Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

και η seat εχει κατι παρομοιο στα cupra.

Ρε παιδια δεν ειναι τοσο τραγικο οσο σας φαινεται,ουτε για καγκουριλικι.Οταν το αυτοκινητο εχει καλη ηχομονωση,δεν καταλαβαινεις με τιποτα με ποσα πας και ξαφνικα στην εθνικη βλεπεις μπροστα σου σταματημενους.Στο κοντερ,οτι και να βλεπεις,χωρις θορυβο δεν καταλαβαινεις τους ρυθμους που κινεισαι...

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι στιγμής είχα ακούσει περί κλαπέτων που άνοιγαν και μετέφεραν λίγο απο τον ήχο της μηχανής στην καμπίνα, κάτι που μου μοιάζει πρακτικό σε ένα βαθμό. Αφού όταν σκίζω το μοτέρ μου θέλω να το ακούω, όχι απλά γιατί είμαι καγκουρας και γουστάρω… αλλά επειδή ακούγοντάς το συχνά καταλαβαίνεις αν κάτι πάει στραβά, και γενικότερα έχεις μια διαφορετική επαφή με το μηχανικό σύνολο που οδηγείς.

Αλλά καθαρά artificial ήχος από το ηχοσύστημα του αυτοκίνητου? Απλά έλεος.

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ που νόμιζα, ότι πρέπει να κοιτάμε και το κοντέρ που και που....

Καθαρή καγκουρίλα. Όσο για το "ακούω τον κινητήρα και καταλαβαίνω αν έχει πρόβλημα", πλέον και ενδείξεις έχουν τα αμάξια και απ' όλα. Άσε που αυτός που θα πάρει την M5, δεν νομίζω να έχει μεγαλώσει σε συνεγείο.

ΥΓ. Με το παλιό φορτηγάκι του πατέρα μου, αν άκουγα μόνο τον κινητήρα, θα νόμιζα ότι πάω με 250.

Link to comment
Share on other sites

και η seat εχει κατι παρομοιο στα cupra.

Ρε παιδια δεν ειναι τοσο τραγικο οσο σας φαινεται,ουτε για καγκουριλικι.Οταν το αυτοκινητο εχει καλη ηχομονωση,δεν καταλαβαινεις με τιποτα με ποσα πας και ξαφνικα στην εθνικη βλεπεις μπροστα σου σταματημενους.Στο κοντερ,οτι και να βλεπεις,χωρις θορυβο δεν καταλαβαινεις τους ρυθμους που κινεισαι...

Όταν πηγαίνεις με 250 δεν νομίζω ότι ακούγεται ο θόρυβος της μηχανής περισσότερο απ' ότι ο αεροδιναμικός θόρυβος. Άρα μιλάς για αεροδυναμικό θόρυβο.

Link to comment
Share on other sites

Όταν πηγαίνεις με 250 δεν νομίζω ότι ακούγεται ο θόρυβος της μηχανής περισσότερο απ' ότι ο αεροδιναμικός θόρυβος. Άρα μιλάς για αεροδυναμικό θόρυβο.

επαναλαμβανω,τετοια αυτοκινητα εχουν αλλη κλαση ηχομονωσης και ελαχιστα αντιλαμβανεσαι απο μεσα και ,ακομα και σε φτηνα μοντελα με can bus ,το αυτοκινητο δυναμωνει αυτοματα το ηχοσυστημα οσο ανεβαινει η ταχυτητα...

Link to comment
Share on other sites

Όλα αυτά μου δείχνουν ότι δεν μπορείς να έχεις ένα αμάξι που τα κάνει όλα...απλά πράγματα.

Δεν μπορείς να έχεις μια Μ5, που και να έχει ωραίο δυνατό ήχο και ταυτόχρονα να είναι τρελά ήσυχη σε ταξίδια. Οπότε οι γίγαντες της BMW πάνε να βρούνε έμμεση λύση...weak.

Αν είχα εκατοντάδες χιλιάρικα να δώσω για ένα κάρο όπως η Μ5, απλά θα έπερνα 2 κάρα. Μια λιμουζίνα με ικανοποιητικά αλόγατα, να κάνω ταξιδάκια και να απολαμβάνω στο ηχοσύστημα μουσική με απολύτη ησυχία στα 200κ/ω. Ένα καθαρόαιμο/ημίαιμο αγωνιστικό στο οποίο η έξτρα ηχομόνωση απλά θα μου έκοβε άλογα.

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ που νόμιζα, ότι πρέπει να κοιτάμε και το κοντέρ που και που....

Καθαρή καγκουρίλα. Όσο για το "ακούω τον κινητήρα και καταλαβαίνω αν έχει πρόβλημα", πλέον και ενδείξεις έχουν τα αμάξια και απ' όλα. Άσε που αυτός που θα πάρει την M5, δεν νομίζω να έχει μεγαλώσει σε συνεγείο.

ΥΓ. Με το παλιό φορτηγάκι του πατέρα μου, αν άκουγα μόνο τον κινητήρα, θα νόμιζα ότι πάω με 250.

Δε θα αντικαταστήσεις τα διαγνωστικά με αυτό που ακούς, αλλά ΑΝ θες να ακούς κάτι, καλύτερα αυτό να είναι ο πραγματικός ήχος του κινητήρα και όχι ένας fake θόρυβος απ τα ηχεία.

Το γιατί είναι καλύτερο δε θα κάτσω να το εξηγήσω... ο καθ ένας έχει του λόγους του. Άν κάποιος δε βρίσκει λόγο στο να ακούει τον πραγματικό ήχο του μοτέρ του αυτοκινήτου του, ας μη τον ακούει καθόλου.

Όλα αυτά μου δείχνουν ότι δεν μπορείς να έχεις ένα αμάξι που τα κάνει όλα...απλά πράγματα.

Δεν μπορείς να έχεις μια Μ5, που και να έχει ωραίο δυνατό ήχο και ταυτόχρονα να είναι τρελά ήσυχη σε ταξίδια.

[...]

Αν είχα εκατοντάδες χιλιάρικα να δώσω για ένα κάρο όπως η Μ5, απλά θα έπερνα 2 κάρα. [...] .

το αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ που δεν είμαι ο super duper wow καμένος με αμάξια, όταν μπαίνω σε ένα και δεν ακούγεται πολύ ο κινητήρας γουστάρω. Δεν θα οδηγήσω το αυτοκίνητο για 5 λεπτά, αλλά για μία ζωή.

Και μην μου πεις ότι θες να έχεις κολλημένο το αυτί πάνω για να καταλάβεις το πρόβλημα ή ότι η BMW βάζει αυτήν την καγκουριά επειδή δεν περνάει ΚΑΘΟΛΟΥ ο ήχος μέσα. Και πάλι μια χαρά θα ακούσεις το πρόβλημα.

Όλα αυτά μου δείχνουν ότι δεν μπορείς να έχεις ένα αμάξι που τα κάνει όλα...απλά πράγματα.

Δεν μπορείς να έχεις μια Μ5, που και να έχει ωραίο δυνατό ήχο και ταυτόχρονα να είναι τρελά ήσυχη σε ταξίδια. Οπότε οι γίγαντες της BMW πάνε να βρούνε έμμεση λύση...weak.

Αν ανοίξεις το παράθυρο, μια χαρά ωραίο δυνατό ήχο θα έχει. Αν το κλείσεις θα είναι ήσυχη για τα ταξίδια. Αλλά οι γίγαντες της BMW σκεπτόμενοι τους κάγκουρες είπαν να τα γ@323σουν όλα.

Link to comment
Share on other sites

Ας βάζανε μικρόφωνο στην μηχανή

Συμφωνώ σε αυτό... Ποιός ο λόγος να βάζουν Fake ήχο, και όχι τουλάχιστον ένα μικρόφωνο..

Τουλάχιστον ο ήχος να είναι αληθινός..

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.