Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Αβάνς εκκεντροφόρου:

Ανοίγει τις βαλβίδες νωρίτερα

Βοηθάει την ροπή στο low-end

Αυξανει την απόσταση πιστόνιου-βαλβιδας (clearance)

Προπορεία εκκεντροφόρου:

Ανοίγει τις βαλβίδες αργότερα

Δίνει ισχύς στις υψηλές στροφές

Μειώνει την απόσταση πιστονιού-βαλβίδας (clearance)

καθυστέρηση/retarded μήπως ήθελες να πείς?

Link to comment
Share on other sites

My bad, οπου προπορεία = retard / καθυστερηση. Με λιγα λογια, το +1 δοντι δινει ροπη χαμηλά, το -1 δόντι δινει δυναμη ψηλα...

και το αντίστροφο γίνεται στον εισαγωγής?

δλδ +1 δόντι = μεγαλύτερο overlap και δύναμη ψηλά ενώ -1 μικρότερο οβερ και δύναμη μεσαίες?

Link to comment
Share on other sites

Βαρέθηκα να καίω τα κέρατά μου επειδή ο προηγούμενος "έβαλε κάτι αντιστάσεις σε κάτι σένσορες" για να κερδίσει 0,1 άλογο ή έχω πρόγραμμα στον εγκέφαλο ή χαλασμένο εγκέφαλο ή και εγώ δεν ξέρω τί. Βασικά, μόλις τελειώσεις την εξεταστική θα σε παρακαλούσα να συναντηθούμε και μαζί. Α, θέλω και πίσω ελατήρια της μάνας του.

Link to comment
Share on other sites

Βαρέθηκα να καίω τα κέρατά μου επειδή ο προηγούμενος "έβαλε κάτι αντιστάσεις σε κάτι σένσορες" για να κερδίσει 0,1 άλογο ή έχω πρόγραμμα στον εγκέφαλο ή χαλασμένο εγκέφαλο ή και εγώ δεν ξέρω τί. Βασικά, μόλις τελειώσεις την εξεταστική θα σε παρακαλούσα να συναντηθούμε και μαζί. Α, θέλω και πίσω ελατήρια της μάνας του.

αντιστάσεις σε maf και αισθητήρα θερμοκρασίας νερού?

Αν ναι, μπορεί να τα έχεις και όλα καμμένα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Βαρέθηκα να καίω τα κέρατά μου επειδή ο προηγούμενος "έβαλε κάτι αντιστάσεις σε κάτι σένσορες" για να κερδίσει 0,1 άλογο ή έχω πρόγραμμα στον εγκέφαλο ή χαλασμένο εγκέφαλο ή και εγώ δεν ξέρω τί. Βασικά, μόλις τελειώσεις την εξεταστική θα σε παρακαλούσα να συναντηθούμε και μαζί. Α, θέλω και πίσω ελατήρια της μάνας του.

Αν λες για τη μπέμπα, τα κέρατά της τα καίει ούτως η άλλως :p

Link to comment
Share on other sites

αντιστάσεις σε maf και αισθητήρα θερμοκρασίας νερού?

Αν ναι, μπορεί να τα έχεις και όλα καμμένα

Ναι έτσι μου είχε πει. Αλλά εκεί που είναι δε μπορώ να διακρίνω. Κάτι χρήσιμο ξέρεις εσύ! Δηλαδή να πάω να δώσω 180 ευρώ για νέο εγκέφαλο. Αλλά άμα τον βάλω πάνω μπορεί να τον κάψω πάλι;

Αν λες για τη μπέμπα, τα κέρατά της τα καίει ούτως η άλλως :p

Όρισε το "κέρατα" για να σου πω τι εννοούσα εγώ με τον όρο "κέρατα".

Link to comment
Share on other sites

Ναι έτσι μου είχε πει. Αλλά εκεί που είναι δε μπορώ να διακρίνω. Κάτι χρήσιμο ξέρεις εσύ! Δηλαδή να πάω να δώσω 180 ευρώ για νέο εγκέφαλο. Αλλά άμα τον βάλω πάνω μπορεί να τον κάψω πάλι;

Είναι ότι πιο βλακώδες μπορεί να κάνει κάποιος, και καλά ξεγελάει το αμάξι ότι περνάει πιο κρύος αέρας και είναι πιο κρύο το μοτέρ κτλπ

Σε πρώτη φάση τα ξηλώνεις τα παπαράκια που έχει βάλει και μετά βλέπεις αν έχει καεί κάτι. Δεν είναι δεδομένο ότι θα βρεις κάτι καμένο.

Link to comment
Share on other sites

Πες μου τον κωδικο μοτερ και ποιο μοντελο το φοραει, μηπως και βρουμε original roms, τα flashαρουμε σε νεο τσιπιακι και βρεις την υγεια σου. Επισης, αν θυμαμαι καλα το load reference ειναι luft, ετσι? Ενα απο ολα τα καλωδιακια του ειναι θερμοκρασια αερα, αυτο πειραζουν, και γυρνανε και τερμα τη βιδα ωστε να το κανουν υπερ-πλουσιο. Επισης, παιζει και αυτο που ειπε ο Ακης, με τη θερμοκρασια νερου για να μην φευγει ποτε απο το correction που κανει στο μειγμα οταν ειναι κρυο. Πρακτικα δουλευεις ΥΠΕΡπλουσιος παντα, χωρις κανενα απολυτως κερδος.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, τη γνωρίζω τη θεωρία. Δεν μπορώ να τα βρω, ούτε ο ηλεκτρολόγος που το πήγα μπόρεσε να τα βρει. ούτε το διαγνωστικό του μπόρεσε να συνδεθεί με τον εγκέφαλο. Έτσι σταμάτησα να ψάχνομαι. Αλλά σήμερα το πήρα απόφαση να το διορθώσω το καημένο.

Επίσης, σε κάποιο άλλο συνεργείο συνδέθηκε το λάπτοπ τους με τον εγκέφαλο, αλλά δεν έδειξε κάποια βλάβη.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, τη γνωρίζω τη θεωρία. Δεν μπορώ να τα βρω, ούτε ο ηλεκτρολόγος που το πήγα μπόρεσε να τα βρει. ούτε το διαγνωστικό του μπόρεσε να συνδεθεί με τον εγκέφαλο. Έτσι σταμάτησα να ψάχνομαι. Αλλά σήμερα το πήρα απόφαση να το διορθώσω το καημένο.

Επίσης, σε κάποιο άλλο συνεργείο συνδέθηκε το λάπτοπ τους με τον εγκέφαλο, αλλά δεν έδειξε κάποια βλάβη.

Ξέρεις ότι έχουν γίνει σίγουρα αυτά ή απλά βασίζεσαι στο τι σου είπε ο προηγούμενος?

Αν υπάρχουν σταντε και δεν τα είδε με την πρώτη ματιά ο ηλεκτρολόγος και ελπίζωντας να μην είναι κατσαμπιάς ίσως χρειαστεί να ψάξεις την πλεξούδα για να δείς τι έχει γίνει και που.

Link to comment
Share on other sites

Πες μου τον κωδικο μοτερ και ποιο μοντελο το φοραει, μηπως και βρουμε original roms, τα flashαρουμε σε νεο τσιπιακι και βρεις την υγεια σου. Επισης, αν θυμαμαι καλα το load reference ειναι luft, ετσι? Ενα απο ολα τα καλωδιακια του ειναι θερμοκρασια αερα, αυτο πειραζουν, και γυρνανε και τερμα τη βιδα ωστε να το κανουν υπερ-πλουσιο. Επισης, παιζει και αυτο που ειπε ο Ακης, με τη θερμοκρασια νερου για να μην φευγει ποτε απο το correction που κανει στο μειγμα οταν ειναι κρυο. Πρακτικα δουλευεις ΥΠΕΡπλουσιος παντα, χωρις κανενα απολυτως κερδος.

M50TUB25 από BMW E34 525.

Ευχαριστώ!

Ναι η εμπειρία μου με την απόκριση του γκαζιού είναι ότι δουλεύω πάντα υπερπλούσιος. Επίσης έχω μαύρα μπουζί και εξάτμιση.

Για τον αέρα, έχει ένα σύρμα που περνά ο αέρας και το κρυώνει ανάλογα με την παροχή του. AFM το λένε; Σε αυτή τη σελίδα είναι το μαύρο κυλινδρικό δεξιά.

Link to comment
Share on other sites

Α, αρα MAF. Εχε στο πισω μερος του μυαλου σου οτι ειναι σχετικα ευαισθητοι και ενδεχεται να χει χαιρετησει, γι' αυτο να καις τα αντερα σου. Αν και δεν εχει τοσο νοημα (λογω κουκουρουκου μειγματος) σε υψηλες ταχυτητες ξεψυχαει/λαχανιαζει?

Link to comment
Share on other sites

Καινούριο μου το έβαλε το MAF αυθεντικό BOSCH όταν μου το πούλησε. Όχι το χρυσό μου, μέχρι τον κόφτη στις 6500 μια χαρά τραβάει. Ούτε ξεψυχάει ούτε τίποτα. Με 3η άνετα μέχρι κόφτη, μετά στην τετάρτη επειδή είναι και μακρυά ηρεμεί. αλλά και αυτή μέχρι τον κόφτη την πάει κανονικά.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.