Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Εχω ακουσει διαφορες θεωριες.

Αλλος λεει ανα 500km να ανεβασεις και 500 στροφες, ξεκινωντας απο τις 2500 στρ/λ, αλλος λεει ανα 1000km, 500 στροφες... να κανεις συνεχεια αλλαγες, να πατας εννοειτε και το φρενο σταδιακα ολο και πιο βαθια για να στρωσουν, δισκοι, τακακια, αλλα να κανεις και γλυκες αλλαγες για το σασμαν και το δισκο πλατο.

Αλλη αποψη που εχω ακουσει ειναι:

Σκιστο απο την αρχη, ωστε οτι ειναι να βγαλει, να το βγαλει τωρα που ειναι στην εγγυηση...

Αποψη μου για ολα τα παραπανω... το αυτοκινητο/μηχανη το πηρες για το οδηγεις, οχι για να σε οδηγει...

Link to comment
Share on other sites

Εχω ακουσει διαφορες θεωριες.

Αλλος λεει ανα 500km να ανεβασεις και 500 στροφες, ξεκινωντας απο τις 2500 στρ/λ, αλλος λεει ανα 1000km, 500 στροφες... να κανεις συνεχεια αλλαγες, να πατας εννοειτε και το φρενο σταδιακα ολο και πιο βαθια για να στρωσουν, δισκοι, τακακια, αλλα να κανεις και γλυκες αλλαγες για το σασμαν και το δισκο πλατο.

Αλλη αποψη που εχω ακουσει ειναι:

Σκιστο απο την αρχη, ωστε οτι ειναι να βγαλει, να το βγαλει τωρα που ειναι στην εγγυηση...

Αποψη μου για ολα τα παραπανω... το αυτοκινητο/μηχανη το πηρες για το οδηγεις, οχι για να σε οδηγει...

Η δικιά μου άποψη είναι από την άλλη πλευρά. Κάνε πάνω κάτω ότι λέει ο κατασκευαστής ώστε να αρχίσει να διαστέλλεται ομαλά και το υλικό να μην έχεις παρατράγουδα.

Link to comment
Share on other sites

Χθες βρέθηκα Νίκαια για μια δουλίτσα και τι να δω!

Αυτά δεν τα πετυχαίνεις έτσι εύκολα, χαρτί το είχε ο τύπος και το σαλόνι γυάλιζε :)

Ιδιο αυτοκίνητο λαχανι χρώμα , cabriolet με άσπρο εσωτερικό κινείται σπάνια εδω στην περιοχή.:whistling

Link to comment
Share on other sites

Όλα τα λεφτά η Cady, δεν το συζητώ. Μία ροζ θέλω να δω τώρα, pimped με animal print ταπετσαρία και ντισκομπάλα στον καθρέφτη :hehe:

Το πορτ παγκάζ δε, χωράει 4-5 άτομα ξαπλωτά :p

Link to comment
Share on other sites

Όλα τα λεφτά η Cady, δεν το συζητώ. Μία ροζ θέλω να δω τώρα, pimped με animal print ταπετσαρία και ντισκομπάλα στον καθρέφτη :hehe:

Το πορτ παγκάζ δε, χωράει 4-5 άτομα ξαπλωτά :p

νταβατζοαμαξο ψαχνεις βρε?

οσο για το πορτ μπαγκαζ.

πραγματι ειναι λες και ειχαν συγκεκριμενες προδιαγραφες κατα νου οταν το σχεδιαζαν...

ξεκληριζεις ολακερη φαμιλια, τη στουμπωνεις στον αποσκευων μαζι με φτυαρια, ροπαλα μπεηζμπωλ κτλ...

φορτωνεις και 5-6 κολλητους μεσα

και πας ντουγρου και χαλαρα για σκαψιμο λακκου στο Γραμματικο και μετα μπανακι στο Σχοινια

ασε που το θηριο εχει και κανονικη κλιματιστικη μοναδα μεσα

ουτε σταλα ιδρωτα λεμε

μα ποιος εισαι τελοσπαντων, ο Joe Pesci με τα "καλα παιδια"?

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Με το που ειχα βαλει το 130αρι μοτερ πανω ξεκινησα της σουζες.

Μετα απο 3 μερες εσπασε σασμαν.

Αλλαγη μοτερ ξανα του ηπια το αιμα στην σουζα.

Για 2 χρονια δεν εβγαλε τιποτα. Διαλεξε και παρε :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Όλα τα λεφτά η Cady, δεν το συζητώ. Μία ροζ θέλω να δω τώρα, pimped με animal print ταπετσαρία και ντισκομπάλα στον καθρέφτη :hehe:

Το πορτ παγκάζ δε, χωράει 4-5 άτομα ξαπλωτά :p

No ****, ήμουν στο ΤΣΑΚ να πάρω μια Buick Riviera απο γνωστή μάντρα στην Χαμοστέρνας (Πάντειο) αλλα την έδωσε λιγο ακριβά και ας ήταν ψιλορημάδι... :(

1965-Buick-Riviera-maroon-custom-le.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

No ****, ήμουν στο ΤΣΑΚ να πάρω μια Buick Riviera απο γνωστή μάντρα στην Χαμοστέρνας (Πάντειο) αλλα την έδωσε λιγο ακριβά και ας ήταν ψιλορημάδι... :(

1965-Buick-Riviera-maroon-custom-le.jpg

πω ρε Μητσο...

σε φανταζομαι με βερμουδιτσα,σανδαλι ή φλαταδουρα και λευκη καλτσουλα

θα σουν σαν πορτορικανος πιστολας μεσα σε δαυτο...

αμα κανεις καμια κινηση παντως θα θελα τρελα να αναλαβω το detailing...

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Μια τέτοια Αμερικανιά είναι must... Αν τύχει καμια καλή ευκαιρία θα ψηθώ... Επίσης είχα ψηθεί και με μια Stingray αλλα ουτε και αυτο ευδοκίμησε... Ζητανε πολλα ρε γμτ.

Το Riviera το έδινε ΑΘΛΙΟ, ηταν το convertible, με σκισμένη κουκούλα, σπασμένα τζάμια, κλπ και το ΕΔΩΣΕ 15Κ... Τι να λέμε.

Αν κανω κίνηση δεν θα το ακουμπήσει αλλο χερι πλην του δικού σου...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Την περασμένη Παρασκευή: Ferrari 458 Italia στη Γλυφάδα έξω από το W.

Την περασμένη Κυριακή: Audi R8 4.2 και Lamborghini Gallardo στη Βουλιαγμένη.

Πείνα, όχι αστεία...

Πριν 2 μηνες περιπου,μια λευκη και μια κοκκινη 458 στη σειρα,μερα μεσημερι στην Κηφισια.Μαλλον πηγαιναν σε αντιπροσωπια...

Την επομενη μερα,πολυ νωρις πρωι,κοκκινη 458 με ρουμανικες πινακιδες (με αριθμο ** 100 GOD ) διπλοπαρκαρισμενη επι της Λ.Ηρακλειου στο κεντρο της Ν.Ιωνιας.Τωρα τι δουλεια μπορει να ειχε εκει πρωι πρωι ενας Ρουμανος...δεν εχω ιδεα...:flag:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μήτσο το ξέρεις πως αυτό όταν είναι στο φανάρι στο ρελαντί κάνει 1 mile to the galon έτσι?

Αν και είμαι +143298423 στον Κοπρίτη, θα μαμούσες σε ένα τέτοιο και τον Νέφιλιμ απο πίσω με ντεκολτέ με την μαλούρα να ανεμίζει να κάνει την ΜΠΙΑΤΣ σου!

Ο νταβάς στην γωνία θα ήταν ο Τσάκωνας, ο εφοριακός ο Πέτρος, εγώ ο ανώμαλος που θα έβγαζε γούστα στον Νέφιλιμ, και ο Κώστας και ο Φάνης θα ήταν οι διευθαρμένοι μπάτσοι.

Μετά θα το λέγαμε Sin city.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Να ρωτησω κατι περι στρωσιματος μοτερ...ο κατασκευαστης λεει κλασσικα οχι 2ο ατομο και οχι ανεβασμα στροφων μεχρι τα 500κμ και μεχρι τα 1000 παλι οχι πολυ ζορι.απο την αλλη εχω ακουσει και διαβασει οτι καποιοι τα σκιζουν τα μοτερ κατα το στρωσιμο για να ανοιξουν τα ελατηρια και ετσι κερδιζουν σε αποδοση.ισχυει?και εαν ναι τοτε εχει αντικτυπο στην αξιοπιστια του κινητηρα αυτο?

Ναί οκ σύμφωνοι να ακολουθεί κανείς τις οδηγίες του κατασκευαστή... αλλά όχι δευτερο άτομο? Αυτά ειναι ανοησίες.

Ένας απλωικός κανόνας για το πώς πρέπει να στρωσεις το σύγχρονο μοτέρ: Πήγαινε το όπως θα το πηγαίνεις πάντα.

Άν είσαι γκαζιάρης και θέλεις το μοτέρ σου να ανοιξει και να βγάλει το τελευταίο άλλογο με ενα μικρό κοστος στη μακροζωία τότε γέμιζε στροφές απο χαμηλά μεχρι το κόφτη με κάθε ευκαιρία. Πάντα αφήνεις το μοτέρ να ανασάνει κατα διαστήμακα χωρις να το πιέζεις συνεχόμενα και πάντα φροντιζεις να έχει ζεσταθεί πριν το ζωρίσεις. Επίσης αποφασίζεις οτι θα αλλάζεις τα λάδια σου πιό συχνά απο τα μεγάλα χιλιομετρικά ορια που δινει ο κατασκευαστής και κυρίως στα πρώτα χιλιόμετρα του στροσίματος.

Άν είσαι χαλαρός οδηγός και σε ενδιαφέρει το απαλό cruizing, τοτε μια χαρά θα εισαι πηγαίνοντας έτσι νταντευοντας το μοτερ. Αλλά όχι υπερβολές... και τα 4-5 άτομα να φορτώσεις μέσα, και τις ανηφόρες σου να ανεβέις, και τα προσπεράσματα σου θα κάνεις κλπ.

Με λίγα λόγια όπως θα το οδηγείς πάντα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μήτσο το ξέρεις πως αυτό όταν είναι στο φανάρι στο ρελαντί κάνει 1 mile to the galon έτσι?

Αν και είμαι +143298423 στον Κοπρίτη, θα μαμούσες σε ένα τέτοιο και τον Νέφιλιμ απο πίσω με ντεκολτέ με την μαλούρα να ανεμίζει να κάνει την ΜΠΙΑΤΣ σου!

Ο νταβάς στην γωνία θα ήταν ο Τσάκωνας, ο εφοριακός ο Πέτρος, εγώ ο ανώμαλος που θα έβγαζε γούστα στον Νέφιλιμ, και ο Κώστας και ο Φάνης θα ήταν οι διευθαρμένοι μπάτσοι.

Μετά θα το λέγαμε Sin city.

σημεία στίξης πλιζ....:rofl:

t56kv4.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.