Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

200ps βγαίνουν ατμοσφαιρικά στα 2 λίτρα εύκολα από κάθε κατασκευαστή. Δεν έχει να κάνει με τις δυνατότητες του κάθε ενός αλλά με το χαρακτήρα του αυτοκινήτου που θέλει να κινήσει. Προφανώς για ένα αυτοκίνητο σα το I30 προτιμήθηκε ένα μοτέρ με αρκετη ροπή χαμηλά και καθόλου στροφάρισμα, πιθανότατα για λόγους ευχρηστίας-αξιοπιστίας. Έτσι κι αλλιώς ποιος τυπικός χρήστης I30 θα δουλεύει το μοτέρ του πάνω από τις 5000rpm? Μέχρι εκεί το συγκεκριμένο προφίλ του κινητήρα θα αποδίδει πολύ πιο πληθωρικά από ένα αντίστοιχο μοτέρ με 200+αλογα που ξυπνάει από τις 6k και πάνω.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Γιώργο όπως ξέρεις, αυτό θα πήγαινε τη χώρα αρκετά μπροστά, αλλά εδώ κυριαρχούν οι μιζαδόροι.

Τα νέα λεωφορεία της αστυνομίας απ'ότι διάβασα είναι Τούρκικα, γιατί αυτά που έδινε η ΕΛΒΟ ερχόταν αρκετά σκαλιά πιο ακριβά.

Επίσης, καλό θα ήταν να εξάγουμε φετούλα, λαδάκι, ρακί, τσίπουρο, κρασί και χίλια μύρια άλλα. Αν όχι να παράγουμε για εξαγωγή, ας είναι για κατανάλωση. Αλλά ούτε αυτό δεν έχουμε..

μα αυτο ειναι το θεμα

δεν μπορω να πιστεψω οτι ουδεις πολιτικος δεν ειχε καποια στιγμη ενα παρομοιο οραμα

το γιατι αυτο δεν υλοποιειται ειναι το προβλημα (μιζες, συμφεροντα, κτλ)

ΕΝΑΣ @ρχιδατος να το παρει αποφαση και να το κανει,

να δωσει τις σωστες εγγυησεις στους επενδυτες (εαν δεν διαθετει το κρατος τα κεφαλαια)

και με συνοπτικες διαδικασιες να παρακαμψει το αρτηριοσκληρωμενο γραφειοκρατικο συστημα και να το κανει πραξη

αλλα θα μου πεις τωρα και με το δικιο σου

εδω δεν καταφερνουν να ξεμπλοκαρουν το θεμα Μπομπολα-Αττικης οδου και ΟΣΕ

θα καταφερουν να ανοιξουν αυτοκινητοβιομηχανια...

οσο για τιε εξαγωγες

εχουμε προιοντα κι εξαγουμε κιολας...

το θεμα ειναι πρωτον η ποσοτητα

το γιατι εξω πωλουνται φθηνοτερα απο την χωρα παραγωγης τους

και γιατι επιτρεπεται να επαναεισαγωνται relabeled επεξεργασμενα προιοντα εξαγωγης μας

αλλα ξεχασα, στην Ελλαδα με τον ορο αναπτυξη δεν εννοουμε φυσικα παραγωγη κι εξαγωγες

αλλα μονο απολυσεις και μειωσεις αποζημιωσεων...

ουφ! offtopiκιασα παλι

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

τι πες μαν τωρα..100 αλογα ανα λιτρο τα χουν για πλακα πλεον και ατμασφαιρα..κατε με βαση κυβισμου κατω απο 160 αλογατακια δεν θα πρεπε να πεφτει..

Όπως είπαν και οι άλλοι 200 άλογα θα βγάλει όποιος θέλει να παράγει ένα sport αυτοκίνητο. Το clio για να φτάσει 197 άλογα πέρασαν χρόνια βελτίωσης του ίδιου κινητήρα, αλλά είναι άλλος ο χαρακτήρας του Clio RS, άλλος του i30.

Εδώ κάναμε πόσα χρόνια για να σπάσουμε το "φράγμα" των 100 ίππων στα 1.400 ατμοσφαιρικά, και ακόμα δεν το έχουν κάνει όλοι. Και δεν το κάνουν γιατί δεν γίνεται, αλλά γιατί εκτός από τα άλογα υπάρχει και η αξιοπιστία και η ασφάλεια, άγνωστες λέξεις για τους απανταχού κάγκουρες.

Μέχρι πρότινος είχαν τα ψόφια Xsara 90ps, 1.4 όπως μου έχει πει φίλος αστυνομικός και η ιστορία ότι ήταν πειραγμένα κλπ, είναι μάλλον φήμη. Απλά κάποιος κλασικά θα είχε κουμπάρο κάποιον αντιπρόσωπο Citroen, γιατί στο Ελλάντα κάπως έτσι δουλεύουν τα πράγματα.

Link to comment
Share on other sites

τεσπα το θεωρω κουτο να μπλεξεις με 2λιτρο και 147 αλογατακια..οταν παραλληλα παιζουν 1.4 με τουρμπακια πανω και αποδοση απο 170ps και βαλε ..και με κανα ριμαπ πατας τα 200+ ανετα..

υπο αυτη την αποψη μου δειχνουν "λιγα" τα αλογα του ι30..

και επιμενω τεχνολογικα για την τωρα εποχη θα πρεπε να αποδιδει τουλαχιστον 160+

με παραπεμπει σε fsi 2λιτρο που βγαλε παραγωγη η αουντι το 2004 και επειτα..λολ

Link to comment
Share on other sites

Σκέφτεσαι με λάθος τρόπο. Εσένα προφανώς σου αρέσουν οι κινητήρες στην τσίτα και τα άλογα στο max. Σου ξαναλέω, ότι έτσι θα βγει ένα αυτοκίνητο που θα λέει ότι ΕΧΩ 200 ΑΛΟΓΑ.

Με αυτή τη λογική το Jeep Grand Cherokee 5.7 θα έπρεπε να είναι 570 άλογα και όχι 340 όπως είναι;

Link to comment
Share on other sites

200ps βγαίνουν ατμοσφαιρικά στα 2 λίτρα εύκολα από κάθε κατασκευαστή. Δεν έχει να κάνει με τις δυνατότητες του κάθε ενός αλλά με το χαρακτήρα του αυτοκινήτου που θέλει να κινήσει. Προφανώς για ένα αυτοκίνητο σα το I30 προτιμήθηκε ένα μοτέρ με αρκετη ροπή χαμηλά και καθόλου στροφάρισμα, πιθανότατα για λόγους ευχρηστίας-αξιοπιστίας. Έτσι κι αλλιώς ποιος τυπικός χρήστης I30 θα δουλεύει το μοτέρ του πάνω από τις 5000rpm? Μέχρι εκεί το συγκεκριμένο προφίλ του κινητήρα θα αποδίδει πολύ πιο πληθωρικά από ένα αντίστοιχο μοτέρ με 200+αλογα που ξυπνάει από τις 6k και πάνω.

Ευκολα απο τον κάθε κατασκευαστη δεν νομιζω . Για να βγουν 200 αλογα απο 2 λιτρα ( 100 αλογα στο λιτρο ) θα πρεπει το μοτερ να σηκωνει 7ρες και 8ρες και 9ρες ( και παλι το στροφαρισμα απο μονο του δεν αρκει παιζουν συμπιεση κλπ κλπ ) και πανω απ'ολα να αντεξει για καποιο ευλογο διαστημα .

Link to comment
Share on other sites

Ευκολα απο τον κάθε κατασκευαστη δεν νομιζω . Για να βγουν 200 αλογα απο 2 λιτρα ( 100 αλογα στο λιτρο ) θα πρεπει το μοτερ να σηκωνει 7ρες και 8ρες και 9ρες ( και παλι το στροφαρισμα απο μονο του δεν αρκει παιζουν συμπιεση κλπ κλπ ) και πανω απ'ολα να αντεξει για καποιο ευλογο διαστημα .

Υπαρχουν μερικα μοτερ και απο Γερμανια μερια με ~ 100ps/lt.

Aπο τη δεκαετια του 1980 κιολας το Μ3 Ε30 με 2.5lt και 235ps, αλλα και σημερα με τα εξης (απλησιαστα):

911 3.8lt, 385ps

Audi RS4 4.2lt, 420ps

Lambo Gallardo 5.0lt, 520ps

BMW M3 4.0lt, 420ps

BMW M5 5.0lt, 507ps

κ.α.

Γενικα το ιδανικο το κρινει ο καθενας αναλογος με τις αναγκες του.

Το ι30 δεν προοριζεται για αγωνιαρικο αυτοκινητο αλλα μαλλον για σβελτο, ανετο και ροπατο... και δεν νομιζω καποιος ο οποιος θελει να "σκαβει" θα το επιλεξει.

Link to comment
Share on other sites

Για να πάρεις 100 άλογα στο λίτρο εκτός από 8άρες, χρειάζονται και αγριότεροι εκκεντροφόροι. Αν το κάνεις αυτό τότε θα χάσεις σε ροπή στις χαμηλότερες στροφές, εκτός αν έχεις μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων.

Τα 911 3.8lt, 385ps και Audi RS4 4.2lt, 420ps είναι τούρμπο. Οι BMW έχουν μεταβλητό χρονισμό (VANOS) για αυτό τα καταφέρνουν.

Link to comment
Share on other sites

Εδώ κάναμε πόσα χρόνια για να σπάσουμε το "φράγμα" των 100 ίππων στα 1.400 ατμοσφαιρικά, και ακόμα δεν το έχουν κάνει όλοι. Και δεν το κάνουν γιατί δεν γίνεται, αλλά γιατί εκτός από τα άλογα υπάρχει και η αξιοπιστία και η ασφάλεια, άγνωστες λέξεις για τους απανταχού κάγκουρες.

Δεν μπορώ να μην αναφέρω τον κινητήρα Κ που κινούσε το Ρόβερ 414 το 1995(15 χρόνια πριν) κι έβγαζε 103 αλογάκια. Δεν ήταν δλδ. κάποιο ιδιαίτερο αυτοκίνητο που απευθυνόταν σε ιδιαίτερο κοινό.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορώ να μην αναφέρω τον κινητήρα Κ που κινούσε το Ρόβερ 414 το 1995(15 χρόνια πριν) κι έβγαζε 103 αλογάκια. Δεν ήταν δλδ. κάποιο ιδιαίτερο αυτοκίνητο που απευθυνόταν σε ιδιαίτερο κοινό.

Δυστηχως αντιγραψανε μονο τον σχεδιασμο οι roveristes με αποτελεσμα ενα στα 2 μοτερια ( και τα 1.4ρια και τα 1.6ρια ) ειχε προβλημα με τον θερμοστατη , αλλα καιγανε εγκεφαλο και λοιπα με τα ηλεκτρονικα , και σχεδον ολα φλατζα κεφαλης . Rover με >100.000km χωρις να εχει ανοιχτει η κεφαλη εστω , βρισκεις δυσκολότερα αποτι εσκιμωο στην σαχαρα.

Γιαυτο και παραπανω λεω

και πανω απ'ολα να αντεξει για καποιο ευλογο διαστημα .
Έγινε επεξεργασία από Athens2004
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Άρα τα 100€ σε αντιπροσωπεία ήταν τρελή κλεψιά; Έβαλα μια 50AH και ομολογώ ότι δεν το χω στον τομέα, αλλά μου κακοφάνηκε.

Αν πάει τόσο η μπαταρία δηλαδή αν το πάω για service πόσο θα πάρει; :shutup:

Αλήθεια έχετε να προτείνετε κάνα συνεργείο αξιόπιστο που δεν σε "κλέβει"; :happy:

Link to comment
Share on other sites

ναι μεν αλλά...δεδομένου ότι η αντιπροσωπία της Toyota χρεώνει 50 ευρώ την ώρα, και η αλλαγή μπαταρίας δεν είναι παραπάνω από 10 λεπτά δουλειά (με τσιγάρο και καφέ), οτιδήποτε πάνω από ένα 10άρικο το θεωρώ κλεψιά. βέβαια παίζει το ενδεχόμενο να χρεώνεται 100 ευρώ η μπαταρία ως υλικό, οπότε τι να πεις...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.