Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Νταξ...νομιζω δεν χρειαζομαι κατι αλλο για σημερα..μπορω να κοιμηθω με το χαμογελο χαραγμενο στο προσωπο μου!

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=R8YlLUyr2jg]YouTube - Touge DRIFT by G. Stepanyan[/ame]

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση απο κάποιον που δεν ασχολείται τόσο πολύ με το σπορ. Σε αυτοκίνητα που δεν έχουν τουρμπίνα εργοστασιακά και αποφασίζεται να βάλετε. Πχ το παιδί με το MX-5 γιατί δεν βάζετε compressor? Υποτίθεται είναι πιο απλό σύστημα, χωρίς να ζορίζει τόσο πολύ τον κινητήρα και σαφώς πιο γραμμικός. Το μειονέκτημα είναι ότι δεν παίρνει τόσο πολλά άλογα όσο η τουρμπίνα αλλά και εκεί μετά πρέπει να αλλάζεις έμβολα, μπιέλες για να μην σπάσει.

Για touge ο θεός είναι ένας Keiichi Tsuchiya

Link to comment
Share on other sites

Μηχανολογικα, δεν υπαρχει καποιο επιχειρημα. Ή μαλλον, σαφεστατα και υπαρχει, και απο τις 2 πλευρες, αλλα δεν ειναι καταληκτικο. You gain some, you lose some. Κυριως ειναι θεμα προτιμησης και αποζητουμενου χαρακτηρα απο το αυτοκινητο, απωθημενου κλπ. Και μη νομιζεις οτι ενας κομπρεσορας ειναι παντα τοσο πιο ευκολος στην εγκατασταση, εξαρταται απο το μηχανοστασιο :)

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση απο κάποιον που δεν ασχολείται τόσο πολύ με το σπορ. Σε αυτοκίνητα που δεν έχουν τουρμπίνα εργοστασιακά και αποφασίζεται να βάλετε. Πχ το παιδί με το MX-5 γιατί δεν βάζετε compressor? Υποτίθεται είναι πιο απλό σύστημα, χωρίς να ζορίζει τόσο πολύ τον κινητήρα και σαφώς πιο γραμμικός. Το μειονέκτημα είναι ότι δεν παίρνει τόσο πολλά άλογα όσο η τουρμπίνα αλλά και εκεί μετά πρέπει να αλλάζεις έμβολα, μπιέλες για να μην σπάσει.

Για touge ο θεός είναι ένας Keiichi Tsuchiya

O compressoras ειναι πιο γραμμικος , Επισης δεν ζεσταινει τον αέρα οπως η τουρμπινα που η μια πλευρα της ειναι καυτη . Απο την αλλη ομως εχει parasitic loss καθως καποια δυναμη του μοτερ ( αλογα ) πηγαινουν στο να τον κινησουν ( και αυτος με την σειρα του επιστεφει ''εργο'' ) μεσω του ιμαντα . Σε αντιθεση με το τουρμπο που κινειται μεσω των αεριων της εξάτμισης .

Αναλογως τον χαρακτηρα που θελει καποιος αποφασιζει . Θες πχ 250 αλογα και γραμικότητα απο χαμηλα ? πας σε κομπρεσορ . Θες 300 αλογα τα οποια ερχονται με ξέσπασμα ομως . πας σε τουρμπο .

Καπως απλοποιημενο αλλα ετσι εχει .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

αύριο θα έχει στα χέρια του ο father το καινούργιο του αμαξάκι.

ο λόγος για το a3 1.2 tfsi του '10.

βλέπετε έτσι όπως έχει γίνει η κατάσταση με τη βενζίνη η καθημερινή μετακίνηση με το 2λιτρο rav4 ήταν απαγορευτική.

περιμένω με περιέργεια να δω πως θα πηγαίνει..

racer σου 'ρχομαιιιιιιι! (audi club :p)

Έγινε επεξεργασία από performer
Link to comment
Share on other sites

O πατέρας έχει πάρει το αυτοκίνητο "μου" για να μετακινείται καθημερινά. Kia rio 2004. Για λόγους οικονομίας.

Οπότε μου έχει μείνει το τουρμπάτο L200 για να πηγαίνω στο ΤΕΙ μια στο τόσο

ΠΕΤΣΑΚΑΣ ΠΑΟΥΕΡ ΡΕΕΕΕΕΕ :dance3:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.