Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Δεν είναι δικό μου (ευτυχώς, γιατι ακόμα θα έψαχνα να βρω τον νάνο που 3χ3σε μέσα του). Ειναι απο εναν τελευταίας γενιάς BMW straght-six αν δεν κανω λαθος.

Αν ημουν ο κάτοχος μάλλον θα το είχα καταλάβει γιατι θα κάνανε πολυ φασαρία οι μαστόροι μεσα προσπαθώντας να σηκώσουν οικοδομή :p

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ρε σεις...

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=EIhO9ye_3xY&feature=related]YouTube - Kit Car with busa engine[/ame]

Fact 1: Αυτος ο τυπος εχει μοτερ busa, δηλαδη οτι και να του χει κανει (εκτος απο turbo, που προφανως δεν εχει), πανω απο 13-14kgm ροπη δεν ειναι.

Fact 2: Ακομη και ετσι, παει παντου με την πορτα.

Fact 3: Το δικο μου, αν και οταν με το καλο τελειωσει, θα εχει +10kgm ροπη......

:nada::nada::nada:

Link to comment
Share on other sites

Ε, 500 ειναι λιγο stretch. Doable, αλλα πρεπει να γυρισω ολο το σασι σε αλουμινοσωληνα, (που ανεβαζει πολυ το κοστος και εκθετικα την πολυπλοκοτητα) και σιγουρα οχι με το μοτερ που εχω διαλεξει. Με μοτερ μηχανης τα φτανει ακομη και με το σχεδιο του βιβλιου. Το οποιο βιβλιο, με το μοτερ του sierra (pinto) βγαινει ~550kg με roll bar. Αν καταφερω να ειμαι σε αυτα περιπου τα κιλα με full roll cage θα ειμαι πολυ ευχαριστημενος.

Link to comment
Share on other sites

ασε εγω ειμαι με τα λαδια του εργοστασιου εδω και 15000χλμ... πρεπει να τα αλλαξω..:baby:

Θα βαλω ενα ARAL πρωτα για 1000῏2000 χιλιομετρα, που ειναι πιο χοντρο, να μαζεψει/κλεισει οτι εχει, να παρει την βρομια και μετα θα του βαλω το 8100.

Τσακωνα για το καθισμα χρειαζεται να τοποθετεις το σωμα σου μαζι με το αμαξι, καρτ εχεις κανει φανταζομαι καταλαβαινεις τι εννοω. Αν αυτο το καθισμα δεν ειναι αρκετο, τοτε το 80% των υπολοιπων τι να πουνε. Συμφωνω οτι τα Ρεκαρο ειναι το σωστο φιτ, αλλα νομιζω οτι θα δωσεις αρκετα λεφτα που αν τα εβαζες αλλου θα ειχες μεγαλυτερη απολαυση.

Link to comment
Share on other sites

Το μαλι εξαρταται αποκλειστικα απο το ποσο θελεις να αποκλινεις απο το σχεδιο του βιβλιου και ποσο ξεχωριστο θελεις να ειναι το build σου. Αν και για να ειμαι ειλικρινης, μαλλον το εντελως budget build του βιβλιου απευθυνεται για κατοικους Αγγλιας που θελουν να το εχουν για sunday drive, αν το θελεις για λιγο πισταδορικο ειναι καποια πραγματα που δεν μπορεις να τα γλιτωσεις με τιποτα. Το δικο μου, πολυ γενναιοδωρα, το εχω υπολογισει στα 4-5k, αλλα εχω σοβαρες υποψιες οτι μονο αν κανω υπερβολες θα το φτασω (τις οποιες εχω ηδη αρχισει να κοβω γιατι δεν εχει νοημα). Επιλογες απο μοτερ, πρακτικα ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ. Εγω αποφασισα να ικανοποιησω ενα προσωπικο απωθημενο, απο το οποιο προσπαθησαν να με αποτρεψουν ολοι, και πηρα ενα Alfa Romeo 2.5lt V6 24v.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι δικό μου (ευτυχώς, γιατι ακόμα θα έψαχνα να βρω τον νάνο που 3χ3σε μέσα του). Ειναι απο εναν τελευταίας γενιάς BMW straght-six αν δεν κανω λαθος.

Ναι, με διπλό VANOS.

Και δε μου λες, αν κάποιος που ίσως έχει straght-six BMW και περνάει μια υποψία από το μυαλό του ότι κάπως έτσι είναι και το δικό του μέσα, τί μπορεί να κάνει στην επόμενη αλλαγή λαδιών για να το καθαρίσει, χωρίς να ανοίξει καπάκι; Ή να ανοίξει;:hmm:

Αυτός ο κάποιος άλλαξε λάδια πριν 1800 χιλιόμετρα και πάλι του φαίνεται μαύρο το λάδι του. (ημισυνθετικό 10-40)

Έγινε επεξεργασία από PetrosD
Link to comment
Share on other sites

μολις τωρα γυρισα.Οι αλκανταρες των καθισματων βγαζουν ασυμβατοτητα με μπιτσομπουτια.

Στον δρομο (νομιζε πως)με τρολλαρε μια λευκη 6αρα καινουρια.Πατησα λιγο...την πλησιαζω...και τι να δω?640!!!!Ανεβασα κι αλλο τους ρυθμους στριψιματος.Αταραχος ο ροκκος,στριβει με ρυθμους αυτοφωρου.Στο δρομο ενας τζιπσι αμολησε ενα τελαρο στον δρομο,ευτυχως με τις φρεναρες κοκκαλωσα στους 10 ποντους και δεν κλαιω τον προφυλακτηρα (1538 ευρα αβαφος)

Link to comment
Share on other sites

mech5107 χαχα το πιστακι ειναι σε ενα μικρο εγκατελειμενο χωρο στο κορωπι!πραγματικα στο πουθενα..πρεπει να ξερεις για να πας...χωματοδρομος ελιες γυρω γυρω δεν υπαρχει τιποτα...εμενα με πηγε ενας φιλος απο γλυκα νερα και εβαλα το fabia να το λιωσω στα χειροφρενα..ειδικα στο τελος στην αριστερη πλευρα γλυστραει τρελα και δεν καταπονεις λαστιχα..

οτι πρεπει για πισωκουνα εκει!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ούτε εγώ θυμάμαι να ξαναπάω:p Ωστόσο το είχα βρεί google earth και έκανα σύγκριση με τον χάρτη του gps μου:triniti:

Αποκλείεται τώρα να μπορώ να ξαναπάω παραείμαι χαμηλός...(εκτός αν κάθεσαι μια ώρα και ρυθμίσεις την ανάρτηση σε φίλο συνεργειά σε lift:hang3:)

37°54'50.71"N 23°49'40.33"E

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

υγ: απλα εντυπωσιασμενος απο τις δυνατοτητες του αυτοκινητου σε κλειστα στριφτερα κομματια,και το αστειο ειναι πως μπορει και ΠΟΛΥ περισσοτερο ,το μονο που περιοριζει τους χρονους ειναι το ενστικτο τσακωνοαυτοσυντηρησης.

ειχε δικιο παντως ο fotme οτι μουχει κανει ζημια το ιντερνετε,πριν παρω το αυτοκινητο στα χερια μου σκεφτομουν μπλοκε διαφορικα κλπ κλπ,τωρα καταλαβαινω οτι σε εμενα τουλαχιστον δεν χρειαζεται κατι τετοιο...

(semislicks ομως θα βαλω :shout: )

Link to comment
Share on other sites

Semislicks ακούω...έχεις σκοπό να το κλειδωσεις σε κανά γκαράζ το χειμώνα η θές να κανείς πατινάζ στους καταπληκτικους σε πρόσφυση βρεγμενους ελληνικούς δρόμους;;;:shout:

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια, μια απορια εχω, να την πω? Θα την πω... Ποσοι απο αυτους που λενε οτι αν βαλεις σεμις, το χειμωνα/στη βροχη θα πεθανεις, εχουν οδηγησει αυτοκινητο με σεμις σε χειμωνα ή βροχη? Δε θα γινω εντελως κακος ωστε να ρωτησω αν εχουν οδηγησει αυτοκινητο με σεμις γενικα...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.