Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Ο controller είναι ο κλάσσικός με την μπίλια και ελατήριο...αλλά δεν φταίει αυτό μαν. Γιατί το δοκίμασα και χωρίς καθόλου τον controller, απλά ρυθμίζοντας την wastegate όσο πιο χαμηλά πάει 5-6psi και μέχρι τις 5000 έμενε εκεί μετά από 5000 και πάνω ανεβαίνει σταδιακά μεχρί 12psi.

Link to comment
Share on other sites

Internal. Δεν νοειται σε 25αρα external. Ο όγκος των καυσαερίων δεν είναι τόσο μεγάλος που να απαιτεί τέτοιο setup. Πήγαινε για μεγαλύτερη εξάτμιση.

Αν έχεις κολλητό εξατμισά, πήγαινε να σου βγάλει για να κάνεις μια βόλτα χωρίς τον καταλύτη.

Link to comment
Share on other sites

μεγαλύτερη εξάτμιση απο 3" είναι overkill σε 1.6..το μεγαλύτερο downpipe πιστεύω το προκαλεί αυτό

Εδώ η εξάτμιση που έχω

http://www.flyinmiata.com/index.php?deptid=4541&parentid=0&stocknumber=06-39200%20%201994-97

Έγινε επεξεργασία από Shadow Keeper
Link to comment
Share on other sites

μεγαλύτερη εξάτμιση απο 3" είναι overkill σε 1.6..το μεγαλύτερο downpipe πιστεύω το προκαλεί αυτό

Εδώ η εξάτμιση που έχω

Flyin' Miata : Exhaust : Turbo : Complete 3 inch exhaust system

Σωληνάκια σε w/q k controller είναι καρατσεκαρισμένο ότι είναι σωστά έτσι?

Δοκίμασε κανένα άλλο controller.

όντως 76 άρα είναι αρκετή ως μεγάλη για τις πιέσεις που παίζεις.

Δεν μπορώ να φανταστώ ότι το port της w/g δεν αρκεί μιας και έχει φίλος την 2554 σε Β6D και δεν έχει πρόβλημα αλλά αυτός δουλεύει 1,5bar

Έγινε επεξεργασία από AN7 OverClocker
Link to comment
Share on other sites

Κοίτα δεν μπορώ να είμαι από τώρα σίγουρος για το τι προκαλεί το boost creep, αλλά δεν είναι το θέμα μόνο το αν το port έχει αρκετό flow από μόνο του...αλλά σε συνδυασμό με το downpipe-exhaust που χρησιμοποιείς γιατί αλλάζει το back pressure και αλλάζει η δυναμική των καυσαερίων.:T:

Μπορεί να είναι θέμα και του χρονισμού ανάφλεξης, λίγο off να είναι αυξάνει θερμοκρασία καυσαερίων, μπορεί να είναι και vacuum leak.

Όπως και να χει, μέχρι το αμάξι να είναι ρυθμισμένο τέλεια δεν πειράζω τίποτα hardawaρικό ακόμα.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα ανέβασα την πίεση εκεί που θα την αφήσω λογικά, στα 0,7bar(10,x psi), από τα 0,4bar που ήμουν πριν.

Σε αυτή την πίεση μιλάμε για καταιγισμό απλά:fun:. Η 2α θέλει προσοχή πλέον ακόμα και στις μεσαίες στροφές σε οτιδήποτε λιγότερο από καλή μαύρη ασφαλτο.:p

Η πλάκα είναι οτι έχω βάλει τον κόφτη στις 5500 στροφές γιατί δεν μου αρέσει το boost creep από εκεί και πάνω. Νιώθεις οτι είναι diesel, τρελός περιορισμός οι στροφές:hehe:

Έγινε επεξεργασία από Shadow Keeper
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Η πλάκα είναι οτι έχω βάλει τον κόφτη στις 5500 στροφές γιατί δεν μου αρέσει το boost creep από εκεί και πάνω. Νιώθεις οτι είναι diesel, τρελός περιορισμός οι στροφές:hehe:

Άμα σηκώνει πίεση από χαμηλά, μία χαρά είναι :p

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα ανέβασα την πίεση εκεί που θα την αφήσω λογικά, στα 0,7bar(10,x psi), από τα 0,4bar που ήμουν πριν.

Σε αυτή την πίεση μιλάμε για καταιγισμό απλά:fun:. Η 2α θέλει προσοχή πλέον ακόμα και στις μεσαίες στροφές σε οτιδήποτε λιγότερο από καλή μαύρη ασφαλτο.:p

Η πλάκα είναι οτι έχω βάλει τον κόφτη στις 5500 στροφές γιατί δεν μου αρέσει το boost creep από εκεί και πάνω. Νιώθεις οτι είναι diesel, τρελός περιορισμός οι στροφές:hehe:

Nice nice.

Πόσα χιλιόμετρα έχει το μοτερ σου?

Link to comment
Share on other sites

85k km..μετάχειρο το πήρα πριν 1,5 χρόνο...project car. (βέβαια το χρησιμοποιώ καθημερινά όσο είμαι πατρα)

Υ.Γ Τώρα είδα ότι μάλλον η VW σταματάει τον TSI twincharged, κρίμα και ήταν κοριφαίο μοτόρι με συνόδευσε τουλάχιστον 50k km:weep:

Υ.Γ 2 Όλο το αμάξι όχι το μοτόρι:p

Έγινε επεξεργασία από Shadow Keeper
Link to comment
Share on other sites

απλά ρώτησα γιατί με τις πιέσεις 8α πρέπει να είσαι προσεκτικός μιας και είναι ένα μοτέρ με τα χιλιόμετρά του. Θέλεις προσοχή για τα ελατήρια εμβόλων.

Link to comment
Share on other sites

Με πολύ πίεση μπορείς για πλάκα να πάρεις τα πάντα στο χέρι..και οι τύποι από Flyin' Miata που αγόρασα τα περισσότερα parts αλλά και η γενική γνώση για τα μοτέρ αυτά λένε οτι μέχρι τα 12psi είσαι μια χαρά για street use. Τώρα εγω αφαίρεσα και ενα ~10% απο αυτό να είμαι όσο σίγουρος μπορώ.:T:

Link to comment
Share on other sites

Με πολύ πίεση μπορείς για πλάκα να πάρεις τα πάντα στο χέρι..και οι τύποι από Flyin' Miata που αγόρασα τα περισσότερα parts αλλά και η γενική γνώση για τα μοτέρ αυτά λένε οτι μέχρι τα 12psi είσαι μια χαρά για street use. Τώρα εγω αφαίρεσα και ενα ~10% απο αυτό να είμαι όσο σίγουρος μπορώ.:T:

ναι βρε, δεν αντιλέγω ότι αντέχει το μοτέρ ούτως η άλλος ο φίλος με το Β6D έπαιζε 0,8-1bar με 2άρα, με τα μαμά εντόσθια και δεν έκανε κράου.

Μετά βέβαια πέρασε σφυρίλατα και την 25άρα και τώρα πάει για 28rs.

Απλά επειδή το αμάξι έκανε αρκετά χιλιόμετρα σαν ατμό, θέλεις λίγο έξτρα προσοχή για τα ελατήρια.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.