Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Ford Mondeo inlet manifold failure

π.χ. δεν είχαν σκεφτεί ότι θα χρειάζεται να έχει και κάποια νεύρα η βάση που στηρίζεται ο πείρος στις πεταλούδες.

κόστος αλλαγής όλης της πολλαπλής στην αντιπροσωπία : 700 ευρώ

κόστος κινητήρα εάν σπάσει ο πείρος : άγνωστο

κόστος πεταλούδες - βάσεις : 140 ευρώ εάν καταφέρεις να τους πείσεις ότι υπάρχει σαν ανταλλακτικό

αξία να το φτιάχνεις μόνος σου, γιατί κανένας μάστορας δεν αναλάμβανε : ανεκτίμητη!!!!

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα ξέυπνησα το πρωι και πήγα για δουλειές. Κατεβαίνοντας στο παρκινγ το πισω φινιστρίνι σπασμένω, οι πόρτες ξεκλείδωτες..... Απολογισμός; Ένα ραδιο-CD να λείπει, μαζί και ο φορτιστής του κινητού και ένα κουτάκι τσίχλες.... Καλά όλα τα άλλα, τις τσίχλες τι τις πήρανε να τις κάνουνε; Αυριο θα πάω στην Carglass να δούμε για το τζάμι, και μετα στην Lumar για το φιμέ. Για το radio cd θα δούμε σε κάνα Media Mrkt..... A ρε κάναν κ@ριόλη δεν θα πιάσω να ανοίγει αμάξι; Τα μάτια θα του σκίσω....

Link to comment
Share on other sites

αν εχεις ορεξη να βαζεις φιμε ζελατινα μονος σου καντο, θα γλυτωσεις το 200αρι.

Ακομα δεν εχω καταφερει να βγαλω φωτογραφιες απο το αυτοκινητο, αλλα κανουν δουλεια

Link to comment
Share on other sites

Ford Mondeo inlet manifold failure

π.χ. δεν είχαν σκεφτεί ότι θα χρειάζεται να έχει και κάποια νεύρα η βάση που στηρίζεται ο πείρος στις πεταλούδες.

κόστος αλλαγής όλης της πολλαπλής στην αντιπροσωπία : 700 ευρώ

κόστος κινητήρα εάν σπάσει ο πείρος : άγνωστο

κόστος πεταλούδες - βάσεις : 140 ευρώ εάν καταφέρεις να τους πείσεις ότι υπάρχει σαν ανταλλακτικό

αξία να το φτιάχνεις μόνος σου, γιατί κανένας μάστορας δεν αναλάμβανε : ανεκτίμητη!!!!

Εδώ και 2 χρόνια θέλω να τσεκάρω να δω αν έχει πρόβλημα αλλά όλο βαριέμαι αν και κατα 99% πρέπει να έχει θέμα γιατί στις 4000κ ακούω κάτι χτυπήματα στην πολλαπλή.

Το μοτέρ έχει 190,000χλμ :p

ps. Αν δεν σου κάνει κόπος, στείλε μου μία τα p/n από τα ανταλλακτικά.

Link to comment
Share on other sites

αν εχεις ορεξη να βαζεις φιμε ζελατινα μονος σου καντο, θα γλυτωσεις το 200αρι.

Ακομα δεν εχω καταφερει να βγαλω φωτογραφιες απο το αυτοκινητο, αλλα κανουν δουλεια

200άρι για το μικρό πίσω φυνιστρίνι; Δεν νομίζω να πάει τόσο. 5 θυρο ειναι το αμάξι, οπότε το φυνιστρίνι ειναι ενα τζαμακι 20χ10.... Τώρα μου την σπάει που πρέπει φτου και απο την αρχή να αγοράζω ράδιο, να δω τι θα γίνει με τα computer της γκαραζόπορτας. Το κόβω να αγοράζω κάνα πύθωνα και να τον πετάω τα βράδια μέσα στο αμάξι, και όσοι πιστοί προσέλθετε.....

Link to comment
Share on other sites

200άρι για το μικρό πίσω φυνιστρίνι; Δεν νομίζω να πάει τόσο. 5 θυρο ειναι το αμάξι, οπότε το φυνιστρίνι ειναι ενα τζαμακι 20χ10.... Τώρα μου την σπάει που πρέπει φτου και απο την αρχή να αγοράζω ράδιο, να δω τι θα γίνει με τα computer της γκαραζόπορτας. Το κόβω να αγοράζω κάνα πύθωνα και να τον πετάω τα βράδια μέσα στο αμάξι, και όσοι πιστοί προσέλθετε.....

ο ξαδερφος μου ειχε κανει μια πατεντα στο αμαξι του και ενσωματωσε το κοντρολ της γκαραζοπορτας μεσα στο αμαξι.

δε μπορουν να σου κλεψουν το κοντρολ,δε το ξεχνας,δε μενεις απο μπαταρια :p

Link to comment
Share on other sites

ο ξαδερφος μου ειχε κανει μια πατεντα στο αμαξι του και ενσωματωσε το κοντρολ της γκαραζοπορτας μεσα στο αμαξι.

δε μπορουν να σου κλεψουν το κοντρολ,δε το ξεχνας,δε μενεις απο μπαταρια :p

Μου φαίνεται η καλυτερη λύση ειναι 3 εκπαιδευμένα ντοπερμαν στο γκαραζ... Αν θέλει κάποιος ας πλησιάσει..... Πάντως σήμερα πήγε το αμάξι στην carglass. Τα παιδιά εκεί ειναι εξυπηρετικότατα, το άφησα, με κεράσαν καφέ και μέχρι να τον πιώ το αμάξι ήταν έτοιμο. Μάλιστα όχι απλά καθαρίσαν τα σπασμένα γυαλιά στο αμάξι, αλλά σκούπισαν όλο το σαλόνι με ηλεκτρική. Την δευτέρα πάμε για το φιμέ, μου είπαν κοστολόγιο για το φυνιστρίνι κοντά στα 20€, μπορεί και 25€. Ραδιο θα δώ σε κάνα media mrkt, και θα το βάλω μόνος μου. Όχι κάτι ακριβό βέβαια, δεν αξίζει πλέον.

Link to comment
Share on other sites

φίλος μου 18 χρονών πήγε Ιταλία και νοίκιασε - οδήγησε μια 458 italia..

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=cTtSan6Xx7w]458 italia experience - YouTube[/ame]

τι έχει ακούσει από μένα δε λέγεται.... αυτά είναι..!

ψήνομαι άνετα για ταξιδάκι στην Ιταλία μόνο γι' αυτό το λόγο.

Link to comment
Share on other sites

που ειναι ο Φραγμας να γκρινιαξει για τα αγριοκοτσυφα και τους ταρανδους που αναγκαστηκαν να εγκαταλειψουν τον περιβαλλοντα χωρο της διαδρομης λογω της μυρωδιας και της ηχορυπανσης...

Link to comment
Share on other sites

Έχω αρχίσει να βαριέμαι τη μόδα του drift. Μάλλον καλύπτει το έλλειμμα που αφήνει το παραδοσιακό rallying όσο οι χωμάτινες διαδρομές σιγά σιγά χάνονται (ειδικά στην Αμερική).

Αλλά σιγά σιγά καταντά να είναι πολύ κακό για το τίποτα.

Λάστιχα και ισχύς πεταμένη στα σκουπίδια, αφού όσο εντυπωσιακό και αν φαίνεται, δεν απαιτεί ούτε κλάσμα της ικανότητας ανάβασης σε υψηλό αγωνιστικό ρυθμό.

Η άφθονη ισχύς επιτρέπει στον καγκουρ-οδηγό drifter να σπάει και να επαναφέρει τη πρόσφυση της ουράς κατά το δοκούν ελέγχοντας τη δύναμη που σπαταλάει με το δεξί του πόδι. Το όχημα έτσι κι αλλιώς κινείται αργότερα από τα πραγματικά του όρια οπότε πάντα υπάρχει ένα safety margin και κατά συνέπεια υπάρχει χώρος για λάθος, επιτρέποντας στον οδηγό να δείχνει περισσότερο «μάγκας» απ ότι είναι πραγματικά.

Σε μια εποχή που ο μηχανοκίνητος αθλητισμός κινδυνεύει να χάσει μια για πάντα τον χαρακτήρα του, χάριν της «πράσινης» τεχνολογίας, η υπερβολική πια μόδα του drift μου μοιάζει απλά σαν σπατάλη πολύτιμων πόρων.

Link to comment
Share on other sites

Έχω αρχίσει να βαριέμαι τη μόδα του drift. Μάλλον καλύπτει το έλλειμμα που αφήνει το παραδοσιακό rallying όσο οι χωμάτινες διαδρομές σιγά σιγά χάνονται (ειδικά στην Αμερική).

Αλλά σιγά σιγά καταντά να είναι πολύ κακό για το τίποτα.

Λάστιχα και ισχύς πεταμένη στα σκουπίδια, αφού όσο εντυπωσιακό και αν φαίνεται, δεν απαιτεί ούτε κλάσμα της ικανότητας ανάβασης σε υψηλό αγωνιστικό ρυθμό.

Η άφθονη ισχύς επιτρέπει στον καγκουρ-οδηγό drifter να σπάει και να επαναφέρει τη πρόσφυση της ουράς κατά το δοκούν ελέγχοντας τη δύναμη που σπαταλάει με το δεξί του πόδι. Το όχημα έτσι κι αλλιώς κινείται αργότερα από τα πραγματικά του όρια οπότε πάντα υπάρχει ένα safety margin και κατά συνέπεια υπάρχει χώρος για λάθος, επιτρέποντας στον οδηγό να δείχνει περισσότερο «μάγκας» απ ότι είναι πραγματικά.

Σε μια εποχή που ο μηχανοκίνητος αθλητισμός κινδυνεύει να χάσει μια για πάντα τον χαρακτήρα του, χάριν της «πράσινης» τεχνολογίας, η υπερβολική πια μόδα του drift μου μοιάζει απλά σαν σπατάλη πολύτιμων πόρων.

δυστυχως δεν μπορω παρα να συμφωνησω

αυτο νομιζω συμβαινει σχεδον σε ολους τους τομεις που απο undergorund γινονται γρηγορα mainstream με μια εσανς τεχνητου extreme χαρακτηρα, αποκτουν διευρυμενο target group , τρελλες σπονσοριες και μεγαλη προβολη.

Το κακο στην συγκεκριμενη περιπτωση ειναι οτι λειτουργει εις βαρος αλλων πιο κλασσικων μορφων του αθληματος που καποιοι θεωρησαν μη εμπορικους, παρωχημενους ή απλα μη αποδοτικους σε σχεση με το συνολικο και γενικο κοστος τους

δυστυχως πλεον τα "νουμερα" μετρανε πιο πολυ απο την ουσια παντου

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.