

Σαν οχήματα τα SUV και τα minivans οι άρχοντες του δρόμου στα επιβατικά είναι,σύμφωνα με τον νόμο της φύσης,αν ο άλλος το πάρει να ρίχνει κλωτσιές στα άλλα αμάξια δεν την πληρώνει το 4x4 που εδώ που τα λέμε λίγα SUV είναι 4x4.

Τα cayenne και τα x5 που λες να φανταστώ,ότι περιστατικό έχεις δει ποιός οδηγάει... κάγκουρας του γκρις που μέχρι και στο σχολείο τον μαθαίνανε τον δρόμο?

Επίσης τα third party after market xenon είναι παράνομα και πρέπει σε όποιον τα βάζει να του τα βάζουν ξέρουν που,γιατί το θέμα το συγκεκριμένο το ανέφερες χωρίς να ξέρεις αν με ενοχλεί,γιατί έχω πρόβλημα στα μάτια,και προχωρόντας το βράδι νιώθω να μου ανάβουν 100βατη 10cm μπροστά από το μάτι.

@Σωτήρη τι προσπαθείς να πεις για την φυσική δεν μπορώ να καταλάβω.

Υπονοείς ότι face to face crash μικρό με μεγάλο,δεν θα έχει μεγαλύτερη ζημιά το μικρότερο σύμφωνα με τον όγκο και την πολλαπλασίαση του βάρους?

Ο καθένας παίρνει ότι μπορεί,και εγώ το ίδιο,υπάρχει και η ζήλια όμως,όχι στα αυτοκίνητα,γενικώς.

Και το ποιός πίνει και ποιός δεν πίνει άστο,αν πέσεις σε μλκ το αμάξι που οδηγάει δεν θα έχει σημασία στο αν πίνει η δεν πίνει.

Με την ίδια λογική του αποκλεισμού των suv στον δακτύλιο της αθήνας,να αποκλειστούν και τα van να πάμε στην δουλειά με καροτσάκια,και οι ταξιτζίδες με τις λεωφορειολορίδες τους και τον μαύρο καπνό που αφήνουν με τους πετρελαιοκινητίρες.

Έγινε επεξεργασία από johnsonb
Link to comment
Share on other sites

αμα ας πουμε χτυπησεις ' date=' το ασθενοφορο πρεπει να ρθει να σε μαζεψει επειδη εισαι ανευθυνος ομως ε;[/quote']Το ασθενοφόρο δεν θα έρθει γιατί είμαι όμορφος να με δει,θα έρθει επειδή το πληρώνω,και αν δεν το πληρώνω εγώ ακόμα,το πληρώνουν οι γονείς μου,και αν δεν έρθει και γρήγορα και πάθω και κάτι θα φάνε και καταγγελία και από πάνω.

Ευτύχημα,δυστύχημα ή ατύχημα,το ασθενοφόρο έχει υποχρέωση να ανέβει μέχρι και στα κατσάβραχα ακόμα και από φάρσα.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.