Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Σε Α3 παιδια παντως με 225/45/17 michelin σαν να ψιλοκοπαναει. Βεβαια δεν ξερω αν ευθυνεται και η αναρτηση σε αυτο. Στο Α4 παντως με 16αρα ζαντα (δεν θυμαμαι ελαστικο) δεν νιωθεις τπτ αλλα εχει και πολυ πιο μαλακη αναρτηση.

Λογικα τωρα το Scir R με 18αρα και τραπεζι αναρτηση θα κοπαναει λιγο.:)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ ξεκαθάρισα ότι είμαι υπέρ των 18".

ΩΣΤΟΣΟ, σκέψου μήπως αργότερα αλλάξεις γνώμη και θες το κάτι παραπάνω.

Τώρα είναι "μόνο" +700 ευρώ. Μετά θα είναι 2k, εκτός κι αν πουλήσεις τις 18"...

Όπως και να 'χει πάντως, είτε με 18" είτε με 19", σε απειλητικές λακκούβες-κρατήρες θα αναγκαστείς να πηγαίνεις εντελώς ψαχτά, μιας και πρέπει να είναι αρκετά χαμηλό και δε θα θες να δώσει φιλάκι στο δρόμο...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

19αρες και 35αρι προφιλ +"καλα λαστιχα" θα γινεται χαμος φανταζομαι...παιζει βεβαια σαν εξτρα και ηλεκτρονικη αναρτηση με 2 διαφορετικα προγραμματα (sport/comfort) ...χμ χμ

Link to comment
Share on other sites

Στην ηλεκτρονική ανάρτηση να πάς έτσι κι αλλιώς. Εκτός κι αν έχεις το μικρόβιο της "βελτίωσης" και αύριο μεθαύριο της πετάξεις για καμία coilover... κάτι που δε συνιστώ για ψαγμένες εκδόσεις αυτοκίνητων, εκτός κι αν το μετατρέψεις σε trackday car και αδιαφορείς για τη συμπεριφορά στο δρόμο.

Τώρα για τις ζάντες... αν δε μιλάμε για καμία τρελή οπτική διαφορά, (γιατί κακά τα ψέματα... ότι και να λέμε για πρόσφυση και κουραφέξαλα, το αυτοκίνητο θέλεις και να το βλέπεις) πήγαινε για τις 18αρες.

Κόβω το κεφάλι μου ότι ειδικά στους ελληνικούς δρόμους θα αποδίδουν αισθητά καλυτέρα απ τις 19αρες.

Φυσικά αν το οπτικό αποτέλεσμα με τις 19αρες μετράει στο μάτι σου τόσο πολύ, go for it γιατί όπως είπαν και από πάνω κανονικά 19αρες ζάντες στοιχίζουν πολύ περισσότερε για να τις βάλεις aftermarket.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Σορρυ κιολας που επεμβαινω, μιας και δεν εχω οδηγησει κανενα απο τα προαναφερθεντα αυτοκινητα, αλλα το θεμα του ελαστικου δεν ειναι 18αρα καλη, 19αρα κοπαναει... ελεος δηλαδη.

Υπαρχουν 1002 παραγοντες για το πως θα αντεπεξελθει ενα λαστιχο πανω στη ζαντα.

Απο το ποσο μαλακο-σκληρο ειναι το ιδιο το λαστιχο, ποσο σκληρα ή μαλακα πλαϊνα εχει, τη χαραξη εχει, το βαρος του αυτοκινητου, η πιεση αερα που εχει, ο τροπος που κινειται ο οδηγος κτλ. Αρα μην τα ισοπεδωνουμε ΟΛΑ. Δεν ειναι ολα ασπρο-μαυρο.

Το 35άρι προφίλ όσο μαλακό "πλαινό" και να έχει το λάστιχο δεν υπάρχει περίπτωση να μην κοπανάει. Εκτός και αν βάλεις κανα Michelin pilot και μετά το .5G πλευρικό ξεζαντάρει το λάστιχο...

Για βολτα σουκου ας βάλει και 20άρι. Για νορμαλ κίνηση απαγορευεται.

Link to comment
Share on other sites

Κατ' αρχάς μιλήστε με πόντους γιατί οι πόντοι μετράνε (:p)

Το 35άρι του δίνει ύψος προφίλ 8.2cm και το 40άρι του δίνει 9.4cm.

Πάντως κι εγώ με προφίλ 11.1cm και εργοστασιακή ανάρτηση βελούδο νιώθω ότι κοπανιέμαι άγρια στις λακκούβες.

Άρα μάλλον είναι λίγο-πολύ σχετικό το θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν καράφλα ακου να δείς πως έχει το πράματρον.

Βάζεις 19άρα (ακα εκβιάζεις να στις κάνουν δωρο απο αντιπροσωπεία). Αν σπαστείς στην πορεία, τις πουλάς σε κάποιον με Scirocco, παίρνεις cash και βαζεις 18άρες και μένουν ρέστα. Αν δεν την κάνεις την κ*βλάντα σου τώρα, δεν θα την κάνεις ποτέ. Είναι εντελώς ελάχιστες οι διαφορές.

Ασε που η 19άρα γεμίζει ακριβώς τον θόλο του σιρόκου και είναι τάβλα. Τράστ μη ράφλιτζ.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν καράφλα ακου να δείς πως έχει το πράματρον.

Βάζεις 19άρα (ακα εκβιάζεις να στις κάνουν δωρο απο αντιπροσωπεία). Αν σπαστείς στην πορεία, τις πουλάς σε κάποιον με Scirocco, παίρνεις cash και βαζεις 18άρες και μένουν ρέστα. Αν δεν την κάνεις την κ*βλάντα σου τώρα, δεν θα την κάνεις ποτέ. Είναι εντελώς ελάχιστες οι διαφορές.

Ασε που η 19άρα γεμίζει ακριβώς τον θόλο του σιρόκου και είναι τάβλα. Τράστ μη ράφλιτζ.

μητσους :T:

τι επιλογες παιζουν απο τη μαμα για την 19αρα ?

(Φραγμα δεν ειναι για τα δοντια σου ουτε αυτη η μαμα αλλα ουτε κι η 19αρα, κοιτα αλλου εσυ..)

συνδυασμος μαυρης ζαντας με ασημενιο αμαξωμα ειναι προσωπικο αγαπημενο

μιας και το λευκο scirocco εχει ελαφρως πολυφορεθει imho...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

για ταξίδια υπάρχει το range/supercharge που έχεις δει σε φοτος στο φοτοθρεντ

μην κανεις το λαθος...ειναι τζαμπα λεφτα σε βενζινες.Καλυτερα να πας λιγο πιο στριμωχτα και να κερδισεις μια εξτρα μερα απ τις βενζινες. Ενδεικτικα μεχρι βασιλιτσα με τζιπ ειχαν παει 250€ οι βενζινες ΤΟΤΕ-προ 06- με 27/100 στα χιονια...

Link to comment
Share on other sites

μην κανεις το λαθος...ειναι τζαμπα λεφτα σε βενζινες.Καλυτερα να πας λιγο πιο στριμωχτα και να κερδισεις μια εξτρα μερα απ τις βενζινες. Ενδεικτικα μεχρι βασιλιτσα με τζιπ ειχαν παει 250€ οι βενζινες ΤΟΤΕ-προ 06- με 27/100 στα χιονια...

στο mode για χιονια καιει τον αμπακο μην το ψαχνεις...βεβαια ουτε αλυσιδες ουτε τπτ..

επειδη εχω κανει αρκετες offroad εκδρομες και με L200-το range μακραν καλυτερο

σε κανονικους εως γρηγορους ρυθμους ταξιδιου δλδ τα 9/10 του ταξιδιου με 140-160 και το 1/10 με 200

καιει 15-20 λιτρα νουμερο που κατα τη γνωμη μου ειναι πολυ καλα για 4,2 κομπρεσορα..

οταν βγει η υβριδικη εκδοση θα φαει σουτ;)

Link to comment
Share on other sites

πετρελαιο δεν μπορειται να καψετε??

(να αγορασετε εννοω και οχι απο οικονομικης αποψης...πχ x5 3.0d).

τι να σου πω..

δεν αρεσει στους γονεις μου το πετρελαιο..

εγω ανετα θα επερνα.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.