Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Περιπτώσεις σαν κι αυτή είναι που χαίρομαι που δεν έχω πισωμήχανο :p

γιατί,θα ήθελες να σου ερχόταν ό άλλος απο πίσω στην θέση του συνοδηγού?

Γιατί αν υποθέσουμε ότι του την έριξε από πίσω άλλο αμάξι,αν δεν είχε το μοτέρ,ο οδηγός του πίσω,θα είχε κάτσει αυτόματα στην θέση του συνοδηγού σου.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν είναι το κατάλληλο θέμα και βιάζομαι, αλλά το Mitsubishi Outlander είναι καλό αμάξι; Έχει κανείς καμία άποψη;

το έχουμε εμείς(οικογενειακά) το πήραμε μεταχειρεισμένο(μοντέλο 2008) γενικά είναι αρκετά καλο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σκέφτομαι για το Mitsubishi Colt 1.3 INTENSE 5M

Εξοπλισμός:

http://www.mitsubishi-motors.gr/equipment.cfm?car_id=29&model_id=171

Τιμές:

http://www.mitsubishi-motors.gr/prices.cfm?car_id=29

Το έχει κανείς εδώ; Σχετικά με το κόστος ιδιοκτησίας/συντήρησης; Εννοείται θα τσεκάρω και σε σχετικά forum, αλλά όσες περισσότερες τεκμηριωμένες γνώμες έχω τόσο το καλύτερο.

Εναλλακτικά: αντίστοιχου εξοπλισμού/ιπποδύναμης Ford Fiesta ή Opel Corsa. Για το Corsa ακούω για ακριβά ανταλλακτικά. Για το Fiesta μέτρια ως φτηνά ανταλλακτικά και TCO.

H χρήση που προορίζεται είναι το πολύ 8.000 χλμ ανά χρόνο 60%/40% σε πόλη και επαρχιακούς δρόμους. Άντε 500 χλμ να κάνω συνολικά σε επαρχιακούς δρόμους το μήνα και άμα. Τα υπόλοιπα σε μικρές διαδρομές μέσα σε πόλη τα κάνω μέχρι στιγμής.

Τα κύρια σημεία για μένα είναι τα εξής: άνεση στην οδήγηση, χαμηλό κόστος συντήρησης, χαμηλά επίπεδα θορύβου στα 100-120 km/h.

post-10186-1416074379,9286_thumb.jpg

Έγινε επεξεργασία από cebit
Link to comment
Share on other sites

Φίλε Cebit.

Επειδή έχω κάνει test drive το Colt το προηγούμενο να οσυ πω ότι είναι αρκετά θορυβώδες και είναι ένας λόγος που τελικά προτίμησα για ένα συγγενικό μου πρόσωπο να πάρει το Yaris αντί του Colt.

Γιατί δεν κοιτάς και αυτήν την εναλλακτική? Υπ'όψιν ότι το Yaris έχει και φτηνά ανταλλακτικά και γενικά η Toyota έχει και άψογο service και after sales.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αν μιλάγαμε για το προηγούμενο Colt, θα σου έλεγα OK.

Το τρέχον όμως, όταν το κοιτάω από μπροστά, μου θυμίζει φορτηγάκι. Είναι ΑΘΛΙΟ (προσωπική άποψη) :)

Για αυτά που ζητάς:

- άνεση στην οδήγηση

- χαμηλό κόστος συντήρησης

- χαμηλά επίπεδα θορύβου στα 100-120 km/h.

Θα σου προτείνω κι εγώ Yaris. Επειδή το έχω και ξέρω πώς πάει.

Είναι άνετο και ευκολοδήγητο (μόλις συνηθίσεις την ψηλή θέση οδήγησης), βλάβες δε βγάζει εύκολα, και αν το πάρεις με τον 1.33 και το 6τάχυτο κιβώτιο, θα πηγαίνεις με 100-120 με ελάχιστο θόρυβο στην καμπίνα (νομίζω ότι στροφάρει γύρω στις 2.500-3.000 RPM με 6η για αυτή την ταχύτητα).

Είναι λίγο υποστροφικό σε δρόμους-σαπούνια, αλλά αυτό θα αλλάξει σύντομα προς το καλύτερο, γι' αυτό και το λατρεύω :)

Φυσικά δεν υποβαθμίζω την ποιότητα κύλισης που μπορεί να έχει το Fiesta (δε γνωρίζω άλλωστε). Το Corsa το έχει η μάνα μου και σε συμβουλεύω να το αποφύγεις. Δεν έχει καθόλου αποδοτικό κινητήρα (για τον 1.4 λέω)

Σκέψου το, μη βιαστείς να αποφασίσεις ;)

Έγινε επεξεργασία από nickstamat
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σκέφτομαι για το Mitsubishi Colt 1.3 INTENSE 5M

Εξοπλισμός:

http://www.mitsubishi-motors.gr/equipment.cfm?car_id=29&model_id=171

Τιμές:

http://www.mitsubishi-motors.gr/prices.cfm?car_id=29

Το έχει κανείς εδώ; Σχετικά με το κόστος ιδιοκτησίας/συντήρησης; Εννοείται θα τσεκάρω και σε σχετικά forum, αλλά όσες περισσότερες τεκμηριωμένες γνώμες έχω τόσο το καλύτερο.

Εναλλακτικά: αντίστοιχου εξοπλισμού/ιπποδύναμης Ford Fiesta ή Opel Corsa. Για το Corsa ακούω για ακριβά ανταλλακτικά. Για το Fiesta μέτρια ως φτηνά ανταλλακτικά και TCO.

H χρήση που προορίζεται είναι το πολύ 8.000 χλμ ανά χρόνο 60%/40% σε πόλη και επαρχιακούς δρόμους. Άντε 500 χλμ να κάνω συνολικά σε επαρχιακούς δρόμους το μήνα και άμα. Τα υπόλοιπα σε μικρές διαδρομές μέσα σε πόλη τα κάνω μέχρι στιγμής.

Τα κύρια σημεία για μένα είναι τα εξής: άνεση στην οδήγηση, χαμηλό κόστος συντήρησης, χαμηλά επίπεδα θορύβου στα 100-120 km/h.

εχω το πρωτης γενιας CZ3 με τους δισκους μπρος πισω

και νομιζω οτι δεν θα σε καλυψει συμφωνα με τα standards που θετεις

εχει ελαφρως πιο σπορτιφ προσανατολισμο

οι 107 δυναμομετρημένοι ίπποι του 1300 καινε λιγακι παραπανω οταν το πατησεις

και φυσικα ακουγονται και αντιστοιχα,

και το στησιμο του ειναι αρκετα σκληρο για τα δεδομενα της κατηγοριας και τους ελληνικους δρομους

εγω το παω με χιλια αλλα ειναι υποκειμενικα τα κριτηρια του καθενος

απο συντηρηση εδω και 5χρονια, μονο τα προγραμματισμενα service εχει ζητησει

καθως και αντικατασταση στο ντουλαπακι του συνοδηγου (στανταρ προβλημα ολων των πρωτων colt)

απο καταναλωση σε ανοιχτο δρομο με 120~130χλμ/ωρα αναλογα την αποσταση πεφτεις και στα 5,6l/100km

και worst case, μεσα στην κινηση του κεντρου, με βαρυ ποδι, καλοκαιρι με κλιματισμο φτανεις και τα 13

υπο νορμαλ συνθηκες εγω ειμαι γυρω στο 7αρι μεσα στην πολη

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Θα βάλει τα μπρος - πίσω :hehe:

λολ! :hehe:

τι εννοείς?

Πολλά μπορείς να κάνεις μωρέ :)

Σε πρώτη φάση σκεφτόμουν για ένα σετ καλά λάστιχα με ελαφριές 16άρες όταν έρθει η ώρα τους.

Μετά θέλουν και λίγο ψάξιμο οι πιέσεις μπροστά - πίσω γιατί είναι πολύ σημαντικές.

Αυτά θα κάνουν μία μικρή διαφορά, όχι στην συμπεριφορά του, αλλά στο grip και στην αίσθηση.

Ε, μετά είναι το χάος (από απλή πίσω αντιστρεπτική και μπάρα θόλων μέχρι κορυφαίες coilovers), αρκεί να έχεις χρήμα, χρόνο και να έχεις κατασταλάξει πόσο θέλεις να κοπανάει το αμάξι σου στους ελληνικούς δρόμους... :getlost:

Υ.Γ.: Αφού τα λέμε και στο δίπλα φόρουμ ;)

Έγινε επεξεργασία από nickstamat
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Yaris & Polo είναι προσιτά και πιθανόν να μπούν στην λίστα για testdrive. To yaris σίγουρα, για το Polo βλέπουμε, μετά από έρευνα για κόστος ανταλλακτικών και τα συχνά προβλήματα λόγω σχεδιαστικών λαθών.

Χθές οδήγησα το Colt 1.3 Intense 3door. Ψηλό λόγω έκδοσης (το invite είναι χαμηλότερο και πιο άνετο). Μέτριο προς ικανοποιητικό νεύρο στην 3η και 4η (2.500-4000rpm), λιτή καμπίνα όπως μου αρέσει και σχετικά καλή οδική συμπεριφορά για την κατηγορία του. Από απόσβεση θόρυβου στα 100-120km/h δεν προσφέρει κάτι ιδιαίτερα παραπάνω απ'ότι περίμενα για 13.500-14.000 ευρώ.

Η αγορά θα γίνει το νωρίτερο σε 3 μήνες. Καιρός για μελέτη υπάρχει.

Επόμενο για test drive στην λίστα είναι το Fiesta Trend 5d (2009). Μετά βλέπουμε το Yaris.

Έγινε επεξεργασία από cebit
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

honda jazz ? Βεβαια ξεφευγει καπως στην τιμη. ( το μοναδικο μειον του )

εδιτ 2 ., Tωρα που το ξανακοιταζω ειναι μεν ακριβοτερο αλλα εχει 8 αεροσακκους σε σχεση με 4 του mitsou εχει ηλεκτρικα αναδιπλουμενους καθρεπτες και εχει και VSA (Vehicle Stability Assist) το οποιο ειναι τρελη ευκολια και αν ειναι ιδιο με αυτο που φορανε τα σιβικ περιλαμβανει esp + αντισπιν και φερνει κυριολεκτικα το αυτοκινητο στον δρομο αν κανεις καμια μαμακια ου μη γεννητω.

http://www.auto24.gr/html/ent/143/ent.37143.asp

Έγινε επεξεργασία από Athens2004
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

to colt ειναι ομορφο εξωτερικα, αλλα 1.300cc 70 αλογα? λιγα δεν ειναι?

οταν στα ιδια χρηματα παιζεις, yaris, κ polo 1,2 tsi

το φιεστα ωραιο, αλλα 2010 εχουμε, κ βαζουν ταμπουρα πισω? ελεος.

το corsa, απλο , καλο,αλλο δεν παει βημα με το 1.4

για το πολο καπου πηρε το ματι μου, οτι ειναι 8v.. τωρα για ποιο λογο το εκαναν ποιος ξερει..

εδιτ. ok 95 αλογα ειναι, λαθος μου.

Έγινε επεξεργασία από MaGiCMaN
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.